Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Macadamia Hydrating Oil για όμορφα μαλλιά στην παραλία (και όχι μόνο)



Γεια σας κορίτσια μου,
τέτοιες μέρες τα προηγούμενα καλοκαίρια η βασική μου σκοτούρα ήταν τι χρώμα σαγιονάρες να βάλω και από ποια πλευρά να κάνω τον κόμπο του παρεό μου. Όλα, υποχρεώσεις και προγράμματα, έμπαιναν στην άκρη και απολάμβανα τον ήλιο και τη θάλασσα. Τα προβλήματα έμπαιναν στο mute και άκουγα μόνο τα κύματα και τον ήχο από τα παγάκια στο ποτήρι.


Πόσο διαφορετικά είναι όμως φέτος όλα...Καμία διάθεση, καμία όρεξη. Χρόνια είχα να δω τόσες πολλές ώρες τηλεόραση, ούτε περίμενα ποτέ μου πως θα μάθω απ' έξω σε ποιο κουμπί είναι το κανάλι της Βουλής. Το μαγιό περίμενε στην άκρη.  
Η θάλασσα πάντα με γαλήνευε, με ηρεμούσε. Μου αρέσει η θέα της, η μυρωδιά της. Ανόρεχτα έβαλα δυο πράγματα στην τσάντα και πήγα, πιο πολύ για να κάνω το χατήρι των παιδιών. Ίσως τελικά έπρεπε να πάω νωρίτερα. Η θάλασσα ήταν εκεί, όπως τη θυμόμουν, έτοιμη να τα ξεπλύνει όλα. Κάναμε βουτιές, κάναμε διαγωνισμό υποβρύχιου κατακόρυφου, θάψαμε στην άμμο τα πόδια του μπαμπά, μαζέψαμε κοχύλια για το βάζο στο μπαλκόνι. Για λίγες ώρες ξέχασα και τον Τσακαλώτο και τα ΑΤΜ και όλα. Η θάλασσα για άλλη μια φορά λειτούργησε χαλαρωτικά. Από εκείνη τη μέρα οι επισκέψεις έγιναν καθημερινές σχεδόν και όλη η φόρτιση από τα πολιτικά μαντάτα φεύγει εκεί. Υπέροχο το δώρο της θάλασσας και του ήλιου.

Την πρώτη μέρα πήρα δυο πράγματα μόνο, όλες τις επόμενες όμως η τσάντα θαλάσσης ήταν πιο οργανωμένη. Ανάμεσα σε άλλα που πήρα ήταν και το λάδι Macadamia Hydrating Oil της Kativa.

Γνωρίζετε όλες σας τον καημό μου με τα μαλλιά μου, πιστεύω όμως πως έχω φτάσει σε ένα πολύ καλό πια σημείο. Παίρνω τακτικά συμπλήρωμα βιοτίνης, προσέχω πολύ τα σαμπουάν/μαλακτικά και χρησιμοποιώ τακτικά ενυδατικά λάδια. Τα μαλλιά μου πλέον έχουν υγιή όψη και μπορώ να τα διατηρώ μια μακριά κουπ. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα ήταν να μου το χαλάσει όλο αυτό η αλμύρα.

Τη λύση μου την έδωσε τούτο το λαδάκι λοιπόν. Ένα λάδι με βάση το macadamia oil, που λειτουργεί ενυδατικά παράλληλα όμως παρέχει και αντηλιακή προστασία. 

Όσες ασχολείστε με την παρασκευή καλλυντικών και όσες αγαπάτε τις πιο αγνές κρέμες περιποίησης σίγουρα γνωρίζετε τα οφέλη του έλαιου macadamia. Οι υπόλοιπες θα τα μάθουμε τώρα όλες μαζί. 
  • Το έλαιο Macadamia λοιπόν παράγεται από τον καρπό του ομώνυμου δέντρου και είναι ένα είδος καρυδιού. Έρχεται από την Αυστραλία.
  • Είναι πλούσιο σε παλμιτολεϊκό οξύ, ένα οξύ που βρίσκεται και στον ανθρώπινο σμήγμα. Αυτό του προσδίδει ιδιότητες μαλακτικές και ενυδατικές, γιαυτό και το προτιμούν στα καλλυντικά για ώριμα δέρματα.
  • Έχει φυσικό δείκτη προστασίας από τον ήλιο.
Κρατάμε το τελευταίο στο νου μας.

Όπως σας έγραψα, χρησιμοποιώ τακτικά λάδια μαλλιών και έχω δει μεγάλη βελτίωση τόσο στην όψη όσο και στην υγεία τους. Σας έχω ήδη γράψει για υγρή κερατίνη που χρησιμοποιώ αλλά και για το αγαπημένο μου argan. Τώρα θα μοιραστώ μαζί σας την τακτική που ακολουθώ στην παραλία. 


Στην τσάντα θαλάσσης μου έχω μαζί το Macadamia Hydrating Oil και ένα δυο λαστιχάκια Premium Hair Ring

Εφαρμόζω μια μέτρια ποσότητα ελαίου (βάζω λίγο παραπάνω από όσο θα έβαζα αν ήμουν σπίτι μετά το ντους) στα μαλλιά, κάνω ελαφρύ μασάζ, πλέκω τα μαλλιά μου σε πλεξούδα ή κότσο και τα πιάνω με ένα hair ring. Ο ήλιος κάνει το έλαιο να εισχωρήσει ευκολότερα στην τρίχα και το hair ring δεν την ταλαιπωρεί ούτε τη σπάει. Τα μαλλιά μου φαίνονται όμορφα και περιποιημένα και η αλμύρα της θάλασσας δεν τα αφυδατώνει. Μέχρι στιγμής βλέπω το μικρό μου κόλπο να λειτουργεί εξαιρετικά.

Κατά τα άλλα το λαδάκι αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τους γνωστούς τρόπους. 

Σε νωπά μαλλιά φυλακίζει την υγρασία και εμποδίζει την ξηρότητα της τρίχας. 

Σε στεγνά μαλλιά τιθασεύει το φριζάρισμα και δίνει λάμψη. 

Στη σύσταση του είναι salt & sulfate free , άρα μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε με ασφάλεια και στην περίπτωση που έχουμε εφαρμόσει ισιωτική θεραπεία κερατίνης στα μαλλιά μας. 


Αυτό το ωραίο λαδάκι λοιπόν, αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα της Kativa, μας το φέρνει η La Rou Hair Cosmetics και μπορείτε να το βρείτε στα συνεργαζόμενα κομμωτήρια ή στο Beautytestbox εδώ στην τιμή των 15,99 ευρώ τα 60ml. 

Σας φιλώ!!!      xxx



5 σχόλια :

  1. πολυ ενδιαφερον και αναλυτικο το post σου...εγω προσφατα αρχισα να χρησιμοποιω λαδακια γιατι τα φοβομουν μιας και εχω πολυ λεπτη τριχα και χωρις ογκο μαλλια οποτε ειχα την αισθηση οτι θα μου τα βαραινουν.παρολα αυτα βλεπω διαφορα στις ακρες απλα τα χρησιμοποιω με μετρο! χαιρομαι που γνωρισα και μια νεα εταιρεια που δεν ηξερα μεσω της δικης σου εμπειριας! να σε ρβτησω...αυτα τα λαστιχακια για τα μαλλια,βολευουν??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο post Ελένη μου!! Αν και δεν είμαι φαν των λαδιών για τα μαλλιά, παρόλο αυτά τώρα το καλοκαίρι είναι απαραίτητα!! Οι άκρες, ιδίως αν έχεις μακριά μαλλιά, με τον ήλιο και την θάλασσα ξηραίνουν αρκετά και θέλουν μια έξτρα δόση περιποίησης!! Τα λαδάκια σαν το Macadamia Hydrating Oil είναι ο καλύτερος σύμμαχος!! Φιλάκια και να χαίρεσαι την θάλασσα όσο περισσότερο μπορείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο ποστ!
    Φαινεται ενδιαφερον το λαδακι αλλα μου αρεσαν και τα λαστιχακια!
    Καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον ποστ!
    Να χαρείς τη θάλασσα όσο μπορείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο ποστ και το λαδάκι φαίνεται εξίσου ωραίο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή