Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Vichy Ideal Soleil compact spf 30, η απόλυτη αντηλιακή πούδρα του καλοκαιριού!


Γεια σας κορίτσια μου,
οι βροχές επιτέλους σταμάτησαν και αρχίσαμε λίγο λίγο να καταλαβαίνουμε καλοκαίρι. Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος δυνατός, ήλιος που μας χαρίζει μεν άφθονη βιταμίνη D αλλά μας χαρίζει και ωραιότατες πανάδες στο πρόσωπο, αν δεν προσέξουμε.

Το δέρμα μας έχει μνήμη και θυμάται όλες εκείνες τις φορές που αμελήσαμε να το προσέξουμε, που ξεχάσαμε ή βαρεθήκαμε να βάλουμε αντηλιακό και τσουπ! τα σημάδια δεν αργούν να κάνουν την εμφάνιση τους σε μύτη και μάγουλα.

Οι δικές μου πανάδες στη μύτη είναι σουβενίρ από τις πρώτες διακοπές με τον καλό μου, τότε που ερωτευμένη φουλ το μυαλό ήταν μόνο στις καρδούλες και στα γλυκόλογα, ποιος σκεφτόταν αντηλιακά;

Έκτοτε φοράω όλο το χρόνο ενυδατική με spf και από τον Μάιο δεν τολμώ να ξεμυτίσω από το σπίτι χωρίς αντηλιακό, εκτός και αν θέλω να έχω έναν μεγάλο καφέ λεκέ στη μύτη μου.


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος άρχισα να ψάχνω από νωρίς για το προϊόν που θα χρησιμοποιούσα στο πρόσωπο. Τα προηγούμενα χρόνια συνήθως χρησιμοποιούσα αντηλιακή κρέμα με χρώμα, φέτος όμως αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.

Επέλεξα να δοκιμάσω την Ideal Soleil Compact της Vichy , ένα αντηλιακό σε μορφή κόμπακτ πούδρας. Γνώριζα πόσο καλή ήταν γενικά όλη η σειρά Ideal Soleil, είχα ήδη διαβάσει καλές κριτικές για την πούδρα και τρεις μέρες πιο μπροστά είχε σπάσει η πούδρα που είχα στην τσάντα μου. Δεν κρατιόμουν να τη δοκιμάσω.

Η πούδρα ήρθε από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Pharmacy295, πολύ καλά αμπαλαρισμένη,  μαζί με αρκετά δειγματάκια και άρχισα αμέσως τις δοκιμές. Η συσκευασία της μου άρεσε πάρα πολύ. Ένα θερμό πορτοκαλί χρώμα του καλοκαιριού με ένα γυαλιστερό ασημί V, να χαίρεσαι να το βλέπεις. Υπάρχει βολικός καθρέφτης, κάτι που την κάνει κατάλληλη για την τσάντα μας. Υπάρχει και ένα σφουγγαράκι σε θήκη κάτω από την πούδρα. Για να είμαι ειλικρινής το σφουγγαράκι το χρησιμοποιώ μόνο στα touch ups που κάνω εκτός σπιτιού, προτιμώ να την εφαρμόζω με πινέλο, παρόλα αυτά είναι πολύ ωραίο που βρίσκεται σε χωριστή θήκη. 

Γράφω "πούδρα" , όμως η υφή δεν είναι η κλασική της πούδρας, πιο πολύ θα έλεγα πως πιο πολύ μοιάζει σε make up πούδρα. Προσωπικά προτιμώ να την εφαρμόζω με πινέλο αλλά μπορείτε άνετα να χρησιμοποιήσετε και σφουγγαράκι. Αν κάποια αντηλιακά προσώπου σας αφήνουν μια μικρή λιπαρότητα στο πρόσωπο, αυτή η Vichy πούδρα είναι για εσάς. Ο περλίτης, η καολίνη και το ταλκ που περιέχει απορροφούν σμήγμα και ιδρώτα , οπότε μένει το δέρμα όμορφο και ματ. Έχει spf30 και δεν έχει parabens. Τη φοράω καθημερινά και με μια κίνηση έχω κάλυψη και προστασία. Μα γιατί δεν την είχα πάρει νωρίτερα; 


Συνοψίζοντας, αυτή η πούδρα 
  • Προστατεύει από τις UVA & UVB, όπως όλα τα αντηλιακά της Vichy
  • Απλώνεται εύκολα, όπως ένα compact make up
  • Δίνει ματ όψη, όπως μια πούδρα
  • Καλύπτει και προσφέρει ομοιόμορφη επιδερμίδα, όπως ένα foundation.
  • Υπάρχει σε δύο αποχρώσεις, sable & dore

Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος και δεν είναι άλλο από την τιμή της. Στο Pharmacy295 θα τη βρείτε εδώ με έκπτωση 45% και τελική τιμή 14,03 ευρώ . Εδώ αξίζει να σημειώσω πως, αν είστε πιο κλασικές στις επιλογές σας, στο Pharmacy295 θα βρείτε την εξαιρετική Ideal Soleil BB Cream σε promo pack με δώρο μια aqualia thermal μόνο με 10,45 ευρώ (ναι, βάλθηκαν να μας τρελάνουν από το Pharmacy295)

Στη φωτογραφία δίπλα βλέπετε πόσο καλά αμπαλαρισμένη ήταν η πούδρα (όλο το κουτί μέσα είχε αυτά τα προστατευτικά σακουλάκια αέρα). Μικρή αλλά πολύ σημαντική λεπτομέρεια: υπήρχαν και πολλά δειγματάκια προϊόντων για να δοκιμάσω και να προγραμματίσω τις επόμενες αγορές μου. 

Τα ηλεκτρονικά φαρμακεία είναι τόσα πολλά που πλέον είναι δύσκολο να επιλέξεις από που να κάνεις τις αγορές σου και ποιο έχει τις καλύτερες προσφορές. Σήμερα σου προτείνω το Pharmacy295, την άλλη άποψη στο ηλεκτρονικό φαρμακείο. 

Το Pharmacy295 είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο αναγνωρίσιμα online φαρμακεία της ελληνικής αγοράς, με περισσότερες από 200.000 μηνιαίες επισκέψεις και με ποικιλία προϊόντων, που διαρκώς ανανεώνεται και εμπλουτίζεται. Υπάρχουν πάντα προσφορές και εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 50%. Κάτι που προσέχω όταν επιλέγω κατάστημα για online αγορές είναι οι θετικές κριτικές από πελάτες και στο facebook προφίλ του Pharmacy295 εδώ, τα σχόλια που διάβασα ήταν μόνο καλά.
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας είτε online στη σελίδα τους εδώ, είτε τηλεφωνικά με μια κλήση χωρίς χρέωση στο 800 1000 295. Η παραγγελία σας θα σταλεί στο σπίτι και για τους κάτοικους της Αθήνας υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής την ίδια μέρα. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για αγορές άνω των 39 ευρώ, ενώ για αγορές μικρότερου ποσού είναι μόνο 2 ευρώ.

Μπορείτε να κάνετε ένα like στο facebook προφίλ τους εδώ για να ενημερώνεστε για όλες τις προσφορές και τις εκπτώσεις.


Σας φιλώ!!!      xxx


*pr sample

3 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο post!! Η πούδρα φαίνεται τέλεια, δεν έχω ξαναδοκιμάσει παρόμοιο προϊόν αλλά την συγκεκριμένη θέλω πολύ να την δοκιμάσω!!Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι να έχουμε!
    Έχω δοκιμάσει και την αντιηλιακή BB της Vichy με δείκτη 50 (την οποία έχω ακόμα στη κατοχή μου..Απίστευτη κάλυψη παιδιά! Είναι σαν αντιηλιακό make-up!) και το compact της Shiseido. Φέτος είπα να δοκιμάσω την 45spf loose powder της elf μιας και διάβασα καλά πράγματα και έχω να πω πως τη προτιμώ πιο πολύ από όλες..! Επειδή έχω NC15 απόχρωση σχεδόν όλα αυτά τα προιόντα στην αγορά είναι πολύ σκούρα για μένα, άσε που δεν με βολεύει να κάνω touch ups από compact συσκευασία.. Έχω ξετρελαθεί με τη πούδρα. Είναι φτηνή, μεγάλη ποσότητα, κάνει καλή δουλεία στην προστασία που μου προσφέρει καθημερινά και το translucent μου προσφέρει και μια ελαφρυά κάλυψη και ομοιομορφία, μιας και δεν έχω θεματάκια με ατέλειες τα τελευταία 2 χρόνια.. (τόσα λεφτά έσταξα σε skincare, έπιασαν τόπο!). Του χρόνου, μιας και τώρα θα χαρείς της Vichy, σου προτείνω να τη δοκιμάσεις! Είναι αρκετά ογκώδης η συσκευασία, αλλά κατάφερα να χωρέσω ένα ωραιότατο travel kabuki της eco tools οπότε "όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα"! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια η παρουσιαση σου!Για καποιο λογο αν και ολα τα αντηλιακα που εχω δοκιμασει μου αφηνουν λιπαροτητα παρα το ξηρο μου δερμα,δεν ειχα σκεφτει ποτε να δοκιμασω καποιο σε μορφη πουδρας.Μαλλον θα ειναι η επομενη που θα δοκιμασω μιας και οι αποχρωσεις της shiseido ειναι αρκετα σκουρες για την επιδερμιδα μου!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή