Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015

Straightening Post Treatment, τι να κάνεις μετά την θεραπεία ισιώματος



Γεια σας κορίτσια μου,
όλες θυμάστε την ανάρτηση μου για τη θεραπεία ισιώματος Brazilian Straightening Home Kit της Kativa που έκανα (και μπορείτε να την ξαναδείτε εδώ). Με μεγάλη μου χαρά διάβασα κιόλας μηνύματα σας που μου λέγατε πως την προμηθευτήκατε και εσείς. Ναι, φέτος το καλοκαίρι θα είμαστε πολλές οι ομορφοχτενισμένες. Η θεραπεία της Kativa, όπως διαβάζω και από τις δικές σας μαρτυρίες , κάνει πολύ καλή δουλειά και παρέχει και την ευκολία του "κάνω κάτι στην άνεση του σπιτιού μου". Μπορούμε να την προμηθευτούμε on line στο Beautytestbox εδώ αλλά και στο Hair Tools εδώ


Αυτό που διαβάζω όμως πως σας δυσκολεύει είναι η περιποίηση των μαλλιών σας μετά τη θεραπεία. Στις οδηγίες του κουτιού αναφέρει πως για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το αποτέλεσμα της θεραπείας πρέπει να χρησιμοποιήσουμε στο λούσιμο μας προϊόντα salt & sulfates free. Όσο εύκολο είναι να το γράφεις, τόσο δύσκολο είναι να το βρεις. Δε σας κρύβω πως, όταν έγραφα την ανάρτηση για την ισιωτική, είχα περάσει ένα απόγευμα στο διάδρομο του Βασιλόπουλου με τα σαμπουάν. Είχα υποθέσει πως θα υπήρχε μια φόρμουλα ανάλογη στα σαμπουάν ευρείας. Τζίφος, δεν βρήκα κανένα, ούτε καν εκείνα με τις διάφανες συσκευασίες που έγραφαν πως δεν έχουν parabens (πράγματι parabens δεν είχαν, είχαν όμως sulfates). 



Τι κάνουμε λοιπόν όταν τα βρίσκουμε σκούρα; Καταφεύγουμε πάλι στα προϊόντα της La Rou Hair  Cosmetics που, όπως λέει και το moto της, προσφέρει "what the world needs now". Ο δικός μου κόσμος αυτή τη στιγμή χρειάζεται υγιή, λαμπερά, sleek μαλλιά που θα ανεμίζουν στο θαλασσινό αεράκι.


Σας έχω ήδη δείξει τη σειρά προϊόντων περιποίησης με κολλαγόνο που χρησιμοποίησα εδώ, σήμερα όμως σας έχω κάτι πιο εξειδικευμένο. Ένα σετ πάλι από την Kativa, το Straightening Post Treatment. Όπως λέει και το όνομα του είναι μια εξειδικευμένη σειρά για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το ωραίο αποτέλεσμα της ισιωτικής θεραπείας. Έρχεται σε ένα κουτί που περιέχει
  • 1 σαμπουάν με κερατίνη, 250ml, ιδανικό για καθημερινή χρήση.
  • 1 conditioner με κερατίνη, 250ml, που συμπληρώνει το παραπάνω σαμπουάν.
  • 1 μάσκα βαθιάς αναδόμησης με κερατίνη, 250ml, για εκείνες τις φορές που χαλαρώνεις στην μπανιέρα και έχεις χρόνο για κάτι παραπάνω.
Θυμάστε όλες το προηγούμενο γρήγορο μάθημα χημείας; Ας τα πούμε άλλη μια φορά. Η κερατίνη είναι μια πρωτεΐνη και το κύριο συνθετικό των μαλλιών. Όλες οι χημικές επεξεργασίες "ανοίγουν" τα περιτρίχια και έχουμε απώλεια της φυσικής κερατίνης. Τα προϊόντα της Kativa με κερατίνη έρχονται να συμπληρώσουν αυτά τα κενά και να μας προσφέρουν άμεση αναδόμηση και λείανση. Ο έλεγχος κατά του φριζαρίσματος γίνεται παιχνιδάκι και το αποτέλεσμα της ισιωτικής θεραπείας διατηρείται περισσότερο.

Το μυστικό είναι στην κερατίνη που περιέχουν αλλά κυρίως σε αυτά που δεν περιέχουν. Όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Kativa, έτσι και αυτά δεν περιέχουν
  • parabens
  • salts
  • sulfates

κάτι που, όπως σας έγραφα και παραπάνω, τελικά είναι δύσκολο να βρεις στα ράφια και όταν έψαξα σε πιο εξειδικευμένα σημεία οι τιμές ήταν αρκετά αλμυρές. Στη χρήση τους έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένη, πράγματι κάνουν αυτά που υπόσχονται και τα μαλλιά μου είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αρκετά συχνά χρησιμοποιώ και το λάδι υγρής κερατίνης Liquid Keratine Hair Nutrition Oil , για το οποίο σας είχα μιλήσει εδώ όταν άνοιγαν οι συνδρομές του Beautytestbox και ολοκληρώνω την περιποίηση μου.



Δε θα μπορούσα όμως να κλείσω αυτή την ανάρτηση χωρίς να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στη μάσκα του σετ. Η σχέση μου με τις μάσκες δεν ήταν και η καλύτερη. Τα λιπαρά μαλλιά μου βάραιναν ακόμη περισσότερο και κάθε άλλο παρά θρέψη και ενδυνάμωση έβλεπα. Προφανώς χρησιμοποιούσα λάθος προϊόντα και αυτό το κατάλαβα όταν άρχισα να εφαρμόζω μάσκες κατάλληλες για τον τύπο μαλλιών μου. Μία από αυτές είναι και η μάσκα κερατίνης του σετ. 
Το χρώμα της είναι χρυσαφί και η υφή της απαλή και ενυδατική. Απλώνεται ωραία στα μαλλιά και από το πρώτο λεπτό νιώθεις πως πράγματι δουλεύει. Αυτό που με ενθουσίασε όμως είναι το άρωμα της. Έχει ένα αισθησιακό, βαθύ άρωμα που μένει στα μαλλιά μου για πολλή ώρα, το νιώθω πως τα μαλλιά μου μοσχοβολούν μετά την εφαρμογή της. Το άρωμα μου θυμίζει αρκετά μέλι και μακαντέμια και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διάρκεια του. 
Η συσκευασία της μάσκας έχει ένα εσωτερικό προστατευτικό καπάκι, αν θέλετε αφαιρέστε το. Ναι μεν προστατεύει κατά την μεταφορά, στην καθημερινή όμως χρήση είναι κάπως άβολο γιατί βγαίνει δύσκολα (όταν είσαι στη μπανιέρα με βρεγμένα χέρια). 


Το σετ των τριών προϊόντων θα το βρούμε στο Beautytestbox εδώ, στην τιμή των 35,67 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά και αποστολή στην πόρτα σας με την Acs.
Ελπίζω με αυτή την ανάρτηση, όσες έχετε κάνει την ισιωτική θεραπεία στο σπίτι και ψάχνετε τα ανάλογα σαμπουάν, να σας έχω βοηθήσει. Φέτος το καλοκαίρι όλες θα ανεμίζουμε τα ολόισια μαλλιά μας! 


Σας φιλώ!!!           xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου