Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015

Kativa Liquid Keratine Hair Nutrition Oil, η κερατίνη αλλιώς


http://www.beautytestbox.com/katina-liquid-keratine-hair-nutrition-oil-60ml

 Γεια σας κορίτσια μου,
αύριο ανοίγουν οι συνδρομές στο Beautytestbox και εγώ σας προτείνω να προσθέσετε άλλο ένα προϊόν στο καλάθι σας. Το Liquid Keratine Hair Nutrition Oil της Kativa ή αλλιώς την υγρή κερατίνη που θα σας χαρίσει τα πιο όμορφα μαλλιά που είχατε ποτέ.


Το χειμώνα τα πράγματα είναι αλλιώς. Φοράς ένα σκουφάκι, ένα καπέλο, βρέχει όλη την ώρα οπότε όλες οι κοπέλες γύρω σου κυκλοφορούν με εξίσου φριζαρισμένα μαλλιά και εσύ δε νιώθεις τόσο άσχημα που τα μαλλιά σου μοιάζουν με μαλτεζάκι που έχει να βουρτσιστεί μήνες.

Ήρθε όμως το καλοκαίρι και ονειρεύεσαι βόλτες ξυπόλυτη στην ακρογιαλιά, με ένα ωραίο maxi δροσερό φόρεμα και το αεράκι να ανεμίζει τα όμορφα, sleek μαλλιά σου... Χμμ...Λίγο οι βαφές, λίγο το καθημερινό styling  με το ισιωτικό και το πιστολάκι, λίγο η φθορά από τα χημικά των σαμπουάν και τα μαλλιά χάνουν τη γυαλάδα τους, γίνονται θαμπά και άτονα. Χαρακτηριστικά των μαλλιών χωρίς υγεία είναι να μην στρώνουν ποτέ, να φριζάρουν και να μοιάζουν μόνιμα αχτένιστα.

Εμείς θέλουμε όμως το καλοκαίρι να το περάσουμε αγκαλιά με τον καλό μας, να κοιτάμε το ηλιοβασίλεμα πίνοντας mohito και αυτός να μην μπορεί να σταματήσει να παίζει με τα μαλλιά μας. Αύριο λοιπόν που θα ανοίξετε τη σελίδα του Beautytestbox σας προτείνω να δείτε και το έλαιο της Kativa. Για την εταιρεία αυτή σας έχω μιλήσει και άλλες φορές, είναι η εταιρεία που έχει και τη θεραπεία ισιώματος που έκανα σπίτι. Εταιρεία έμπιστη και δοκιμασμένη. 




Η φόρμουλα του Liquid Keratine Hair Nutrition Oil βασίζεται στην υδρολυμένη κερατίνη, κερατίνη δηλαδή στην ιδανική μορφή για τη μέγιστη απορρόφηση άρα και τη μέγιστη απόδοση. Γρήγορο μάθημα χημείας: Η κερατίνη είναι μια πρωτεΐνη και το κύριο συνθετικό συστατικό των μαλλιών. Όσο εμείς ταλαιπωρούμε τα μαλλιά μας, καταστρέφουμε τα περιτρίχια και αυτό οδηγεί σε απώλεια της φυσικής κερατίνης. Το Keratina Liquida έρχεται να συμπληρώσει όλα αυτά τα κενά και να μας προσφέρει άμεση αναδόμηση και λείανση. Επαναφέρει τη σταθερότητα και την αντοχή της τρίχας και δίνει λάμψη από τη ρίζα προς τις άκρες. 
Εκτός από αναδόμηση προσφέρει και ένα προστατευτικό φίλμ στην τρίχα, άρα το χρησιμοποιούμε και ως θερμοπροστατευτικό πριν από το ισιωτικό ή το wand για μπούκλες.

Αυτό που κάνει όμως για μένα το Keratina Liquida ξεχωριστό δεν είναι τόσο αυτό που έχει, όσο αυτά που δεν έχει . Δεν περιέχει :
  • άλατα
  • sulfates, άρα το χρησιμοποιούμε άφοβα μετά από θεραπεία ισιώματος
  • parabens, άρα το χρησιμοποιούμε άφοβα γενικά.


Extra tip Κάντε το test της αφής : Έλαια κυκλοφορούν πλέον πάρα πολλά, τόσα πολλά που δεν μπορούμε εύκολα να διαλέξουμε πιο είναι το καλύτερο. Ένας αξιόπιστος και γρήγορος τρόπος είναι να ρίξουμε μια σταγόνα στα χέρια μας, να τα τρίψουμε καλά για να απορροφηθεί το έλαιο και μετά να προσέξουμε εάν "κολλάνε" μεταξύ τους. Ένα έλαιο καλής ποιότητας δεν πρέπει να αφήσει λιπαρότητα και να μην κολλάει καθόλου. Το Keratina Liquida απορροφήθηκε σε δευτερόλεπτα και άφησε τα χέρια μου απαλά και μοσχομυρωδάτα, δίχως το παραμικρό ίχνος λιπαρότητας.

Το Keratina Liquida θα το βρείτε στο Beautytestbox εδώ στην τιμή των 15,99 ευρώ, η συσκευασία των 60ml. Πιστέψτε με, αξίζει να το δοκιμάσετε. Είναι άλλο ένα εξαιρετικό προϊόν που φέρνει σε εμάς η La Rou Hair Cosmetics.



Με αφορμή την προηγούμενη μου ανάρτηση με το φόρεμα, έλαβα πολύ όμορφα σχόλια. Πολλά από αυτά ήταν και για τα μαλλιά μου. Τώρα πλέον ξέρετε τι κρύβεται πίσω από την υγιή τους όψη. Τον τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά το Keratina Liquida σε συνδυασμό με ένα σετ σαμπουάν, conditioner και μάσκας, πάλι από την Kativa (και θα ακολουθήσει ξεχωριστή ανάρτηση για αυτό το σετ μιας και έχουμε πολλά να πούμε και εκεί). Νιώθω τα μαλλιά μου ανάλαφρα και όμορφα. Στην αφή τους έχουν γίνει πάρα πολύ απαλά και οι άκρες μου δε φριζάρουν ποτέ. Έχω βάλει στην άκρη το θερμοπροστατευτικό που χρησιμοποιούσα έως τώρα και το έχω αντικαταστήσει με αυτό το λάδι. Έχω την αίσθηση πως ακόμη και το ίσιωμα μου κρατάει καλύτερα.


Θα χαρώ να διαβάσω στα σχόλια τη δική σας εμπειρία από τα λάδι αυτό, πως σας φαίνεται η μυρωδιά του και αν κάλυψε τις ανάγκες σας.


Σας φιλώ!!!     xxx

3 σχόλια :

  1. Ακούγεται ιδανικό.... Νομίζω θα το προσθέσω κ αυτό στην συλλογή μου... Thank u Ελενακι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ απλά το λάτρεψα! Κάτι που δεν έγραψα στην ανάρτηση είναι ότι το χρησιμοποίησε και η μαμά μου και τη βοήθησε πολύ.

      Διαγραφή
  2. Αυτο που πας και ανακαλυπτεις ενα σωρο καινουρια και υποσχομενα προιοντα,με τρελαινει!Εχει μπει και αυτο στην λιστα για αγορα μιας και εχω δει ποσο εχουν μεταμορφωθει τα μαλλια σου απο κοντα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή