Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

#glowboxturnstwo Το επετειακό Glowbox Ιουνίου




Γεια σας κορίτσια μου,
έχω στα χέρια μου το επετειακό Glowbox Ιουνίου, ένα κουτί που εξαντλήθηκε πάρα πολύ γρήγορα και είμαι σίγουρη πως όλες θέλετε να δείτε τι τελικά περιέχει. Συνήθως οι άνθρωποι του Glowbox μας έδιναν δυο -τρία hints σχετικά με το περιεχόμενο του. Αυτή τη φορά όμως, πέρα από την πληροφορία πως το επετειακό κουτί θα περιέχει το Bio Oil σε full size, ήταν πολύ φειδωλοί.





Το Glowbox το παρακολουθώ από την αρχή της κυκλοφορίας του και θυμάστε την ανάρτηση μου για το πρώτο κουτί (μπορείτε να τη δείτε εδώ), που με είχε ενθουσιάσει. Τα επόμενα κουτιά δε με είχαν ικανοποιήσει στον ίδιο βαθμό και σταμάτησα να αγοράζω συνδρομές. Διαβάζοντας και σχόλια από άλλα κορίτσια κατάλαβα πως δεν ήμουν η μόνη δυσαρεστημένη. Προφανώς το κατάλαβαν και οι άνθρωποι του Glowbox και έτσι, μετά από μια "κοιλιά" στα κουτιά, έκαναν αξιόλογες συνεργασίες (τα κουτιά με τα Fresh Line ήταν πολύ καλά) και άρχισαν να μας προσφέρουν κουτιά με ενδιαφέροντα προϊόντα. Έχετε ήδη πάρει μια γεύση από το επετειακό κουτί, ελάτε να τα δούμε ένα ένα.



Bio Oil, Ξηρό λάδι περιποίησης , 60 ml - Full size

Ο λόγος που αγόρασα το κουτί. Με αρχική τιμή τα 11.95 ευρώ (τώρα στα Hondos το έχουν με -20% έκπτωση) αμέσως καλύπτεται το κόστος της συνδρομής. Το Bio Oil είναι ένα πολυχρηστικό ξηρό λάδι, με βασικό συστατικό το PurCellin Oil. Έχω διαβάσει εξαιρετικές κριτικές. Λένε πως κάνει θαύματα σε σώμα και πρόσωπο, σε ραγάδες και ουλές, αναδομεί και ενυδατώνει . Θα το χρησιμοποιήσω στις κόκκινες ραγάδες που έβγαλε η κόρη μου και θα ακολουθήσει αναλυτική ανάρτηση με πολλές φωτογραφίες σε όλα στα στάδια δοκιμής.



Batiste, Ξηρό σαμπουάν με άρωμα floral&fruity, 50 ml

Μια πολύ καινούργια κυκλοφορία για τη χώρα μας, ένα travel size ενός προϊόντος που έχει πολύ καλές πωλήσεις και κριτικές στο εξωτερικό. Έχω ήδη αγοράσει 2 full size συσκευασίες και μου έδωσαν στα Hondos μια σε travel size. Η βασική του χρήση είναι να μας χαρίσει μια παραπάνω μέρα φρεσκάδας στα μαλλιά, αλλά εγώ το χρησιμοποιώ και για όγκο και σώμα όταν ισιώνω τα μαλλιά μου καθώς επίσης και για να στρώνουν καλύτερα τα μαλλιά μου όταν κάνω περίτεχνα μαζέματα.
Δεν είναι κακή ιδέα να το βάλω στην τσάντα μου.



 Erre Due, Μάσκες και κρέμα απολέπισης, 8 ml ανά φακελάκι

Τρία φακελάκια της Erre Due με τις πολυδιαφημισμένες μάσκες και scrub. Συγκεκριμένα:

- Μάσκα για βαθύ καθαρισμό, με πράσινη άργιλο και μαύρο κύμινο
- Μάσκα θρέψης και αναδόμησης, με πεπτίδια και βούτυρο καριτέ
- Κρέμα απολέπισης με κόκκους κερασιού και βιταμίνη Ε

Έχω διαβάσει καλές κριτικές, σίγουρα είναι προϊόντα που θα χρησιμοποιήσω. Βολική συσκευασία για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου.

 Μαζί με τα παραπάνω φακελάκια αλλά έξω από το κουτί υπήρχε και ένα δείγμα από το Perfect Mat foundation της Erre Due.

Oil free και με spf 30, σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω, δε σας κρύβω όμως πως με προβλημάτισε κάπως το τόνος της απόχρωσης. Είναι το νο.3 και μετά από μια σύντομη αναζήτηση στο google νομίζω πως είναι αρκετά σκούρη. Θα το τσεκάρω και θα σας πω.




Jane Iredale, Just Kissed Lip and Cheek Stain, Forever Peach 

Τα προϊόντα Jane Iredale είναι κάπως ιδιαίτερα. Ένα ίδιο Stain έδινε το Glowbox και στο πρώτο του κουτί, τον Ιούνιο του '13. Τότε σας έγραφα: "Τα Jane Iredale είναι αμερικάνικα προϊόντα μακιγιάζ που ανήκουν στην κατηγορία των mineral, όπου mineral σημαίνει μακιγιάζ που μας καλλωπίζει αλλά και μας προσφέρει ταυτόχρονα περιποίηση στο δέρμα . Κυκλοφορούν από το 1994 και στην επίσημη σελίδα τους υποστηρίζουν πως ήταν οι πρώτοι στην αγορά που συνδύασαν το skincare με το makeup. Οι τιμές των mineral είναι λίγο πιο αλμυρές σε γενικές γραμμές. Το συγκεκριμένο lip stain μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στα χείλη όσο και στα μάγουλα. Υπόσχεται τροφή και ενυδάτωση. "
Η τιμή παραμένει αλμυρή και η ποιότητα παραμένει υψηλή. Η συγκεκριμένη απόχρωση φαίνεται τρομακτική, όμως το αποτέλεσμα που δίνει είναι πολύ απαλό, δίνει μια σχεδόν χρυσή γυαλάδα. Τελικός αποδέκτης η νεαρή δεσποινίδα που έχω στο σπίτι.





Messinian Spa, Body milk, με άρωμα ρόδι και μέλι, 55ml

Τα Messinian Spa είναι ελληνικά προϊόντα, που μας χαρίζουν περιποίηση χωρίς Parabens. Το συγκεκριμένο body milk το έχω ήδη δοκιμάσει. Έχει ένα πολύ ευχάριστο άρωμα, απλώνεται πολύ ευχάριστα και μπορείς γρήγορα να ντυθείς μετά την εφαρμογή του μιας και δεν αφήνει λιπαρότητα.
Η συσκευασία είναι travel size, το σύμπαν συνωμοτεί για να  πάω ένα ταξιδάκι.




NUXE, Refreshing after sun lotion for face and body, 7ml

Το έκτο και τελευταίο προϊόν του κουτιού. Δείγμα σε φακελάκι. Από αυτά που είχαν υποσχεθεί πως δε θα έδιναν. Ομολογώ πως με ξένισε αυτή η επιλογή. Σίγουρα ένα προϊόν της NUXE δεν μπορεί παρά να είναι καλό, θα ήθελα όμως μια travel size συσκευασία. Το φακελάκι θα το βάλω στην τσάντα θαλάσσης μου να βρίσκεται και θα το χρησιμοποιήσω με την πρώτη ευκαιρία.

Αυτό ήταν το περιεχόμενο του επετειακού Glowbox Ιουνίου. Με το full size Bio Oil (που το ήθελα πάρα πολύ) , ήδη γίνεται η απόσβεση των χρημάτων αλλά το περίμενα πιο εντυπωσιακό. Τα Batiste τα έχουν ήδη μοιράσει δωρεάν στα Hondos και σε άλλα σημεία, η Messinian Spa κάνει πάρα πολλούς διαγωνισμούς με full size προϊόντα και η επιλογή να βάλουν το φακελάκι της Nuxe δε μου άρεσε (αν και τώρα που γράφω σκέφτομαι πως συνήθως τα κουτιά του Glowbox έχουν 4-5 προϊόντα, οπότε αυτό θεωρείται extra?). Δεν είναι κακό κουτί, ίσα ίσα είναι όλα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσω στις εξορμήσεις μου στη Χαλκιδική αλλά περίμενα κάτι που θα έκανε την έκπληξη και θα δικαιολογούσε τον τίτλο του επετειακού.

Θα ήθελα πραγματικά τα σχόλια σας για το κουτί Ιουνίου, ίσως τελικά εγώ να είμαι η παράξενη.



Σας φιλώ!!!     xxx

19 σχόλια :

  1. Οκ καλο το bio oil αλλα δεν ειχε αυτο το κατι του επετειακου που θα στεναχωρεθω που δεν το πήρα! ΤΟ stain Jane Iredale ειναι πολυ ωραιο το εχω δοκιμάσει καιστις δυο αποχρώσεις του και για την μικρη σου το βρισκω ιδανικο! Για αυτο μαζεψε οτι δειγματακια έχεις..... και .....Καλές καλοκαιρινές εξορμήσεις..
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Μαίρη όλα τα σημάδια το δείχνουν...το σύμπαν θέλει να πάω διακοπές χαχαχα
      Τι να κάνω, θα ενδώσω ;)

      Διαγραφή
  2. Η αληθεια ειναι οτι κι εγω περιμενα το κατι παραπανω..Δυστυχως το Glowbox,ενω ξεκινησε υπεροχα οπως ειπες εκανε μια κοιλια και οι μονες εξαιρεσεις ηταν τα κουτια με την fresh line!Το συγκεκριμενο το θεωρω απο τα αξιοπρεπη κουτια τους,μιας και ολα τα προιοντα θα τα χρησιμοποιησεις ανετα παρολο που δεν εχουν αυτο το τσικ παραπανω!Θελω σιγουρα review για το Bio Oil!Να τα χαρεις πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Fresh Line κουτιά ήταν όντως πολύ καλά! Το Bio Oil θα δοκιμασθεί σκληρά και θα βάλω όλες τις φωτογραφίες και τις λεπτομέρειες

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω κ εγω απολυτα!!Για επετειακο κουτι κ εγω θα περιμενα το κατι παραπανω,ισως κατι σε πιο full size προιον.Δεν με εντυπωσιασε για να πω "γιατι δεν το πηρα".Γενικα σπανια βγαζει καλα κουτακια!Εγω σου ευχομαι να τα χαρεις ολα κ σιγουρα περιμενουμε κ την γνωμη σου πανω σε αυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενα και κάτι ακόμη, σε full size όπως λες, ίσως κάτι σε μακιγιάζ , ίσως κάτι σε αξεσουάρ, δεν ξέρω... Όπως και να έχει θα τα χρησιμοποιήσω σίγουρα όλα, χαμένα δε θα πάνε

      Διαγραφή
  4. Ουφ, ευτυχως που δεν στενοχωρηθηκα που δεν το πηρα! Χαχαχα, ωραια προιοντα, αλλα του λειπει η τσαχπινια του επετειακου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς! Η τσαχπινιά, ένα κατιτίς θαρρώ λείπει.

      Διαγραφή
  5. Χμμμ...να τα χαρείς κοπέλα.Δεν το παρήγγειλα αυτό το μήνα επειδή έχω ήδη Bio oil..Δεν με ενθουσίασε δυστυχώς....Καλές διακοπές 😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, η αλήθεια είναι πως ήμουν έτοιμη να αγοράσω το bio oil από το φαρμακείο και όσο έψαχνα για τιμες είδα το προωθητικό email γιαυτό και το πήρα.

      Διαγραφή
  6. Εγώ δεν είχα καλή εμπειρία με το Glowbox, για την ακρίβεια πρέπει να πέτυχα το χειρότερο κουτί ever! Κρίνοντας από την εμπειρία μου λοιπόν το συγκεκριμένο δε θα το έλεγα άσχημο, το bio oil και οι μασκούλες της Erre Due κάνουν απόσβεση. Το συγκεκριμένο batiste μυρίζει τέλεια οπότε χαμένο δε θα πάει, τα υπόλοιπα προϊόντα απλά δε μου κάνουν καμία εντύπωση. Σαν επετειακό θα περίμενα κι εγώ κάποια έκπληξη, έστω κι αν ήταν μια καραμελίτσα βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς φιλη μου. Ενώ όλα θα τα χρησιμοποιήσω περίμενα αυτό το κάτι που θα απογειωνε το κουτί.

      Διαγραφή
  7. Η αλήθεια είναι οτι δε στεναχωρήθηκα καθόλου που δεν πήρα το πακέτο Ιουνίου τελικά! Το Bio Oil το χρησιμοποιώ ήδη και κάνει πολύ καλή δουλειά όπως και τις κρέμες της Erre Due οπότε δεν ήταν κάτι τρομερό να δοκιμάσω! Φακελάκια δείγματα έχουν και τα περιοδικά! Βέβαια όποια κοπέλα το πήρε έκανε απόσβεση των χρημάτων αν ήθελε να δοκιμάσει το λάδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντελώς μέτριο για μένα, όπως και τα περισσότερα κουτιά που βγήκαν από το Glowbox-εκτός από τα Fresh Line!
    Το Cherrybox του καλοκαιριού για μένα άξιζει πολύ περισσότερο και χαίρομαι που το προτίμησα τελικά.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι με ενοχλεί στο cherrybox ? Συνήθως κυκλοφορούν τρεις συνδυασμούς κουτιών, οι οποίοι δεν έχουν απαραίτητα προϊόντα ίσης αξίας. Μπορεί να τυχεις το καλό κουτί, μπορεί και όχι.
      Είδα που ανέβασες ανάρτηση για το κουτί σου, παω να δω

      Διαγραφή
  9. Καλό αν δεν είχες δοκιμάσει τίποτα απο όλα αυτά... για μένα ας πούμε και το ξηρό σαμπουάν και το λαδάκι τα ήθελα για δοκιμή μου έκατσε μια χαρά θα μπορούσαν να αποφύγουν τα τόσα δείγματα με κρέμες σώματος! και τελείως λάθος ήταν το διαφημιστικό με το make up δώσαν πολύ σκούρα απόχρωση δλδ πόσο να έχεις μαυρίσει απο τώρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν ξετρελάθηκα.ίσως κι εγώ να είμαι περίεργη. δε ξέρω! πάντως καλά έκανα μάλλον που δεν το πήρα κ επέλεξα να πάρω το beautytestbox το οποίο αναφέρει πως έχει προϊόντα jurlique αξίας 130 σχεδόν ευρώ. άντε να δούμε!! πάντως κ εγώ περιμένω bio oil review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα μου φαίνεται καλό, αλλά δεν το έχω πάει, το λέω σε σύγκριση με άλλα που έχω δει απλώς. Το bio oil το πήρα πρόσφατα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη (το εφαρμόζω σε κόκκινες ραγάδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή