Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

Blue Vanilla , θα ψώνιζες ρούχα on line;





Γεια σας κορίτσια μου,

η σημερινή μου ανάρτηση είναι με θεματολογία αλλιώτικη από τη συνηθισμένη μας. Σήμερα θα μιλήσουμε για ρούχα και για το λατρεμένο on line shopping, που μας έκανε όλους μια γειτονιά, ένα δυο κλικ μακριά.


Η σημερινή μου ιστορία ξεκινάει όταν μια οικογενειακή φίλη έφυγε για σπουδές στην Αγγλία. Η μητέρα της (πολύ καλή φίλη της μαμάς μου) αρχίζει όπως είναι φυσικό τα συχνά ταξίδια στη Γηραιά Αλβιώνα. Όταν επέστρεφε, έφερνε, εκτός από τα νέα της κόρης της και υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ, όλα σε τιμές τόσο μα τόσο οικονομικές. Κάθε φορά που βρισκόμασταν για καφέ ( πάντα ξεκλέβω λίγο χρόνο και πίνω ένα καφεδάκι με τις φίλες της μαμάς μου, αγαπώ τη συντροφιά τους) μας έδειχνε και από ένα καινούργιο κομμάτι. Πότε μια λεπτή καμπαρντίνα, πότε ένα φλοράλ φόρεμα, όλα τα ζήλευα, όλα τα ήθελα.

Δεν είχα τη δυνατότητα για ένα ταξιδάκι αστραπή, οπότε κατέφυγα στη λύση που γνώριζα καλύτερα. On line shopping. Είχα καταφέρει να αγοράσω make up στη σωστή απόχρωση, δε θα πετύχαινα ένα ρούχο με καλή εφαρμογή;

Οι πιο δελεαστικές τιμές οφείλω να ομολογήσω πως ήταν στο ebay, ειδικά στις δημοπρασίες είχε φορέματα με μιάμιση λίρα. Λίγο όμως τα κινέζικα νούμερα που είναι πολύ μακριά από το μεσογειακό σωματότυπο, λίγο οι αναρτήσεις με τα ebay fails που έβλεπα με αποθάρρυναν από μια αγορά.




http://www.bluevanilla.com/darcy-monochrome-stripe-slim-fit-bodycon-dress

Εκείνη τη στιγμή ήρθε η πρόταση από ένα δίκτυο για bloggers που είμαι γραμμένη, το etailPR, να δοκιμάσω ένα ρούχο, όποιο ήθελα, από ένα on line shop με έδρα αγγλική. Το Blue Vanilla . Πήρα μεζούρα, μέτρησα προσεκτικά τις διαστάσεις μου, τσέκαρα το μέγεθος μου στο size guide τους και άρχισα να χαζεύω τα ρούχα.

Επέλεξα ένα bodycon φόρεμα, που μπορείτε να δείτε εδώ, από αυτά που το οπτικό τους εφέ λεπταίνει τη σιλουέτα. Μου άρεσε πάρα πολύ το stripe pattern του και το βρίσκω σικάτο και ευκολοσυνδύαστο . Τα ασπρόμαυρα μου ρούχα συνήθως τα σετάρω με αξεσουάρ σε κόκκινο, φουξ ή κίτρινο και πιστεύω πως έτσι είμαι κομψή αλλά όχι βαρετή. 

Το φόρεμα ήρθε με κούριερ στο σπίτι, τυλιγμένο σε ένα μπλε χαρτί και μέσα σε σακούλα, σε εφτά εργάσιμες. Θα μου άρεσε αν η συσκευασία ήταν λίγο πιο προσεγμένη και ήταν πχ σε κουτί. Ήταν ακριβώς όπως και στη φωτογραφία και η εφαρμογή του ήταν καλή πάνω μου. 

Η αρχική τιμή του φορέματος ήταν 22 λίρες Αγγλίας, αλλά τώρα είναι σε έκπτωση και κοστίζει μόλις 12 λίρες, περίπου 16 ευρώ δηλαδή. Τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι 4,99 λίρες Αγγλίας, δηλαδή περίπου 6,80 ευρώ, χωρίς όμως όριο βάρους. 

Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου και κοιτάζοντας και τα υπόλοιπα ρούχα της σελίδας, νομίζω σύντομα θα κάνω την παραγγελία μου. Ειδικά στα ρούχα προσφοράς, οι τιμές είναι πολύ χαμηλές.


Ρίξτε μια ματιά στο Blue Vanilla , σας συμβουλεύω να τσεκάρετε τα κιμονό του που μου άρεσαν πάρα πολύ (και έχω ήδη διαλέξει πιο θέλω 


Θα ήθελα να μου γράψετε εάν έχετε ψωνίσει από το Blue Vanilla ή άλλο αγγλικό site και ποιες ήταν οι εντυπώσεις σας ή αν πιστεύετε πως τα ρούχα καλύτερα να αγοράζονται από φυσικό κατάστημα.




Σας φιλώ!!!    xxx



16 σχόλια :

  1. Τέλειο φόρεμα, σου ταιριάζει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το φόρεμα όντως..
    Σκέτη γλύκα και κουκλίτσα στις φωτογραφίες Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω, σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  3. Σου πηγαίνει πολύ Ελενάκι μεγειές!!! Αν έχω ψωνίσει από αγγλικό site? Mα μόνο από αγγλικά sites ψωνίζω πια τα πάντα. Από το συγκεκριμένο όχι αλλά έχω δοκιμάσει πάρα πολλά. Στα μεγέθη των παπουτσιών έχω ένα θεματάκι -2-3 ζευγάρια μου έπεσαν στενά- κατά τα άλλα είμαι υπερευχαριστημένη από ποιότητα αλλά και τιμές. ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με εμένα που, ενώ μπορώ να καταλάβω αν η πούδρα που θα παραγγείλω θα είναι στη σωστή απόχρωση, διστάζω να παραγγείλω ρούχα είναι άξιο απορίας. Νομίζω θα χρειαστώ τα φώτα σου...

      Διαγραφή
    2. Στα ρούχα τα UK sizes είναι δεδομένα και παντού τα ίδια. Πας εδώ στο M&S δοκιμάζεις από διάφορα είδη μπλούζες , παντελόνια, φορέματα etc and that's it!!!Τα υπόλοιπα EU sizes IT ES τα πας κατά αντιστοιχία UK και όλα καλά! ότι χρειαστείς να μου πεις... εννοείται ΧΧΧ

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το φόρεμα & πολύ κομψό!
    Σου πάει φοβερά & όντως μπορείς να το συνδυάσεις με τα πάντα!
    Μέχρι στιγμής από ρούχα είχα παραγγείλει ένα πουκάμισο από ebay, που μου βγήκε μάπα το καρπούζι & ένα υπέροχο παρκά, που δεν φάνηκε ποτέ..
    Και τσίτα μου ήταν το πουκάμισο & πιξελιασμένο το σχέδιο.
    Αλλά θα ξαναπαραγγείλω κάτι σίγουρα,

    Καλό απογευματάκι Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψέματα, ψέματα!
      Έχω παραγγείλει & ρούχα, παπούτσια, σκουφί (εννοείται) από Αγγλία & μου βγήκαν τρομερά & σε μένα & στην υπόλοιπη φαμίλια.

      Διαγραφή
    2. το θυμάμαι το παρκά, ούτε το δικό μου φάνηκε ποτέ, που ξέρεις , ίσως μας βγήκε και σε καλό. Ρούχα διστάζω πολύ να πάρω μέσω ebay, συνήθως ψωνίζω μικροπράγματα.
      Από αγγλικά πάλι sites μάλλον θα ψωνίσω, δεν έχω ακούσει άσχημα σχόλια και το φόρεμα μου βγήκε εξαιρετικό.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  5. Μα τι ομορφη που εισαι;;;και το φορεμα τοσο σικατο!σου ταιριαζει υπεροχα και εχει πολυ ωραια γραμμη! <3
    μα γιατι να αγχωνομαστε τοσο με τα ρουχα απο το ιντερνετ και να μην σκαμε για τα καλλυντικα;συμπασχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σε ευχαριστώ. Κανονικά τα σχέδια ήταν να φορεθεί με γόβες αλλά τελικά ήρθαν αλλιώς τα πράματα. Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ, την επόμενη φορά θα το βάλω με κόκκινες γόβες και κότσο ;)

      Διαγραφή
  6. Στην ίδια κατάσταση κι εγώ, ενώ στα καλλυντικά έχω γίνει εξπέρ στις online αγορές, με τα ρούχα είμαι ακόμα διστακτική. Αν ανακαλύψεις και άλλα μαγαζάκια με καλής ποιότητας και εφαρμογής ρούχα να μου πεις, προς το παρόν τρέχω να δω το blue vanilla!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί θα τα βρούμε όλα καλή μου :) btw ρίξε και μια ματιά εδώ http://www.etailpr.com/bloggernetwork/ , είναι ένα ωραίο πρόγραμμα για bloggers

      Διαγραφή
  7. Με γεια!! είναι πολύ όμορφο και σου πάει πολύ!!! θα σου πρότεινα το bohoo που είναι Αγγλικό και είμαι πολύ ευχαριστημένη απο τα ρούχα τους και απο τον χρόνο παράδοσης. Τώρα είμαι στην φάση που ψάχνω για παπούτσια πάλι απο Αγγλία, γνωρίζεις κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το μοναδικό ζευγάρι που έχω αγοράσει ήταν από τη σελίδα των crocs. Είχαν πολύ σωστό size guide και για την πρώτη παραγγελία είχαν και έκπτωση. Τα αγγλικά νούμερα είναι κομματάκι παράξενα .

      Διαγραφή