Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

Cera di Cupra, ένα ιταλικό μυστικό που πρέπει να γνωρίσεις



Γεια σας κορίτσια μου,
κάθε χρόνο τέτοια εποχή κάνω μια μικροανακαίνιση στο μπαλκόνι μου. Φυτεύω κάποια εποχιακά φυτά, περνάω με βερνίκι τα έπιπλα, αλλάζω μαξιλάρια και ανανεώνω τη διακόσμηση. Φέτος εμπνεύστηκα κυρίως από φωτογραφίες του pinterest και έκανα και μια γωνιά για τον Φανούρη, τον ασπρομάλλη αγαπητικό μου, γνωστό και ως  #μετρελαινειαυτοςογατος στο instagram .
Ωραίο έγινε το μπαλκόνι, απολαμβάνουμε τα μοχίτο μας χαζεύοντας τα χελιδόνια αλλά τα χέρια μου ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ. Λίγο τα βαψίματα, λίγο κάποια στοκαρίσματα που χρειάστηκαν, λίγο η κηπουρική τα χέρια μου κάθε άλλο παρά χέρια beauty blogger έμοιαζαν. Έσκασαν σε πολλά σημεία και ήταν τραχιά στην αφή. Ευτυχώς είχα την ιδανική κρέμα χεριών, μια κρέμα που, από τη στιγμή που την γνώρισα, δεν έπαψα να αγοράζω ξανά και ξανά.

Cera di Cupra - Crema mani : Η αποκάλυψη

Συνήθως τα καλλυντικά μου τα μαθαίνω είτε από φίλες bloggers, είτε από κάποια επίσκεψη στα καταστήματα. Τη συγκεκριμένη κρέμα όμως την ανακάλυψα μέσα από ένα forum με μαμάδες. Στο forum αυτό, όλες μα όλες οι μαμάδες μιλούσαν για μια ιταλική κρέμα από το φαρμακείο που έκανε θαύματα. Μιλούσαν για χέρια απαλά, χωρίς λιπαρότητα, μιλούσαν για σκασίματα που επουλώνονταν. Μπορείτε να σκεφτείτε πόσο ταλαιπωρημένα είναι τα χέρια μιας μαμάς που κάνει δουλειές 24/7 και πόσο ανάγκη έχει το μωρό της από ένα απαλό χάδι;
Φυσικά δε χρειάστηκε πολύ για να βάλω την κρέμα στη λίστα μου και να σπεύσω να τη δοκιμάσω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η αλήθεια είναι πως δεν πολυσυμπαθούσα τις κρέμες χεριών. Είχα πάντα δίπλα στο κομοδίνο μου μια σε μεταλλικό κουτάκι, που όμως έβαζα μόνο βράδυ και μόνο όταν δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά, η λιπαρότητα που έμενε με ενοχλούσε αφάνταστα.  
Ναι, η κρέμα ήταν ακριβώς έτσι όπως την περιέγραφαν. Εξαιρετικά ενυδατική, επουλωτική, χωρίς άρωμα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Τη λάτρεψα.


Στην αρχή την αγόραζα περίπου 4 ευρώ από το φαρμακείο της γειτονιάς μου, μετά όμως τη βρήκα σε προσφορά σε ένα on line φαρμακείο της Πάτρας. Την αγόραζα πάντα σε ζυγό αριθμό, από φόβο μη μου τελειώσει. Τη χάρισα σε φίλες μου, πήρα επιπλέον τεμάχια για τη μαμά μου και την παίνεψα όσο καμία άλλη. Φέτος τη βρήκα και στο Discount και πολύ πρόσφατα είδα και στα Hondos ένα μεγάλο stand με πολλά προϊόντα της εταιρείας ( bloggers λένε πως ο ορός προσώπου είναι εξαιρετικός, θα είναι η επόμενη μου δοκιμή) και μάλιστα "έτρεχε" και μια έκπτωση 20% . Μπορείτε να τη βρείτε εδώ από 1,34 ευρώ.

Εκεί λοιπόν που έλεγα πως είναι η αγαπημένη μου κρέμα χεριών και πως δεν υπήρχε περίπτωση να την αλλάξω, έλαβα ένα δέμα.


Η εταιρεία Cera di Cupra κυκλοφόρησε κάποια σετ με τα προϊόντα της και εγώ είχα ένα από αυτά στα χέρια μου. Το βλέμμα μου έπεσε πρώτα στην κρέμα χεριών φυσικά. Δεν ήταν η κόκκινη που ήξερα, αλλά μια χρυσή. Φυσικά ήταν και το πρώτο προϊόν που δοκίμασα.

Cera di Cupra- Beauty Recipe Plus 

Η φόρμουλα της αγαπημένης μου κρέμας υπήρχε και σε ενισχυμένη σύνθεση, ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν.
Όση ώρα εφάρμοζα την κρέμα στα χέρια μου διάβασα για την ιστορία της εταιρείας. Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του '50 στην Ιταλία. Ο φαρμακοποιός Dr. Nicola Ciccarelli, που ήταν και μελισσοκόμος, έφτιαξε μια κρέμα που συνδύαζε το κερί μέλισσας με κάποιες φυτικές ουσίες. Την ονόμασε Cera di Cupra, όπου το Cera από το κερί και το Cupra από την ονομασία της πόλης αλλά και μιας όμορφης θεότητας, της θεάς Cupra.
Τα ταλαιπωρημένα μου χέρια ρούφηξαν στην κυριολεξία την κρέμα και η υφή τους βελτιώθηκε πολύ, ενώ στη δεύτερη εφαρμογή επανήλθαν πλήρως. Παρόλο που είναι πιο πλούσια η κρέμα, πάλι δεν είχα καμιά ενοχλητική λιπαρότητα στα χέρια. Αν και χεριών, εγώ τη χρησιμοποίησα και στις φτέρνες μου και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Στη σύνθεση της περιέχει, εκτός από το κερί μέλισσας, γλυκερίνη και αλλαντοϊνη, συστατικά γνωστά για την αποτελεσματικότητα τους.
Μπορείτε να τη βρείτε εδώ, από 1,59 ευρώ.






Cera di Cupra - Μαντιλάκια ντεμακιγιάζ

Θεωρητικά το ντεμακιγιάζ (ειδικά των ματιών) πρέπει να γίνεται με διφασικό υγρό και έπειτα να ακολουθεί γαλάκτωμα και λοσιόν. Στην πράξη όμως τις περισσότερες φορές δεν έχω το κουράγιο να κάνω το παραμικρό. Έτσι λοιπόν τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ με έχουν γλιτώσει πολλές φορές και όταν ξυπνάω δε μοιάζω με πάντα.
Δε μου αρέσουν όλα τα μαντιλάκια, έχει τύχει να αγοράσω κάποια που να μου προκαλούν κοκκινίλες και τσούξιμο.
Τα συγκεκριμένα μαντιλάκια μου άρεσαν πάρα πολύ. Δεν έχουν αλκοόλ και έτσι δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση. Στη σύνθεση τους περιέχουν μέλι, που έχει καταπραϋντικές και ενυδατικές ιδιότητες και αλόη, με μαλακτικές και επανορθωτικές ιδιότητες.
25 βολικά μαντιλάκια, που θα κάνουν γρήγορο το ντεμακιγιάζ. Το μόνο που θέλω να θυμάστε είναι να μην τρίβετε τα μάτια σας με το μαντιλάκια δεξιά-αριστερά, όπως ασυνείδητα πάμε να κάνουμε, αλλά να κάνουμε μια κίνηση απαλή, από πάνω προς τα κάτω. Έτσι δεν ταλαιπωρούμε το ευαίσθητο δέρμα της περιοχής. Μπορείτε να τα βρείτε εδώ, από 2,90 ευρώ.




Cera di Cupra - Rosa

Πόσο όμορφα μυρίζει αυτή κρέμα! Έχει μια μυρωδιά πολύ οικεία, σχεδόν μαμαδίσια.
Κάπου εδώ πρέπει να ομολογήσω πως δεν είχε τύχει να ξαναδώ την κρέμα αυτή, οπότε στην αρχή χρειάστηκε να ψάξω τη χρήση της.
Η κρέμα προσώπου Cera di Cupra έχει τρεις εκδοχές :
τη Λευκή, για κανονικά/λιπαρά δέρματα
τη Ροζ, για ξηρά δέρματα και
τη Μωβ, για ευαίσθητα δέρματα.
Στο κουτί μου βρήκα τη ροζ και παρόλο που το δέρμα μου είναι κανονικό νομίζω πως θα τη χρησιμοποιήσω πολύ φέτος το καλοκαίρι. Είναι μια πλούσια κρέμα, πολύ ενυδατική που όμως δεν κάθεται "βαριά" στο πρόσωπο. Βασικό συστατικό και εδώ το κερί της μέλισσας.
Όταν επιστρέφω από τη θάλασσα, νιώθω το πρόσωπο μου να "τραβάει" και να έχει ανάγκη από μια βαθιά ενυδάτωση. Θεωρώ πως αυτή η κρέμα θα μου χρησιμεύσει πολύ όλες εκείνες τις μέρες που θα θέλω κάτι παραπάνω.
Μπορείτε να τη βρείτε εδώ , από 8,14 ευρώ.





Μέσα στο κουτί του σετ υπήρχε και αυτό το όμορφο και βολικό νεσεσέρ, με τρεις θήκες. Το βρήκα πραγματική ευκαιρία το σετ αυτό. Αν αναλογιστεί κανείς πως η τιμή της κρέμας προσώπου μόνο είναι στα 8 ευρώ και το σετ με τα τρία προϊόντα και το δώρο μπορείτε να το βρείτε εδώ , από 10,14 ευρώ, δε θέλει πολλή σκέψη, απλά το βάζουμε στο καλάθι μας.



Σας κράτησα για το τέλος και δυο φωτογραφίες, μία με μια γωνιά του μπαλκονιού μου και μια με το όμορφο αγόρι μου, τον Φανούρη. Η σκάλα υποτίθεται πως θα είχε μόνο διακοσμητικό χαρακτήρα, όμως ο Φανουράκος κατάλαβε πως του φτιάξαμε παιδότοπο και όλη μέρα ανεβοκατεβαίνει στα ράφια. Χαλάλι του!

Δοκιμάστε τα Cera di Cupra, παρά την οικονομική τους τιμή δεν υστερούν σε αποτελεσματικότητα. Θα περιμένω να διαβάσω τις εντυπώσεις σας. Μέχρι τότε μπορείτε να κάνετε like στο προφίλ τους στο facebook εδώ για να ενημερώνεστε για τις νέες κυκλοφορίες αλλά και για τις προσφορές τους (υπάρχουν και άλλα σετ σε εξίσου πολύ καλές τιμές)

Σας φιλώ!!!     xxx


16 σχόλια :

  1. Πρέπει να φτάξεις ένα δεντρόσπιτο για το Φανούρη χαχα! Αγαπώ την κλασική κρέμα cera di cupra, το άρωμά της μου θυμίζει νεανικούς έρωτες και κόλλες αλληλογραφίας! Σίγουρα θα δοκιμάσω και τα άλλα προϊόντα της εταιρίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καιρό ψάχνω για μια καλή κατασκευή σε μια νορμάλ τιμή. Για την ώρα βολεύεται στη σκάλα χι χι
      το άρωμα της κρέμας και εγώ το αγαπάω πάρα πολύ

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τις κρέμες χεριών και τις χρησιμοποιώ συνεχώς , ομολογώ την συγκεκριμένη δεν την γνώριζα αλλα θα ηθελα πολύ να την δοκιμάσω .. Πολύ όμορφα προϊόντα .. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τη δοκιμάσεις , η τιμή της είναι πάρα πολύ οικονομική και η απόδοση της φοβερή!

      Διαγραφή
  3. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά το σκέφτομαι μιας και είναι αρκετά οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκίνησε με την κρέμα χεριών και είμαι σίγουρη πως θα θέλεις μετά να δοκιμάσεις και τα υπόλοιπα της σειράς :)

      Διαγραφή
  4. Δεν τις εχω δοκιμασει ακομα, αλλα απο το φθινοπωρο θα τις αγορασω σιγουρα τοσο που τις παινευεις!Πολυ ομορφο το ποστ σου και οι φωτογραφιες υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου! στον επόμενο καφέ θα σου φέρω μια να δοκιμάσεις

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο post.Την κρέμα ημέρας στην ροζ εκδοχή, την έχω και εγώ και επειδή έχω μεικτή επιδερμίδα την χρησιμοποίω μόνο το βράδυ γιατί μου πέφτει λίγο βαριά. Φιλιά :)
    beautylittlesecretssd.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε ;) Βαριά ε; Είναι ανάλογα με τις ανάγκες που έχει το κάθε δέρμα τελικά. Μετά την απολέπιση που τη φοράω μου κάθεται πολύ καλά. Θα περάσω και από το blog

      Διαγραφή
  6. Είναι αξιόλογη εταιρία. Έχω δοκιμάσει την κρέμα χεριών και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
    Μου αρέσει πολύ το γούστο σου! :)
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια . Ό,τι έχω δοκιμάσει μου άρεσε πολύ και εμένα από αυτή την εταιρεία.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία παρουσίαση!! Έχω δοκιμάσει την κρέμα χεριών και είναι πολύ καλή ειδικά για την τιμή της οπότε σίγουρα κάποια στιγμή θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα...
    Ο Φανούρης κλέβει την παράσταση όμως!!! Κούκλος!!! να το χαίρεσαι <3

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κρέμα την αγαπώ και την κουβαλώ καιρό μαζί μου, όσο για τον κούκλο μου ε;ε; πες, πες, δεν υπάρχει πιο όμορφος γάτος χαχαχα

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το άρθρο σου Ελενάκι μου! Η κλασσική κόκκινη κρέμα χεριών της cera di cupra είναι πολύ καλή και όντως δεν αφήνει λιπαρότητα, σιχαίνομαι τις κρέμες χεριών που αφήνουν λιπαρότητα! Καλά τι διακοσμητικό λες εσύ; Παιδότοπος για το μανάρι είναι η σκάλα!! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε κι εμένα η κρέμα χεριών αλλά καθώς δεν γνωρίζω και πολλά θα ήθελα να μου συστήσεις ποια κρέμα να πάρω για το πρόσωπό μου καθώς είμαι 57 χρονών ( με μεικτή επιδερμίδα) της ίδιας εταιρείας γιατί δεν εχω τη δυνατότητα για τις πολύ ακριβές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή