Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015

Tickle me pink - the nail edition -


Γεια σας κορίτσια μου,
το Tickle me pink σήμερα γιορτάζει την πρώτη μέρα της άνοιξης με κάτι πολύ καινούργιο που με μεγάλη μου χαρά θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Όσες με παρακολουθείτε, γνωρίζετε πόσο πολύ μου αρέσουν τα περιποιημένα νύχια, ειδικά τα nail arts με στάμπες. Είδα πως όλες οι σχετικές  αναρτήσεις μου σας ενδιέφεραν πολύ και είχατε απορίες, επομένως σκέφτηκα δειλά δειλά να ετοιμάσω κάποια βιντεάκια και να σας δείξω πως με απλό τρόπο μπορείτε να έχετε ένα εντυπωσιακό μανικιούρ. Μαζί θα ετοιμάζουμε βήμα βήμα τα νύχια μας με ένα νέο βιντεάκι κάθε εβδομάδα, μάλλον κάθε Παρασκευή :)


Το πρώτο βιντεάκι έχει ήδη "ανέβει" και θα χαρώ πραγματικά να διαβάσω τις όποιες παρατηρήσεις σας. Έκανα αρκετές δοκιμές, καταλαβαίνω όμως πως θέλω αρκετή δουλίτσα ακόμη, οπότε οι παρατηρήσεις σας μου είναι πολύτιμες. 

Επέλεξα κάτι σε λευκό-κόκκινο, με polka dots, αναφορά στο Μάρτη. Τα βερνίκια που χρησιμοποίησα είναι όλα της Essence και τα dotting tools τα αγόρασα από το ebay με κάτι λιγότερο από 2 ευρώ. Φυσικά μπορείτε να κάνετε τις βουλίτσες σας με ένα παλιό στυλό, μια οδοντογλυφίδα ή μια φουρκέτα.

Έτοιμες ;



Σας υπενθυμίζω πως ένα νέο βιντεάκι θα "ανεβαίνει" κάθε Παρασκευή, αν σας άρεσε αυτό που είδατε, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο κανάλι για να ενημερώνεστε. Σύντομα θα υπάρξει και διαγωνισμός για να το εγκαινιάσουμε όλο αυτό. Περιμένω τα σχόλια σας :)
Σας εύχομαι καλό μήνα κορίτσια μου και η Άνοιξη να μην είναι μόνο στη φύση αλλά και στη διάθεση μας.

Σας φιλώ!!!             xxx

12 σχόλια :

  1. Καλημέρα. Ααααχ, ήρθε η άνοιξη!!! Φανταστικό το nail art! Καλή αρχή με το κανάλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ στην Περαία η άνοιξη μας ήρθε με μια βροχή που δεν έχει σταματήσει από το πρωί αλλά τον Μάρτη μας τον βάλαμε. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο φιλη μου!Καλη αρχη και απο εδω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου σε ευχαριστώ πολύ, νομίζω αν δεν ήσουν εσύ δε θα το τολμούσα ποτέ :) Η Άννα με ξεσήκωσε για το blog και την ευγνωμονώ, εσύ με έσπρωξες στα glitter και στα vlog χαχαχαχ

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο! Καλή αρχή και στο youtube Ελένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφος ο συνδυασμός των χρωμάτων και φυσικά θα σε ακολουθήσουμε και στο youtube. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα και σε εσένα, σε ευχαριστώ θερμά :)

      Διαγραφή
  5. Έχω να δηλώσω πως αυτό είναι το πρώτο μου σχόλιο στο blog σου! Yay! Για να είμαι ειλικρινείς το ανακάλυψα τυχαία και μου τράβηξε το ενδιαφέρον μία ανάρτηση που είχες κάνει για το σετάκι από τα jumbo τύπου konad γιατί το είχα πάρει κι εγώ δεν μπορούσα να μεταφέρω το σχέδιο και φυσικά θεώρησα πως κάνω εγώ κάτι λάθος κι όχι ότι η "σφραγίδα" δεν ήταν καλή. Anyway! Πολύ ωραίο και πολύ ανοιξιάτικο το σχεδιάκι αυτό! Well done! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο και κομψό σχέδιο! Καλή αρχή Ελένη μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή