Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

L' Oreal Paris Infallible Gel, ημιμόνιμο στο σπίτι;



Γεια σας κορίτσια μου,
μια από τις προσφορές που μας ξεσήκωσε την εβδομάδα που μας πέρασε ήταν σίγουρα το 1+1 στα βερνίκια Infallible Gel της L'Oreal Paris. Από τη δεύτερη κιόλας μέρα της προσφοράς είχαν ήδη αρχίσει οι ελλείψεις στα δημοφιλή χρώματα και πολύ γρήγορα εξαφανίστηκαν από όλα τα ράφια. Πολλά παράπονα στη σελίδα της εταιρείας στο facebook γράφτηκαν από καταναλώτριες για το μικρό στοκ ορισμένων καταστημάτων και άλλα τόσα σε ομάδες όπου nail artists διατύπωναν έντονες αντιδράσεις για τη χρήση του όρου "ημιμόνιμο". Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή...


Η L'Oreal εδώ και λίγο καιρό πρόσθεσε στην οικογένεια των Infallible τα βερνίκια Infallible Gel. 7 αποχρώσεις μας υπόσχονται αποτέλεσμα ημιμόνιμου στην άνεση του σπιτιού μας . Τα βήματα είναι πολύ απλά.
Από τη διπλή συσκευασία πρώτα χρησιμοποιούμε το χρώμα. Περνάμε την πρώτη στρώση, αφήνουμε να στεγνώσει 30 δευτερόλεπτα, περνάμε τη δεύτερη στρώση και περιμένουμε άλλο τόσο να στεγνώσει. Χρησιμοποιούμε έπειτα το top coat της συσκευασίας και η L'Oreal υπόσχεται πως έχουμε ξεγνοιάσει για τις επόμενες 12 μέρες.


Εκμεταλλεύτηκα την προσφορά και με 6,99 ευρώ πήρα το νο.007 Ocean Infini, ένα ωραίο teal θα το έλεγα και το νο.002 Gris Eternel, ένα γκρίζο που ήθελα πάρα πολύ και δεν έβρισκα μια κολακευτική απόχρωση. Ωραία σύσταση, απλώνεται εύκολα και καλύπτει (έχω την αίσθηση πως ειδικά το 007 θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για stamping). Το βουρτσάκι είναι αρκετά πλατύ, με μια κίνηση μπορεί να καλυφθεί όλο το νύχι. Στεγνώνει πράγματι πολύ γρήγορα, κάτι που σίγουρα το ζητούμε όλες από ένα βερνίκι. Το top coat δίνει μια έντονη γυαλάδα που πράγματι μοιάζει με αυτή του ημιμόνιμου. Δε χρειάζεται πολυμερισμός σε φουρνάκι ή κάτι άλλο ιδιαίτερο. Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έχει ανέβει στο κανάλι μου στο youtube μια πρόταση για half moon manicure με αυτά. Για τη διάρκεια θα σας κρατήσω ενήμερες. Το nail art της Παρασκευής μου χάλασε πολύ γρήγορα γιατί έκανα πολλές δουλειές στην κουζίνα και έτριβα με το συρματάκι, τεστ που δεν πέρασε ούτε το κανονικό ημιμόνιμο που είχα κάνει. Τώρα τα έχω βάψει πάλι και μετράω ήδη τέσσερις μέρες χωρίς να έχει χάσει κάτι από τη γυαλάδα του.


Η ανάρτηση θα τέλειωνε κάπου εδώ αν δεν είχα δει μια μεγάλη κουβέντα γύρω από αυτά τα βερνίκια από επαγγελματίες αισθητικούς άκρων σε μια ομάδα του facebook. Τόνιζαν λοιπόν πως τα συγκεκριμένα βερνίκια δεν μπορούν να ονομάζονται ημιμόνιμα μιας και δεν πολυμερίζονται σε λάμπα και εξηγούσαν την τεχνική και τα υλικά. Εκεί που κατέληγε όμως η συζήτηση ήταν κατά πόσο επηρεάζεται η δουλειά τους και τελικά μειώνεται η πελατεία τους. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που κουβέντιαζαν κάτι τέτοιο. 


Καταλαβαίνω πως, στα πλαίσια των περικοπών που όλοι λίγο πολύ έχουμε κάνει στα έξοδα μας, η κρίση έχει χτυπήσει και τον τομέα της ομορφιάς, δεν παύει όμως να είναι ένας τομέας που πάντα θα έχει κίνηση. Οι γυναίκες δεν φτιάχνουμε τα μαλλιά μας και τα νύχια μας γιατί δεν "πιάνει" το χέρι μας. Πάμε γιατί θέλουμε να μας περιποιηθούν, να μας κάνουν να νιώσουμε όμορφα και να εξωτερικεύσουμε ό,τι βαραίνει την ψυχή μας. Η αισθητικός και η κομμώτρια είναι οι ψυχολόγοι της γειτονιάς, ξέρουν αν διασκεδάσαμε το Σάββατο που πέρασε, αν πήρε το παιδί καλό βαθμό στο διαγώνισμα, αν ο Τάκης επιτέλους τηλεφώνησε. 
Πάντα θα υπάρχουν γυναίκες που επισκέπτονται τακτικά τη μανικιουρίστρα τους, όπως πάντα θα υπάρχουν και γυναίκες που βάφουν μόνες τους τα νύχια στο σπίτι. Ομοίως, πάντα θα υπάρχουν γυναίκες που πηγαίνουν τακτικά και ανανεώνουν το χρώμα των μαλλιών τους και γυναίκες που κάνουν τη βαφή τους στο σπίτι. 
Χάρηκα που η L'Oreal λάνσαρε ένα τέτοιο προϊόν, μου άρεσε η γυαλάδα του και περιμένω να μου προτείνετε και άλλες αποχρώσεις που δοκιμάσατε. Θα χαρώ να διαβάσω και τη δική σας άποψη για το "παράπονο" που εκφράστηκε.

Σας φιλώ!!!    xxx



17 σχόλια :

  1. Συμφωνω απολυτα μαζι σου, καμια οικονομικη κριση δε μπορει να σταματησει τις τακτικες επισκεψεις των πιστων πελατισσων σε μια αισθητικο ή μια κομμωτρια!
    Εμενα προσωπικα τα νυχια μου ειχαν γινει σαν τσιγαροχαρτα και εσπαγαν με το παραμικρο απο τα πολλα και συνεχη ημι-μονιμα και ετσι σταματησα να κανω. Ετσι, ειμαι πολυ χαρουμενη που εταιρειες οπως η L'oreal κινουνται προς αυτη την κατευθυνση και κυκλοφορουν καινουργιες σειρες βερνικιων που προσπαθουν να εξομοιωσουν το εφε του ημι-μονιμου οχι μονο γιατι ειναι οικονομικοτερες λυσεις αλλα και γιατι οφελουν περισσοτερο την υγεια των νυχιων. Τωρα, τα συγκεκριμενα βερνικια σιγουρα δεν κρατανε 12 μερες οπως υποσχεται η L'oreal (εμενα με πολυ πολυ προσοχη κρατησαν 1 εβδομαδα), αλλα μου αρεσαν γιατι διατηρουσαν τη λαμψη τους αρκετα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι εχουν εξαιρετικη λαμψη. 12 μερες ουτε εγω πιστευω πως θα αντεξουν, μεταξυ μας ουτε και η ιδια αντεχω τοσες μερες ιδιο χρωμα. Σαν επιλογη ομως μου αρεσε να την εχω. Σε ευχαριστω για το σχολιο!

      Διαγραφή
  2. αυτη η γκρινια απο πολλους επαγγελματιες οτι καθετι καινουριο τους "τρωει" τη δουλεια νομιζω πως δεν θα εκλειψει ποτε..η αληθεια ειναι οτι τα εκανα μια φορα ημιμονιμο και δεν θα ελεγα οτι μου κρατησαν πολυ και ετσι δεν θα τα ξαναεκανα εξω ευκολα.ξερεις ποσο μου αρεσει να περιποιουμαι μονη μου και οταν παω σε καποιο κομμωτηριο-ινστιτουτο θα παω ακριβως για να νιωσω πριγκιπισσα και οτι καποιος αλλος με περιποιειται ακομα καλυτερα.οποτε δεν νομιζω οτι τετοιου ειδους καινοτομα προιοντα επηρεαζουν αρνητικα τη δουλεια καποιων,το αντιθετο θα ελεγα ισως βοηθαει στο να αναγνωριστει ποιο ειναι το κανονικο ημιμονιμο και ποιο το απλο βερνικι μακρας διαρκειας.τα χρωματα που επελεξες ειναι υπεροχα,εκεινο το γκρι νομιζω οτι με φωναζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ακριβως σκεφτομουν και εγω αγαπημενη μου. Η δουλεια ενος σωστου επαγγελματια δεν μπορει να συγκριθει με αυτο που κανουμε μονες στο σπιτι.
      Το γκρι ειναι σουπερ, τωρα αυτο φοραω

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω με ολα οσα λες για πολλους λογους, πρωτον τα ημιμονιμα σπιτιου ποτε δεν θα εχουν την διαρκεια του επαγγελματικου ημιμονιμου, δευτερον αυτες που πανε καθε 2 εβδομαδες για νυχια σε επαγγελματια, θα συνεχισουν να το κανουν, και εμεις που δεν προλαβαινουμε θα συνεχισουμε να μην προλαβαινουμε να το κανουμε συστηματικα! Τωρα αν τα κορίτσια-μανικιουριστες πιστευουν οτι μειωνεται η δουλεια τους, τι να πω.... εγω οσα βλεπω εδω στην γειτονια μου μενουν ως τις 11 το βραδυ και κανουν νυχια, ε τουλαχιστον θα πηγαινουν για ενα βραδυνο στο σπιτι τους!! Πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβώς! νομιζω υπαρχει χωρος για ολους και μια σωστη επαγγελματιας εχει τον τροπο της να κρατησει την πελατεια της

      Διαγραφή
  4. Το γκρι είναι όντως το καλύτερο χρώμα της συλλογής! Και το κόκκινο δεν πάει πίσω είναι αρκετά φλογερό και φωτεινό. Και εμένα μου άρεσε η γυαλάδα. Με προβλημάτισε όμως η μη χρήση base coat κάτι το οποίο όλες γνωρίζουμε ότι προστατεύει τό νύχι αλλά ας υποθέσουμε ότι και αυτό προσανατολίζεται σε μια εξελιγμένη φόρμουλα όπως και τα Vinylux της CND. Στα δικά μου ταλαιπωρημένα χεράκια κράτησαν 4 ημέρες, χωρίς χρήση σύρματος αλλά με καθημερινό πλύσιμο πιάτων κυρίως. Πιστεύω σε μια γυναίκα που προσέχει περισσότερο το maximum θα είναι 7 με 8 ημέρες σε καμιά περίπτωση 12. Όσον αφορά τη γκρίνια και το θέμα των επαγγελματιών τη στιγμή που λειτουργούμε σε μια ελεύθερη αγορά όπου με μια απλή άδεια εμπορίας προϊόντων ομορφιάς μπορείς να ανοίξεις δικό σου studio και να προσφέρεις υπηρεσίες νυχιών μέχρι θεραπείες laser νομίζω ότι κακώς υπάρχει γκρίνια. Δε θα συμφωνήσω ότι η πιστή γυναίκα στον κομμωτή ή στο μανικιουρίστ θα συνεχίσει να πηγαίνει, δυστυχώς τα εισοδήματα έχουν τόσο συρρικνωθεί με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να κλείσουν ή και πολλές freelancer να μη μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Κίνηση υπάρχει τώρα σε αρκετά γιατί οι τιμές είναι εξευτελιστικές και οι υπηρεσίες περιορισμένες δλδ απλό βάψιμο χωρίς περιποίηση και με φθηνότερα κυρίως προϊόντα. Από την άλλη τα ημιμόνιμα κυκλοφορούν και στην αγορά λιανικής όπως τα αντίστοιχα vinylux τα οπόια σε περιοδούς εκπτώσεων μπορείς να τα βρεις στην ίδια τιμή. Άρα δεν χαλάει η L'oreal το παιχνίδι, απλά ακόμα και οι επαγγελματικές εταιρείες θέλοντας να αυξήσουν τα έσοδα τους αναζητούν να πάρουν ένα ακόμη μερίδιο αγοράς που ονομάζεται λιανική.
    YΓ. Τα βίντεο είναι τέλεια to the point σύντομα και μόλι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας δινεις μια αλλη οπτικη γωνια, οσον αφορα τις εταιρειες με τα επαγγελματικα προϊόντα. Σε ευχαριστω πολύ

      Διαγραφή
  5. Πραγματικα ειναι απο τα βερνικια που θελω να δοκιμασω!
    Πολυ ωραιο και το σχεδιο που εκανες!
    Μου αρεσει το half moon μανικιουρ, ομως ως τωρα δεν εχω καταφερει να τα μεγαλωσω αρκετα ωστε το αποτελεσμα να μην φαινεται ασχημο και να μου μικραινει και αλλο τα νυχια, παντως ειναι πολυ σικ επιλογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια , χαιρομαι πολυ που σου αρεσε :)

      Διαγραφή
  6. Μερικές επαγγελματίες το παρακάνουν με τη γκρίνια νομίζω. Αν έχει πέσει η δουλειά τους είναι λόγω μειωμένων μισθών ή λόγω ανταγωνισμού, όχι επειδή έβγαλε η L'Oreal βερνίκια και τα βάφτισε ημιμόνιμα για λόγους διαφήμισης. Επίσης το όλο σκηνικό με τα υπερβολικά claims πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή, βερνίκια 12 ημερών, αποσμητικά 48 ωρών, foundation 24 ωρών! Αφού κανείς δεν τα πιστεύει γιατί τα λένε; Πάντως αν κρατάνε 5-6 μερούλες μια χαρά θα είναι.
    Υ.γ. όταν πήγα εγώ είχε μείνει 1 χρώμα μόνο, πραγματικά εξαφανίστηκαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν εχεις αδικο! παντως και εγω καπου εκει το υπολογιζω 5-6 μερες

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το μανικιούρ σου Ελένη μου! Και θα συμφωνήσω με την Ιωάννα από πάνω μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο μανικιούρ! Δεν τα έχω δοκιμάσει τα βερνίκια αυτά, κυρίως γιατί κανα δυο φορές που πήγα να πάρω ήταν εξαφανισμένα. Όσον αφορα στις αισθητικούς συμφωνώ μαζί σου. Εμένα πάντα μου άρεζε να τα κάνω μόνη μου τα νύχια μου, αλλά όταν θέλω κάτι ιδιαίτερο πάω σε αισθητικό. Ξέρω όμως και κοπέλες που πηγαίνουν μόνο σε αισθητικό γιατί αυτό τους αρέσει. Ειλικρινά δεν νομίζω πως η πελατεία θα πέσει λόγω των βερνικιών του εμπορίου. Αν ήταν έτσι δεν θα σπούδαζαν τόσες κοπέλες αισθητική και δεν θα υπήρχαν τόσα σεμινάρια για περιποίηση άκρων. Πάντα ότι έχει να κάνει με την περιποίηση της γυναίκας είναι κερδοφόρο. Είχα διαβάσει κάπου πως ακόμα και σε περιόδους μεγλης κρίσης περισσοτερες πωλήσεις κάνουν τα κραγιόν ακόμα και από τα τρόφιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραίο σχέδιο!!!!εγώ λόγω δουλειά δε μπορώ να βάφω τα νύχια μου, όμως τα χαζεύω σε εσάς!!! τώρα, για το θέμα των επαγγελματιών, οι δουλειές μειώνονται λόγο κρίσης και όχι λόγο νέων προϊόντων!άσε που κάποτε που ο κόσμος δεν ήξερε η εκμετάλλευση έδινε και έπαιρνε!!! θυμάμαι που κάποτε μάζευα χρήματα για να κάνω το πρώτο μου πεντικιούρ που έκανε 50 ευρώ, και το είχα στο μυαλό μου σαν κάτι ''πολυτελές''!ο κόσμος αλλάζει, οι μισθοί μειώνονται, ο επαγγελματίας εάν είναι σωστός θα μπορέσει να βρει τρόπους να επιβιώσει, πιο δύσκολα μεν, αλλά θα τα καταφέρει...βέβαια το πρόβλημα είναι η υπερβολική προσφορά που δεν ανταποκρτίνεται στη ζήτηση!ειδικά στον τομέα της ομορφιάς, και όχι μόνο, που ο καθένας μέσω σεμιναρίων παίρνει ένα χαρτί, και βγαίνουν σε μια μικρή αγορά τόσα άτομα είναι λογικό να μην ''χωράνε'', σε αυτό όμως φταίνε οι σχολές, και τα σεμινάρια που μοιράζουν χαρτιά και ελπίδες αβέρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, θελω να δοκιμάσω αυτα τα βερνίκια :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I’m in love with your blog! Impressed by your beautiful photos and interesting posts! It’s great job! I’ll be happy to know your opinion about my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή