Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2015

KIKO Haul vol.3, ελάτε να ΚΙΚΟλαστούμε :)


Γεια σας κορίτσια μου,
άλλη ανάρτηση ετοίμαζα για σήμερα και τελικά άλλη σας παρουσιάζω. Από πέρσι , αρχές του χρόνου περίπου, η ιταλική μάρκα καλλυντικών ΚΙΚΟ άρχισε να στέλνει Ελλάδα. Τα ΚΙΚΟ μέχρι τότε ήταν το δώρο που περίμενες πως και πως να σου φέρει όποιος ταξίδευε στη γειτονική μας χώρα. Εξαιρετική ποιότητα, κομψές συσκευασίες, λογικές τιμές. Φυσικά, όταν έμαθα πως μπορούσα να τα παραγγείλω, δεν έχασα την ευκαιρία και έκανα δυο ωραιότατες παραγγελίες. Μπορείτε να ξαναδείτε εδώ το πρώτο μέρος και εδώ το δεύτερο μέρος για να θυμηθείτε τι σας είχα παρουσιάσει. Σήμερα σας έχω το τρίτο μέρος (το οποίο φυσικά δε θα είναι και το τελευταίο, είδα κάτι πανέμορφα καλούδια στη σελίδα τους).





Ξεχνάς παλέτες, ξεχνάς πινέλα, αυτά τα "στυλό" απλά δεν υπάρχουν! Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, το "στυλό" ξεβιδώνει και έχουμε στο ένα μέρος ένα σφουγγαράκι για την εφαρμογή και στο άλλο μέρος μια σχεδόν κρεμώδη σκιά. Η απόδοση είναι πάρα πολύ καλή και το σχήμα που έχει το σφουγγαράκι μας βοηθάει να σχηματίσουμε εύκολα γωνίες. Είναι buildable και πολύ σταθερή, μένει στα μάτια μέχρι το ντεμακιγιάζ.  Μέχρι στιγμής έχω τρεις αποχρώσεις

106 - metallic purple, ένα όμορφο, σκούρο μεταλλικό μωβ
112 - metallic emerald green, ένα γαλαζοπράσινο που τονίζει πολύ όμορφα τα καστανά μάτια
117 - grigio tortora perlato, αυτό είναι και το αγαπημένο μου χρώμα, που το συνδυάζω με όλα.

Αφάνταστα βολικά για ταξίδια, μιας και δε χρειάζεται να κουβαλάς πινέλα και αν και φαίνεται μικρό το μέγεθος τους, θα σας κρατήσουν για πολλές χρήσεις. Το μόνο μειονέκτημα που θα μπορούσα να βρω είναι πως δεν καθαρίζει εύκολα το σφουγγαράκι εφαρμογής.






Πάρα πολύ τα έχω  χαρεί και χρησιμοποιήσει, στο καλάθι μου είναι το no.116 metallic smoke & no.105 metallic burgundy, τσεκάρετε τα και εσείς!




Όλο και περισσότερες εταιρείες αρχίζουν και λανσάρουν σκιές σε μορφή stick, μάλλον επειδή είναι πολύ εύκολη η εφαρμογή τους, χωρίς να χρειάζονται πινέλα. Stick που είναι βιδωτό, άρα δε χρειάζεστε ούτε ξύστρα. "Γεμάτο" χρώμα με πολύ έντονη απόδοση, καλύτερα την εφαρμογή να την κάνετε με ελαφρύ χέρι και σχετικά γρήγορες κινήσεις. Σταθεροποιείται γρήγορα και δε φεύγει μέχρι την ώρα του ντεμακιγιάζ.
Στα χέρια μου έχω δυο αποχρώσεις

41 - lagoon blue, ένα χρώμα που φωνάζει καλοκαίρι και θάλασσα
07 - golden beige, ή αλλιώς η λάμψη σε stick. Πάρα πολύ ωραίο χρώμα, φωτεινό, ιδανικό για να δώσετε φως στην εσωτερική γωνία του ματιού.

Στο καλάθι μου έχω ήδη βάλει το no.36 golden mauve. Τσεκάρετε τις 32 αποχρώσεις, εγώ δυσκολεύτηκα πολύ για να διαλέξω.





Τούτα τα μαντιλάκια τα πήρα δώρο με τις αγορές μου. Τα είχα στην άκρη με το σκεπτικό πως θα τα πάρω μαζί μου σε κάποιο ταξίδι, ώσπου μια μέρα προσπαθούσα να καθαρίσω τα νύχια μου μετά από μια τεχνική nail art που τα είχα κάνει χάλια. Εντυπωσιάστηκα! Είναι πολύ πολύ λεπτά, τόσο που στην αρχή σου φαίνονται ψεύτικα. Μυρίζουν πολύ ευχάριστα, μάλλον επειδή δεν έχουν ασετόν στη σύσταση τους και δεν αφήνουν ξερά τα πετσάκια έπειτα από τη χρήση. Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά, μια αγορά που πραγματικά αξίζει!

Shipping
Τα μεταφορικά δεν είναι πλέον τσιμπημένα. Χρεώνονται 8,90 ευρώ για αγορές μέχρι 49 ευρώ και μειώνονται στα 2 ευρώ για αγορές άνω των 49 ευρώ, χωρίς φυσικά να έχουμε άγχος για τελωνείο καθώς είναι αγορά εντός ευρωπαϊκής ένωσης. Συμφέρει λοιπόν, όπως και σε άλλες on line αγορές, μια ομαδική παραγγελία. Άλλωστε το shopping με φίλες έχει άλλη γλύκα.

Αυτή τη στιγμή "τρέχει" ένα promo με τις μάσκαρες, θα τις βρείτε με 3,90 ευρώ. Ήδη σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάρω μερικές ακόμη από τις χρωματιστές. Έχω ήδη την Super Colour Macsara no.03 Green, ένα απίστευτο βαθύ πράσινο χρώμα και την αγαπώ πολύ, αλλά βλέπω και τη μωβ και ΚΙΚΟλάζομαι :)



Σας φιλώ!!!     xxx

30 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφο post μου αρεσε πολύ το golden beige :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποιώ πολύ στην εσωτερική μου γωνία, δίνει μια νότα γκλάμουρ στο μακιγιάζ μου :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. αχ έχουν και πολύ ωραία αίσθηση όταν τα φοράς

      Διαγραφή
  3. πόοοοσο όμορφα πραγματάκια !! μια αδυναμία στις καφέ-μεταλλικές σκιές την έχωωωω. Ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός. χαχα! Φιλιά και με γεια σου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες αυτές οι γήινες αποχρώσεις μας ταιριάζουν εμάς τις Ελληνίδες, μας κολακεύουν πολύ. Οι συγκεκριμένες έχουν και πολύ καλή απόδοση. Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Γιατί ρε συ μου το κάνεις αυτό;;; Και έβαλες και κάτι μοβ και κάτι μπεζ/γκρι που μου αρέσουν!! Πφφφφ... πρέπει να αντισταθώ! Χαχαχαχα! Με γεια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια έλεγα και εγώ όταν ανέβαζες τα πινέλα χαχχαχα

      Διαγραφή
    2. Εμένα τα πινέλα έκαναν πόσο; 10Ευρώ; Μικρή η ζημιά! Ενώ από ΚΙΚΟ θέλω πολλά!!! Χαχαχαχα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία πράγματα. οι σκιές με το σφουγγαράκι φανταστικές! Εξακολουθεί να μου φαίνεται μεγάλο το κόστος αλλά αν υπάρχει δυνατότητα όπως είπες να βρείς για να κάνεις ομαδική παραγγελία τότε οκ. Τα ζήλεψα όλα! Εγώ έχω κραγιόν και όζα από ΚΙΚΟ και είναι εξαιρετικής ποιότητας... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής τις αγορές μου τις κανονίζω ανάλογα των προσφορών. Τώρα έχει τις μάσκαρες με 3,90 και πραγματικά είναι άπαιχτες. Όταν πήρα τις σκιές τις είχε με -30%. Αν θέλεις να παραγγείλεις θα το έχεις στο νου σου και θα περιμένεις την προσφορά που σου ταιριάζει.Αξίζει τον κόπο :)

      Διαγραφή
  6. Αγαπάμε Κικο Ελενάκι, τα είχα βρεί στο ταξίδι μου στην Ισπανία και είχα τσιμπίσει κάνα δευο!! Τις σκιές αυτές με το σφουγγαράκι τις εχω και εγω στο μάτι και πιο συγκεκριμενα τις παραγγείλει στην αδερφη μου που θα ερθει για διακοπες το Πασχα!! Να τα χαρείς τα πραγματάκια σου!!
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω έχεις να περιμένεις καλούδια δλδ! Με γεια σου, θα τις χαρείς πολύ. Περιμένω και το δικό σου ποστ να πάρω ιδέες για το επόμενο καλάθι μου. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλό που άρχισε να στέλνει και στην Ελλάδα! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο προιον αλλά σίγουρα θα τσεκάρω τις σκιές σε μορφη stick! Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μαζευτείτε 2-3 φίλες και ψωνίσετε εκμεταλλευόμενες την εκάστοτε προσφορά, τα ΚΙΚΟ βγαίνουν πολύ πιο οικονομικά από οποιαδήποτε ελληνική μάρκα ευρείας. Η ποιότητα τους είναι εξαιρετική και αξίζουν πραγματικά μια δοκιμή.

      Διαγραφή
  8. πραγματικα κολαστηκαμε ομως Ελενη μου!!!!με τα μεταφορικα συμφερει;;;μετα απο ποσο καιρο σου ηρθαν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 ευρώ τα μεταφορικά, από Ελλάδα αν πάρεις κάτω από 3,5 δε βρίσκεις, ευκαιρία είναι. Τα περίμενα να έρθουν γρήγορα αλλά δυστυχώς έκαναν σχεδόν δέκα μέρες.

      Διαγραφή
  9. Υπεροχα ολα! Μου αρεσε πολυ το lagoon blue!
    Να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο γεμάτο το χρώμα του, έρωτας με την πρώτη ματιά

      Διαγραφή
  10. ΚΙΚΟλάστηκα η γυναίκα, τα κατάφερες! Μόνο στα 2 ευρώ τα μεταφορικά;; Τώρα κολάστηκα δις! Τις σκιές σε στικ τις βλέπω συνέχεια που τις παινεύεις αλλά έχω το φόβο ότι σε μένα θα μαζεύουν με το καλημέρα. Τέτοια μαντηλάκια παίρνω από το jumbo ή από ebay και τα έχω στην τσάντα μου, είναι πολύ βολικά γιατί φρικάρω λίγο με το ξεφτισμένο μανικιούρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά τα πράγματα, θα κάνουμε μια λίστα. Πρώτα θα πάρουμε τα mundos, μετά τα ΚΙΚΟ. Ευκολάκι λέμε χαχαχα
      Οι σκιές είναι σταθερές, τις έχω τεστάρει και σε γαμοβάφτιση (από εκείνες που πιάνουν ώωωωρες)

      Διαγραφή
  11. Εντάξει, όλα τα ζήλεψα... Αλλά τις σκιές σε μορφή στυλό ζήλεψα περισσότερο από όλες! Δυστυχώς οι φίλες μου δεν είναι και πολύ ψημμένες με τα καλλυντικά για να παραγγείλουμε όλες μαζί :P Ίσως τις πείσω όμως χαχα.
    Πολλά φιλάκια Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάνε εσύ τη λίστα σου και είμαστε εμείς εδώ ;)

      Διαγραφή
  12. Ψηφίζω δαγκωτό grigio tortora perlato και golden beige! Όχι ότι θα με χαλούσαν και τα άλλα... Βασικά και όλα να τα είχα πάλι όλα θα τα ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τόσο ωραίες γήινες αποχρώσεις και κάτι απίστευτα μπρονζέ που δεν μπορούσα ούτε εγώ να διαλέξω

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφα!!! με γεια!!! απο αυτά τα Long Lasting Stick θα πάρω μερικά, χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ μου άρεσε το Post σου!! Congrats!!
    Σε έχω κάνει tag στο tag post εδώ : http://cometomybdr.eu/the-grateful-blogger-tag/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακάρι να είχαμε και στην Ελλάδα! Εντάξει ερωτεύτηκα την μπεζ σκιά! Να τα χαρείς! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. για το lagoon blue ένα έχω να πω...ερωτεύσιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή