Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015

Brazilian Straightening by Kativa, Κάνε ίσια τα μαλλιά σου, να φανεί η αρχοντιά σου :)


Γεια σας κορίτσια μου,
ήδη από χθες αρχίσαμε μια κουβέντα στο facebook και ήρθε η ώρα νομίζω να τα πούμε όλα. Κάθε φορά που ξεφυλλίζω περιοδικά πιάνω τον εαυτό μου να χαζεύει λίγο παραπάνω τις φωτογραφίες γυναικών με ίσια μαλλιά. Ναι, ωραία η μόδα με τις χαλαρές μπούκλες, πάντα όμως στο μυαλό μου η σικάτη γυναίκα έχει ίσια μαλλιά. Εκείνα τα ολόισια, sleek μαλλιά με τη χωρίστρα στη μέση να πλαισιώνουν ένα μακιγιάζ σε γήινους τόνους. Τα μαλλιά μου απέχουν πολύ από αυτό δυστυχώς. Λεπτή τρίχα, σπαστή, λιπαρή στη ρίζα αλλά φριζάρει στην άκρη, με έντονη την εποχιακή τριχόπτωση. Ναι... Ακριβώς στην απέναντι όχθη τα μαλλιά του στεφανιού μου. Ο καλός μου έχει πολύ πυκνό μαλλί με χοντρή τρίχα, που όσο μακραίνει σγουραίνει και δεν φορμάρεται εύκολα. Αυτόν τον καιρό το πρόγραμμα και των δυο μας είναι πολύ φορτωμένο και δεν υπάρχει χρόνος για μια επίσκεψη στο κομμωτήριο.
Κάπως έτσι βρέθηκα με μαλλιά ταλαιπωρημένα από το ντεκαπάζ (κάνω ανταύγειες), χωρίς λάμψη, με φριζάρισμα. Βαρέθηκα να έχω πιασμένα σε κότσο τα μαλλιά μου όλη μέρα, βαρέθηκα να μην μπορώ να τα φορμάρω. Η πιο εύκολη λύση θα ήταν να τα κόψω κοντά, όμως εγώ θέλω να τα μακρύνω. Έχω στο μυαλό μου την εικόνα της σικάτης που λέγαμε πιο πάνω ... Σε παρόμοιο mood και ο καλός μου. Μακραίνει τα μαλλιά του και είναι σε εκείνο το άχαρο σημείο που δεν είναι ούτε πολύ μακριά, ούτε πολύ κοντά. Κάτι έπρεπε να κάνω.


To Kativa Home Brazilian Straightening Kit είναι μια φόρμουλα χωρίς τοξικές χημικές ουσίες, χωρίς Φορμαλδεϋδη αλλά αντίθετα με Κερατίνη και Argan Oil. Υπόσχεται μαλλιά ενυδατωμένα, λαμπερά και ίσια. Η ποσότητα στο κουτί ήταν υπεραρκετή και για τους δυο μας, οπότε στην άνεση του σπιτιού μας και γύρω στις 12 το βράδυ μετατρέψαμε εγώ και ο καλός μου την κουζίνα σε κομμωτήριο.




Για τα μαλλιά-όνειρο χρειαστήκαμε μια πετσέτα, μια στρόγγυλη βούρτσα, χτένα, πιστολάκι και μασιά.


1) Ξεκινήσαμε με το φακελάκι νο.1 και λούσαμε τα μαλλιά (καλό θα είναι να γίνουν δύο χέρια). Στεγνώσαμε καλά με πιστολάκι. Δε χρειάστηκε να επιμείνουμε με βούρτσα, κάναμε ένα απλό στέγνωμα.

2) Χωρίσα στη μέση τα μαλλιά και με τη βοήθεια του πινέλου εφάρμοσα στις ρίζες και σε όλο το μήκους του μαλλιού το περιεχόμενο από το βαζάκι με το νο.2 . Στη συσκευασία περιέχονται και γάντια, τα οποία εγώ όμως δε χρησιμοποίησα μιας και δε λεκιάζει. Η ποσότητα είναι υπεραρκετή, σίγουρα φτάνει και για πολύ μακριά μαλλιά. Όταν τέλειωσα την εφαρμογή, χτένισα τα μαλλιά για να σιγουρευτώ πως πήγε παντού το υλικό.

3) Περιμέναμε 15 λεπτά.
Χτένισα και αφαίρεσα την τυχόν περιττή ποσότητα.

4) Εδώ χρειάζεται προσοχή. Πρέπει να στεγνώσουμε πολύ καλά τα μαλλιά με στρογγυλή βούρτσα. Αυτό που κατάλαβα είναι πως με τη θερμότητα εισχωρεί το υλικό στην τρίχα. Όσο καλύτερα το δουλέψουμε τόσο περισσότερο θα κρατήσει το αποτέλεσμα.

5) Μετά το πιστολάκι, πήρα το σίδερο, το ρύθμισα στους 200-215 βαθμούς και πέρασα αρκετές φορές την κάθε τούφα, μέχρι να ισιώσει εντελώς. Εδώ συνάντησα ένα θέμα. Επειδή στα μαλλιά υπάρχει το υλικό, αυτό με τη θερμότητα εξατμίζεται. Επομένως όση ώρα δουλεύουμε το μαλλί βλέπουμε ατμό. Στις οδηγίες έγραφε πως αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό, εγώ πάλι στις πρώτες δυο βουρτσιές πίστεψα πως έκαιγα τα μαλλιά μου. Δεν τα έκαιγα φυσικά, ήταν το άγχος της πρωτάρας. Καμαρωσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη πέντε λεπτά και προχώρησα στο επόμενο βήμα.

6) Έλουσα τα μαλλιά με το σαμπουάν στο φακελάκι νο.3. Αμέσως μετά έβαλα το conditioner από το φακελάκι νο.4 και άφησα για πέντε λεπτά. Στέγνωσα τα μαλλιά με το πιστολάκι και τράβηξα μια selfie με το ολόισιο μαλλί μου. Χαμόγελο μέχρι τα αφτιά. Τα μαλλιά θα είναι sleek, χωρίς φριζάρισμα και με μια όμορφη λάμψη για τις επόμενες εβδομάδες.

Οι παραπάνω φωτογραφίες, όπως φαίνεται είναι του καλού μου. Αμέσως παρακάτω σας παραθέτω και τις δικές μου. Στην πρώτη φαίνεται η πρώτη εφαρμογή, στη δεύτερη είναι το πρώτο λούσιμο μόνο με απλό στέγνωμα (κράτησα κάθετα το πιστολάκι) και στην τρίτη περιποιήθηκα λίγο τις άκρες μου με μια χοντρή βούρτσα. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ εντυπωσιακό.



Λίγες ακόμη σκέψεις

Στα πρώτα σχόλια στο facebook πρόσεξα πως πολλές ενδιαφερθήκατε για την όλη διαδικασία, πολλές όμως εκφράσατε και κάποιους ενδοιασμούς για το αποτέλεσμα. Πράγματι, το να κάνεις μια θεραπεία στο σπίτι είναι πολύ πιο εύκολο χρειάζεται όμως προσοχή. Το προϊόν θα πρέπει να επιλεγεί σωστά και οι οδηγίες χρήσης θα πρέπει να τηρηθούν πιστά. Δεν κάνουμε πειράματα με τα μαλλιά μας αν δεν είμαστε σίγουρες πως δε θα χρειαστούμε σκούφο για να κυκλοφορήσουμε την επόμενη μέρα. Το σετ της Kativa το επέλεξα γιατί έγραφε στο κουτί πως δεν περιείχε φορμαλδεϋδη. Επίσης με την κερατίνη και το argan oil που περιέχει θεώρησα πως τα μαλλιά μου αντί να ταλαιπωρηθούν  θα τραφούν.
Διαβάστε προσεκτικά της οδηγίες και ακολουθήστε σωστά τα βήματα. Στο τέταρτο βήμα της διαδικασίας ο καλός μου (που δεν έχει ξανακάνει πιστολάκι) μου έκανε έντονα παράπονα πως καιγόταν (άντρες...) και δε με άφησε να "ψήσω" σωστά το μαλλί, όπως έγραφαν οι οδηγίες. Έτσι λοιπόν το αποτέλεσμα στα μαλλιά του δεν ήταν τόσο ίσιο όσο στα δικά μου. Εκτός από το ίσιωμα τα μαλλιά μας είναι λαμπερά και χωρίς να φριζάρουν. Στρώνουν πολύ όμορφα και -τουλάχιστον εγώ- ξυπνάω και τα μαλλιά μου δεν είναι εκείνο το άχαρο, ξεφτισμένο θαμνάκι που ήταν.
Η κάθε κοπέλα γνωρίζει τις αντοχές της τρίχας της. Καμιά διαδικασία δεν είναι εντελώς ακίνδυνη, ακόμη και με το απλό πιστολάκι μπορούμε να κάψουμε τα μαλλιά μας. Επομένως, όταν κάνετε το βήμα με τη μασιά, θα προσέξετε να μην κάνετε κατάχρηση. 
Η θεραπεία υπόσχεται αποτέλεσμα που διαρκεί 10 εβδομάδες. Θα σας κρατήσω ενήμερες με συχνά updates. Στο δεύτερο πάντως λούσιμο δεν έκανα τίποτα παρά να κρατώ κάθετα το πιστολάκι για να στεγνώσουν, Μετά έβαλα λίγο argan oil στις άκρες και τις πέρασα πολύ λίγο με τη στρόγγυλη μου βούρτσα.



Τη θεραπεία Brazilian Straightening με κερατίνη και έλαιο argan τη φέρνει στην Ελλάδα η La Rou Hair Cosmetics και μπορείτε είτε να την αγοράσετε online στο Hairtools.gr εδώ στα 30 ευρώ. Στο συγκεκριμένο κατάστημα μπορείτε να βρείτε και τα υπόλοιπα προϊόντα της La Rou Hair που σας έχω παρουσιάσει κατά καιρούς εδώ. Αυτή την περίοδο μάλιστα είναι και σε έκπτωση τα προϊόντα και αξίζουν την προσοχή σας. Προσωπικά τα έχω βολευτεί πολύ και θα είναι από αυτά που θα αγοράζω ξανά και ξανά.

Μια σημαντική λεπτομέρεια: Για να κρατήσει το αποτέλεσμα της ισιωτικής το μέγιστο χρονικό διάστημα θα πρέπει σε όλα τα επόμενα λουσίματα να χρησιμοποιείτε σαμπουάν και conditioner χωρίς sulfates. Εγώ χρησιμοποιώ ένα εξαιρετικό σετ που μοσχοβολάει με κολλαγόνο, σίγουρα θα σας κάνω μια ανάρτηση και για αυτή τη σειρά.

Τι και αν έχει κρύο και χιονίζει σήμερα, εγώ θα βάλω το κραγιόν μου και θα ανεμίσω τα ολόισια και χωρίς φριζάρισμα μαλλιά μου (ειδικά αυτό με την υγρασία δεν το έχω ξαναζήσει, έχω θαμπωθεί). Θα χαρώ να απαντήσω σε κάθε απορία σας και θα χαρώ ακόμη περισσότερο αν ποστάρετε και φωτογραφίες με τα sleek μαλλιά σας. 


Σας φιλώ!!!                  xxx

29 σχόλια :

  1. Πολύ κατατοπιστικό το πόστ σου,θα σκεφτώ σοβαρά να το δοκιμάσω και εγώ αν και εγώ πάλι έχω ένα άλλο θέμα, έχω ευαίσθητο τριχωτό κεφαλής,είδες να γράφει στις οδηγίες προφυλάξεις για όσους έχουν θέμα με ευαίσθητο τριχωτό;
    Και κάτι άλλο μήπως γνωρίζεις,πιο παλιά θυμάμαι μια κομμώτρια μου είχε πεί για μια θεραπεία στο κομμωτήριο που ισιώνει τα μαλλιά,με μερικές εφαρμογές όχι με μια φορά αλλά λογικά αυτή θα είναι ακόμα πιο επώδυνη για τα μαλλιά φαντάζομαι,με χημικά φορμαλδεύδη κλπ.,ξέρεις κάτι για αυτό?
    Πολύ όμορφο το blog σου,μόλις έγινα μέλος να το παρακολουθώ,θα χαρώ αν γίνεις και εσύ στο δικό μου :)
    Φιλιά,
    Δέσποινα.
    http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δέσποινα. Στις οδηγίες δεν διάβασα κάτι για ιδιαίτερες προφυλάξεις, ούτε πρότειναν το τεστ ευαισθησίας που κάνουμε στις βαφές. Όταν έκανα την εφαρμογή δεν ένιωσα κάποιο κάψιμο ή τσούξιμο (καμιά σχέση με την ενόχληση της βαφής), ούτε ο καλός μου παραπονέθηκε. Πιστεύω πως δε θα σε ταλαιπωρήσει.
      Ο καλός μου είχε κάνει στο παρελθόν ισιωτική σε κομμωτήριο, με μια εφαρμογή, φυτική, που όμως δεν κράτησε πάρα πολύ. Αυτές τις ισιωτικές με τα πολλά χημικά λίγο τις φοβάμαι, όπως φοβάμαι άλλωστε και την περμανάντ. Δε θα το τολμούσα. Η συγκεκριμένη με έπεισε με την κερατίνη και το αργκάν.
      Πάω να περάσω μια βόλτα και από το μπλογκ σου :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο αποτέλεσμα Ελενάκι! Εχω ακριβως τα ιδια μαλλια με εσενα λεπτα λιπαρα κτλπ...με τη διαγορά ο΄τι ειναι πλεόν φυσικά και δεν ειναι ταλαιπωρημενα απο βαφες για υτο και δεν φριζάρουν στις άκρες! Το αποτέλεσμα είναι ακρως εντυπωσιακό και εσυ πολύ όμορφη! Θα ήθελα να το δοκιμάσω αλλα μαλλον δεν θα το κάνω γτ τωρα που τα μαλλι αμου δεν εχουν καμια χημικη διεργασια ειναι τοσο απαλα και ζωντανα που τα λυπαμαι!!! Πολλα φιλια και καλημερες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου! Με το ντεκαπάζ τους έδωσα και κατάλαβαν η αλήθεια είναι. Περνάω και λίγο ζόρικα αυτόν τον καιρό και έχω παραμελήσει πολύ τα beaute μου, οπότε τώρα έδωσα για γερή ανάσα. Τα μαλλάκια σου νομίζω δε χρειάζονται τίποτε, ίσως μόνο λίγο argan στις άκρες. Αν φυσικά ποτέ θελήσεις να τα ισιώσεις, εδώ την έχουμε τη λύση ;)

      Διαγραφή
  3. ενδιαφέρον!!! Μακάρι να κρατούσε για περισσότερο!
    Όμορφα πάντως φαίνονται τα μαλλάκια!Σικάτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω με έλιωσες με αυτό το σχόλιο, σε ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή
  4. Τελειο ποστ! Εχω κανει τελος Σεπτεμβριου θεραπεια με κερατινη αλλα αρχιζουν παλι και φριζαρουν. Δεν νομιζω να την ξανακανω γιατι εδω στην Λαρισα το κανει μονο ενα κομμοτοριο και χτυπαει τις τιμες. Ισως και γω να δωκιμασω αυτο που παρουσιασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σε βολέψει, εγώ πάντως μέχρι στιγμής όλη την ώρα χαιδεύω και παίζω με τα μαλλιά μου. Το δε χαμόγελο μέχρι τα αφτιά

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα σας. Παρακολουθησα την συνομιλια σας και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον. Χρησιμοποιω και εγω (σαν επαγγελματιας) τα προιοντα της La rou hair cosmetics και μου ειναι αρκετα συμπαθη. Ο λογος ο οποιος ''ποσταρω'' ειναι για να δωσω μια πληροφορια στην φιλη Athina. Στην Λαρισα υπαρχουν αρκετα κομμωτηρια που κανουν ισιωτικη-θεραπεια με κερατινη. Καποια ειναι οπως λες ακριβα και καποια αλλα εχουν παρα πολυ προσιτες τιμες. Εαν χρειαστεις διευκρινηση μπορεις να επικοινωνησεις στο 2411,108558, Kousis Hair ( το τηλ. με καθε επιφυλαξη γιατι δεν ξερω εαν επιτρεπεται). Ευχαριστω για την αναγνωση.

      Διαγραφή
  5. τα μαλλια σου φαίνονται υπέροχα και πολύ υγιη..πως και πως περιμενα αυτο το ποστ..μαλλον θα την παρω και γω γιατι δε με παιρνει να δινω 100αρικα στα κομμωτηρια..ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε βοήθησα. Να φανταστείς μέχρι και πριν πέντε μέρες είχα αποφασίσει πως δε γίνεται να κυκλοφορώ με τη τζίβα και πως είχε έρθει η ώρα να τα κόψω ένα πολύ κοντό καρέ. Τώρα νομίζω θα γίνω Ραπουνζέλ :)

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάλι λέω: Κάνε μπούκλες τα μαλλιά σου να φανεί η αρχοντιά σου! ;)
    Τρομερό το ίσιωμα, περιμένουμε & τα ερχόμενα updates.
    Με ψήνεις να τα κάνω ίσια μ' αυτή τη θεραπεία, αν & τα μαλλιά μου είναι ίσια, απλά φριζάρουν... Γκρρρρ (& εδώ βλέπε μάτι που γυαλίζει).
    Απ' την άλλη όμως θέλω μπουκλίτσες. Το δουλεύουμε ακόμη!

    Καλό βραδάκι Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ.: Φαίνονται υπέροχα τα μαλλιά σου & σου πάνε τόσο πολυυυύ! :)

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια! Μπουκλίτσες ε; Έχει πόσο καιρό που παιδεύομαι να κάνω δυο ρημαδομπούκλες και δεν μπορώ με τίποτα! Τουλάχιστον στο ίσιο τα πήγα μια χαρά.

      Διαγραφή
  7. Βλέπω εδώ και καιρό τις ισιωτικές στο κομμωτήριο αλλά πολλά τα λεφτά, βλέπω και τις προσφορές και φοβάμαι τα συστατικά και κάπως έτσι δεν το έχω τολμήσει. Το συγκεκριμένο σετάκι όμως και οικονομικό είναι και βλέπεις τα συστατικά. Θα μπει στη λίστα για τον επόμενο μήνα μαζί με τα σφραγιδοβερνικάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται περιμένω και την ανάρτηση για τα sulfates free προϊόντα για να κρατήσει η ισιωτική!

      Διαγραφή
    2. Τόσο τα συστατικά (ή μάλλον η απουσία κάποιων για να ακριβολογώ) όσο και η ευκολία της εφαρμογής στο σπίτι ήταν οι βασικοί λόγοι που το τόλμησα. Ειλικρινά δεν είχα χρόνο να πάω σε κομμωτήριο και τα είχα μόνιμα μαζεμένα.
      Τα mundos τα περιμένω πως και πως , ήταν να μη μου το τάξετε . Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  8. Έλα ρε Ελένη! Τρομερό το αποτέλεσμα :)
    Εγώ τα μαλλιά μου τα ισιώνω σχεδόν συνέχεια, γιατί είναι πάρα πολύ πυκνά και ποτέ μα ποτέ εντελώς ίσια. Αυτό το sleek που λες κι εσυ το βλέπω μόνο από κομμωτήριο δυστυχώς!
    Σκέφτομαι να την δοκιμάσω κι εγώ, αλλά θέλω μερικές διευκρινήσεις. Στο βήμα 4 που στεγνώνουμε με την βούρτσα, πρέπει να κάνουμε ίσιωμα με το πιστολάκι στα μαλλιά? Γιατί εγώ από μόνη μου δεν μπορώ να κάνω πιστολάκι στον εαυτό μου! :P
    Επίσης θέλουμε οπωσδήποτε να δούμε πώς τα περιποιήσαι για να διατηρήσεις το ίσιωμα! Περιμένω την απάντησή σου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα, ναι θέλει καλό ίσιωμα με τη βούρτσα και μετά πέρασμα με μασιά. Θα μπορούσε ίσως να σε βοηθήσει κάποιος άλλος στο σπίτι;

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω ότι θα τα καταφέρω παρέα με κάποια φίλη :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ χρήσιμο ποστ! Πόσο σου πάει το ίσιο μαλλί! Περιμένουμε οπωσδήποτε ενημερώσεις για το πώς κρατάει το αποτέλεσμα :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Η πλάκα είναι πως εδώ και λίγες μέρες συζητούσα με μια φίλη μου για την ισιωτική στο κομμωτήριο! Το post σου ήρθε την κατάλληλη στιγμή! Μελλοντικά θεωρώ πως σίγουρα θα το δοκιμάσω! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ φιλη μου μακρυμαλλουσα με υπεροχο στυλ!φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραίο και χρήσιμο στο εξωτερικό υπάροχυν πολλά ανάλογα προιοντα που για κάποιο λόγο δεν ήρθαν στην Ελλάδα.
    Ωστόσο εγώ είμαι περήφανη για της Παραδοσιακά τυπικές Ελληνικές μπούκλες μου...και δυσκολεύομαι να βρω κατάλληλα προιοντα για τις μπούκλες, ειδικά τώρα το καλοκαιρι. Το γεγονος ό,τι φοράω καπελάκι στη δουλειά δεν βοηθάει καθόλου αφού κατσαρώνει το μαλλί μου...ή οπως το λέτε το φριζάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ μπουκλίτσες ακούω. Η μικρή μου η κόρη έχει μπούκλες και τελικά ίσως θα έπρεπε να γράψω κάτι για τα μπουκλωτά μαλλιά και την περιποίηση τους. Μπορείς να ξεκινήσεις με ένα οικονομικό σαμπουάν της Sunsilk (το πράσινο είναι για μπούκλες). Όσο περισσότερο ενυδατώσεις τα μαλλιά σου τόσο καλύτερα θα στέκονται και θα φριζάρουν λιγότερο. Υπάρχουν πολλά λαδάκια μαλλιών στην αγορά, ανάλογα με τι ποσό θέλεις να διαθέσεις. Μέσα στο blog προτείνω και εγώ αρκετά. Πρόσεχε τη χτένα σου, καλύτερα να χρησιμοποιείς μία με αραιά δόντια ή κάποια τύπου tangle και πάντα μα πάντα στέγνωνε τα μαλλιά σου με φυσούνα.

      Διαγραφή
  13. Η θεραπεια ειναι καταλληλη για λιπαρα μαλλια; Η' τα κανει ακομα πιο λιπαρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω αν μετα την θεραπεία πρέπει να περάσουνε τρεις μερες για το επόμενο λουσιμο. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή