Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;


Γεια σας κορίτσια μου, 
επιστρέφοντας σήμερα στο σπίτι στάθηκα κάτω από μια αμυγδαλιά. Εδώ στην Περαία έχει πολλές και είναι όλες ανθισμένες. Πόσο πολύ μου αρέσουν αυτά τα μικρά, εύθραυστα λουλουδάκια... Οι ανθισμένες αμυγδαλιές προμηνύουν την άνοιξη. Ο Μάρτης είναι πολύ κοντά και την πρωτομηνιά του το Tickle me pink θα βάλει ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη και ένα μάρτη στο χέρι.

Το μικρό, πλεχτό βραχιολάκι με συντροφεύει από τα μικράτα μου. Το φορούσα όλο καμάρι μικρή, το φοράω και όλο καμάρι τώρα μαζί με τις κόρες μου. Συνήθως το φτιάχνουμε μόνες, φέτος όμως θα φορέσουμε μια άλλη εκδοχή του μάρτη , λίγο πιο καλλιτεχνική.
Τη Green LadyBug, κατά κόσμον Δέσποινα, τη βρήκα στο facebook , όταν τράβηξαν το βλέμμα μου τα κοσμήματα της. Μου αρέσει πολύ όταν βλέπω καλλιτέχνες να αγκαλιάζουν έθιμα, να εμπνέονται από αυτά και να δημιουργούν όμορφα πράγματα. 
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που προσέγγισε την παράδοση και της έδωσε άλλη πνοή. Κρατώντας τη λιτότητα, του πρόσθεσε χαρακτήρα και χρώμα. Το στόλισε με μικρά charms που συμβολίζουν την καλοτυχία και του έδωσε χρώματα ταιριαστά.
Το προσφέρει σε καλαίσθητες κάρτες, με στίχους προσεκτικά διαλεγμένους.

"...Χωρίς νιότη, χωρίς έρωτα,
χωρίς έπαρση περιττή,
Κάθε Μάρτη αρχίζει
μιαν Άνοιξη."



Τα βραχιολάκια της Green LadyBug μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα της στο facebook εδώ. Ανάμεσα στις φωτογραφίες θα βρείτε και μια έρευνα που έχει κάνει σχετικά με το συμβολισμό του μάρτη.

"Είναι ένα έθιμο σύμφωνα με το οποίο αυτός που φορά το Μάρτη, κυρίως τα μικρά παιδιά, προστατεύονται είτε από ασθένειες γενικά ή «για να μην τα κάψει ο ήλιος» / για να «μην τα μαυρίζει ο ήλιος» ή για να «μην τα πιάνει το μάτι». Συμβολικά το λευκό και το κόκκινο χρώμα το συναντάμε συχνά στη δεισιδαιμονία όταν είναι να αποτρέψουμε κάποιο κακό. Αυτό μνημονεύεται και από τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Ο Αρτεμίδωρος στα «Ονειροκριτικά»[1] συσχετίζει τους διάφορους στεφάνους των μαγισσών, ο Βιργίλιος στα «Βουκολικά»[2] αναφέρει πολύχρωμους μίτους περιδεμένους τρεις φορές σε εικόνα ερωμένου για να τον σαγηνέψουμε. Ο Πετρώνιος αναφέρει όμοιες μαγγανείες, όπου δένουμε πολύχρωμο στήμονα στον τράχηλο. Οι Βυζαντινοί αναφέρουν τη χρήση βαμμένης κλωστής κατά της βασκανίας. Στα Ελευσίνια μυστήρια κατά την αρχαιότητα οι νεαροί μύστες φόραγαν κρόκους στο δεξί χέρι και στο πόδι. Πρόκειται λοιπόν για έθιμο πανάρχαιο, ή όμοιο πανάρχαιων εθίμων." μας γράφει.


Όταν άνοιξα το δέμα μου, από μέσα βγήκε τούτο εδώ το φακελάκι. Είναι από τις ομορφότερες συσκευασίες που έχω λάβει, φαίνεται η ευαισθησία της δημιουργού. Προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια, πραγματικά το χάρηκα.

Τον τελευταίο καιρό έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια σελίδες που προωθούν "χειροποίητα" κοσμήματα. Πολλά είναι κινέζικες κατασκευές, αγορασμένες με το κιλό. Άλλα είναι χάντρες και μοτίφ περασμένα σε κλωστές, δίχως έμπνευση, δίχως ενδιαφέρον.
Η Green LadyBug καταφέρνει να κάνει τη διαφορά. Έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στα κοσμήματα της και μια καλαισθησία στον τρόπο που συνδυάζει χρώματα και υλικά.

"March winds
and April showers
bring forth May flowers"



Τις όμορφες δημιουργίες της Green LadyBug μπορείτε να τις βρείτε στο προφίλ της στο facebook εδώ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της είτε με προσωπικό μήνυμα στο προφίλ, είτε με e mail στο greenladybug@gmail.com




Σας φιλώ!!!   xxx


*pr samples

1 σχόλιο :

  1. τι ομορφα σχεδια!πραγματικο ταλεντο η Δεσποινα..μου αρεσουν παρα πολυ οι μαρτηδες μιας και εχω γενεθλια αυτο το μηνα και απο μικρη παντα φορουσα δυο,ενα σε καθε χερι σαν βραχιολακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή