Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Μαροκινός Πηλός Victoria&K


Γεια σας κορίτσια μου,
είναι Δευτέρα βράδυ, οι υπόλοιποι στο σπίτι έχουν πλαγιάσει και εγώ έκατσα μπροστά στο laptop με μια κούπα μαύρο τούρκικο τσάι, αρωματισμένο με λίγο γαρύφαλλο. Επιτέλους νιώθω το χέρι μου καλύτερα. Έβγαλα το νάρθηκα και ο πόνος έχει υποχωρήσει κατά πολύ. Κάποια στιγμή θα γράψω κάποια πράγματα για την τενοντίτιδα και τρόπους ανακούφισης. Σήμερα όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι άλλο. 
Είχε καιρό που ήθελα μια αλλαγή στο χρώμα των μαλλιών μου αλλά δεν το τολμούσα. Με τα πολλά κατέληξα, το Μάη που μας πέρασε, να κάνω ανταύγειες με ντεκαπάζ. Από τότε έχω επαναλάβει τη διαδικασία τρεις φορές. Το τελικό χρώμα μου αρέσει πολύ, το διατηρώ και με ένα silver σαμπουάν. Δυστυχώς όμως το ντεκαπάζ άρχισε να αφήνει έντονα σημάδια στην υφή των μαλλιών μου. Παρόλο που ήμουν τακτική στην περιποίηση τους, τα ένιωθα πιο άγρια στην αφή και πιο θαμπά στην όψη. Είχαμε κάνει τότε μια κουβέντα στο facebook και οι περισσότερες με είχατε συμβουλεύσει να κόψω τα μαλλιά μου και να χρησιμοποιήσω μια βαφή. Ναι, λογικά ένα κούρεμα θα ήταν μια δραστική και σίγουρη λύση. Θα παρηγορούσα και τον εαυτό μου με δικαιολογίες πως τα κοντά μαλλιά χαρίζουν τύπο και πως είναι και πολύ της μόδας φέτος. 
Βαθιά ανάσα
Δεν ήθελα όμως να τα κόψω. Ήθελα, όπως οι περισσότερες από εμάς, να έχω μακριά, απαλά μαλλιά, που θα λάμπουν και θα είναι στο χρώμα που μου αρέσει. Ήθελα να μπορώ να τα κάνω μπούκλες, να τα ισιώνω και να φαίνονται όμορφα και υγιή. Η λύση ήρθε από τα La Rou Hair Cosmetics

Δε χρειαζόμουν κούρεμα, χρειαζόμουν τα σωστά προϊόντα. 


Είχα ήδη δοκιμάσει το λάδι argan Victoria&K και τώρα ήταν η ώρα να δοκιμάσω και τη θεραπεία με τον Μαροκινό πηλό. Λίγο πολύ όλες έχουμε ακούσει για τα οφέλη του άργιλου. Λίγο πολύ όλες έχουμε δοκιμάσει κάποια μάσκα με άργιλο, άλλωστε πια τις βρίσκεις παντού, ακόμη και στο σ/μ της γειτονιάς. Αυτό που είχα όμως στα χέρια μου ήταν κάτι πέρα από αυτά τα συνηθισμένα.

Ανοίγεις το κουτάκι και αντικρύζεις μια απαλή πούδρα. Αυτή η πούδρα έρχεται από μακριά και παρασκευάζεται με κόπο. Στο Μαρόκο, στα βουνά Atlas, εξορύσσονται μεγάλοι σβώλοι του Rhassoul Clay. Οι σβώλοι πλένονται, στεγνώνουν φυσικά, στον ήλιο και μετατρέπονται σε αυτή τη φίνα πούδρα. Όσο απαλή είναι στην αφή, τόσο δυνατή είναι στην αποτελεσματικότητα της. Μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο, σίδηρος, ωφέλιμα, φυσικά συστατικά έρχονται να βοηθήσουν μαλλιά και δέρμα με τρόπο μοναδικό, όπως μόνο η Φύση ξέρει. Γράφω για Φύση, μιας και τούτος ο πηλός είναι καθαρός, χωρίς καμία χημική πρόσμιξη και αποτελεί προϊόν fair trade κοινότητας.

Στην αρχή τον χρησιμοποίησα σα μάσκα μαλλιών.  


Τα μαλλιά μου είναι μέχρι τους ώμους περίπου, οπότε χρειάστηκα 3 κουταλιές σκόνης αργίλου τις οποίες ανακάτεψα με 9 κουταλιές ζεστό νερό.  


Πρόσθεσα και μια δόση έλαιου argan (σας είχα μιλήσει εδώ αναλυτικά για αυτό)

Το τελικό μείγμα ήταν αρκετά αραιό, όπως έγραφαν και οι οδηγίες. Η αναλογία φυσικά προσαρμόζεται στο μήκος της τρίχας. Το άπλωσα σε νωπά μαλλιά, έβαλα ένα πλαστικό σκουφάκι μπάνιου και τύλιξα με μια πετσέτα από πάνω.  Οι οδηγίες έγραφαν πως έπρεπε  να περιμένω το λιγότερο 15 λεπτά. Μέχρι να περάσει λοιπόν το τέταρτο...

τον χρησιμοποίησα και ως μάσκα προσώπου



Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα 1 κουταλιά Μαροκινό πηλό και 2 κουταλιές ζεστό νερό, για να πάρω ένα μείγμα πιο πηχτό.



Πρόσθεσα και μισή δόση έλαιο argan. Με ένα πινέλο (έχω πάρει ένα πολύ οικονομικό από το bornprettystore ακριβώς για αυτή τη χρήση, εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα παλιό σας πινέλο ή ακόμη και τα δάχτυλα σας) άπλωσα τη μάσκα σε όλο το πρόσωπο, αποφεύγοντας τα μάτια φυσικά. Συνέχισα και στο λαιμό, προσέχοντας ιδιαίτερα το περίγραμμα του προσώπου, κάτω από το σαγόνι.

Τριάντα λεπτά αργότερα, μπήκα στο μπάνιο και ξεπλύθηκα. Θα είμαι ειλικρινής. Κρατούσα μικρό καλάθι. Τα μαλλιά μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και άργιλο στο πρόσωπο είχα δοκιμάσει και άλλες φορές. Κάθε φορά το αποτέλεσμα ήταν απλά καλό, τίποτε ιδιαίτερο. Τι διαφορά να είχε τώρα; Άρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου με την πετσέτα. Τα περίμενα να είναι σκληρά, αλλά δεν ήταν. Περίμενα να μην μπορώ να τα χτενίσω, αλλά να που η χτένα περνούσε άνετα. Επίτηδες δεν έβαλα κανένα επιπλέον προϊόν στο στέγνωμα. Όσο στέγνωνα, τόσο έβλεπα τα μαλλιά μου όμορφα και λαμπερά. Δεν είχαν καμία σχέση με τα μαλλιά μου πριν από μια ώρα. Όταν τέλειωσα το στέγνωμα, πέρασα λίγο έλαιο argan στις άκρες μου μόνο. Δεν το είχαν ανάγκη, πιο πολύ για το άρωμα της λεβάντας το έκανα (θυμάστε τι αγάπη έχω για τη λεβάντα).
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και χαμογέλασα. Όχι, δεν υπήρχε περίπτωση να τα κόψω. Θα τα περιποιούμαι και θα τα μακρύνω και άλλο, θα γίνω μια Ραπουνζέλ. Κουνούσα το κεφάλι μου πέρα δώθε και έπαιρνα πόζες στον καθρέφτη. Πολύ όμορφη ήμουν.
Τότε πρόσεξα και το πρόσωπο μου. Θαρρείς και είχα κάνει photoshop στον καθρέφτη, μέχρι και οι πόροι μου φαίνονταν μικρότεροι. Αν το λάδι argan της Victoria&K μου άρεσε, αυτόν τον πηλό τον λάτρεψα. Δεν πίστευα πως με μια εφαρμογή θα ήταν η διαφορά τόσο εμφανής. Σκοπεύω να τον εντάξω στα προϊόντα που χρησιμοποιώ και θα τον αγοράσω ξανά και ξανά.  

Ο Μαροκινός Πηλός και το Έλαιο argan Victoria&K στην Ελλάδα εισάγονται από τη La Rou Hair Cosmetics. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά είτε από το προφίλ τους στο facebook εδώ είτε από το site τους εδώ. Πρόσφατα άρχισε να λειτουργεί και e shop χονδρικής (για επαγγελματίες μόνο) εδώ. Θα τα βρείτε σε επιλεγμένα κομμωτήρια , όπου θα μπορείτε να ζητήσετε την υπηρεσία της παραδοσιακής μαροκινής θεραπείας χαμάμ. (edit: Μπορείτε να το βρείτε και στο e shop λιανικής εδώ)


Ψάξτε για αυτά τα εξαιρετικά προϊόντα στα κομμωτήρια με το παραπάνω αυτοκόλλητο. Οι γιορτές που έρχονται θέλω να μας βρούνε όλες πολύ λαμπερές και όμορφες. Μια βόλτα στο κομμωτήριο ισοδυναμεί με μια βόλτα στον ψυχολόγο, είναι κάτι που όλες το χρωστάμε στον εαυτό μας. Κάντε ένα διάλειμμα από τις υποχρεώσεις σας και αφιερώστε μια ώρα στην περιποίηση σας. Η διάθεση σας θα βελτιωθεί πολύ, βάζω στοίχημα για αυτό (και πλέον οι τιμές στα κομμωτήρια είναι πολύ προσιτές και με πολλές έξυπνες προσφορές).

Θα χαρώ να μου αφήσετε τα σχόλια σας όσες τα δοκιμάσετε, αλλά και όσες θα θέλατε να τα δοκιμάσετε.

Σας φιλώ!!!           xxx



*pr sample

3 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο post και το προϊόν φαίνεται δελεαστικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω και εγώ το ίδιο προϊόν (πηλός) το έβαλα στον λαιμό μου και στα μαλλιά μου αλλά άρχισα να καίγομαι λίγο είναι φυσιολογικό ή όχι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή