Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2014

Vichy Aqualia Thermal Serum, δώσε μια ανάσα δροσιάς στο δέρμα σου



Γεια σας κοριτσια μου,

εχω εδω και καιρο στα χερια μου ενα μικρο, μπλε κοσμημα,το Aqualia Thermal Serum της Vichy που με εβγαλε απο μια δυσκολη θεση. Συνηθως, καθε φθινοπωρο κανω μια εντατικη ας πουμε "θεραπεια" ενυδατωσης στο δερμα μου, για να μπορεσει να συνελθει απο την ενταση του καλοκαιρινου ηλιου και να προετοιμαστει για τις χαμηλες θερμοκρασιες του χειμωνα. Αυτο δυστυχως φετος εμεινε μονο στη θεωρια, δεν εκανα τιποτε και φυσικα το προσωπο μου δεν αργησε να διαμαρτυρηθει. Ετσι τη θεση της απαλης και φρεσκιας επιδερμιδας, την πηρε μια αλλη, θαμπη και αφυδατωμενη.

Ευτυχως η Vichy εχει προνοησει για τετοιες καταστασεις και μας προσφερει τη σειρα Aqualia Thermal, που οπως λεει και το ονομα της ειναι μια βομβα ενυδατωσης. Το βασικο προσον της σειρας ειναι πως συδυαζει το ιαματικο νερο της Vichy με 3 σακχαρα : Υαλουρονικο οξυ, Aquabioryl, λ-Καραγενανες. Αν ολα αυτα σας φαινονται κινεζικα, αρκει απλα να ξερετε πως συνεργαζονται αψογα μεταξυ τους για να προσφερουν στο δερμα μια βαθια ενυδατωση και μια πολυ ομορφη αισθηση απαλοτητας. Αν παλι φοβαστε πως η ενυδατωση θα μεταφραστει σε γυαλαδα, μην ανησυχειτε. Τοσο το serum με τη water gel υφη, οσο και οι ενυδατικες της σειρας αφηνουν ενα εντελως ματ αποτελεσμα.

Μου αρεσε  πολυ αυτο το serum. Μολις το πηρα στα χερια μου, μου αρεσε πολυ η συσκευασια του. Γυαλινη και κομψη, γαλαζια, που παραπεμπει σε νερο και ενυδατωση. Αληθεια, ολες μας δε θελουμε να εχουμε στο μπουντουαρ μας ομορφες συσκευασιες; Μου αρεσε το ντισπενσερ του, που βγαζει την επαρκη ποσοτητα. Ποσες φορες εχετε χρησιμοποιησει κατι που η αντλια του βγαζει προιον για δυο και τρεις δοσεις; Φυσικα μου αρεσε και το serum. Ωραια υφη και ενα ελαφρυ, πουδρενιο αρωμα, που μου αφησε μια ωραια αισθηση. Απλωνεται ευχαριστα στο προσωπο χωρις να "κολλαει" μετα το δερμα και αφηνει ενα ματ αποτελεσμα, ετοιμο για να δεχτει την ενυδατικη. 

Απο την πρωτη εβδομαδα χρησης του ειδα διαφορα στο προσωπο μου. Βεβαια το δερμα μου "διψουσε" και ισως για αυτο να ηταν τοσο γρηγορα ορατο το αποτελεσμα, πιστευω ομως πως ακομη και αν οι δικες σας αναγκες δεν ειναι τοσο εντονες, παλι το αποτελεσμα θα σας ικανοποιησει.

Εχω προσεξει πως πολλες κοπελες, δισταζουν η φοβουνται να χρησιμοποιησουν serum. Μην το φοβαστε. Ενα serum δινει τροφη στο δερμα και το βοηθαει σε βαθος χρονου να παραμεινει νεανικο και ομορφο. 

Υπαρχουν υφες λεπτορρευστες , σαν και το Aqualia Thermal, που δεν αφηνουν ενοχλητικη λιπαροτητα και γυαλαδα, ισα ισα χαριζουν λαμψη και φωτεινοτητα. Το μυστικο ειναι να βρειτε εναν συνδυασμο καταλληλο για το δερμα σας. Δοκιμαστε αυτη τη σειρα και "ακουστε" το δερμα σας να σας ευγνωμονει, δειτε το μερα με τη μερα να βελτιωνεται ολο και περισσοτερο.




Το πολυ ωραιο αυτο serum μου τo εστειλε το on line φαρμακειο Your Care. Το φαρμακειο βρισκεται στη Θηβα και λειτουργει απο το 2006. Η πληρωμη γινεται με αντικαταβολη, πιστωτικη η καταθεση σε τραπεζα και η αποστολη με courier κοστιζει 3,20 ευρω (δωρεαν με αγορες ανω των 50 ευρω).

Σας εχω συγκεντρωσει εδω ολη τη σειρα Vichy Aqualia, μια σειρα που εκτος απο πολυ ενυδατικη στο Your Care βγαινει και πολυ οικονομικη με την εκπτωση 30%. To serum εχει τελικη τιμη τα 16,80 ευρω και η αντιστοιχη κρεμα βγαινει στα 14. Με περιπου 30 ευρω λοιπον εχετε εναν εξαιρετικο συνδυασμο, για πληρη ενυδατωση και ματ αποτελεσμα, plus μια ομορφη shopping bag δωρακι απο το Your Care. Οσες αγαπατε και τα lip balms αξιζει να τσεκαρετε και αυτο της σειρας, στα 3,75 ευρω.

Προτεινω και μια επισκεψη το blog του φαρμακειου, Yourcaregr.wordpress.com , οπου παρουσιαζονται πληροφοριες για ιατρικα θεματα και νεα προιοντα. Μπορειτε και να ενημερωνεστε για τις προσφορες τους απο το προφιλ τους στο facebook εδώ . 

Ειχα πολυ καιρο να γραψω κατι και χαιρομαι που επιτελους τα καταφερα. Καποιοι πλανητες συνομωτησαν και αυτο το φθινοπωρο μπηκε οσο πιο αναποδα γινοταν. Ξεκινησε με μια ανακαινιση στο σπιτι που πηγαινε πιο αργα και απο χελωνα, συνεχισε με ενα κρυωμα -απο αυτα που με πιανουν μια φορα στα πεντε χρονια- και κορυφωθηκε με μια ασχημη τενοντιτιδα στον καρπο και στα δαχτυλα του δεξιου μου χεριου. Αυτος ηταν αλλωστε και ο λογος που στο κειμενο μου σημερα δεν ειχε τονους. Γραφω με το αριστερο, μιας και το δεξι το εχω σε ναρθηκα. 

Ο λογος που σας τα γραφω ολα αυτα ειναι για να κλεισω το κειμενο μου με μια συμβουλη. Οφειλουμε να προσεχουμε τον εαυτο μας. Να τον προσεχουμε και να τον "ακουμε". Μερες τωρα εφτανα στα ακρα μου και καταπονουσα το σωμα μου, παραμελωντας ταυτοχρονα τη διατροφη μου και την περιποιηση μου.  Φυσικα οι επιπτωσεις δεν αργησαν να φανουν και εκδηλωθηκαν, αλλες πιο εντονα και αλλες πιο απαλα ευτυχως. 

Μετα την επισκεψη στο γιατρο, αποφασισα να χαλαρωσω λιγο τους ρυθμους μου και να προσπαθησω να αποδεχτω πως δεν ειμαι η super woman. Καταλαβα πως αν δεν προσεξω εγω η ιδια τον εαυτο μου, δε θα το κανει κανεις για μενα. Μιλαω για μια προσοχη σε πολλα επιπεδα. Για τα απλα, καθημερινα , οπως το να βαλω μια κρεμα στο προσωπο μου για να μη δω τις ρυτιδες να ερχονται πριν την ωρα τους, μεχρι τα πιο συνθετα, να μην περνανε ολα απο το χερι μου και να φτανω τον οργανισμο μου στα ορια του. 

Αποφασισα να αρχισω να ζηταω βοηθεια. Σημερα θα ζητησω βοηθεια απο τη Vichy και το Your Care για να φυγει η κουραση και η θαμπη οψη απο το δερμα μου, αυριο θα ζητησω βοηθεια απο τους οικειους μου για να μην ξαναβαλω ναρθηκα. Τελικα δεν ειναι κακο να ζηταμε που και που λιγη βοηθεια. Δε μας κανει αδυναμους, μας κανει ανθρωπους.

Σας φιλω!!!     xxx

5 σχόλια :

  1. Περαστικά και πάλι Ελένη μου!
    Εννοείται πως το να ζητάμε βοήθεια δεν είναι κακό :)
    Btw πολύ ωραίο review...δοκίμασα το σέρουμ της Idealia πέρυσι, και το φορούσα αντί για ενυδατική κρέμα.
    Μου είχε αρέσει πάρα πολύ η υφή του, σίγουρα θα δοκίμαζα και αυτό.
    Φιλιά και καλή δύναμη, ελπίζω να γίνεις γρήγορα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περαστικα σου και προσοχη..χαχα..τον ορο τον πηρα προσφατα και τον δοκιμαζω αυτες τις μερες..δεν ξερεις ποσο χαρηκα που σου αρεσε..μακαρι να μου ταιριαξει και μενα..και εγω αυτο τον καιρο εχω φουλ αφυδατωμενη επιδερμιδα παρολο που παραμενει λιπαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ελένη μου! Πρώτη φορά γράφω στο blog σου και εχω να σου πω οτι η αναρτησή σου μου ήρθε κουτί μιας και προσφατα έψαχνα ποιο serum να αγοράσω! Καθότι εμπιστευομαι πολύ την Vichy μάλλον θα το χτυπήσω! Περασιτκα κι εσυ και να προσεχεις! Εχουμε πει καθε γυναικα ειναι πριγκίπισσα όχι Super Woman :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα ! Φοβερό αυτό το προϊόν της Vichy ! Έχω βρει και κάποιες ενυδατικές κρέμες προσώπου που μπορείτε να δείτε εδώ! Θα μου πείτε μια γνώμη; Ευχαριστώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή