Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

Moroccan Exfoliating Bath Glove από τα Victoria & K, το χαμάμ στο σπίτι.

Pestemal (η παραδοσιακή πετσέτα του χαμάμ) και γάντι kessa από τα Victoria&K

Γεια σας κορίτσια μου,
την Πολίτικη καταγωγή μου νομίζω πλέον την ξέρετε οι περισσότερες, όσες με γνωρίζετε και προσωπικά μάλλον την προδίδει και το "αξάν" μου.  Την αγαπώ την Πόλη, μου αρέσει να κρατώ τους ιδιωματισμούς της γλώσσας, μαγειρεύω πολίτικα, μεγαλώνω πολίτικα τα παιδιά μου. Μου λείπουν αφάνταστα οι μυρωδιές της, μου λείπουν και οι συνήθειες της. 


Οι Πολίτισσες, γενικά οι γυναίκες της Ανατολής, είναι γνωστές κοκέτες. Αγαπούν τις πομάδες, χαίρονται να περιποιούνται το σώμα τους. Η περιποίηση αυτή είναι μια καθημερινή τελετουργία, που τη μαθαίνεις από μικρή. Η "μύηση" γίνεται στο χαμάμ. Πας από μικρή και μαθαίνεις πως να αγαπάς το σώμα σου και να το περιποιείσαι. Μέσα σε μια ατμόσφαιρα σχεδόν από άλλη εποχή, με πολύ ατμό και ζέστη, ανοίγουν οι πόροι, ανοίγουν όμως και οι καρδιές. Βλέπεις γυναίκες κάθε ηλικίας τυλιγμένες με τα πεστεμάλια τους (pestemal: η παραδοσιακή τούρκικη πετσέτα του χαμάμ) και τα ξύλινα τσόκαρα, να ρίχνουν νερό με το τάσι, να συζητάνε και να σιγογελάνε. Κάποια στιγμή έρχεται και η γυναίκα του λουτρού, σε ξαπλώνει στο ζεστό μάρμαρο και αρχίζει να σε τρίβει. Τρίβει και σου ρίχνει ζεστή σαπουνάδα έως ότου απομακρυνθούν όλα τα νεκρά κύτταρα και το δέρμα, απαλό και ζεστό, είναι έτοιμο για το μασάζ με λάδια μυρωδάτα και ενυδατικά. Όλα αυτά γίνονται σε ένα κλίμα οικειότητας απέναντι στο γυναικείο σώμα, αφήνεις τον ατμό να σε χαλαρώσει, να λιώσει αντιστάσεις και νεύρα. Είναι ιεροτελεστία το χαμάμ, που αξίζει κάθε γυναίκα να δοκιμάσει.

Όλα αυτά τα θυμήθηκα ανοίγοντας ένα δέμα από τα La Rou Hair Cosmetics . Το πρώτο που βγήκε από μέσα ήταν το Moroccan Exfoliating Bath Glove, ένα γάντι kessa δηλαδή, το γάντι που σε τρίβουν στα χαμάμ (βγήκε και κάτι ακόμη, μαροκινό μυστικό, που θα βρείτε στην επόμενη ανάρτηση, stay tuned).

Στην πρώτη ματιά είναι ένα γάντι σαν όλα τα άλλα. Εγώ όμως ήξερα, ήξερα και χαμογέλασα. Μοιάζει με απλό γάντι αλλά δεν είναι. Είναι κάτι άλλο, πολύ διαφορετικό στην υφή και πολύ αποτελεσματικό στη χρήση. Είχε έρθει η στιγμή που θα έφερνα την ατμόσφαιρα του χαμάμ στο σπίτι. Γέμισα την μπανιέρα με ζεστό νερό. Άφησα να το νερό να τρέχει, να το ακούω και να γεμίζει με ατμό το μπάνιο. Μπήκα μέσα και άρχισα να χαλαρώνω, να αφήνω τη ζέση του νερού να ξεκουράζει το σώμα μου. Πήρα το γάντι και σαπούνι ελιάς και άρχισα να τρίβω. Είναι τραχύ στην υφή το γάντι, στο δέρμα το νιώθεις σαν τη γλώσσα της γάτας. Όσο άνοιγαν οι πόροι μου, τόσο έτριβα και απομάκρυνα τα νεκρά κύτταρα. Δε θα σας το κρύψω, θέλει το χρόνο του. Οι ρυθμοί της Ανατολής είναι αργοί, έχουν το ραχάτι τους. Θέλει λοιπόν και την υπομονή του. Το αποτέλεσμα όμως ανταμοίβει την προσπάθεια. 

Το γάντι kessa των Victoria & K , βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων. Ταυτόχρονα  όμως τονώνει και την κυκλοφορία του αίματος στα σημεία που γίνεται το μασάζ και ξέρουμε όλες τι σημαίνει αυτό, ναι, βοηθάει στην κυτταρίτιδα. Θα σας βοηθήσει επίσης και με εκείνες τις ενοχλητικές τριχούλες που μεγαλώνουν κάτω από το δέρμα, θα απομακρύνει και τα μαύρα στίγματα. Όλα αυτά με ένα πολύ φυσικό τρόπο, χωρίς κάποιο επιπλέον προϊόν, μόνο με το γάντι. Το γάντι είναι πλενόμενο και αντέχει για πολλές χρήσεις.



Το δέρμα μένει απαλό όσο ποτέ. Μένει μια αίσθηση ευχάριστα αλλιώτικη, σα να μην είχες κάνει άλλη φορά απολέπιση στο σώμα και να ανακαλύπτεις τα οφέλη της τώρα πρώτη φορά. Νιώθεις το σώμα καθαρό και έτοιμο να δεχτεί μια ενυδατική τροφή. Είναι η καλύτερη στιγμή για να χρησιμοποιήσεις το λάδι argan και να χαρίσεις στο δέρμα σου όλη τη δύναμη του μαροκινού χρυσαφιού. Το θυμάστε; Σας είχα μιλήσει εδώ για το ξεχωριστό αυτό λαδάκι των Victoria & K.


Στην Ελλάδα εισάγεται από τη La Rou Hair Cosmetics και μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες είτε στο site τους εδώ, είτε στο προφίλ τους στο facebook εδώ. Τελικά η La Rou Hair Cosmetics μας φέρνει τα καλύτερα!

Σας φιλώ!!!       xxx


8 σχόλια :

  1. Αχ! φαίνονται τέλεια προϊόντα!! δεν θα με χαλούσε ένα χαμάμ η αλήθεια είναι! σίγουρα θα επισκεφτώ τη σελίδα τους! thanks!!

    www.fashionizein.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, ελπίζω να σου αρέσει και το γάντι αν το δοκιμάσεις :)

      Διαγραφή
  3. Ελενάκι το γάντι Kessa το αγαπώ, έχω ένα τούρκικο, μαύρο και εμένα.... Μπορεί να έχω καταγωγή πολίτισσας (από μπαμπα και μαμά μεγαλωμένουν στην Πολη) και πρέπει να σου πώ ότι καμιά φορά ζηλεύω που δεν γεννήθηκα εκεί , να ζήσω έστω λίγα χρόνια!!!
    Καλημερες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή πρέπει να πιούμε έναν καφέ εσύ και εγώ...

      Το γάντι είναι μια πολύ καλή επιλογή αν θέλεις κάτι χωρίς χημικά και φόβο για αλλεργίες, οι παλιές κοκέτες κάτι παραπάνω ήξεραν.

      Διαγραφή
  4. Τι περιγραφές είναι αυτές?!
    Με ταξίδεψες Κωνσταντινούπολη & ακόμη παραπέρα!
    Ωραίο φαίνεται το γάντι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, με ταξίδεψες. Μία φορά έχω πάει στην Κωνσταντινούπολη αλλά την ερωτεύτηκα. Ήταν να να έχω ξαναζήσει εκεί. Μάλλον όλα τα βιβλία που έχω διαβάσει με τόπο εξέλιξης την Πόλη μου το έκαναν αυτό!
    Και θέλω να σου πω ότι έκανα πριν από μερικές μέρες χαμάμ στην Αθήνα και το κατευχαριστήθηκα. Θα ψάξω να βρω αυτό το γάντι γιατί μετά την απολέπιση το δέρμα μου έγινε σούπερ απαλό.

    Σε φιλώ
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή