Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Θέλεις να γίνεις και εσύ μια lashionista?



Γεια σας κορίτσια μου,
Τρίτη σήμερα και με το ζόρι σέρνω τα πόδια μου, πως θα βγει η εβδομάδα; Μια ανακαίνιση στο σπίτι σε συνδυασμό με το πρώτο συνάχι της χρονιάς με έβγαλαν νοκ άουτ. Σήμερα αποφάσισα να μην κάνω τίποτε και απλά να χουχουλίσω στην αγαπημένη μου γωνιά, να ξεφυλλίσω τα αγαπημένα μου περιοδικά και να πιω μια κούπα αρωματικό καφέ. Χαζεύοντας τα περιοδικά μου το βλέμμα μου σταμάτησε σε μια ολοσέλιδη διαφήμιση καλλυντικών, που θα σταματούσε άλλωστε; Το μοντέλο ήταν άψογα φυσικά μακιγιαρισμένο, με όμορφες, πυκνές και μακριές βλεφαρίδες. Χρόνια ολόκληρα έψαχνα να βρω μια μάσκαρα που θα μου έδινε το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που έβλεπα στις φωτογραφίες. Χρόνια ολόκληρα παιδευόμουν με τρικ. Τη μια ταλκ, την άλλη fibers που τις "έχτιζα", την άλλη χρησιμοποιώντας δύο μάσκαρες (μια για όγκο , μια για μήκος). Φυσικά το αποτέλεσμα δεν ήταν ποτέ ίδιο με του περιοδικού και ας είχα τη μάσκαρα που διαφημιζόταν. Στο καθημερινό μου μακιγιάζ δε με ενοχλούσε τόσο, στο βραδινό ήταν που ήθελα το wow εφέ.



Μέχρι που το πήρα απόφαση. Θα δοκίμαζα ψεύτικες βλεφαρίδες. Το πρώτο ζευγάρι αγοράστηκε από την Essence και τόλμησα να το δοκιμάσω στις Απόκριες. Μεγάλη απογοήτευση. Η κόλλα δε βοηθούσε καθόλου και οι βλεφαρίδες ήταν σκληρές και καθόλου κολακευτικές. Ευτυχώς ήταν Απόκριες...
Η δεύτερη αγορά ήταν από το ebay. Εκεί τα πράγματα ήταν κάπως καλύτερα. Οι βλεφαρίδες ήταν καλύτερης ποιότητας επομένως έδιναν και ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Αγόρασα ξεχωριστά την κόλλα και επιτέλους κατάφερα να τις κολλήσω σωστά. Έλαβα κολακευτικά σχόλια, δεν ήμουν όμως απόλυτα ικανοποιημένη. Ήθελα το βλέμμα μου να είναι γατίσιο και έντονο αλλά να μην παραπέμπει σε τραγουδίστρια πίστας.

Κάποια μέρα είδα στο facebook μια φωτογραφία με ένα κουτάκι βλεφαρίδες. Τι όμορφη συσκευασία είχαν! Εψαξα και βρήκα το σχετικό site. Αν το κουτάκι μου άρεσε μια φορά, η σελίδα μου άρεσε δέκα. Έξυπνη και καλοδουλεμένη, με έναν αέρα πολύ διαφορετικό και πρωτότυπο και -αυτό και αν ήταν έκπληξη- ήταν ελληνική. Ένας μεγάλος έρωτας δυο νέων ανθρώπων κρύβεται πίσω από όλο αυτό και μάλλον είναι αυτό το κάτι που κάνει τη διαφορά.

Σύντομα τρία κουτάκια βλεφαρίδες έφτασαν και στα χέρια μου. Ναι, ήταν όπως τις περίμενα. Προσεγμένες στη λεπτομέρεια. Οι Lashionista είναι χειροποίητες, από φυσική τρίχα κάτι που τις κάνει, εκτός από επαναχρησιμοποιούμενες, όμορφες στο μάτι. Έχουν μια φυσική κίνηση και όψη, δεν είναι εκείνο το κραυγαλέα ψεύτικο.

Αυτό που με έκανε να τις ξεχωρίσω από τις υπόλοιπες είναι μια μικρή αλλά σημαντική διαφορά. Στην γκάμα των Lashionista υπάρχουν τα κλασικά ζευγάρια σε μαύρο χρώμα, υπάρχουν όμως και βλεφαρίδες σε καφέ αλλά και σε συνδυασμό καφέ-μαύρου. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτή η ποικιλία στο χρώμα. Οι περισσότερες Ελληνίδες έχουμε καστανά χρώματα και αυτές οι βλεφαρίδες έρχονται να τονίσουν όμορφα τα μάτια μας, δίχως το αποτέλεσμα να έρχεται ξένο.

Στη σελίδα των Lashionista μπορείτε να βρείτε 18 διαφορετικά ζευγάρια βλεφαρίδων, όλα με λεπτομερέστατη περιγραφή και εικόνες, για να επιλέξετε. Εγώ θα σας δείξω τα τρία που διάλεξα για να αλλάζω την εμφάνιση και τη διάθεση μου.
http://www.lashionista.gr/collections/lashes/products/autumn-allure-false-eyelashes

• ΟΓΚΟΣ 6 • ΜΑΚΡΟΣ 6 • ΚΑΜΠΥΛΟΤΗΤΑ 8 • ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑ •     9,99 ευρώ


Ήταν το πρώτο ζευγάρι που ξεχώρισα. Πολύ ιδιαίτερες, στο χρώμα του αμύγδαλου, με ασύμμετρες τριχούλες που δίνουν ένα πολύ διαφορετικό αποτέλεσμα. Τις ένιωσα πολύ ευχάριστες στα βλέφαρα και η συνοδευτική του κόλλα (χωρίς latex) έκανε την τοποθέτηση τους πολύ εύκολη. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να τις μετρήσω πάνω στις δικές μου βλεφαρίδες και να τις κόψω, μιας και ήταν μεγαλύτερες, κάτι που έκανα πολύ εύκολα (και ας μην το είχα ξανακάνει). Νομίζω πως, τώρα που τα μαλλιά μου είναι με ξανθιές ανταύγειες και κάνω συνήθως μακιγιάζ σε γήινες αποχρώσεις, δε θα μπορούσα να διαλέξω κάτι πιο ταιριαστό στα χρώματα μου. 
Απλά τις αγαπώ.

http://www.lashionista.gr/collections/lashes/products/mocha-mirage-false-lashes


• ΟΓΚΟΣ 8 • ΜΑΚΡΟΣ 8• ΚΑΜΠΥΛΟΤΗΤΑ 8 • ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ •   9,99 ευρώ


Σε αυτές το χρώμα είναι ελαφρά πιο σκούρο και το αποτέλεσμα πιο έντονο και "γεμάτο". Όταν τις πρωτοφόρεσα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, ω ναι...επιτέλους είχα τις βλεφαρίδες των μοντέλων στα περιοδικά. Σίγουρα δεν είναι για πρωινές εμφανίσεις, συνοδεύουν εξαιρετικά ένα ποτήρι κρασί και ένα πονηρό βλέμμα " μπορώ να σε μαγέψω με ένα μόνο φτερούγισμα των βλεφαρίδων μου". Φορέστε τες με ένα κόκκινο κραγιόν και αφήστε να ξυπνήσει μέσα σας η μικρή γητεύτρα.


Vanilla Starlet -  Το γατίσιο βλέμμα

http://www.lashionista.gr/collections/lashes/products/vanilla-starlet-strip-lashes


• ΟΓΚΟΣ 8 • ΜΑΚΡΟΣ 6 • ΚΑΜΠΥΛΟΤΗΤΑ 6 • ΧΡΩΜΑ ΜΑΥΡΟ •      9,99 ευρώ


Ναι, μου έκαναν εντύπωση οι βλεφαρίδες σε καφέ χρώμα, αλλά αυτό το ζευγάρι είναι ο ορισμός του γατίσιου ματιού. Η εξωτερική γωνία είναι πιο τονισμένη και δίνει εκείνο το υπέροχο εφέ που οι φυσικές μου βλεφαρίδες δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν, όσους τόνους μάσκαρα και να βάλω. Αυτές είναι και οι πλέον αγαπημένες του άντρα μου. Ευτυχώς για μένα, η συνοδευτική τους κόλλα είναι πολύ καλή και μπορώ να κάνω τα νάζια μου και να πεταρίζω τα βλέφαρα μου χωρίς το φόβο ότι θα μου ξεκολλήσουν.




Κάπως έτσι, από εκεί που ήμουν διστακτική και απρόθυμη, τελικά βρέθηκα να χρησιμοποιώ πιο συχνά από όσο περίμενα τις ψεύτικες μου βλεφαρίδες. 

Σε κάθε εφαρμογή γίνομαι όλο και καλύτερη, όλο και γρηγορότερη. Σαν τους φακούς επαφής κάπως. Την πρώτη φορά έκανα 15 λεπτά να φορέσω τον έναν και τώρα μπορώ να τους βάλω και χωρίς καθρέφτη.

Βασικό ρόλο παίζει βέβαια και η κόλλα. Οι Lashionista συνοδεύονται από την Lashionista Fusion, μια κόλλα δίχως latex, που κάνει τα πράγματα πολύ εύκολα και δεν προκαλεί αλλεργίες.

Προτείνω ανεπιφύλακτα μια βόλτα στη σελίδα των Lashionista. Αξίζει πραγματικά να δείτε τι μας έχουν ετοιμάσει η Ασπασία και ο James, τα πρόσωπα πίσω από αυτό το εγχείρημα και να διαβάσετε την όμορφη ιστορία τους

Η βόλτα πολύ πιθανόν να καταλήξει και σε ψώνια, οπότε να ξέρετε πως αγοράζοντας 3 ζευγάρια παίρνετε 1 επιπλέον ζευγάρι δώρο.

Τις Lashionista θα τις βρείτε στην επίσημη σελίδα τους εδώ, αλλά μπορείτε να ενημερώνεστε και από το προφίλ τους στο facebook εδώ, στο twitter εδώ και στο instagram εδώ.

Εγώ πλέον δηλώνω φανατική Lashionista, φοράω και ποζάρω ;)


Σας φιλώ!!!       xxx






*pr sample

20 σχόλια :

  1. Μόνο και μόνο από την εμφανιση τους στο κουτι τις θελω απεγνωσμένα!!!! Υπέροχες....αν και δεν τις εχω τολμήσει μέχρι σημερα!!
    φιλιά και καλημέρες Ελενάκι!!
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, είναι μέχρι να τολμήσεις το πρώτο ζευγάρι, μετά κολλάς! Δε φαίνονται ψεύτικες, ανάλογα το μοντέλο δίνεις έμφαση στο βλέμμα.

      Διαγραφή
  2. Πόσο πρωτότυπο και ωραίο ποστ! Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τουφίτσες από την e.l.f. αλλά με έχεις δελεάσει πολύ με τις lashionista και θα τις αναζητήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουφίτσες; Πως καταφέρνεις και τις κολλάς; Μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο.

      Διαγραφή
  3. Περαστικά Ελένη μου! Την πάτησα κι εγώ με ίωση και στα καπάκια επιπεφυκίτιδα και έχουν μείνει στο ράφι οι δικές μου lashionistas :( περιττό να πω βέβαια ότι τώρα θέλω και τις δικές σου! Πόσο όμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ, περαστικά βρε κορίτσι. Θα περιμένω να δω και τη δική σου ανάρτηση, θα τις χαρείς πολύ τις lashionistas σου

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω βάλει ποτέ ψευτικες βλεφαρίδες, φοβάμαι χεεχεχεχεχεχ
    Καλό μας απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπως έτσι ήμουν και εγώ , μέχρι που δοκίμασα και γλυκάθηκα. Έκτοτε νομίζω δεν έχω ξαναβγεί βράδυ χωρίς βλεφαρίδες

      Διαγραφή
  5. Μπορεί κάποιες να τις θεωρώ λίγο υπερβολικές για τα δικά μου γούστα, αλλά & μόνο οι περιγραφές σου σε κάνουν να θέλεις να φορέσεις βλεφαρίδες! :)
    Λατρεύω τα κείμενά σου & μόλις με έκανες να θέλω να βάλω αυτές που έχω στο ντουλάπι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα τις φοράμε και θα ποζάρουμε. Μπρος στο δρόμο που χάραξε η Λοτσάρη χαχαχα

      Διαγραφή
  6. φοβερές βλεφαρίδες !( http://allbeautytalks.wordpress.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σίγουρα θα αγοράσω κάποια στιγμή!
    Αγαπώ false lashes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρίζουν απίστευτο βλέμμα, δοκίμασε και θα με θυμηθείς!

      Διαγραφή
  8. Πάντα ζήλευα τις κοπέλες που κατάφερναν να φορέσουν ψεύτικες βλεφαρίδες χωρίς να φαίνονται ψεύτικες. Αυτές φαίνονται πραγματικά πολύ φυσικές ! Ελπίζω να μπορέσω κάποια στιγμή να τις δοκιμάσω !
    Φιλάκια
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνουν ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα, που δε μοιαζει με ψεύτικο, αξίζει να τις δοκιμάσεις.

      Πάω να περάσω μια βόλτα και από το blog σου :)

      Διαγραφή
  9. Θέλω τόσο πολύ να τις δοκιμάσω!!Φαίνεται πολύ καλή η προσπάθειά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. den xerw an tis exw "anagki" alla xerw oti tis fovamai para para polu... :) Wraio post omws . Thanks
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φαίνονται τέλειες!!! δεν έχω δει πιο όμορφες βλεφαρίδες! δυστυχώς έως τώρα δεν τα έχω καταφέρει ακόμη να φορέσω.. όταν όμως ερθει εκεινη η στιγμή σίγουρα θα προμηθευτώ 2-3 ζευγάρια από lashionista! φιλια!
    travellingaroundbeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειπαμε ηταν να μην παρεις φορα!νομιζω οτι το τελευταιο ζευγαρι εχει μπει στη λιστα μου.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή