Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Victoria & K , δες το έλαιο argan αλλιώς.



Γεια σας κορίτσια μου,

ο καιρός σα να άρχισε λίγο να κρυώνει. Πήρα μια κούπα ζεστό τσάι, κάθισα στην αγαπημένη γωνιά, εκεί στον καναπέ δίπλα στο παράθυρο, χουχουλίστηκα με το ριχτάρι και άρχισα να αναπολώ τα μικράτα μου.

Όταν ήμουν μικρή, μέναμε κοντά στα πανεπιστήμια, στο Αριστοτέλειο. Μια από τις αγαπημένες μας βόλτες με τη μαμά μου ήταν στα πάρκα πίσω από το Χημείο. Μεγάλα πάρκα με λογής λογής λουλούδια, δέντρα και αρωματικά βότανα.

Εγώ μάζευα κόκκινα κορόμηλα που έτρωγα επιτόπου και η μαμά μου έκοβε κλαράκια λεβάντας. Τα φύλαγε μέσα σε πουγκάκια και τα έβαζε στα συρτάρια με τα ασπρόρουχα. Από τότε αγαπώ την λεβάντα, μου φέρνει εικόνες και αναμνήσεις από πολύ ευτυχισμένες μου στιγμές.

Οι δυο προηγούμενες εβδομάδες ήταν πολύ γεμάτες και κουραστικές, είχα ανάγκη από ένα ζεστό αφρόλουτρο. Η αλήθεια είναι πως είχα ανάγκη και από μια καλή περιποίηση, μιας και είχα παραμελήσει λίγο τα beaute μου για να τακτοποιήσω τα σχολικά και τα εξωσχολικά των κοριτσιών μου.Στο συρτάρι μου είχα ένα μαγικό μπουκαλάκι, Victoria & K, 100% αγνό, οργανικό έλαιο argan με λεβάντα. Κατά καιρούς είχα δοκιμάσει διάφορα λαδάκια, άλλα μου άρεσαν και άλλα τα άφησα στην άκρη μετά την πρώτη χρήση.
Άραγε αυτό πως να ήταν;

Κοιτάζοντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη πρόσεξα τα μαλλιά μου. Χμμ, bad hair day... Λίγο η φθορά του καλοκαιριού, λίγο το ντεκαπάζ από τις ανταύγειες, σίγουρα ήθελαν μια τόνωση. Πήρα το λάδι στα χέρια μου. Η συσκευασία είναι με βολική αντλία και η ποσότητα που βγαίνει είναι όση χρειάζεται. Όταν βγήκαν οι πρώτες πολύτιμες σταγόνες του μαροκινού χρυσού, με τύλιξε το άρωμα της λεβάντας. Πόσο με χαλαρώνει αυτή η μυρωδιά! Αλλάζει αμέσως τη διάθεση μου.

Έβαλα μια γενναία ποσότητα σε στεγνά μαλλιά, σα μάσκα, τα κάλυψα με πλαστικό σκουφάκι και μετά με πετσέτα. Μπήκα στη μπανιέρα και άφησα τη ζέστη να με χαλαρώσει. Περίπου είκοσι λεπτά τα άφησα έτσι προτού τα λούσω. Επίτηδες δε χρησιμοποίησα κάποιο conditioner ή μάσκα, ήθελα να δω το αποτέλεσμα. Τα στέγνωσα και ...ναι, ο καθρέφτης άρχισε να μου χαμογελά. Δυο σταγονίτσες ακόμη έβαλα στα χέρια μου, τα έτριψα και πέρασα μοναχά τις άκρες. Κολπάκι καλό, κάνει τα μαλλιά να φαίνονται υπέροχα και μοσχοβόλησαν λεβάντα.

Το argan έχει βιταμίνη Ε. Ναι, σαν αυτή στις μικρές κάψουλες που βάζουμε στο πρόσωπο. Η κούραση των προηγούμενων ημερών είχε αφήσει τα σημάδια της και στο πρόσωπο μου. Μια καλή απολέπιση και μετά δυο σταγόνες argan. Δε θέλει μεγάλη ποσότητα, θέλει απαλό μασάζ με το κάτω μέρος της παλάμης. Όσο το δούλευα, τόσο με αγκάλιαζε η λεβάντα, με ταξίδευε και με γαλήνευε. Πιστεύω πολύ στη δύναμη των αρωμάτων και στην επίδραση τους στη διάθεση μας.

Είχε μείνει μια ελάχιστη ποσότητα στα χέρια μου όταν τελείωσα και ασυνείδητα τα έτριψα μεταξύ τους. Γιατί δεν το δοκίμαζα και στο σώμα; Πόσο μου άρεσε η αίσθηση του. Δεν είναι ξηρό λάδι, παρόλα αυτά όμως δεν άφησε εκείνη την ενοχλητική αίσθηση, ούτε ένιωσα το δέρμα μου να κολλάει. Υπάρχει ένα κόλπο για να καταλαβαίνεται αν το λάδι που χρησιμοποιείτε είναι καλής ποιότητας. Στάζετε μια ελάχιστη ποσότητα στα χέρια σας και τα τρίβετε μεταξύ τους για ένα λεπτό. Τα χέρια δεν πρέπει να είναι λαδωμένα, ούτε να κολλάνε μεταξύ τους, παρά μόνο να τα νιώθετε ενυδατωμένα. Έτσι ένιωσα και εγώ το σώμα μου, ενυδατωμένο, απαλό και μεταξένιο. Το υπέροχο άρωμα της λεβάντας το ανέφερα;   

Αυτό το λάδι δεν είναι σαν τα άλλα.
Μπορεί να έχεις δοκιμάσει πολλά, μπορεί να έχεις βολευτεί ήδη με κάποιο, αυτό όμως αξίζει να το δοκιμάσεις. Τη νιώθεις τη διαφορά και τη βλέπεις μπροστά σου. Είναι καθαρό, χωρίς προσμίξεις και η συσκευασία του είναι τέτοια που δεν επιτρέπει την επαφή με τον αέρα, άρα δεν οξειδώνεται. Είναι οργανικό και πίσω του υπάρχει μια ολόκληρη κοινότητα fair trade. Είναι το υγρό μάλαμα από το Μαρόκο, που κάθε φορά βρίσκω και μια ακόμη χρήση του. Μου άρεσε πολύ στη χρήση και θα το φυλάξω για όλες εκείνες τις δύσκολες μέρες, που πάνε όλα στραβά και όλο το σώμα φωνάζει πως έχει ανάγκη από μια περιποίηση αλλιώτικη.


Στη χώρα μας εισάγεται από τη La Rou Hair Cosmetics και μπορείτε να μάθετε περισσότερα είτε στο site τους εδώ, είτε στο προφίλ τους στο facebook εδώ

Σας φιλώ!!!       xxx

*pr sample

10 σχόλια :

  1. Ωραίο το αργανέλαιο και θρεπτικο για τις ταλαιπωρημένες ακρες!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή και εγώ για τις άκρες ήξερα, μετά ανακάλυψα όμως πως κάνει δουλίτσα και στο πρόσωπο και στο σώμα γενικότερα :)

      Διαγραφή
  2. Πρέπει να μυρίζει υπέροχα! Αγαπώ το αργανέλαιο, σίγουρα είναι ένα προϊόν που αξίζει να δοκιμάσει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει υπέροχα, αν σου αρέσει η λεβάντα θα το λατρέψεις

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ το Argan, έχω ένα από το Μαρόκο που μου έφερε η αδερφη μου και το λατρευω....σε σώζει σε πολλές καταστάσεις που απαιτουν emergency! Ομως η προσθηκη λεβάντας ομολογώ ότι μου κάνει αυτό το κλικ που ψαχνω.......
    Τελεια παρουσίαση οπως πάντα!!
    φιλιά και ευχές για καλημέρα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια. Το λαδακι ειναι οντως εξαιρετικο και αυτη η λεβαντα ειναι που το απογειωνει εντελως!

      Διαγραφή
  4. όταν συνδυάζεις αναμνήσεις με ένα συστατικό είναι αναπόφευκτο να μην λατρεύεις μετά ότι σου μυρίζει παρόμοια!!!πολύ ωραίο post για ένα προϊόν που το ζήλεψα μόλις το είδα!!!έχει και πολυτελή όψη!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο για τη συσκευασια, ειναι και αυτη πολυ προσεγμενη σαν το περιεχομενο

      Διαγραφή
  5. Έτσι πως τα περιγράφεις, χαλάρωσα, λες και μύριζε όλο μου το δωμάτιο λεβάντα!
    Πραγματικά αξιόλογο προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα πολυ χαιρομαι :) Γενικα τα αρωματα τα εχω συνδεσει με στιγμες, οποτε στη λεβαντα δεν μπορω με τπτ να αντισταθω. Το λαδι, ναι, ειναι ίσως και το καλυτερο που εχω βαλει

      Διαγραφή