Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

Ξορκίζουμε τη μελαγχολία του Σεπτέμβρη με χρώμα : KIKO Haul vol.2

Η συλλογή μου από σκιές ΚΙΚΟ

Γεια σας κορίτσια μου,
ο Σεπτέμβρης σα να μπήκε λίγο μελαγχολικά φέτος. Νιώθω το σώμα μου βαρύ, το μυαλό μάλλον είναι ξεχασμένο στις αμμουδιές και παίζει με τα βοτσαλάκια ακόμη. Ξεθωρίζει το μαύρισμα, φεύγει και κάπως έτσι φεύγει και εκείνη η αίσθηση καλοκαιρινής ραστώνης. Συνήθως αυτός ο μήνας είναι ο αγαπημένος μου, φέτος δεν ξέρω τι με έπιασε.
Μια πρόσκληση σε γάμο στάθηκε αφορμή να σηκωθώ από την καρέκλα μου και να ψάξω στην ντουλάπα. Το αιώνιο ερώτημα της γυναίκας. Χμ, τι να βάλω; Η ντουλάπα μου μυρίζει λεβάντα συνήθως. Η μαμά μου έχει πάντα μικρά πουγκάκια με αποξηραμένη και εγώ συνεχίζω την οικογενειακή παράδοση. Το άρωμα της λεβάντας με ηρεμεί. Το φόρεμα βρέθηκε και σεταρίστηκε με τσάντα και παπούτσια.


Οι γνωστές Water Eyeshadows της ΚΙΚΟ

Απρόθυμα άρχισα να σκαλίζω τη συρταριέρα με τα καλλυντικά μου. Βρήκα πούδρα, ρουζ, μάσκαρα. Οι γυαλιστερές, όμορφες συσκευασίες είχαν αρχίσει να μου φτιάχνουν τη διάθεση. Άρχισα να ψάχνω τα βερνίκια μου, να βρω τι θα μπορούσα να συνδυάσω. Τότε το βλέμμα μου έπεσε στο κουτί με τα ΚΙΚΟ. Είχα κάνει μια παραγγελία την άνοιξη, τότε που είχε σε προσφορά τις σκιές. Είχα ήδη χρησιμοποιήσει κάποιες σε μορφή stick, όμως μπροστά μου είχα τέσσερις κλειστές και άθικτες. Πως και δεν τις είχα χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα;

Οι αγαπημένες μου αποχρώσεις σε σκιές.

Water Eyeshadows by KIKO. Είχα διαβάσει εξαιρετικές κριτικές. Μπορούν λέει να χρησιμοποιηθούν και με στεγνό αλλά και με βρεγμένο πινέλο. Ωραία συσκευασία, μαύρη με λευκό το λογότυπο της ΚΙΚΟ. Έχουν και καθρεφτάκι. Η επιφάνεια της σκιάς είναι ανάγλυφη. Έχει ένα μικρούλικο βαθούλωμα στη μέση, ίσα ίσα για να βάλεις το δάχτυλο και να κάνεις το πρώτο swatch. 

Water Eyeshadow, 212 Emerald Green

Στην αρχή ένιωσα πόσο ωραία υφή είχε η σκιά και μετά είδα την απόδοση της. Εντυπωσιακή ομολογώ. Αν είναι τόσο πλούσιο το χρώμα με στεγνή εφαρμογή πως να είναι άραγε με βρεγμένο πινέλο; Βρεγμένο πινέλο...Πάντα με προβλημάτιζε αυτή η τεχνική. Την πρώτη φορά που την άκουσα, είχα την απορία με τι βρέχεις το πινέλο. Δε χαλάει μετά η σκιά; Για κάποιο λόγο δεν ένιωθα ποτέ αρκετά σίγουρη να το δοκιμάσω.

Water Eyeshadow, 228 Taupe

Η φίλη μου η Στέλλα, του Stars and Stellars, με βοήθησε και μοιράστηκε μαζί μου τα κόλπα. Το πινέλο βρέχεται με κάποιο από τα σπρέι που σετάρουν το μακιγιάζ. Η Στέλλα προτείνει το Fix+ από τη MAC , υπάρχει όμως και το αντίστοιχο Make Up Fixer της ΚΙΚΟ όπως επίσης και το οικονομικότερο Makeup Mist&Set από τα Elf. Βρέχουμε το πινέλο που θα εφαρμόσουμε τη σκιά και μετά παίρνουμε μια ποσότητα από αυτή. Προσέχουμε και χωρίζουμε νοητά στη μέση τη σκιά μας. Με το βρεγμένο πινέλο θα χρησιμοποιούμε πάντα το ίδιο "μισό" τμήμα της.
Μπορείτε να δείτε εδώ την ανάρτηση της Στέλλας, με τις δικές της επιλογές σε water eyeshadows.

Water Eyeshadow, 227 Light Taupe

Κάπως έτσι λοιπόν, με πινέλα και χρώματα σιγά σιγά ξεχάστηκα και η μέρα μου άρχισε να είναι λιγότερο μουντή. Διορθώθηκαν τα προβλήματα μου; Όχι, βελτιώθηκε όμως κατά πολύ η διάθεση μου και αυτό ήταν μια καλή αρχή. Όσες φορές νιώθω πως τα πράγματα δεν έρχονται έτσι όπως τα θέλω, καταφεύγω στο pampering. Ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, μια περιποίηση στο σώμα και ένα όμορφο μακιγιάζ με ηρεμούν, νιώθω όμορφα και χαμογελώ.

Water Eyeshadow, 214 Teal (δυστυχώς έχει καταργηθεί, ευτυχώς έχει κοντινές αποχρώσεις)

Swatches σε φυσικό φως 
Οι σκιές δοκιμάστηκαν στο γάμο και σε δυο άλλες εξόδους. Ό,τι είχα διαβάσει ήταν όλα αλήθεια. Επίτηδες δεν τις δοκίμασα με primer ματιών, για να ελέγξω απόδοση και διάρκεια. Στο γάμο έκανα το μακιγιάζ μου στις 15:00 και μέχρι τη μία το βράδυ που επιστρέψαμε δεν υπήρχε η παραμικρή αλλοίωση. 
Η απόδοση των σκιών είναι εξαιρετική, έντονο χρώμα και μηδενικό fallout (πόσο εκνευρίζομαι όταν βάζω σκιά και πρέπει μετά να βρω τρόπο να καθαρίσω από κάτω τα μάτια μου).
Την εφαρμογή τους στο βλέφαρο την έκανα με στεγνό πινέλο, είναι τόσο "γεμάτο" το χρώμα τους που θεωρώ πως δε χρειάζεται να το κάνω εντονότερο. Με βρεγμένο πινέλο τις χρησιμοποίησα σαν eyeliner, κυρίως για γραμμή στο κάτω βλέφαρο. Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα και σας το προτείνω.
Οι συσκευασίες είναι από τις πλέον αγαπημένες μου και το μικρό καθρεφτάκι που περιέχουν είναι ένα από τα συν τους.

Τις Water Eyeshadows, αλλά και γενικά τα προϊόντα της ΚΙΚΟ, από τον Ιανουάριο που μας πέρασε μπορούμε να τα αποκτήσουμε και εμείς, μιας και γίνονται ταχυδρομικές αποστολές και στην Ελλάδα. Τα έξοδα αποστολής είναι 12 ευρώ για αγορές κάτω των 49 ευρώ, ποσό που πέφτει στα 7 ευρώ για αγορές άνω των 49. Συνήθως κάνω τις παραγγελίες μου μαζί με φίλες και μοιραζόμαστε τα μεταφορικά. 
Αυτή την περίοδο "τρέχει" μια προσφορά στις water eyeshadows και  κοστίζουν 5,90 ευρώ (από 8,90 αρχική τιμή). Μπορείτε να τις βρείτε όλες εδώ. Τσεκάρετε και τις μάσκαρες, που τώρα με την έκπτωση έχουν όλες 3,90 ευρώ. 
Μπορείτε να δείτε εδώ τη μάσκαρα που χρησιμοποιώ εγώ, σε ένα όμορφο σκούρο πράσινο, αλλά και κάποιες προτάσεις μου για κραγιόν. Θα ακολουθήσει και μια τρίτη ανάρτηση, με τις σκιές ΚΙΚΟ σε stick που έχω.

Ελπίζω ο Σεπτέμβρης να ξεκίνησε καλύτερα για εσάς. Αν όμως έχετε και εσείς την ίδια διάθεση με εμένα, ελάτε να ξορκίσουμε τη μελαγχολία με χρώμα. Δε θα εξαφανιστούν με μαγικό ραβδάκι τα προβλήματα, θα πάρουμε όμως κουράγιο για να τα αντιμετωπίσουμε. Λίγο χρώμα και ένα καφεδάκι με μια φίλη μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη διάθεση μας. 

Σας φιλώ!!!         xxx

18 σχόλια :

  1. ευχαριστω για το mention φιλη μου!ειμαι σιγουρη οτι θα τις ευχαριστηθεις πολυ τις σκιες κι ας τις ειχες ξεχασει λιγακι!θελω τις δυο που δεν πηρα την προηγουμενη φορα συν μερικες ακομη.για καλο το ειπες οτι εχουν εκπτωση δηλαδη;;φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα, εγώ σε ευχαριστώ που μου έλυσες τις απορίες :) Η λίστα για τα ΚΙΚΟ δεν τελειώνει ποτέ, τώρα που δοκίμασα και τις water νομίζω θα ΚΙΚΟλαστώ ...

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία χρώματα!και πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες της Στέλλας,ούτε εγώ το έχω δοκιμάσει ποτέ! με βρεγμένο πινέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα είναι πάρα πολύ ωραία, είδα και από κοντά αυτά που επέλεξε η Στέλλα και νομίζω πως δεν μπορώ να διαλέξω, απλά τα θέλω όλα

      Διαγραφή
  3. Έχω ακούσει τα καλύτερα γι' αυτές & απ' ό,τι βλέπω αληθεύουν! :)
    Πολύ ωραία χρώματα διάλεξες!
    Αχ βρε Kiko τι μας κάνεις!

    Καλό απογευματάκι Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ανάρτηση...Ελένη μου αρέσει που όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου αισθάνομαι σαν να ξετυλλίγω μία ιστορία!
    Η ΚΙΚΟ με έχει ξετρελάνει, δοκίμασα κι εγώ μία απόχρωση από αυτές τις σκιές και είναι απίθανη...Ακόμα και η μητέρα μου που δεν έχει ιδιαίτερες σχέσεις με το μακιγιάζ μου τόνισε πόσο καλή είναι :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

      Αν σου άρεσαν οι σκιές πρέπει να δοκιμάσεις και τα κραγιόν, απλά υπέροχα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post!!! και οι σκιές φαίνονται πραγματικά υπέροχες!!! ελπίζω σύντομα να κάνω και εγώ μια παραγγελία απο ΚΙΚΟ όταν ¨συντονιστούμε¨ με την υπόλοιπη παρέα!
    Πέρνα αν θέλεις μια βόλτα και απο το δικό μου blog! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συντονιστείτε , αξίζουν!

      Πάω να κάνω και μια βόλτα από το blog :)

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο το post σου Ελένη μου!! Τι όμορφες σκιές!! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ΚΙΚΟ αλλά μετά την δοκιμή τους από εσένα και την ανάρτηση που έκανες ομολογώ ότι μόλις μαζέψω χρήματα θα το κάνω το έγκλημα και θα παραγγείλω και γω!! Μπράβο για ακόμη μια φορά, μου άρεσε πολύ ο τρόπος που γράφεις!! χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα, σε ευχαριστώ πολύ!

      ΠΙστεύω πως αξίζει να κάνεις μια δοκιμή, αυτές οι water είναι σκέτος εθισμός

      Διαγραφή
  7. ααααααα πόσο τέλειες και υπέροχες:!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφιες σκιές, θες απλά να τις χαζεύεις!! Αμ δε θα κάνω παραγγελία ΚΙΚΟ; Θα τις τιμήσω δεόντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ πολύ ωραίες επιλογές!
    Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο ποστ και τέλειο blog! συγχαρητήρια! χαίρομαι πολύ που σας βρήκα:)
    εννοείται πως έγινα μέλος! Θα χαρώ πολύ να σας δω και από το δικό μου (είναι καινούργιο) να μου πείτε τη γνώμη σας!

    www.fashionizein.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή