Σάββατο, 16 Αυγούστου 2014

Καλοκαιρινό nail art, εύκολο και εντυπωσιακό


Γεια σας κορίτσια μου,
σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας βήμα βήμα μια πρόταση για εύκολο μα και εντυπωσιακό συνάμα nail art. Χρησιμοποίησα σφραγίδες που αγόρασα από το Jumbo και σας τις έδειξα εδώ, καθώς επίσης και ένα σφουγγαράκι μακιγιάζ, αγορασμένο πάλι από το ίδιο κατάστημα.


Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι:

  • ένα σφουγγαράκι 
  • 3 βερνίκια σε χρώματα της επιλογής σας
  • σφραγίδα, πλακέτες και βερνίκι για τις στάμπες
  • glitter βερνίκι ή κάποιο άλλο top coat

Βήμα- βήμα η διαδικασία:


1) Ξεκινάμε αφαιρώντας το προηγούμενο βερνίκι. Περιποιούμαστε τα πετσάκια, λιμάρουμε τα νύχια μας στο επιθυμητό σχήμα και περνάμε μια βάση. Η βάση προστατεύει και θρέφει τα νύχια, η δική μου είναι μια της Aden με κερατίνη.


2) Περνάμε μια στρώση με λευκό βερνίκι. Αυτό θα βοηθήσει τα χρώματα μετά να φαίνονται πιο ζωντανά και δε θα χρειαστεί να τα περάσουμε πολλές φορές. Περιμένουμε να στεγνώσει καλά.


3) Σε ένα χαρτί κάνουμε τις δοκιμές μας για τους συνδυασμούς που θα χρησιμοποιήσουμε. Καμιά φορά η έμπνευση δεν αποτυπώνεται έτσι όπως το περιμένουμε ;)


4) Παίρνουμε ένα σφουγγαράκι (εγώ χρησιμοποίησα ένα του μακιγιάζ, το σετ των 8 πωλείται 0,99 λεπτά στο Jumbo) και βάζουμε μια γενναία ποσότητα χρώματος. Μετά απλά ταμπονάρουμε το κάθε νύχι. Μπορείτε την πρώτη φορά να κάνετε μια δοκιμή σε ένα χαρτί. Δε χρειάζεται να αλλάξετε σφουγγαράκι για να περάσετε το κάθε νύχι, απλά θα ανανεώσετε το χρώμα. Επίσης δε χρειάζεται να βάζετε χρώμα για κάθε νύχι, εγώ το ανανέωσα μόνο μια φορά στο κάθε χέρι.


5) Ανάλογα με την ποσότητα χρώματος και με τις επαναλήψεις το αποτέλεσμα βγαίνει λιγότερο ή περισσότερο έντονο. Εγώ το προτίμησα απαλό, εσείς μπορείτε να κάνετε τις δοκιμές σας και σε ένα χαρτί. Δεν υπάρχει λάθος και σωστό εδώ, οι γραμμές δεν είναι "καθαρές" και δε χρειάζεται και όλα τα νύχια να είναι ίδια. Η μέθοδος είναι εύκολη και γρήγορη, μιας και δεν υπάρχει χρόνος αναμονής για να στεγνώσει το βερνίκι. Το μόνο δύσκολο είναι το καθάρισμα γύρω γύρω. Εγώ χρησιμοποίησα μπατονέτα βουτηγμένη σε ασετόν. Η φίλη μου Στέλλα, του Stars and Stellars, με συμβούλευσε να χρησιμοποιήσω ένα παλιό πινέλο eyeliner και καθαρό ασετόν. 


6) Ήρθε η ώρα της στάμπας. Χρησιμοποίησα τις πλακέτες από το σετ του Jumbo (που κοστίζει 2,99 ευρώ και σας το έδειξα εδώ ). Είχα στο νου μου να βάλω λευκό βερνίκι όμως τελικά ένα μαύρο πήγαινε περισσότερο. Έτσι και εσείς θα επιλέξετε ανάλογα με τα χρώματα της βάσης σας. Διάλεξα σχέδια με καλοκαιρινό θέμα. Περισσότερες οδηγίες για την τεχνική της στάμπας μπορείτε να βρείτε σε παλαιότερη ανάρτηση εδώ .


7) Διάλεξα έναν φοίνικα στον αντίχειρα (από την πλακέτα SE-18), έναν ιππόκαμπο στον δείκτη (από την πλακέτα SE-19), έναν ήλιο στον μέσο (από την πλακέτα SE-20) και ένα σχέδιο που μου θυμίζει ακτίνες να πέφτουν στον παράμεσο (από την πλακέτα SE-22) και στο μικρό ένα σχεδιάκι που βάφτισα "αχινούς" (πάλι από την πλακέτα SE-20). Φυσικά εσείς μπορείτε να κάνετε τις δικές σας επιλογές.


8) Ολοκλήρωσα το nail art με ένα shimmer βερνίκι της Essence, για να δώσω την καλοκαιρινή λάμψη που θα ταίριαζε με το θέμα μου. Εσείς μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο βερνίκι ή ένα απλό top coat για να δώσετε μεγαλύτερη αντοχή στο μανικιούρ σας. (σημείωση: σας συμβουλεύω να ακολουθήσετε τη συμβουλή της Στέλλας για το καθάρισμα, εγώ με τη μπατονέτα δεν τα κατάφερα τέλεια όπως φαίνεται και στη φωτογραφία).

Δεν είναι πολύ εύκολο;


Θα χαρώ να μου στείλετε φωτογραφίες με τα δικά σας nail art για να τα ανεβάσω στο προφίλ του blog. Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, εμένα θα με βρείτε να χαίρομαι τη θάλασσα της Χαλκιδικής.

Σας φιλώ!!!     xxx

12 σχόλια :

  1. πολύ γλυκούλι και καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκούλι δεν είναι; είχα λίγο χρόνο και είπα να παίξω με τις στάμπες μου

      Διαγραφή
  2. I can't read what it says, but either way it's a beautiful manicure :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο και καλοκαιρινό σχεδιάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. νομιζω πως ειναι και αρκετα ευκολα και τα υλικα τα βρισκεις πολυ οικονομικα στο jumbo

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο και άκρως καλοκαιρινό....να'ναι καλά οι jumbo-πλακέτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλακα πλακα, μπορει συνηθως να αποφευγω το jumbo αλλα που που βρισκω κατι καλες ευκαιριες στα ραφια του

      Διαγραφή