Παρασκευή, 8 Αυγούστου 2014

Jumbo Stamping Set: Φτιάξε τα νύχια σου με 2,99 ευρώ!

Stamping set από το Jumbo με 2,99 ευρώ

Γεια σας κορίτσια μου,
πιθανότατα να σας το έχω ξαναγράψει, το Jumbo γενικά δεν το προτιμώ για τις αγορές μου. Με ενοχλεί αρκετά η πολιτική του καταστήματος και νομίζω πως τα περισσότερα προϊόντα του έχουν μια περίεργη μυρωδιά. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποια πράγματα στα ράφια του που έχουν μια καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Έχω βολευτεί πολύ με τις θήκες αποθήκευσης για συρτάρια ( οι κάλτσες και τα καλσόν μου πλέον είναι πλέον "στρατιωτάκια" ) και με τα πλαστικά ραφάκια για το μπάνιο. Μου αρέσουν πολύ και οι ακρυλικές θήκες καλλυντικών, ειδικά αυτή για τα κραγιόν νομίζω υπάρχει σχεδόν σε όλα τα σπίτια :) . Σας υπενθυμίζω και μια ωραία ιδέα που είχε η Άννα με ένα προϊόν του Jumbo, στην ανάρτηση της "Α ρε Jumbo που μας χρειάζεται.....!"


Η συσκευασία του σετ και η απόδειξη :)

Πρόσφατα πήγα στο Jumbo για να αγοράσω κάποια υλικά για καλοκαιρινές κατασκευές και πέρασα από τα ράφια με τα καλλυντικά. Δε νομίζω να αγοράσω ποτέ σκιές ή βερνίκια από εκεί, κάποια αυτοκόλλητα για τα νύχια έχω πάρει μόνο, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε θέλω να ξέρω και τι πωλείται. Κάπου εκεί λοιπόν έπεσε το βλέμμα μου και στο σετ με τις στάμπες.   

Οι πέντε πλακέτες του σετ από το Jumbo

Τρεις πλακέτες για να τις συγκρίνετε. Πάνω αριστερά του Jumbo,
 πάνω δεξιά από το Ebay και κάτω η Konad

Την αγάπη μου στο nail art τη γνωρίζετε, αυτή ήταν άλλωστε και η αιτία που άρχισα να ασχολούμαι λίγο παραπάνω με τα blogs και "γεννήθηκε" και το Tickle me pink.

Στην ανάρτηση "Κύλισε η σφραγίδα και βρήκε το νυχάκι" υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το stamping, εδώ θα μιλήσουμε για την τιμή του Jumbo που είδα και ζαλίστηκα.

Μια γνήσια πλακέτα Konad κοστίζει στην Ελλάδα περίπου 6 ευρώ.

Μια καλή απομίμηση στο e bay θα τη βρείτε με 0,75 λεπτά περίπου.

Στο Jumbo όλο το σετ κοστίζει 2.99 ευρώ και συμπεριλαμβάνονται πέντε πλακέτες.

To ίδιο σετ κυκλοφορεί και στο ebay με 2.63 ευρώ περίπου (δείτε το εδώ), επομένως θα μπορούσαμε να πούμε πως η τιμή είναι πολύ καλή.

Οι τέσσερις πλακέτες του σετ έχουν διάφορα όμορφα σχεδιάκια για να στολίσουμε το μανικιούρ μας, ενώ η πέμπτη έχει έξι μοτίβα που καλύπτουν όλο το νύχι. Οι πλακέτες είναι καλυμμένες με ένα διάφανο, πλαστικό προστατευτικό φιλμ που θα πρέπει να αφαιρεθεί πριν τη χρήση.  Τα σχέδια είναι καλοχαραγμένα και δίνουν ένα έντονο αποτέλεσμα. Βρήκα πολύ ωραίες τις πλακέτες και ήδη τις έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.

Τα υπόλοιπα αντικείμενα του σετ: βάση για πλακέτες, σφραγίδα και ξύστρα 

Τα υπόλοιπα αντικείμενα του σετ είναι μια βάση για να στηρίζετε τις πλακέτες, μια διπλή σφραγίδα και μια μεταλλική ξύστρα. Τη βάση δεν τη βρίσκω ιδιαίτερα χρήσιμη, προτιμώ να ακουμπάω την πλακέτα μου πάνω σε ένα διπλό φύλλο από ρολό κουζίνας για να μη λερώνω πολύ με τα περισσεύματα των βερνικιών.

Από αριστερά προς τα δεξιά: σφραγίδα Konad, σφραγίδα από το Ebay, σφραγίδα από το Jumbo 

Η σφραγίδα που περιλαμβάνεται στο σετ δυστυχώς δε βοηθάει καθόλου στη μεταφορά των σχεδίων από την πλακέτα στο νύχι. Κανονικά αυτές οι σφραγίδες είναι φτιαγμένες από εύκαμπτο υλικό, συνήθως σιλικόνη. Του Jumbo είναι πολύ σκληρή, δεν εφάπτεται ολόκληρη στην πλακέτα και δε μεταφέρει σωστά το σχέδιο, άρα μας είναι άχρηστη. Επομένως θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια άλλης μάρκας. Εγώ χρησιμοποιώ μια διπλή Konad και μια μονή από το Ebay, με την ίδια επιτυχία. Πολύ ωραία σφραγίδα με 2 πλαστικές ξύστρες μπορείτε να βρείτε στο Ebay εδώ , με 0.81 λεπτά.

Από πάνω προς τα κάτω: πλαστική κάρτα, μεταλλικές ξύστρες, πλαστική ξύστρα

Βερνίκι της Essence για stamping

Η ξύστρα που θα βρείτε μέσα στη συσκευασία είναι μεταλλική. Δυστυχώς ούτε αυτή θα σας φανεί χρήσιμη. Αυτού του είδους οι ξύστρες χαράζουν τις πλακέτες μας και τις καταστρέφουν, επομένως είναι καλό να μην τις χρησιμοποιούμε.

Υπάρχουν πλαστικές ξύστρες αλλά υπάρχει και μια δωρεάν εναλλακτική λύση, που δεν είναι άλλη από τις πλαστικές κάρτες. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία εγώ χρησιμοποιώ μια ενός video club (που δυστυχώς έκλεισε), ενώ παλαιότερα είχα μια τηλεκάρτα. Είναι αρκετά εύκαμπτες, βολεύουν πολύ και υπάρχουν σε κάθε σπίτι.

Κάτι που δεν υπάρχει στο σετ και δεν βρήκα και στο Jumbo είναι ένα κατάλληλο για stamping βερνίκι (αν τυχόν και υπάρχει γράψτε το μου στα σχόλια). Τα βερνίκια αυτά έχουν πιο πυκνή σύσταση και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε χρώμα. Μια καλή και οικονομική λύση είναι αυτό της Essence. Έχω το λευκό, κυκλοφορεί και σε μαύρο.

Ολοκληρώνοντας λοιπόν, το σετ του Jumbo αξίζει τα χρήματα του μόνο για τις πλακέτες. Δε θα μπορούσα να το προτείνω σε μια κοπέλα που τώρα ξεκινάει το stamping γιατί τα υπόλοιπα σύνεργα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Αν όμως ήδη έχετε κάνει μια αρχή με τις στάμπες ή μπορείτε να αγοράσετε από αλλού μια σφραγίδα, τότε θα το σετ είναι μια καλή αγορά.

Ένα καλοκαιρινό nail art με τις πλακκέτες του σετ

Εάν πάντως σας αρέσει το stamping, στο ebay υπάρχουν πολύ καλές προσφορές. Έχω βρει μια ωραία ευκαιρία με 2,57 ευρώ, που πολύ γλυκοκοιτάζω. 10 πλακέτες, μια ξύστρα (είναι όμως μεταλλική άρα έτσι όπως έρχεται την πετάμε κιόλας) και μια μονή σφραγίδα (βρείτε την εδώ).

Νομίζω πως το stamping είναι ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος για να έχουμε ένα εντυπωσιακό μανικιούρ. Ιδέες και σχέδια υπάρχουν πάρα πολλά στο internet και τα σύνεργα είναι προσιτά. Ίσως τις πρώτες φορές να μην έχετε το τέλειο αποτέλεσμα (εγώ δυσκολευόμουν να κεντράρω το σχέδιο στο νύχι μου), πολύ σύντομα όμως θα δείτε πως είναι μια τεχνική εύκολη και γρήγορη (δεν υπάρχει χρόνος αναμονής, η σφραγίδα στεγνώνει αμέσως).

Πειραματιστείτε, βάλτε χρώμα και σχέδιο στα νύχια σας και ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη σας. Θα χαρώ να μου στείλετε τα δικά σας nail art με την τεχνική του stamping και να τα αναδημοσιεύσουμε στο προφίλ του blog στο facebook.

Σας φιλώ!!!           xxx

13 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο ποστ μου αρέσει κ εμενα το stamping nail art σκέφτομαι να πάρω κ τ σετ με τισ 10 πλακετουλεσ φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρεσει πολύ το αποτέλεσμα και ντρεπομαι αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτΕ! Θα το πάρω το σετακι αυτο αλλα χρειαζομαι και εξτρα προμηθειες!!! ΝΑ μην δοκιμασω καν με την δικη του σφραγίδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα σου προτεινα να μην τη χρησιμοποιησεις, για να μην απογοητευθεις. Σφραγιδες κανω στα νυχια μου απο το '12 και με αυτη τις μισες και παραπανω φορες δεν μπορεσα να μεταφερω ολοκληρο το σχεδιο.
      Παντως σαν τεχνικη ειναι ευκολη,πολυ λιγη εξασκηση θελει.

      Διαγραφή
  3. latrevo to nail stampling kai tora etsi ta exo ta nyxia mou. Den eida tis plaketes tin teleutea fora pou piga jumbo... Exo tis konad kai eimai paaara polu efxaristimenh. tha tis tsekaro!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρώτες μου πλακέτες ήταν και εμένα konad, μετά όμως άρχισα να πειραματίζομαι και με άλλες που βρήκα κυρίων on line. Οι συγκεκριμένες είναι μια χαρά για τα λεφτά τους

      Διαγραφή
  4. Θα τα αγορασω με με την πρωτη ευκαιρια!! Ωραιο ποστ!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι ένα από τα πράγματα του Jumbo που αξίζουν. Θα περάσω και μια βόλτα από το blog :)

      Διαγραφή
  5. Στο δικό μου Τζάμπο δεν τα είχε αλλά τα είδα σε ένα μεγαλύτερο σήμερα. Δε θα τα πάρω γιατί έχω ήδη πολλές αλλά χάρηκα που έφεραν το σετάκι τα Τζάμπο, καιρός ήταν! Λες να φέρουν και περισσότερα σχέδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Δεν έχω δει κάτι στο μικρό Jumbo που πήγα, αλλά αφού έφεραν το σετ δεν είναι απίθανο να φέρουν και μεμονωμένες πλακέτες.

      Διαγραφή
  6. πολύ χρήσιμο ποστ, δεν ήξερα ότι η essence είχε βγάλει τέτοιο βερνίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή