Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

Flormar Mirror: Ό,τι λάμπει είναι ... Flormar :)


Γεια σας κορίτσια μου,
έχετε καταλάβει όλες φαντάζομαι την αδυναμία μου σε ό,τι γυαλίζει και λαμπυρίζει. Ναι, η Πολίτισσα μέσα μου εκδηλώνεται πολύ έντονα και αγαπάει όλα τα "φραπάν", τα φανταχτερά όπως τα λέγανε οι θείες μου στην πόλη. Στην τελευταία μου βόλτα από τα Flormar (φαντάζομαι όλες κάνατε αγορές από εκεί, έχουν πολύ καλές εκπτώσεις) το μάτι μου έπεσε σε αυτή τη σειρά βερνικιών. Η αρχική τους τιμή ήταν ήδη πολύ καλή αλλά με την έκπτωση έβγαινε 1,75 το βερνίκι των 11ml, μου ήταν αδύνατον να αντισταθώ, πήρα όσα χρώματα είχε. Τέτοιες αγορές τις λες επένδυση :)


Τα βερνίκια είναι από τη σειρά Mirror. Έχω ήδη κάποια βερνίκια Flormar και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Οικονομικά, με μεγάλη ποικιλία σε αποχρώσεις και εφέ. Tα Mirror δεν ξεφεύγουν από τον κανόνα. Έχουν εξαιρετική απόδοση χρώματος, μιας και το νύχι καλύπτεται με μια στρώση, ωραίο μεταλλικό εφέ και πολύ καλή αντοχή. Στα νύχια μου κράτησαν αξιοπρεπώς 5 μέρες, χωρίς top coat. Με καθημερινή φασίνα, το λες και σούπερ.



Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν το βουρτσάκι. Είναι το φαρδύ, αυτό που καλύπτει με ένα πέρασμα όλο το νύχι και είναι πολύ βολικό. Τα μεταλλικά βερνίκια συνήθως αφήνουν γραμμές και πρέπει η εφαρμογή τους να γίνει με όσο το δυνατόν λιγότερα "περάσματα". Εδώ έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η σύσταση του βερνικιού είναι τέτοια που δεν "τρέχει" αλλά απλώνεται πολύ καλά. Στεγνώνει επίσης πολύ γρήγορα.


MR 03 - Το ροζ της σειράς.
Συνήθως τα ροζ κάνουν τα χέρια μου να φαίνονται κίτρινα και δεν τα προτιμώ. Αυτό φαίνεται πολύ ωραίο και νομίζω θα είναι ακόμη ωραιότερο με μια μαύρη στάμπα. Καλύπτει ωραία το νύχι με μια στρώση και στεγνώνει στο πι και φι.


MR 04 - Πολύ απαλό μωβ
Το αγαπώ πολύ αυτό το χρώμα, νομίζω μπορεί να συνδυαστεί σχεδόν με όλα και να δώσει μια όμορφη λάμψη. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στον παράμεσο μόνο, με άλλο βερνίκι στα υπόλοιπα δάχτυλα, για ένα ωραίο εφέ. Εδώ ίσως χρειαστεί και μια δεύτερη στρώση, για να φανεί καλύτερα το χρώμα.


MR 03 - Ένα πολύ ωραίο χρυσό
Νομίζω πως αυτό θα είναι το βερνίκι που θα χρησιμοποιήσω περισσότερο. Τα χρυσά βερνίκια καμιά φορά φαίνονται κίτρινα, κάτι που ίσως δεν κολακεύει ιδιαίτερα. Το συγκεκριμένο έχει μια καθαρή απόχρωση που σε μαυρισμένο δέρμα χαρίζει πολύ αλλά πιστεύω πως και αργότερα το χειμώνα θα στέκεται ωραία. Στη φωτογραφία στο τέλος της ανάρτησης θα δείτε και ένα nail art με μαύρη στάμπα και εξτρά glitter.


MR 05 - Το πράσινο
Το πράσινο βερνίκι είναι κάτι που πολλές κοπέλες φοβούνται να τολμήσουν. Προσωπικά δεν είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα, λίγες είναι οι αποχρώσεις του που μου αρέσουν. Ευτυχώς αυτό της Flormar δε θυμίζει λιβάδια και γρασίδια, είναι ένα κομψό, μεταλλικό χρώμα που θα χαρίζει λάμψη στο χέρι. Το χειμώνα θα δοκιμάσω να το συνδυάσω και με λίγα στρασάκια στον παράμεσο.


MR 06 - Ένα λαμπερό γαλάζιο
Τα μπλε βερνίκια συνήθως με δυσκολεύουν στην αφαίρεση και αν τυχόν και ξεχάσω να βάλω βάση μου βάφουν και το νύχι. Ευτυχώς αυτό το μπλε εύκολα στεγνώνει, εύκολα αφαιρείται, χωρίς να πρέπει μετά να τρίβω τα νύχια μου με οδοντόκρεμα για να ασπρίσουν (σημειώστε το κόλπο για άλλα βερνίκια). Ενδιαφέρουσα απόχρωση και πολύ καλή κάλυψη. Δείχνει πολύ σικάτο στα πόδια με δερμάτινα σανδάλια.


Μου άρεσαν πάρα πολύ τα συγκεκριμένα βερνίκια και θέλω να τα δοκιμάσω και σε στάμπες, μιας και είναι ιδιαίτερα pigmented. Η τιμή τους θεωρώ πως είναι εξαιρετική και το βουρτσάκι πολύ βολικό. Αν ψάχνετε λοιπόν κάτι λαμπερό για τα νύχια σας, τα Flormar Mirror είναι μια πολύ καλή πρόταση.

Τα Flormar τα βρίσκουμε στα ομώνυμα καταστήματα και τα προϊόντα τους είναι ιδιαίτερα οικονομικά, χωρίς να υστερούν σε ποιότητα.
Αντιγράφω από τη σελίδα τους τις διευθύνσεις:
Αποκλειστικά Καταστήματα:
1. Πατησίων 81 - Αθήνα
2. Πλατεία Μοναστηρακίου 10 και Ηφαίστου 2, Αθήνα
3. Τσιμισκή 28 και Αριστοτέλους - Θεσσαλονίκη
4. Ρήγα Φεραίου 109 - Πάτρα
5. Ρούσβελτ 5 - Λάρισα
6. Γρηγορίου Λαμπράκη 146 & Σωτήρος - Πειραιά



Σας φιλώ!!!      xxx

9 σχόλια :

  1. καλα ποτε προλαβες και τα δοκιμασες ολα;νομιζω οτι επρεπε να παρω κι εγω κανα δυο!λες να εμεινε τιποτα;ευκαιρια για βολτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν πάρα πολύ, άμα θα πας θα έρθω και εγώ γιατί που τα έψαξα λίγο είδα πως υπάρχει και έκτο, ένα ασημί. Πως μου ξέφυγε;

      Διαγραφή
  2. Όντως πολύ ωραία βερνίκια! Αναδεικνύονται υπέροχα στα νύχια σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ωραία χρώματα, καλή τιμή και κρατάνε πολύ. Τι άλλο να θέλουμε;

      Διαγραφή
  4. Ααα τέλεια !!!! Πως μου εχουν ξεφύγει !; Χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή