Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

Βάλε χρώμα στο μακιγιάζ σου με μολύβια Erre Due (και μια ιστορία εξυπηρέτησης πελατών)



Γεια σας κορίτσια μου,


πριν από λίγες μέρες είχα πάει για μια βόλτα με φίλες στην αγορά. Φυσικά η βόλτα μου συνοδεύτηκε και από beauty μικροαγορές, πιο συγκεκριμένα δυο υπέροχα χρωματιστά μολύβια ματιών της Erre Due. 

Είχα ήδη ακούσει καλές κριτικές, είχα τσεκάρει τα testers στο χέρι μου, ήταν και η τιμή τους καλή (6,10 ευρώ), οπότε δεν υπήρχε λόγος να μην τα πάρω. 

Ήταν Σάββατο. 

Την Κυριακή το πρωί, χαρούμενη πήγα να τα χρησιμοποιήσω στο μακιγιάζ μου όταν είδα πως ήταν ελαττωματικά. 

Ναι, είχα πετύχει δύο στα δύο. Στο ένα έλειπαν 2-3 εκατοστά από τη μύτη, ενώ στο άλλο η μύτη ήταν σπασμένη και μόλις το άνοιξα έπεσε ένα μεγάλο κομμάτι. 

Ξύνοντας τα μολύβια, κατάλαβα πως "έγραφαν" όσο καλά και το tester που είχα δοκιμάσει, απλά είχα χάσει αρκετή από την ποσότητα. 

Τα φωτογράφισα μαζί με την απόδειξη αγοράς και έστειλα ένα e mail στην Erre Due.


Την Τρίτη το πρωί, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από την εταιρεία. Ευγενέστατα και χωρίς δισταγμό, μου ζήτησαν συγνώμη για την αναστάτωση και υποσχέθηκαν αντικατάσταση των προϊόντων. Εδώ πρέπει να ομολογήσω πως ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα. Την Τετάρτη δέχτηκα άλλο ένα τηλεφώνημα, όπου πάλι πολύ ευγενικά με ενημέρωσαν πως δεν υπήρχαν διαθέσιμα τα συγκεκριμένα χρώματα που είχα επιλέξει και πως θα προσπαθούσαν να βρουν κάτι παραπλήσιο. 


Λίγες μέρες μέρες αργότερα, με ενημέρωσαν από το κατάστημα αγοράς (Hondos Center) πως είχε έρθει το δεματάκι μου. Ανοίγοντας το βρήκα τέσσερα μολύβια. Ναι, η Erre Due ξέρει πως να φροντίζει ο πελάτης της να μείνει ικανοποιημένος. Φυσικά και θα την προτιμήσω και στις επόμενες αγορές μου, όχι μόνο για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και για την καλή εξυπηρέτηση. Μάλιστα η κοπέλα του stand Erre Due με πληροφόρησε πως η αντικατάσταση μπορούσε να γίνει και άμεσα από το κατάστημα. 

Ελάτε να δούμε τα μολύβια ένα ένα :)


Erre Due, Luxury Pencil for eyes, no.05 & no.08

Από εδώ άρχισαν όλα. Στο καλοκαιρινό μου μακιγιάζ αποφεύγω να χρησιμοποιώ μαύρο μολύβι, εκτός από πολύ λίγες βραδινές, επίσημες εμφανίσεις. Πράσινο και γαλάζιο τα αγαπημένα μου χρώματα, τα προτιμώ και τα χαίρομαι όλο το καλοκαίρι. Νομίζω πως δίνουν μια ανάλαφρη, παιχνιδιάρικη νότα στο μακιγιάζ μου.
Τα συγκεκριμένα μολύβια ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Είχα καιρό να αγοράσω μολύβι, συνήθως χρησιμοποιώ υγρό eyeliner, αυτά όμως μου έκαναν τρομερή εντύπωση. Πλούσιο χρώμα, έντονο αποτέλεσμα και εξαιρετική διάρκεια. Σταθερό, μένει στη θέση του μέχρι το ντεμακιγιάζ. Το no.05 είναι ένα πράσινο κυπαρισσί, το συνδυάζω με χρυσοπράσινο μακιγιάζ στα μάτια και nude κραγιόν, ενώ το no.08 είναι ένα έντονο τιρκουάζ που φωνάζει καλοκαίρι. Πρόσφατα το δοκίμασα με αποχρώσεις του μωβ στα μάτια και ροζ κραγιόν, συνδυασμός όχι τόσο συνηθισμένος για μένα αλλά νομίζω πως ήταν πολύ πετυχημένος. 


Η αγαπημένη μου Στέλλα του Stars and stellars έχει το Luxury Pencil σε μπλε electric και το φοράει στο waterline, το αποτέλεσμα του είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό.
Έχω μείνει πού ευχαριστημένη και θα προσθέσω στη συλλογή μου και άλλες αποχρώσεις. Η τιμή τους είναι στα 6,10 ευρώ.


Erre Due, Silky Pencil no.80 & no.10

Εδώ και καιρό διαβάζω πολύ καλά σχόλια για αυτή τη σειρά μολυβιών. Με έλαια jojoba και βιταμίνη Ε στη σύνθεσή τους, αποτελούν μια πολύ καλή και οικονομική πρόταση για να εμπλουτίσουμε με χρώματα το νεσεσέρ μας. 
Το  Silky Pencil no.80 είναι το nude μολύβι που δεν πρέπει να λείπει από καμιά γυναίκα. Αν το εφαρμόσουμε στο εσωτερικό των ματιών, το waterline μας δηλαδή, αυτόματα το βλέμμα φωτίζει χωρίς όμως να έχει τη σκληράδα του λευκού που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και πριν από λίγα χρόνια. Έχω προσέξει πως η Μενεγάκη κάνει ένα ωραίο κόλπο στο μακιγιάζ της. Φοράει μαύρο eyeliner, nude μολύβι στο waterline που όμως το συνεχίζει λίγο πιο έξω (ας πούμε κάτω από την άκρη του flick) και συνεχίζει με μαύρο μολύβι στα κάτω βλέφαρα. 
To Silky Pencil no.10 είναι ένα υπέροχο τιρκουάζ, από αυτά που συμπαθώ πολύ και χρησιμοποιώ. Μου αρέσει να το συνδυάζω με μπρονζέ και γήινες γενικότερα αποχρώσεις, νομίζω πως έτσι ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο. Πολύ ωραία απόδοση χρώματος και εδώ, όπως επίσης και εξαιρετική διάρκεια, έμεινε στο μάτι μου αναλλοίωτο πάνω από 8 ώρες . Δε μουτζουρώθηκα, δεν εξαφανίστηκε, ήταν ωραία έντονο και τόνιζε το βλέμμα μου. 


Άφησα για το τέλος τα καλύτερα...


Erre Due, Luxury Waterproof Pencil Eye no.29 & no.24

Εδώ και πολλά χρόνια σταθερά αποφεύγω τα αδιάβροχα προϊόντα. Ξεκίνησα από τις μάσκαρες. που δεν έχω αξιωθεί να αφαιρέσω σωστά ποτέ καμιά αδιάβροχη και κοντά σε αυτές απέφευγα και τα υπόλοιπα προϊόντα. Λάθος μου; Τελικά ναι.
Όταν είδα τα μολύβια, ομολογώ πως η πρώτη μου σκέψη ήταν να τα μοιραστώ με μια φίλη. Αυτό το τιρκουάζ όμως μου έκλεινε το μάτι, δεν μπορούσα να του αντισταθώ. Το άνοιξα, έκανα swatch στο χέρι και ωωω τι ωραία που έγραψε! 
Απαλά, κρεμώδη μολύβια που γράφουν υπέροχα, χωρίς δυσκολία, χωρίς κενά στο μάτι. Έντονο χρώμα, που εφαρμόζεται πολύ εύκολα. Δεν είναι από τα αδιάβροχα που πρέπει να τα δουλέψεις πολύ γρήγορα, γιατί μετά δεν μπορείς να διορθώσεις τυχόν λαθάκια. Στην αρχή πίστευα πως δε θα είναι σταθερό και πως το μακιγιάζ μου θα "τρέξει" σε λίγη ώρα και θα μουτζουρωθώ. Η συνέχεια με διέψευσε πολύ ευχάριστα. Τα μολύβια πέρασαν με άριστα τα τεστ α) μεσημεριανό-φαγητό-σε-ταβερνάκι-στην-παραλία και β) χαλαρό-ποτό-ένα-βράδυ-με-άπνοια. 
Χάρηκα πάρα πολύ που είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω και τα συστήνω ανεπιφύλακτα. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι είμαι σίγουρη πως θα τα χαρείτε πολύ.


Ναι,έχω αδυναμία σε αυτό το χρώμα. Μέχρι τώρα δεν ήμουν ιδιαίτερα τολμηρή με τα χρώματα, το χρησιμοποιούσα κυρίως με μπρονζέ και καφέ, ώσπου είδα κάπου στο internet την ιδέα να το συνδυάσω με μωβ. Σίγουρα δεν είναι κατάλληλο για πρωινό μακιγιάζ, σε μια βραδινή όμως έξοδο κλέβει τις εντυπώσεις. Ίσως πρέπει να κάνω ένα update την ανάρτηση και να σας βάλω μια φωτογραφία μου με ένα τέτοιο μακιγιάζ, ίσως και μια ακόμη με μπρονζέ. Αφήστε το μου σε σχόλιο αν θα θέλατε κάτι τέτοιο.




Μου άρεσε πολύ η κίνηση της Erre Due, ένιωσα ικανοποιημένη ως πελάτισσα και την ευχαριστώ που στάθηκε αντάξια των προσδοκιών μου. Μου άρεσε που είχα και την ευκαιρία να δοκιμάσω όλα αυτά τα ωραία μολύβια.

Με αυτόν το παιχνιδιάρη ήλιο από πάνω μας νομίζω αξίζουμε όλες λίγο παραπάνω χρώμα. Τολμήστε το , φτιάχνει τη διάθεση και τονίζει διαφορετικά τα χαρακτηριστικά του προσώπου.

Αν αισθάνεστε μια μικρή ανασφάλεια, ξεκινήστε με ένα λιγότερο τολμηρό συνδυασμό και σιγά σιγά ψάξτε για περισσότερες ιδέες on line. Μια μικρούλα αναζήτηση θα σας δώσει ιδέες για όμορφα μακιγιάζ.

Αφήστε το μαύρο μολύβι στην άκρη και πείτε ναι στο χρώμα, αρκετή μαυρίλα θα μας φέρει ο ΕΝΦΙΑ , δε θέλουμε άλλη.

Θα χαρώ να δω τα σχόλια σας.

Σας φιλώ!!!      xxx











14 σχόλια :

  1. όσα μολύβια έχω χρησιμοποιήσει από Εrre Due με έχουν αφήσει ικανοποιημένη και ειδικά τα Luxury και τα Silky. Και τα χρώματα κορυφαία. Ας μη μετρήσουμε πόσα πράσινα έχω χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα πολύ καιρό να βάλω μολύβι και τώρα τα χρησιμοποιώ συνέχεια, πάρα πολύ μου άρεσαν και εμένα. Χαχαχα όχι, δε θα μετρήσουμε τα πράσινα :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και σωστή κίνηση από την εταιρία.. :)
    Υπέροχες αποχρώσεις ειλικρινά θέλω να δοκιμάσω όλες τις μπλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν περίμενα πως θα γινόταν κάτι όταν έστελνα το μνμ, ήταν πολύ ευχάριστο το ξάφνιασμα. Μπράβο τους και πάλι

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι η Erre due έχει τα καλυτερα μολυβια και την μεγαλυτερη ποικιλία! Το 10 το έχω και το λατρευω όπως επίσης και ένα μπλε που αγορασα προσφατα!!! Με το μαυρο μολύβι έχουμ μονο βραδυνες σχεσης και το καλοκαιρι μηδαμινες! αγαπώ χρώμα!
    φιλιά Ελενάκι
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον πιστεύω και εγώ το ίδιο, μη σου πω πως το Luxury γράφει καλύτερα και από το eyeliner μου. Όσο για το μαύρο, το αγαπώ πολύ αλλά η σχέση μας περνάει κρίση κάθε καλοκαίρι χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Ακόμα κι εγώ που χρησιμοποιώ σπάνια μολύβια αναγνωρίζω ότι τα Erre Due είναι απλώς φανταστικά! Υπέροχα χρώματα, ειδικά αυτό το Waterproof 24!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 24 πλάκα πλάκα το συνδύασα με πράσινα χρώματα στα μάτια και απλά τα σπάει!

      Διαγραφή
  5. Είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ μολύβια για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά τα Erre Due ειλικρινά με έκαναν να ξαναεμπιστευτώ τα μολύβια ματιών... Όσες ώρες και αν λείπω δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να φρεσκάρω το μακιγιάζ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι και εγώ φίλη μου και τώρα που μου άρεσαν ποιος με πιάνει, θα χρειαστώ καινούργια θήκη για μολύβια χι χι

      Διαγραφή
  6. Εξυπηρετικότατοι! :)
    Το μακιγιάζ που κάνει η Στέλλα με αυτό το μολύβι, τραβάει τα βλέμματα!
    Κι εγώ κάτι μολυβάκια γαλάζιων-μπλε αποχρώσεων έχω βάλει στο μάτι & κάποια στιγμή πρέπει να τα πάρω μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή