Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Lunasea Botanicals Face Masks: Οι χειροποίητες μάσκες προσώπου που αγάπησα


Οι αγορές μου από το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής.

Γεια σας κορίτσια μου,

καλό μήνα σας εύχομαι, ο Ιούλιος μπήκε και για πολλούς είναι και ο μήνας των διακοπών τους (όπως για παράδειγμα οι δυο δεσποινίδες μου στο σπίτι που άρχισαν τις ετοιμασίες για την κατασκήνωση).

Ο Ιούλιος μπήκε και μου έφερε δωράκι ένα έμπλαστρο για τη μέση μου. Αχ, υπέροχα τα φλατ τα πέδιλα, τα φόρεσα μια εβδομάδα και τώρα είμαι με έμπλαστρο, ζώνη και κρέμες. Πως μπορείτε βρε κορίτσια και τα φοράτε; Α πα πα δεν τα ξαναβγάζω τα τακουνάκια μου.

Καθηλωμένη λοιπόν στο κρεββάτι, βρήκα ευκαιρία να κάνω τα beaute μου λίγο παραπάνω.

Σε γενικές γραμμές είμαι τακτική με τα peeling και τις μάσκες μου, έχω ένα πρόγραμμα και το εφαρμόζω όλο το χρόνο. 

Έχω όμως την αίσθηση πως τους καλοκαιρινούς μήνες οι ανάγκες του δέρματος μου είναι μεγαλύτερες. Λίγο ο ήλιος, λίγο η θάλασσα, λίγο οι ψηλές θερμοκρασίες νομίζω πως το δέρμα μου ταλαιπωρείται περισσότερο, άρα έχει ανάγκη από πιο συχνή και προσεκτική φροντίδα.


Το αγαπημένο μου scrub από το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής είχε τελειώσει και έτσι κοντά σε αυτό πήρα και κάποια άλλα πραγματάκια. Τις μάσκες προσώπου αυτές τις γλυκοκοίταζα καιρό τώρα. Πωλούνται μεμονωμένα (3,50 ευρώ η συσκευασία των 15 γρ.) αλλά και σε σετ των 5 (στα 15 ευρώ). Όταν έκανα την αγορά μου δυστυχώς η πέμπτη του σετ, η "Μέλι-Κακάο" ήταν σε έλλειψη, αν την έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς θα χαιρόμουν να διαβάσω τις εντυπώσεις της.
Οι μάσκες είναι χειροποίητες, της εταιρείας Lunasea και έρχονται σε βαζάκια των 15 γρ. Η ποσότητα , από ό,τι χρησιμοποίησα, είναι αρκετή για 4 με 5 χρήσεις (όπως γράφει και στη σελίδα). Τις εφαρμόζω με πινέλο, αλλά φυσικά γίνεται και με τα δάχτυλα. Αν και συνήθως τα βαζάκια δεν τα προτιμώ, εδώ είδα πως είναι ευκολότερο να χρησιμοποιήσω όλη την ποσότητα (χωρίς να έχω να ζουλάω και να κόβω πλαστικά σωληνάρια).


Αντιγράφω από τη σελίδα τα συστατικά: "Ροζ Άργιλος,Άργιλος Καολίνης, ginseng,θαλάσσια Φύκια,πράσινο Τσάι, Καλέντουλα,Μούρο Σχιζάνδρα,Βιταμίνη Ε,Μέταλλα,witch hazel, Παρμαρόζα, Γεράνι, Αγριοτριανταφυλλιά "

Στο πρόσωπο μου την ένιωσα σαν την κλασική άργιλο. Η άργιλος καθαρίζει τους πόρους βαθιά, καταπολεμά τη λιπαρότητα και προσφέρει μια μικρή σύσφιξη. Γνωστή έμεινε στην ιστορία η κρεββατομουρμούρα της Κλεοπάτρας στον Μάρκο Αντώνιο να καταλάβει τη Νεκρά Θάλασσα για να έχει πρόσβαση σε αποθέματα. Εμείς ευτυχώς τη βρίσκουμε χωρίς μουρμούρα και σε 10-15 λεπτάκια κάνει πολύ καλή δουλίτσα.

Ωραία μάσκα, θα την αγόραζα ευχαρίστως ξανά.


Αντιγράφω από τη σελίδα τα συστατικά: "αποσταγμένο νερό,witch hazel,Άργιλος Μπετονίτης,ενεργός Άνθρακας Ιτιάς,Aloe Vera, Γλυκερίνη,ακατέργαστη Ζάχαρη, Κολιτσίδα, Δενδρολίβανο,πράσινο Τσάι,λευκός φλοιός Ιτιάς,Ιαπωνική Μέντα,Tea Tree,Λεβαντίνη, Λεμόνι."

Είναι μαύρη, κατάμαυρη και έπρεπε να δείτε το πρόσωπο του καλού μου όταν με τσάκωσε με τη μάσκα στο πρόσωπο. Ναι, πλέον υπάρχει μια φωτογραφία μου στο κινητό του και με κοροϊδεύει. Πέρα από την πλάκα, η μάσκα καθάρισε ωραία τους πόρους μου και μου άφησε δέρμα απαλό και όμορφο. Ένιωσα ένα μικρό τσίμπημα όταν την εφάρμοσα, αλλά όταν την ξέβγαλα μετά από 15 λεπτά δεν είχα ούτε κοκκινίλα, ούτε τίποτε. Περιέχει και tree tea  που την κάνει ιδανική για δέρματα με θέματα ακμής ή υπερβολικής λιπαρότητας.

Θα την προτιμήσω ξανά.


Αντιγράφω από τη σελίδα τα συστατικά: "Άργιλος Καολίνης,Mπλέ Άργιλος, Μπετονίτης Άργιλος,Γαλλικός πράσινος Άργιλος,λευκός φλοιός Ιτιάς, Κολιτσίδα, πράσινο Τσάι,κόκκινο Σταφύλι,φύλλα Ελίας, αιθέρια έλαια και witch hazel."

Μάσκα με ένα μίγμα τεσσάρων αργίλων που υπόσχεται να απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και να ξεμπλοκάρει τους πόρους του δέρματος. Νομίζω τα κατάφερε πολύ καλά. Όταν την εφάρμοσα ένιωσα πάλι ένα ελαφρύ τσίμπημα, χωρίς όμως να παρατηρήσω κάποια ερυθρότητα στο δέρμα μετά. Τη θεωρώ πολύ καλή επιλογή για δέρματα με υπερβολική λιπαρότητα.

Ναι, θα είναι και αυτή ξανά στη λίστα μου. 


Αντιγράφω από τη σελίδα τα συστατικά: "Άργιλος Καολίνης,πράσινο Τσάι, Ginseng,Βιταμίνη C,Δενδρολίβανο,Φασκόμηλο, Λεβάντα,Άργιλος Μπετονίτης,Ελαφρόπετρα."

Εδώ έκανα γκάφα. Δε διάβασα τις οδηγίες χρήσης, επομένως η πρώτη εφαρμογή έγινε εντελώς λάθος. Η μάσκα στην υφή είναι λίγο περίεργη, λόγω της ελαφρόπετρας. Μοιάζει σα να έχει ψιλή άμμο μέσα. Για τον σωστό τρόπο χρήσης αρχικά κάνουμε ένα ελαφρύ μασάζ, για να γίνει η απολέπιση και έπειτα αφήνουμε τη μάσκα στο δέρμα για 10 λεπτά, για να δράσουν τα συστατικά.

Αφότου εφάρμοσα σωστά τη μάσκα, έγινε και η αγαπημένη μου.


Μου άρεσαν οι μάσκες και θα τις προτιμήσω και πάλι. Η κάθε μία προσφέρει και κάτι διαφορετικό, επομένως συνδυάζοντας τις ανά δύο μέσα στην εβδομάδα, είχα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μου άρεσαν τα συστατικά και η έλλειψη χημικών ή πρόσθετων. Βρήκα πολύ καλή και την τιμή τους, συγκριτικά πάντα με την ποιότητα τους αλλά και τις τρέχουσες τιμές τις αγοράς για τις φρέσκιες μάσκες προσώπου. Πιστεύω πως είναι μια καλή αγορά .


Αντιγράφω από τη σελίδα τα συστατικά: "Βούτυρο Καριτέ,έλαιο Καρύδας, Αμυγδαλέλαιο,φυσικό Κερί μέλισσας,Βιταμίνη Ε,αιθέρια έλαια."

Κάτι που μου αρέσει πολύ στη σελίδα του Μαύρου Σαπουνιού Αφρικής είναι πως ανακαλύπτω χειροποίητα, προσεγμένα προϊόντα, που ορισμένες φορές δε γνωρίζω καν πως υπάρχουν σαν είδος. Αυτή η lotion bar είναι ένα από αυτά τα προϊόντα. 

Δεν είναι κεραλοιφή , όπως αρχικά νόμιζα, μοιάζει λίγο στην υφή αλλά έχει άλλα συστατικά. Είναι ένα μοσχομυρωδάτο stick με κερί της μέλισσας, που λειτουργεί ως γαλακτοματοποιητής, με αιθέρια έλαια να δρουν ως συντηρητικά και με τα υπόλοιπα συστατικά να προσφέρουν ενυδάτωση αλλά και επούλωση σε όποιο σημείο του σώματος εφαρμοστεί το προϊόν. 

Μιλάμε λοιπόν για ένα πολυχρηστικό προϊόν. Το χρησιμοποίησα στις γάμπες μου, μετά το ξύρισμα, στις φτέρνες μου, μια μέρα που βαριόμουν τα πολλά πολλά, στο εσωτερικό των καρπών μου σαν άρωμα. Το έβαλα και στα γόνατα της μικρής μου, που είχαν τα σημάδια από τις βόλτες με το ποδήλατο. Νομίζω υπάρχουν και άλλες χρήσεις του, μου μένει να τις ανακαλύψω.


Είναι διαθέσιμο σε πέντε αρώματα :
1.Spring Blossom, μεYlang Ylang και γλυκό Πορτοκάλι (αυτό που έχω),
2.Patchouli, με Πατσουλί
3.Zen, με Σανταλόξυλο και Περγαμόντο
4.Summer Breeze, με Γεράνι και γλυκό Πορτοκάλι
5.Apple Pie, με άρωμα Μηλόπιτας

Το αγαπημένο μου scrub προσώπου, αξίζει μια δοκιμή :)

Exfoliating Facial Scrub, Yess Essentials, 75ml, 8 ευρώ.
Με έχετε καταλάβει νομίζω, εγώ και το μαύρο σαπούνι ταιριάξαμε πολύ, όσο για αυτό το scrub έχω μόνο καλά λόγια να πω. Το αγαπώ, είναι από τα ελάχιστα προϊόντα που αγοράζω ξανά και ξανά. Μου αρέσει το άρωμα του, μου αρέσει η αίσθηση που έχω μετά στο πρόσωπο. Σας έχω γράψει για αυτό και παλαιότερα εδώ . Είναι ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, το συστήνω ανεπιφύλακτα σε κάθε φίλη μου. Κοστίζει 8 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε εδώ.


Πολύ χάρηκα όταν έλαβα την παραγγελία μου, τα περίμενα πολύ τα καλούδια μου. Μαζί όμως με αυτά που παρήγγειλα έλαβα και ένα πουγκάκι με δείγματα από άλλες ομορφιές, εξίσου μυρωδάτες και ελκυστικές. Μου αρέσει όταν μου στέλνουν δείγματα με τις παραγγελίες μου και οι άνθρωποι από το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής το έχουν πάγια τακτική τους, όσο βέβαια έχουν αποθέματα. Χαίρομαι να ανακαλύπτω νέα προϊόντα και κάπως έτσι δοκίμασα ένα απίστευτο βούτυρο σώματος με άρωμα σύκο-ζάχαρη, άλλο να σας το λέω και άλλο να το μυρίζετε! Έχει μπει από τώρα στη λίστα για τις επόμενες αγορές.

Αυτές ήταν οι πιο πρόσφατες αγορές μου από το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής. Μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με τα προϊόντα τους από το προφίλ στο facebook εδώ αλλά και από το blog Beauty Test Cosmetics εδώ (να το τσεκάρετε μιας και πολύ συχνά "τρέχουν" διαγωνισμοί). Αν έχετε κάνει και εσείς αγορές θα ήθελα να μου γράψετε τις εντυπώσεις σας στα σχόλια.

Σας φιλώ !!!      xxx

Μην ξεχνάτε και το διαγωνισμό μας εδώ, με δώρο μια CC cream :)







8 σχόλια :

  1. Ax, Ελένη μου λατρευω και εγώ τα προιόντα από το Μαυρο Σαπούνι και έχω ήδη wish List που σκοπευω να υλοποιησω σύντομα! Απο τις μάσκες που δοκίμασες εγώ λάτρεψα αυτή που δεν δοκίμασες (!!!) την μελι κακαο! Με φτιαχνει η μυρωδιά της και κάθεται υπέροχα στο πρόσωπο μου!! Στην συνιστώ ανεπιφύλακτα! Δες την γνώμη μου (αν δεν την έχεις ήδη δει) και για αυτην και το ζαχαρη-σύκο που αγαπώ!!!
    φιλιά κορίτσι!!
    Μαιρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/04/lotion-bar-and-antioxidants-face-masks.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν την πέτυχα τη μάσκα, δεν πειράζει όμως. Θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές μου από το Μαύρο Σαπούνι οπότε μπαίνει στη λίστα μαζί με το Σύκο-Ζάχαρη για την επόμενη φορά

      Διαγραφή
  2. Πολύ τέλειες ακούγονται οι μάσκες!!Θα τις έχω στα υπόψιν!
    Το σκραμπ προσώπου το έχω και γω και μου αρέσει πολύ!Δεν θέλω να τελειώσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τα γνώριζα αυτά τα προϊόντα και χαίρομαι πραγματικά πολύ που διάβασα αυτό το post και ενημερώθηκα σχετικά!!
    Φαίνονται όλα εξαιρετικά και σίγουρα θα τα δοκιμάσω!!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα χαρώ να μάθω τις εντυπώσεις σου αν τα δοκιμάσεις :)

      Διαγραφή
  4. Τις είχα δει αυτές τις μάσκες, αλλά τώρα που είπες τόσο καλά λόγια, εννοείται πως θα τις δοκιμάσω!
    Και το lotion bar το βρίσκω πολύ έξυπνη ιδέα!
    Πάλι σε πειρασμούς με βάζεις βρε Ελένη!
    Καλό μεσημεράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τις δοκιμάσεις περιμένω να μου γράψεις τις εντυπώσεις σου :)

      Διαγραφή