Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014

Cellu Slim Night της Elancyl: Φέτος θα φορέσουμε όλες σορτσάκι!



Γεια σας κορίτσια μου!
Τα κορίτσια μου επέστρεψαν από την κατασκήνωση, οι φτερούγες μου γέμισαν και πάλι με τα μικρά μου κουκουβαγάκια και επιτέλους μπορώ να συγκεντρωθώ και να γράψω. Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στο hot καλοκαιρινό trend, το σορτσάκι. Ναι, αυτό που βλέπουμε σε όλες τις βιτρίνες και ίσως διστάζουμε λίγο να βάλουμε. Μπορεί να μην έγραφα τόσες μέρες, αλλά σας είχα στο μυαλό μου και έκανα τις δοκιμές μου. Εδώ και ένα μήνα περίπου χρησιμοποιώ το Cellu Slim Night της Elancyl και νομίζω πως πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το προϊόν.

Ίσως να θυμάστε τη χαρά μου όταν αρχές του μήνα είχα παραλάβει το πακετάκι μου από το Yourcare.gr. Ένα πακετάκι με πολλά δείγματα και τη Cellu Slim Night της Elancyl. 
Παρόλο που το βάρος μου προσπαθώ να είναι κανονικό η κυτταρίτιδα έχει χτυπήσει και τη δική μου πόρτα και δε σας κρύβω πως κάθε καλοκαίρι νιώθω μια ανασφάλεια όταν βγαίνω με το μαγιώ (αυτό βέβαια μέχρι να πιάσει ο καύσωνας, μετά ζεσταίνομαι πολύ για να σκέφτομαι κυτταρίτιδες και ατέλειες). Το φετινό καλοκαίρι με βρήκε με 5 παραπανίσια κιλά. Ναι, όλο το χρόνο πήγαινα καθημερινά στο γυμναστήριο αλλά όταν γυρνούσα σπίτι είχα μια τρελή πείνα και έτρωγα ό,τι έβρισκα μπροστά μου. Όταν λοιπόν το Stradivarius έβγαλε στα ράφια τα σορτσάκια και πήγα να πάρω αυτό της φωτογραφίας, ο καθρέφτης δε μου τα έλεγε και τόσο καλά. Κάτι έπρεπε να κάνω...

Ξεκίνησα κόβοντας μαχαίρι τους υδατάνθρακες. Το έχω παρατηρήσει και άλλες φορές, μόλις σταματήσω να καταναλώνω αλεύρι, πατάτες, μακαρόνια κλπ η κοιλιά μου μέσα σε τρεις μέρες γίνεται επίπεδη. Προσπάθησα να πίνω περισσότερο νερό (συνήθως νερό πίνω όταν έχω να πάρω χάπι) και να ελαττώσω τον καφέ (νομίζω πως αυτό ήταν πιο δύσκολο από το να κόψω το ψωμί). Για κάποιο περίεργο λόγο όταν πίνεις καφέ η κυτταρίτιδα χειροτερεύει, ενώ αν χρησιμοποιείς κρέμα με καφεΐνη το δέρμα βελτιώνεται. Χάθηκε να γινόταν το ανάποδο; Άρχισα να βλέπω αποτελέσματα, όμως έλειπε κάτι. Εκείνη την περίοδο μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω τη Cellu Slim. Πάντα διάβαζα καλές κριτικές για τα προϊόντα της Elancyl, ειδικά για τη σειρά Cellu Slim.


Η κρέμα έρχεται σε ένα βάζο των 250ml, ποσότητα πολύ ικανοποιητική (ένα μήνα που τη βάζω έχει έρθει λίγο πιο κάτω από τη μέση). Στη σύνθεση της περιέχει καφεΐνη, εκχύλισμα Κεκρόπιας και ένα booster GP4G. Να πω τη μαύρη μου αλήθεια μόνο την καφεΐνη ήξερα, αλλά αυτό που με ενδιέφερε κυρίως ήταν το αποτέλεσμα. Από τις πρώτες κιόλας χρήσεις έμεινα ικανοποιημένη. Σε αντίθεση με άλλες κρέμες, η Cellu Slim δεν κόλλαγε και δεν μύριζε περίεργα. Ναι, έχω πετάξει κρέμα με φύκια γιατί δεν άντεχα τη μυρωδιά. Έχω βάλει και στην άκρη μια άλλη ακριβούτσικη γιατί πήγαινε ο καλός μου να με χαϊδέψει και κόλλαγε το δέρμα μου. Τη Cellu Slim Night την ένιωθα ευχάριστα στο δέρμα μου, χωρίς μάλιστα να τη νιώθω και "βαριά". Κάθε βράδυ έκανα ένα ντουζάκι, μια ελαφριά απολέπιση με το γνωστό σε όλες σαπουνάκι Abrador και μετά έβαζα την κρέμα μου. Δεν έμειναν λεκέδες στα σεντόνια (ναι, το έχω πάθει και αυτό με άλλο προϊόν) και μύριζα όμορφα.

Την πρώτη εβδομάδα δεν παρατήρησα κάποια σημαντική αλλαγή, παρά μόνο ένιωθα το δέρμα μου πιο απαλό και ενυδατωμένο, λογικό φυσικά αφού κάθε βράδυ ευλαβικά εφάρμοζα την κρέμα με τις κινήσεις μασάζ που πρότεινε η Elancyl (οι οδηγίες υπάρχουν στο καπάκι της χάρτινης συσκευασίας). 

Τη δεύτερη εβδομάδα είχα τις ετοιμασίες της κατασκήνωσης, οπότε το μυαλό ήταν αλλού, εξακολουθούσα όμως να τηρώ το πρόγραμμα μου. 

Την τρίτη εβδομάδα, που έλειπαν οι μικρές μου και βρήκα την ευκαιρία να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με τον εαυτό μου, άρχισα να βλέπω μια βελτίωση στο σώμα μου. Η ζυγαριά έδειχνε τρία κιλά μείον και το σορτσάκι άρχισε να δείχνει καλύτερα. Χαμόγελο ευτυχίας. 

Την τέταρτη εβδομάδα τα πράγματα ήταν ακόμη καλύτερα. Η κυτταρίτιδα φυσικά δεν είχε εξαφανιστεί, το δέρμα μου όμως έδειχνε πολύ καλύτερα. Η διατροφή βοήθησε στο να χάσω βάρος και η κρέμα με το μασάζ νομίζω πως με βοήθησαν να φαίνομαι πιο σφιχτή. Έχω ήδη δεχτεί κολακευτικά σχόλια από τις φίλες μου στην παραλία και το σορτσάκι έχει γίνει από τα αγαπημένα του άντρα μου.

Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ την κρέμα, σκοπεύω να δοκιμάσω και το Cellu Slim Gel, της ίδιας σειράς και νομίζω πως θα έχω ολοένα και καλύτερα αποτελέσματα. Άλλωστε για να κερδίσουμε τη μάχη πρέπει να είμαστε τακτικές στην περιποίηση μας και να χρησιμοποιούμε κάποιο προϊόν όλο το χρόνο. 



Την κρέμα (και τα υπέροχα δειγματάκια) μου τα έστειλε το on line φαρμακείο Your Care. Το φαρμακείο βρίσκεται στη Θήβα και λειτουργεί από το 2006 όμως η διαδικτυακή του παρουσία είναι πολύ φρέσκια, μετράει μόλις τρεις μήνες. Όμορφα στημένη σελίδα, καλά ενημερωμένη και με συχνές προσφορές. Η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή, πιστωτική ή κατάθεση σε τράπεζα και η αποστολή με courier κοστίζει 3,20 ευρώ (δωρεάν με αγορές άνω των 50 ευρώ).
Την κρέμα Cellu Slim Night μπορείτε να τη βρείτε εδώ με έκπτωση -30% στα 26,60 ευρώ και το Cellu Slim Gel εδώ , πάλι με έκπτωση 30% στα 18,62 ευρώ.

Αυτό που μου κίνησε την περιέργεια, πέρα από κάποιες πολύ καλές προσφορές που βρήκα, είναι η σειρά με τα προϊόντα που φτιάχνουν οι ίδιοι. Μπορείτε να τα δείτε εδώ. Για την ώρα υπάρχουν τρία προϊόντα, μια μάσκα μαλλιών για την τριχόπτωση, μια κρέμα προσώπου με τριαντάφυλλο και μια κρέμα χεριών με γιασεμί, φαντάζομαι όμως πως στο μέλλον θα προστεθούν και άλλα στη γκάμα.

Αξίζει και μια επίσκεψη το blog του φαρμακείου, Yourcaregr.wordpress.com , όπου βρίσκουμε πληροφορίες για ιατρικά θέματα και νέα προϊόντα. Μπορείτε και να ενημερώνεστε για τις προσφορές τους από το προφίλ τους στο facebook εδώ

Κορίτσια μου, φέτος όλες θα βάλουμε σορτσάκι. Το καλοκαιράκι βοηθάει με τα φρούτα και τις σαλάτες, αν μπορείτε κάποια καφεδάκια αντικαταστήστε τα με πράσινο τσάι, απολέπιση, κρεμούλα και το σορτσάκι θα είναι σούπερ.

Σας φιλώ!!!     xxx

6 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο το review σου! :)
    Να σου πω την αλήθεια,η κρέμα έχει λίγο τσουχτερή τιμή, αλλά κάποια στιγμή ίσως τη δοκιμάσω(περιμένω το review για το gel, γιατί θα μου είναι πιο εύκολο να το αποκτήσω).
    Καλό σου βράδυ Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκριτικά με τα ευρείας, έχεις δίκιο, είναι κάπως τσουχτερή. Σε σχέση με της vichy που αγόραζα παλαιότερα βγαίνει περίπου στα ίδια χρήματα, οπότε δε μου φάνηκε κάπως.
      Το gel το έχω στη λίστα μου, ναι.

      Διαγραφή
  2. Αχ εγώ δε μπορώ με τίποτα να κόψω τους υδατάνθρακες.. Έχω μείνει στο κομμάτι που έκοψα τους καφέδες και πίνω πολύ νερό χαχαχ
    Πολύ όμορφο review ελενάκι μου μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεονίκη μου, οι υδατάνθρακες εμένα πολύ με πρήζουν και όσες φορές τους μείωσα τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικά. Χμμ τους καφέδες πάλι νομίζω δεν μπορώ να τους κόψω με τπτ, με πιάνει πονοκέφαλος αν δεν πιω τουλάχιστον τρεις τη μέρα

      Διαγραφή
  3. Για τα αντικυτταριτιδικά της Elancyl έχω ακούσει τα καλύτερα και σκοπεύω να δοκιμάσω κάποιο το συντομότερο!! Προς το παρόν, ξεκίνησα πρόσφατα να χρησιμοποιώ το λαδάκι της Apivita και κάνω την προσευχή μου!! χιχι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έτσι ακριβώς, είχα ακούσει τα καλύτερα και επιβεβαιώθηκα όταν τη δοκίμασα κιόλας. Ευτυχώς τώρα μπορούμε εύκολα να τα βρούμε με έκπτωση, ειδικά στο your care στέλνουν και ένα σωρό δειγματάκια.

      Διαγραφή