Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Wet n Wild, με άκρως καλοκαιρινή διάθεση.




Γεια σας κορίτσια μου,
πριν από λίγες μέρες το Tickle me pink ήταν ένα από τα 15 beauty blogs που θα δοκίμαζαν κάποια προϊόντα από το γνωστό φαντάζομαι στις περισσότερες Beautytestbox. Για όσες δεν γνωρίζετε, το Beautytestbox είναι ένα ελληνικό on line κατάστημα στο οποίο βρίσκουμε καλλυντικά που δε βρίσκαμε εύκολα μέχρι πρότινος στην ελληνική αγορά και ήταν οι πρώτοι που κυκλοφόρησαν συνδρομητικό κουτάκι στη χώρα μας.

Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι της εταιρείας Wet n' Wild. Εταιρεία αμερικάνικη ( στην Ελλάδα ο εισαγωγέας είναι η Skouras Cosmetics ), με μεγάλη γκάμα προϊόντων και τιμές προσιτές. Μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια: τα προϊόντα είναι cruelty free και κάποια από αυτά είναι και vegan. 

Wet n' Wild , Color Icon Blusher , στην απόχρωση 834 Berry shimmer 


Πρώτα έπιασα στα χέρια μου αυτό το ρουζ. Μου τράβηξε το βλέμμα το ανάγλυφο σχεδιάκι του, μου αρέσουν πολύ αυτά τα παιχνιδιάρικα. Η συσκευασία λιτή, με το κλασικό πινελάκι που συνοδεύει συνήθως τα ρουζ. Με μια πιο προσεκτική ματιά βέβαια θα προσέξετε πως είναι λίγο κοφτό, οπότε  και βολεύει λίγο παραπάνω. Για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή πάντως σας προτείνω ένα kabuki.

Το χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι εκείνη ακριβώς η απόχρωση που χρειάζεσαι όταν δε θες να χρησιμοποιήσεις ροζ, αλλά δε θέλεις ούτε και τερακότα. Έχει ένα ελαφρύ shimmer, τόσο όσο χρειάζεται για να δώσει μια λάμψη. Το φόρεσα πάρα πολύ, το συνδύασα σχεδόν με όλα μου τα μακιγιάζ. Σε μαυρισμένο δέρμα το αποτέλεσμα νομίζω πως θα είναι απλά φανταστικό. Ωραία υφή, και πάρα πολύ σταθερό, κάτι που το κάνει ιδανικό για καλοκαίρι.  

Είναι εξαιρετικά pigmented, οπότε θέλει λιγάκι προσοχή και ελαφρύ χέρι στην εφαρμογή. Ακουμπήστε απαλά το πινέλο και χτυπήστε το λίγο να φύγει η περίσσεια.  

Έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο ρουζ , άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως στο Μakeupalley έχει πιάσει 4.5 στα 5. Σίγουρα θέλω να το δοκιμάσω και στις υπόλοιπες αποχρώσεις, ειδικά το Heather silk, το ροζάκι της σειράς.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ, στην τιμή των 8 ευρώ.


Wet n Wild , Mega Last Lip Color , στην απόχρωση Just Peachy 903


Όλο το χειμώνα φοράω έντονα κραγιόν, με το κόκκινο της φωτιάς να είναι από τα αγαπημένα μου. Όσο όμως καλοκαιριάζει θέλω πιο απαλές αποχρώσεις, ειδικά μέχρι λίγο να πέσει ο ήλιος τα έντονα χρώματα μου φαίνονται πολύ επιθετικά και δεν μπορώ να τα υποστηρίξω. Από την άλλη βέβαια το nude πλέον μου αρέσει μόνο για χρώμα παπουτσιών. Αν βαριέστε και εσείς όπως και εγώ το nude, τότε το Just Peachy είναι η ιδανική απόχρωση και σετάρεται άψογα με το παραπάνω ρουζ. Το θεωρώ πολύ ωραία επιλογή για ένα δροσερό, πρωινό μακιγιάζ ή για να έχετε ένα χρώμα στην παραλία.

Ωραία απόδοση χρώματος, ματ αποτέλεσμα, χωρίς όμως να μου ξηραίνει τα χείλη και να το νιώθω "βαρύ", ούτε να μένει στις γραμμούλες των χειλιών μου. Δεν είναι longlasting, αλλά κρατάει αξιοπρεπώς 4 ώρες και αν βάλετε ένα μολύβι από κάτω θα σας κρατήσει ακόμη περισσότερο. Στη σύνθεση του περιέχει βιταμίνες Α & Ε και Q10. Η συσκευασία του δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε, αλλά μπορώ να την παραβλέψω. 

Σε γενικές γραμμές το κραγιόν μου άρεσε και δεν είμαι η μόνη, στο Makeupalley πιάνει 4.4 στα 5. Θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα της σειράς, ναι σωστά το μαντέψατε, το ροζ Think Pink θα είναι μέσα στις επόμενες επιλογές μου.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ, στην τιμή των 8 ευρώ.

Τα προϊόντα από το Beautytestbox που χρησιμοποιησα στο μακιγιάζ μου

Τα προϊόντα που μου στάλθηκαν μου άρεσαν πολύ και σκέφτηκα να κάνω ένα μακιγιάζ και να τα συνδυάσω με κάποια άλλα προϊόντα που έχω από το Beautytestbox. Έχω ένα δειγματάκι του Mary Lou (μπορείς να το βρεις εδώ), ναι είναι φανταστικό και θέλω και τις υπόλοιπες δύο αδερφές , τη Cindy Lou (μπορείς να τη βρεις εδώ) και τη Betty Lou (μπορείς να τη βρεις εδώ). 
Χρησιμοποίησα επίσης ένα δείγμα του Healthy Mix make up Bourjois στην απόχρωση 52, το οποίο επίσης μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις (μπορείς να το βρεις εδώ) και μια όμορφη σκιά πάλι της Bourjois σε απαλή, πράσινη απόχρωση.
Τελευταία άφησα τη μάσκαρα της Aden, Voluminous Lashes & Dramatic Curl, που μπορείτε να βρείτε εδώ. Η μάσκαρα κοστίζει μόνο 10 ευρώ και το αποτέλεσμα που δίνει είναι απλά υπέροχο. Μου δίνει όγκο, μήκος, δεν κάνει κόμπους και η πωλήτρια στα Sephora με ρώτησε ποια μάσκαρα φοράω. Τη φοράω καθημερινά και θα την αγοράσω ξανά. 


Το Beautytestbox.com όλες το γνωρίσαμε αρχικά με το κόκκινο συνδρομητικό κουτί. Ναι, αυτό που εξαντλείται στα οχτώ πρώτα λεπτά της κυκλοφορίας του. 
Το Beautytestbox.com όμως  είναι κάτι παραπάνω. Είναι ένα ελληνικό on line κατάστημα που μπορούμε να βρούμε ωραία προϊόντα που δεν είναι τα συνηθισμένα στα ράφια των καταστημάτων, να πληρώσουμε με αντικαταβολή (ανάμεσα σε άλλους τρόπους πληρωμής και χρεώνεται 3 ευρώ) και να έρθουν στην πόρτα του σπιτιού μας με την Acs χωρίς έξοδα αποστολής. 
Οι άνθρωποι του Βeautytestbox είναι γενναιόδωροι καθώς σε κάθε δέμα προσθέτουν και κάποια από τα δείγματα που μπαίνουν στα κουτάκια του μήνα. Μπορούμε να ζητήσουμε να γίνει συσκευασία δώρου και να στείλουμε το πακέτο κατευθείαν στον παραλήπτη. 
Ομολογώ πως στην αρχή της λειτουργίας του οι εντυπώσεις μου ήταν μεν θετικές αλλά κάπως χλιαρές. Όσο περνάει ο καιρός και βλέπω πως διαρκώς προστίθενται νέες εταιρείες, το κουτί κρατάει μια σταθερή ποιότητα, οι τιμές είναι λογικές και οι άνθρωποι του τηρούν τα όσα λένε γίνομαι όλο και πιο ένθερμη υποστηρίκτρια.


Εσείς τι γνώμη έχετε για το Beautytestbox; 
Σας φιλώ!!!              xxx

17 σχόλια :

  1. Ομόρφυνες η είναι ιδέα μου;; Σου πάει το καλοκαίρι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ευχαριστώ, οντως το καλοκαιράκι το αγαπώ πολύ και νιώθω πιο όμορφα

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post, έλαβα κι εγώ το ίδιο κραγιόν και μία ιριδίζουσα μπρονζέ πούδρα από WetNWild και είναι υπέροχα! Πολύ ωραία προιόντα και οικονομικά :) Το μακιγιάζ σου πάει πολύ Ελένη!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και εσένα, χμ αυτή την πούδρα νομίζω πρέπει να τη δω και εγώ :)

      Διαγραφή
  3. Αγαπάμε BTB και εσενα που στισ φωτογραφίες είσαι υπέροχη! Καλό Σαβκο!
    φιλιά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, να περάσεις και εσύ υπέροχα. Το BTB έχει αποδείξει νομίζω την αξία του.

      Διαγραφή
  4. Κούκλα η ανατολίτισσα :)
    Ξέρω τι ακριβώς εννοείς με τα nude κραγιόν. Έχεις δει πως κάνουν κάτι παιδάκια όταν βάζουν πρώτη φορά κραγιόν; Που σουφρώνουν τα χείλη και κάθονται με ανοιχτό το στόμα συνέχεια; Κάπως έτσι και εγώ. Εντάξει, όχι τόσο γελοία αλλά νιώθω κάπως άβολα. Από την άλλη, το θέλω το χρωματάκι μου. Χθες πέρασα από τα Sephora (30% στα κραγιόν και τις mascara) και πήρα το #30(light rosewood) από MUFE. Δείχνει nude αλλά τελικά δεν είναι. Είναι ακριβώς αυτό που λες. Φαίνεται ότι φοράς κάτι αλλά όχι καραμπαμ! Και από ότι βλέπω, και το wet&wild δίνει αυτό ακριβώς το εφέ!
    Από wet&wild είχα παραγγείλει το ILLUMINATING POWDER (Strike A Pose Rose) το οποίο δυστυχώς ήρθε ελαφρώς σπασμένο αλλά το έσωσα με τη γνωστή τακτική (βελόνα και οινόπνευμα). Επίσης εξαιρετικά έντονη απόδοση.
    Κάποια πράγματα θέλουν χρόνο για να ωριμάσουν και το ΒΤΒ απέδειξε ότι τα καταφέρνει καλύτερα από όλους. Τόσο στα κουτιά όσο και στις αγορές, είναι τρομερά εξυπηρετικοί και οι τιμές τους είναι λογικές. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι.
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, αυτό ακριβώς θέλω και εγώ, να έχω λίγο χρωματάκι και να μην πληρώσω τα μαλλιοκέφαλα μου. Το -30% σώζει αλλά και πάλι θέλω να έχω και άλλες επιλογές, είμαι και μοναχοπαίδι, κραγιόν θέλω τώρα το θέλω χαχαχα
      Το ρουζ μου έκανε εντύπωση πόσο pigmented είναι, στην αρχή που πήγα να το βάλω πήρα αρκετό και δεν ήξερα πως να το σβήσω.
      Τελικά όντως, στην πορεία φαίνονται οι καλοί επαγγελματίες και νομίζω το BTB είναι μέσα σε αυτούς.
      Καλημερέντες :)

      Διαγραφή
    2. Το ίδιο έπαθα με και με το δικό μου. Το είχα αφήσει για το τέλος, έπεσε πολύ και έτρεχα να δω πως θα σώσω τη μισάωρη προσπάθεια μακιγιάζ. Αλλά καλύτερα έτσι, παρά να βάζεις και να βάζεις και να είναι άφαντο!
      Επίσης έχεις απαντήσεις σε όλα τα σχόλιά σου (πήξαμε στη δουλειά σήμερα χα χα χα...)

      Διαγραφή
  5. Πες μας τι έκανες και λάμπεις ολόκληρη!! Σούπερ το μαλλί, σούπερ βέβαια και το μακιγιάζ, ιδιαίτερα το ρουζάκι το θέλω! Όσο για το κουτάκι του ΒΤΒ είμαι κι εγώ κολλημένη στο F5 κάθε μήνα χαχαχα! Σαν εταιρία βλέπω ότι γίνονται όλο και καλύτεροι και το χαίρομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το f5 στομα να ειχε να μιλουσε...χαχαχα Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου σχολια

      Διαγραφή
  6. Φανταστικές αποχρώσεις και το κραγιον και το ρουζ! Πολύ ωραιο το αποτέλεσμα στο μακιγιάζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου πηγαίνει πολύ το μακιγιάζ καλή μου. Όλο το έχω στο νου μου να δοκιμάσω Wet n' Wild αν και αν σκεφτείς τις τιμές είναι αρκετά τσιμπημένες με βάση την κανονική τους αξία. Περισσότερο θέλω να δοκιμάσω σκιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κούκλα!!!Και πολύ ωραίο το μακιγιάζ!Από Wet n' Wild έχω δοκιμάσει μόνο σκιές οι οποίες είναι εξαιρετικές!Τα ρουζάκια προς το παρόν τα κοιτάω μόνο,αλλά είναι πολύ ωραία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο μακιγιάζ και σου πάει πολύ! Υπέροχα προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφο μακιγιαζ!!αγαπαμε btb <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή