Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

Βουτιά στο Just In Beauty, μέρος Β'


www.justinbeauty.com

Γεια σας κορίτσια μου,
συνεχίζω σήμερα τη βουτιά στο Just In Beauty, το ελληνικό e shop καλλυντικών που μπορούμε να βρούμε τα γερμανικά καλλυντικά Cosart. Σας έχω ήδη μιλήσει στο Α' μέρος εδώ για το make up με την πολύ καλή κάλυψη και το μηχανικό, αδιάβροχο μολύβι σε μπλε χρώμα, που το έχω κυριολεκτικά αφήσει μισό από την καθημερινή χρήση. Σήμερα ήρθε η σειρά των υπόλοιπων προϊόντων που βρήκα στο κουτάκι.

Cosart, Κραγιόν elegance, στην απόχρωση 3026


Φαντάζομαι πως και εσείς, όπως και εγώ, έχετε πέσει πάνω σε ένα δημοσίευμα που κυκλοφορεί με τα κραγιόν, το μόλυβδο που πιθανά να περιέχουν στη σύσταση τους και το τεστ με το χρυσό δαχτυλίδι για να το ελέγξετε. Το τεστ, όπως έμαθα, δεν ισχύει, παρόλα αυτά, όπως και με τα parabens, έτσι και εδώ προσπαθώ όσο μπορώ να αποφεύγω να χρησιμοποιώ προϊόντα με ουσίες που λειτουργούν προσθετικά στον οργανισμό. Τα κραγιόν της Cosart δεν περιέχουν μόλυβδο και αυτός ήταν ο πρώτος λόγος για να τα συμπαθήσω.

Cosart, Κραγιόν elegance, στην απόχρωση 3026

Ο επόμενος λόγος δεν ήταν άλλος από το χρώμα του κραγιόν. Ωραίο, ενυδατικό, με καλή απόδοση χρώματος. Δοκίμασα την απόχρωση 3026, ένα κοραλλί που μου άρεσε πάρα πολύ και θεωρώ πως είναι μια καλή εναλλακτική του κόκκινου τώρα το καλοκαίρι. Όπως σας έγραφα και για το μαύρο μολύβι, το κόκκινο μου έρχεται "βαρύ" για καλοκαίρι, ενώ το κοραλλί νομίζω πως ταιριάζει περισσότερο και με το μαυρισμένο δέρμα.

Cosart, κραγιόν elegance, στην απόχρωση 3026 και μολύβι ματιών, στην απόχρωση 938

Το φοράω καθημερινά σχεδόν, μου άρεσε πολύ. Η διάρκεια του είναι ικανοποιητική. Δεν είναι longlasting, αλλά στα χείλη μου άντεξε 3-4 ώρες (όσο κράτησε και η βόλτα μου). Περιέχει βιταμίνη Ε και το ένιωσα ωραίο στα χείλη μου.
Κάτι που θα μπορούσε να βελτιωθεί πιστεύω είναι η συσκευασία του προϊόντος, μου κάνει κάπως "φτηνή" αλλά δεν είναι κάτι που με ενοχλεί και ιδιαίτερα. Η τιμή του είναι στα 9,90 ευρώ και μπορείτε να βρείτε εδώ και τις 18 του αποχρώσεις.



Μου αρέσει να βάφω τα νύχια μου, να κάνω σχεδιάκια και συνήθως τα αλλάζω κάθε 3 μέρες. Μου αρέσει να έχω πολλές αποχρώσεις βερνικιών και βαριέμαι τρομερά τις μεγάλες συσκευασίες. Δεν προλαβαίνω σχεδόν ποτέ να τις φτάσω ούτε στα μισά και σε κάθε βόλτα στα μαγαζιά όλο και θα βρω κάποιο βερνικάκι που θα φωνάζει ολοκάθαρα το όνομα μου.
Το παραπάνω βερνίκι είναι από τα σετ τριών τεμαχίων που μπορείτε να βρείτε εδώ. Μου άρεσε πολύ η ιδέα αυτή των σετ, τα χρώματα είναι όμορφα συνδυασμένα και μπορούν να δώσουν έμπνευση για ένα λίγο πιο τρελό και παιχνιδιάρικο μανικιούρ. Μπορείτε να κάνετε τρεις γραμμές σε ένα πλακάκι ή άχρηστο cd, να πάρετε το χρώμα με ένα σφουγγαράκι και να το ταμπονάρετε στο νύχι. Έτσι θα έχετε ένα πρωτότυπο εφέ, εύκολα και γρήγορα. 
Το βερνίκι άντεξε αξιοπρεπώς τις τρεις μέρες στο χέρι μου και ίσως να κρατούσε και περισσότερο , αλλά έχω δηλώσει πως βαριέμαι εύκολα. Το βουρτσάκι του είναι μέτριο, κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει. Συμπαθώ πολύ περισσότερο τα φαρδιά βουρτσάκια. Ίσως οι συσκευασίες των 10ml να έχουν.
Τα σετ τριών τεμαχίων(4,50gr x 3) μπορείτε να τα βρείτε εδώ και κοστίζουν 9,90 ευρώ. Μεμονωμένα βερνίκια, πάλι των 4,50gr, μπορείτε να βρείτε εδώ στα 3,60 ευρώ και φυσικά τα υπόλοιπα είδη μανικιούρ (ανάμεσα τους και τα κλασικά μεγάλα βερνίκια) εδώ.

Cosart Mascara Color&Care, extreme lash 96


Από τα καλλυντικά το είδος που αγοράζω συχνότερα είναι η μάσκαρα. Λίγο οι φακοί επαφής που φοράω, λίγο οι συχνές επιπεφυκίτιδες που παθαίνω από τις αλλεργίες μου, λίγο τα σαρανταδύο βουρτσάκια που κυκλοφορούν στην αγορά και θέλω να τα δοκιμάσω όλα, συνήθως έχω 3-4 ανοιχτές (άλλη για κάθε ώρα της μέρας και εκτός από μαύρη έχω και σε άλλα χρώματα ) τις οποίες προσπαθώ να μην τις κρατάω πάνω από πέντε, έξι μήνες (θεωρητικά στο τρίμηνο λένε πως θέλουν αλλαγή αλλά δεν προλαβαίνω να τις τελειώσω). Έτσι λοιπόν ψάχνω κάθε φορά να βρω οικονομικές λύσεις που να δίνουν όμως και ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Cosart Mascara Color&Care, extreme lash 96
H μάσκαρα της Cosart είναι μια αξιοπρεπής πρωινή μάσκαρα. Το βουρτσάκι μου άρεσε πολύ και ομολογώ πως περίμενα λίγο πιο έντονο αποτέλεσμα. Η σύσταση της είναι λίγο παραπάνω υγρή από όσο θα ήθελα, επομένως σκέφτομαι πως ίσως να είναι και από τις μάσκαρες που βελτιώνονται μόλις περάσει λίγος καιρός (μόνο εγώ το παθαίνω αυτό ή το έχετε προσέξει και εσείς σε κάποιες;).
Μπορείτε να τη βρείτε εδώ , στα 11,90 ευρώ και να ρίξετε μια ματιά και στις υπόλοιπες μάσκαρες της σειράς εδώ.

Ο συνδυασμός μπλε-κοραλλί μου αρέσει πάρα πολύ :)

Τα παραπάνω καλλυντικά, αλλά και αυτά που θα σας έδειξα στο προηγούμενο μέρος εδώ, μπορείτε να τα βρείτε στο Just In Beauty, ένα ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα με ολοκληρωμένες σειρές επαγγελματικών προϊόντων μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, σώματος και νυχιών (Cosart, Mesauda). Όπως σας είχα γράψει και την προηγούμενη φορά, τα μεταφορικά του είναι πολύ χαμηλά (2,90 ευρώ) και για αγορές άνω των 40 ευρώ είναι δωρεάν. Στη σελίδα θα βρείτε συχνές προσφορές και εκπτώσεις, μπορείτε να ενημερώνεστε για αυτές από το προφίλ τους στο facebook εδώ



 Σας φιλώ!!!    xxx

1 σχόλιο :

  1. Δεν γνώριζα αυτό το e-shop μια ματιά που του έριξα τώρα φαίνεται ωραίο !! Και τέλειο χρωματάκι στο κραγιόν σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή