Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Τα CK One Color ήρθαν και στη Θεσσαλονίκη (και το γιορτάζουν με πάρτι)!

CK One Color

Γεια σας κορίτσια μου,
αν και τις πιο πολλές μέρες ο νους μου είναι στη θάλασσα και στα πλατσουρίσματα με τις μικρές μου, την προηγούμενη εβδομάδα πέρασα μια βόλτα από το Notos Galleries της Θεσσαλονίκης. Εκεί με περίμενε ένα νέο corner. Ναι, τα CK One Color έχουν έρθει στην πόλη μας και μπορούμε να τα χαρούμε και εμείς (* τσέκαρε και στο τέλος της ανάρτησης τα νέα για το μεγάλο πάρτι και πως μπορείς να αποκτήσεις δώρα από τη σειρά).


Η make up artist Ελπίδα μου έκανε ένα πολύ
 ωραίο μακιγιάζ για να δω τις υφές των CK One Color
To corner είναι όμορφα στημένο και υπάρχει μια μεγάλη βιτρίνα που παρουσιάζει τα προϊόντα χωρισμένα σύμφωνα με τα τρία look που προτείνει η εταιρεία.

- "Look real" Δεν έχεις τίποτα να κρύψεις

Εδώ ανήκουν τα make up, τα concealer και οι πούδρες της σειράς. Ωραίες υφές, κομψές συσκευασίες. Μου άρεσε πολύ το 3-in-1 face make up.

- "Define yourself" Ανακάλυψε τον εαυτό σου

Εδώ αρχίζουμε και παίζουμε με μάσκαρα, μολύβια και τα διπλά ρουζ, που συνδυάζουν cream και powder blush και είναι ένα από αυτά που πρέπει να δοκιμάσεις. Πολύ μου άρεσε και το διπλό μολύβι φρυδιών με την ιδιαίτερη μύτη.

- "Add intensity" Παίξε με τα χρώματα

Εδώ ανήκουν οι σκιές, τα lipgloss και τα κραγιόν. Υπάρχουν κάποια έντονα, καλοκαιρινά χρώματα, υπάρχουν όμως και κάποιες κλασικές επιλογές,που δίνουν ένα πιο σοφιστικέ ύφος. Τσέκαρε τις συσκευασίες των σκιών, το καπάκι ανοίγει διαφορετικά, σα μικρά στολιδάκια είναι.






To face chart, που ήταν σημειωμένα όλα τα προϊόντα
που χρησιμοποιήθηκαν

...και το τελικό αποτέλεσμα

Με την PR& Communication manager Πηνελόπη Κοντογιάννη

Με ένα ραντεβού, το προσωπικό του CK One μπορεί να σας κάνει ένα μακιγιάζ, για να δείτε τις υφές πάνω στο δέρμα σας και να τσεκάρετε τη διάρκεια τους. Έτσι έκανα και εγώ. Το μακιγιάζ μου άρεσε πολύ. Διαφορετικό από αυτό που κάνω συνήθως, αλλά νομίζω τόνισε όμορφα τα χαρακτηριστικά μου. Η Ελπίδα ήταν κάτι παραπάνω από καλή και μου εξηγούσε και το παραμικρό. Να τονίσω πως η μάσκαρα εφαρμόστηκε με βουρτσάκι μιας χρήσης, κάτι που αν και θα έπρεπε να είναι αυτονόητο δυστυχώς δεν είναι. 
Φεύγοντας η κα. Κοντογιάννη είχε την καλοσύνη να μου δώσει και κάποια προϊόντα για να τα δοκιμάσω στο σπίτι.

CK One Powder Eyeshadow Quad, στην απόχρωση 810 smoking 

CK One Powder Eyeshadow Quad, στην απόχρωση 810 smoking 
Νομίζω τα λέει όλα το όνομα. Μια τετραπλή παλέτα με έναν ωραίο συνδυασμό χρωμάτων για ένα εντυπωσιακό smokey eyes look. Νομίζω θα σας τη δείξω σε αρκετά μακιγιάζ μου, μιας και τα χρώματα είναι από τα αγαπημένα μου. 
Αυτό πάντως που μου τράβηξε πρώτα την προσοχή ήταν η συσκευασία. Το καπάκι ανοίγει συρταρωτά και στην αφή η παλέτα είναι ματ από κάτω και γυαλιστερή από πάνω. Μου άρεσε πάρα πολύ.

CK One Double Ended Eyeliner, στην απόχρωση 100 tender+vicious

CK One Double Ended Eyeliner, στην απόχρωση 100 tender+vicious
Κάτι που βρήκα πολύ βολικό στη σειρά, είναι αυτά τα διπλά μολύβια. Συνδυάζουν χρωματισμούς ιδιαίτερους και κομψούς, που ίσως μόνη της κάποια κοπέλα να μην είχε σκεφτεί. Το συγκεκριμένο μολύβι νομίζω θα γίνει το αγαπημένο της σειράς. Ένα ωραίο μαύρο για περίγραμμα (με πολύ καλή διάρκεια, μου κράτησε δίχως να μουτζουρωθώ) και ένα nude για το εσωτερικό του ματιού. Πλέον στο waterline δε φοράμε λευκό μολύβι, το αποτέλεσμα είναι αρκετά επιθετικό και ψεύτικο, προτιμάμε μια nude απόχρωση, που και φωτίζει και κολακεύει. Εδώ τα έχουμε και τα δύο σε μια πολύ καλή τιμή, στα 15,90 ευρώ (τα CK One θα συμμετέχουν στις κατά καιρούς εκπτώσεις που κάνουν τα Notos Galleries, οπότε μπορείτε να το βρείτε και σε ακόμα χαμηλότερη τιμή).

CK One lipgloss, στην απόχρωση 700 Illicit

CK One lipgloss, στην απόχρωση 700 Illicit
Άλλο ένα lipgloss; Όχι δα! Το παραπάνω gloss, είναι ένα από τα ελάχιστα που έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν. Όσες με παρακολουθείτε, γνωρίζετε την αδυναμία μου στα ματ κραγιόν. Καλώς ή κακώς όμως το καλοκαίρι θέλει λάμψη. Το gloss των CK One μου χάρισε λάμψη, ωραία κάλυψη στα χείλη και ένα χαμόγελο ανακούφισης, μιας και δεν κολλάει, ούτε έχει περίεργη αίσθηση. Η διάρκεια του υποθέτω πως είναι η φυσιολογική διάρκεια των gloss. Στο μακιγιάζ η Ελπίδα μου το εφάρμοσε μόνο στο κέντρο των χειλιών μου , πάνω από το κραγιόν για να τα αναδείξει. Το κόλπο της μου άρεσε και μάλλον θα το καθιερώσω και εγώ. Η τιμή του είναι στα 15,90 ευρώ.

CK One Soft Defining Lip Pencil, στην απόχρωση 810 gossip

CK One Soft Defining Lip Pencil, στην απόχρωση 810 gossip
Μια από τις συχνότερες παραλείψεις που βλέπω σε μακιγιάζ γυναικών είναι το μολύβι χειλιών. Θεωρώ πως ένα καλό μολύβι μπορεί να "σώσει" ένα μέτριο κραγιόν και να βοηθήσει πολύ ένα gloss να είναι πιο σταθερό. Τα αγαπώ τα μολύβια χειλιών και έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή. Το παραπάνω μολύβι είναι σε ένα χρώμα που μπορώ να το ταιριάσω με πολλά κραγιόν μου και τις δυο φορές που το φόρεσα με το lipgloss έλαβα κολακευτικά σχόλια. Ωραίο, μαλακό, σταθερό και σε καλή τιμή. Θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις.

και φυσικά τα ανάλογα swatches :)

Ευχαριστώ τη Στέλλα του Starsandstellars.blogspot.gr
για την όμορφη φωτογραφία


Τα προϊόντα μακιγιάζ διατίθενται αποκλειστικά στα πολυκαταστήματα Notos Galleries στη Θεσσαλονίκη ( Τσιμισκή και Μητροπόλεως) και στην Αθήνα (Αιόλου και Σταδίου)

Πάρτι στη Θεσσαλονίκη! 

Στο corner CK One Color θα λάβει χώρα ένα launch party που συνδιοργανώνει ο οίκος Calvin Klein με το GLOW και το offradio.gr αύριο Πέμπτη 26/6 18.00-20.00.

Η μουσική παραγωγός Ντέμι Παπαδοπούλου θα εκπέμπειlive με ένα pop up studio ενώ η Stolichnaya θα προσφέρει κοκτέιλς.

Θα "τρέχει" ένας διαγωνισμός στο instagram με δώρο 5 beauty sets ενώ με την αγορά κάθε προϊόντος της σειράς και αποκλειστικά για τους 200 πρώτους πελάτες, θα δίδεται δώρο η νέα mascara ck one. 


Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ.







Σας φιλώ!!!           xxx


8 σχόλια :

  1. Ααα τι όμορφο μακιγιάζ που σου έκανε.. Άκρως καλοκαιρινό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω και το δικό σου με λεπτομέρειες :)

      Διαγραφή
  2. τα χρώματα σου πάνε πάρα πολύ!!!σίγουρα όλο και κάτι θα δοκιμάσουμε!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευχαριστώ πολύ, δεν είχα δοκιμάσει ξανά τέτοιο συνδυασμό. Να τα τσεκάρεις τα προϊόντα, μου άρεσαν πολύ τα μολύβια και η μάσκαρα με το βουρτσάκι που έχει μια τσαχπινιά και αυξομειώνεται. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, το ένιωθα και ευχάριστα πάνω μου, μου άρεσε πολύ το make up

      Διαγραφή
  4. Xmmm ότι έχω δοκιμάσει από την εταιρεία παλαιότερα δεν μου άρεσε...Ίσως όμως με τις αλλαγές που έκαναν στις συσκευασίες να βελτίωσαν και την ποιότητα... Ελπίζω αν τύχει να δοκιμάσω και πάλι να μην απογοητευτώ... Το μακιγιάζ πάντως που σου έκανε η ΜUA σου πηγαίνει πολύ!!! Να το κάνεις και εσύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα, όπως γράφω τα έχω λίγες μέρες. Στο μακιγιάζ το make up μου φάνηκε καλό. Το ένιωθα ευχάριστα στο δέρμα, παρόλη τη ζέστη και δε μάζεψε στις γραμμές έκφρασης. Τα υπόλοιπα επίσης μου άρεσαν, αλλά και πάλι θέλω να τα τσεκάρω σε διάφορα μακιγιάζ.
      Μου πήγε; Μου έκανε ένα δυο κόλπα που νομίζω θα τα υιοθετήσω. Φιλάκιααα

      Διαγραφή