Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

Έτοιμες για κατασκήνωση !



Γεια σας κορίτσια μου,
η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στις κόρες μου. Το φετινό καλοκαίρι θα είναι αλλιώτικο και σημαδιακό. Για πρώτη φορά οι μικρές μου θα πάνε κατασκήνωση ή (όπως πειράζω τον άντρα μου) θα πάρουν τις φίλες τους και θα πάνε διακοπές στη Χαλκιδική. Τα μικρά μου κοριτσάκια, που δεν είναι πια μικρά και με μαλώνουν όταν το λέω, έχουν ήδη ετοιμάσει λίστες και όνειρα για τις πρώτες διακοπές μακριά από γονείς και παππούδες. Κάπου εκεί ανάμεσα στη χαρά και στην αγωνία, χώνεται και η αγχωμένη μάνα. Ξαφνικά συνειδητοποίησα πως πρέπει να προμηθευτώ με αντιηλιακά, αντικουνουπικά και στικ για τσιμπήματα επί δύο. Φυσικά αυτά θα πρέπει να είναι οικονομικά μεν, ασφαλή δε. Τι κάνει τότε η αγχωμένη μάνα; Μια διαδικτυακή βόλτα στα φαρμακεία.
Η αναζήτηση μου με οδήγησε στο site του φαρμακείου Θεοφιλάτου, στην Πάτρα (τι είναι η Πάτρα, δυο κλικ μακριά). 

Το κάθε σετ με 2 αντιηλιακά, 2 αντικουνουπικά και 2 στικ για τσιμπήματα κόστισε 20 ευρώ.

Είχα ακούσει θετικά σχόλια για αυτό το φαρμακείο, δεν είχε τύχει όμως να παραγγείλω κάτι. Πολύ καλές τιμές (τσεκαρισμένες και στο Skroutz), μεγάλη ποικιλία προϊόντων και δωρεάν, ναι δωρεάν, αποστολή με την Acs. Η δε αντικαταβολή κοστίζει 3 ευρώ , αν και προσωπικά πληρώνω πάντα με Pay pal, ναι, δέχονται και Pay pal. Το δέμα μου ήρθε σε μια εργάσιμη μέρα από Πάτρα στην Περαία και όταν το άνοιξα είδα με χαρά πως μου είχαν βάλει πολλά δειγματάκια, τόσο για εμένα όσο και για τα κορίτσια μου. Φυσικά και θα το προτιμήσω πάλι στις επόμενες αγορές μου. Μπορείτε να βρείτε το site εδώ και το προφίλ στο facebook εδώ

Πάμε να δούμε τι επέλεξα για τις μικρές μου, που δεν είναι πια μικρές αλλά κοπέλες ολόκληρες :)

http://www.theofilatospharmacy.gr/v1/products/view/3212/


Όλο το καλοκαίρι στην Περαία πάμε για μπάνιο καθημερινά μετά τις 17:00, οπότε και νιώθω μια ασφάλεια με τον ήλιο. Στην κατασκήνωση όμως κατά πάσα πιθανότητα θα είναι όλη μέρα έξω, οπότε ένα καλό και ασφαλές αντιηλιακό είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο. Με τι καρδιά όμως να δώσεις ένα πανάκριβο αντιηλιακό, όταν ξέρεις πως παιδάκι είναι θα το χάσει/ξεχάσει/παρατήσει ή ακόμη χειρότερα θα του το κλέψουν; Εδώ τη λύση μας τη δίνει ο Κορρές και ο Θεοφιλάτος. Ένα πακέτο με δύο αντιηλιακά 1+1 δώρο και με 50% έκπτωση, δηλαδή με τελική τιμή τα 9,90 ευρώ η αγχωμένη μάνα και κάλυψε τις ανάγκες της και είναι σίγουρη για την ποιότητα.

Η συσκευασία σε σπρέι τα κάνει πολύ πρακτικά, μιας και δύσκολα θα χυθούν ή θα λερωθεί το στόμιο με άμμο. Η αντλία του σπρέι πατιέται εύκολα από ένα παιδί. Το αντιηλιακό έχει την υφή λεπτόρρευστου γαλακτώματος, επομένως είναι εύκολη η εφαρμογή του στο δέρμα καθώς απλώνεται εύκολα και γρήγορα. Έχει πολύ ωραίο άρωμα καρύδας και δεν αφήνει ασπρίλες. Περιέχει βούτυρο karite και βιολογικό εκχύλισμα ενεργής αλόης, που ενυδατώνουν και καταπραϋνουν και εκχυλίσματα χαμομηλιού και καλέντουλας που προστατεύουν από ερεθισμούς. 

Ειλικρινά, νομίζω πως είναι μια αγορά που την κάνεις με κλειστά μάτια. Πολύ καλή ποιότητα και σούπερ τιμή. Θα το βρείτε εδώ

http://www.theofilatospharmacy.gr/v1/products/view/3216/


Καλοκαίρι δίχως άρωμα σιτρονέλας γίνεται; Δε νομίζω! Χρόνια ολόκληρα χρησιμοποιώ προϊόντα με σιτρονέλα για την προστασία μου από τα κουνούπια, πριν ακόμη έρθουν τα κορίτσια στη ζωή μου. Θεωρώ πως είναι ένας αποτελεσματικός και ασφαλής τρόπος. 

Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα το βρήκα στο φαρμακείο του Θεοφιλάτου πάλι 1+1 και με έκπτωση 40%, δηλαδή με 5,34 ευρώ αγόρασα δύο τεμάχια που λογικά θα καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών όλο το καλοκαίρι. 

Η συσκευασία είναι και αυτή με σπρέι, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παιδί. Το περιεχόμενο είναι αρκετά υδαρές, επομένως εάν ψεκαστεί από μια απόσταση δε χρειάζεται επάλειψη. Αυτό το θεωρώ σημαντικό μιας και πιθανότατα τα παιδιά πάνω στο παιχνίδι δε θα θυμηθούν να πλύνουν τα χέρια τους μετά την εφαρμογή του.

Εκτός από σιτρονέλα, περιέχει έλαιο μύρτιλου, andriroba και εκχύλισμα neem tree (neem είχε και το σαπουνάκι εδώ αν θυμάστε), αλλά σαν άρωμα νομίζω επικρατεί η σιτρονέλα. Πάντα χωρίς parabens, mineral oils, σιλικόνες και άλλα επιβλαβή. Νομίζω πως είτε πάνε τα παιδιά σας κατασκήνωση, είτε όχι ο δεινόσαυρος του Κορρέ θα σας γλιτώσει από τα ενοχλητικά τσιμπήματα. Θα το βρείτε εδώ.



Έχω ένα σε κάθε τσάντα μου και ένα στην τσάντα θαλάσσης. Ένα μικρό στο μάτι, μεγάλο όμως στη χρήση, roll on έρχεται να ανακουφίσει τη φαγούρα  που μπορεί να προκαλέσει ένα τσίμπημα εντόμου, ή η επαφή με ένα χόρτο ή φύκι.  Μας έχει βοηθήσει αρκετές φορές και η δράση του είναι σχετικά γρήγορη.

Περιέχει βάμματα μελισσόχορτου, φασκόμηλου, θυμαριού, μολόχας και αγριοκαστανιάς αλλά στη δική μου μύτη πιο έντονα νιώθω το θυμάρι. Νομίζω πως είναι εύκολο στη χρήση για ένα παιδί και πάλι λόγω της σύστασης του δε θα φοβηθώ αν τα χεράκια δεν πλυθούν αμέσως μετά τη χρήση (ελπίζω βέβαια πως θα το θυμηθούν και θα είναι τυπικές).

Με 35% έκπτωση που το βρήκα στο φαρμακείο του Θεοφιλάτου, μου κόστισε 2,57 ευρώ το τεμάχιο. Η απλή αμμωνία στο σ/μ της γειτονιάς είναι ακριβότερη, επομένως δεν τίθεται θέμα για το αν είναι μια συμφέρουσα αγορά. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.


Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από τα άλλα. 

Τα κορίτσια μου θα πάνε κατασκήνωση και θα ζήσουν δυο εβδομάδες μακριά από τις φτερούγες μου. Μάλλον εγώ θα δυσκολευτώ περισσότερο από ότι αυτές. Τα μικρά μου κοριτσάκια δεν είναι πια μικρά.              

Ουφ...κουράγιο!

Σας φιλώ!!!       xxx

10 σχόλια :

  1. Αν και δεν είμαι μανούλα για να καταλάβω το πως νιώθεις, το ποστ σου με έβαλε στο κλίμα. Πάντως το γαλάκτωμα Μύρτιλο και Σιτρονέλα, θα το τιμήσω με την πρώτη ευκαιρία... μιας και φέτος τα άτιμα με βάλανε από νωρίς στο μάτι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τις μέρες που θα λείπουν θα ζω σε αναμμένα κάρβουνα...ουφ... τεσπα, το γαλάκτωμα το δοκίμασα ήδη και κάνει καλή δουλειά, στο Θεοφιλάτο βγαίνει και σε πολύ καλή τιμή.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες προτάσεις Ελένη μου.. Είμαι σίγουρη ότι σαν πρώτη φορά θα δυσκολευτείς να τις αποχωριστείς αλλά θα περάσουν τέλεια οι κόρες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές θα περάσουν υπέροχα , είμαι σίγουρη, εγώ δεν ξέρω πως θα το πάρω :) Θα πνιξω τον πόνο μου στα ψώνια μάλλον, θα έχει και εκπτώσεις, λουκούμι έρχεται.

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά θα περάσεις! Κάνε πράγματα που δε θα έκανες όσο τις έχεις, άσε το άγχος του "τι θα μαγειρέψω σήμερα" στην άκρη, θα μείνετε και λίγο μόνοι σας με τον σύζυγο να ανανεωθείτε και όταν γυρίσουν θα είστε όλοι με τέλεια διάθεση. Εμείς την παρακαλούσαμε τη μικρή να πάει κατασκήνωση με τις ξαδέλφες της αλλά που! Τώρα όμως που κλείνει τα 14, ούτε να μας δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 14; πω πω ολόκληρη κοπέλα :)
      Λογικά θα περάσουμε όλοι ωραία, άλλωστε μια αλλαγή την έχουμε και οι τέσσερις ανάγκη.
      Κατασκήνωση πήγαινα και εγώ μικρή και περνούσα πολύ ωραία, έχω γλυκές αναμνήσεις από τότε.
      Σε ευχαριστώ Tomboy :)

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να τους αρέσει! Εγώ λάτρευα τις κατασκηνώσεις και πήγαινα για χρόνια!
    Πολύ καλές αναμνήσεις!
    Όσο για σένα, η πρώτη φορά είναι δύσκολη. Μετά που θα πάει, συνηθίζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μωρέ όταν πήγαινα και εγώ καλοπερνούσα. Τώρα καταλαβαίνω τη μαμά μου που είμαι στη θέση της...

      Διαγραφή
  5. Χαχα!Τέλεια θα περάσουν βρε!!Αρκεί να μην τους πεις εσύ όλους τους προβληματισμούς σου και τους μεταφέρεις το άγχος σου γιατί τότε...δεν θα αργήσουν να γυρίσουν σπίτι και θα ναι κρίμα!
    Σκέψου ότι θα ξεκουραστείς και συ λιγάκι! :)

    Πολύ ωραίες οι επιλογές αλλά κυρίως οι τιμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σούπερ τα πακετάκια και σε σκούπερ τιμές! Είμαι σίγουρη ότι τα κορίτσια σου θα περάσουν τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή