Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

Roger&Gallet, Fleur de figuier, μυρωδιά σύκου και αναμνήσεις.




Γεια σας κορίτσια μου,

Κυριακή σήμερα, ημέρα χαλάρωσης και ξεκούρασης. 

Όταν πήγαινα λύκειο, η Κυριακή ήταν η χειρότερη μου μέρα. Ξυπνούσα πολύ πρωί, διάβαζα και πήγαινα στο φροντιστήριο ( της τρίτης δέσμης, είμαι με το παλιό σύστημα ) γιατί ήταν η μέρα που γράφαμε τα τεστ. Πήγαινα στου Μπαχαράκη, ένα από τα καλά φροντιστήρια της Θεσσαλονίκης που όμως είχε ένα πολύ μεγάλο μειονέκτημα. 

Ήταν γωνία Αριστοτέλους με Μ.Αλεξάνδρου, ακριβώς πάνω στην παραλία. Έβγαινα από το μάθημα και έβλεπα τον κόσμο να πίνει καφέ στο Ολύμπιον. Τι ψυχοπλάκωμα ήταν αυτό που ένιωθα! Ναι, ήθελα να περάσω στο πανεπιστήμιο, ήμουν σταθερή στο στόχο μου αλλά εκείνα τα λεπτά που περίμενα το αστικό και τους έβλεπα όλους χαλαρούς και ανέμελους να χαζολογάνε νομίζω μου άφησαν ένα μικρό απωθημένο.

Τα χρόνια που ακολούθησαν η Κυριακή έγινε η μέρα που δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ με κάτι άλλο πέραν του εαυτού μου. Ήταν η μέρα που έκανα τα beaute μου (για να είμαι λαμπερή τη βδομάδα που ξεκίναγε) και η μέρα που απολάμβανα τις μυρωδιές χωρίς τη βιασύνη των άλλων ημερών. Τη μυρωδιά του πρωινού φρεσκοψημένου καφέ και του κυριακάτικου μεσημεριανού ψητού. Μαζί με τη μαμά μου κάναμε ατμόλουτρα με βότανα, βάζαμε μάσκες και κρέμες. Κυριακάτικη ιεροτελεστία που πλέον κάνω και με τις κόρες μου.

Θυμάμαι που σκάλιζα τα καλλυντικά της μαμάς μου και ένιωθα σα να άνοιγα σεντούκι θησαυρού. Η μαμά μου έχει αδυναμία στα φρουτένια αρώματα και αγαπά πολύ τα σαπούνια ( από κάπου έχω κληρονομήσει την αγάπη μου). Ο μπαμπάς μου πάντα είχε τον τρόπο του να της βρίσκει σαπούνια τυλιγμένα σε πολυτελή χαρτιά και αγγλικές κρέμες σώματος που μοσχοβολούσαν και αυτή τα είχε όλα στα συρτάρια της και τα τακτοποιούσε όλο καμάρι.


 
Έψαχνα αντηλιακό στα on line φαρμακεία, όταν η ματιά μου έπεσε στο σαπούνι της φωτογραφίας. Vintage σαπούνι, με το χαρακτηριστικό τύλιγμα στο χαρτί και με ένα όνομα πολλά υποσχόμενο . Fleur de figuier, άνθος σύκου. Δε χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ, έπρεπε να γίνει δικό μου, έπρεπε να το πάρω στα χέρια μου. 

Όταν το παρέλαβα, μύριζε όλο το δέμα σύκο και νοσταλγία. Πόσο πολύ με ταξιδεύουν οι μυρωδιές. Το σαπούνι μπήκε ευλαβικά στο συρτάρι με τα καλά εσώρoυχα, κόλπο της μαμάς για να μυρίζουν όλα όμορφα. 

Θα το χρησιμοποιήσω κάποια στιγμή, αλλά όχι ακόμη. Για την ώρα θέλω να το χαρώ έτσι και να θυμάμαι τα μικράτα μου.

Μπορείτε να το βρείτε εδώ με έκπτωση 4,83 ευρώ (από 6,90 αρχική), 100γρ από το φαρμακείο o farmakopoiosmou.gr.

Ήθελα να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της σειράς, έχουν μια καλούτσικη γκάμα με αυτό το άρωμα. Βρήκα λοιπόν αυτό το κουτί δώρου. Ένα άρωμα και μαζί ένα μικρό αφρόλουτρο και μια κρέμα σώματος, μια χαρά μου φάνηκαν για τις πρώτες μου δοκιμές. Το κουτί του επίσης είναι πολύ ωραίο και θα το κρύψω για να φυλάξω κατιτίς.

Μπορείτε να βρείτε εδώ το σετ με έκπτωση στα 27,23 ευρώ (από 38,90 αρχική τιμή).

Roger&Gallet, Fleur de figuier.

Να ξεκινήσω εξηγώντας πως δεν είναι άρωμα, eau de parfum, αλλά fresh fragrant water, ένας οικονομικός τρόπος δηλαδή για να αρωματίζεστε καθημερινά. Θα περίμενε κανείς να μην έχει έντονη απόδοση και διάρκεια, παρόλα αυτά, όσες φορές το φόρεσα, έλαβα σχόλια κολακευτικά και θαρρώ πως κράτησε αρκετά.

Μυρίζει σύκο, αναμειγμένο με εσπεριδοειδή, ξεχωρίζω την μυρωδιά του γκρέιπφρουτ. 

Την αγαπώ τη μυρωδιά του σύκου. Η γιαγιά μου η Μόσχα, στο εξοχικό σπίτι στην Πρίγκηπο (στα Πριγκηπόνησα στην Τουρκία) είχε μια πελώρια συκιά, μαζεύαμε σύκα και τα κάναμε γλυκό. Με ταξιδεύει πολύ αυτό άρωμα, πίσω σε στιγμές πολύ δικές μου.

Δε γνώριζα πως υπήρχε άρωμα τέτοιο. Κάποια στιγμή πέρσι έπεσε στα χέρια μου το  Philosykos της Diptyque (ήταν στο συνδρομητικό κουτί Cherrybox), το δοκίμασα αλλά δυστυχώς δεν είχε ταιριάξει καθόλου στο δέρμα μου, δεν έμενε καθόλου. Είχα ακούσει για τα Roger&Gallet, αλλά μια ανάρτηση στο By MataHari ήταν αυτή που με έπεισε να δοκιμάσω. Χάρηκα πολύ που το έκανα.

Το άρωμα σε αυτή τη συσκευασία είναι 100ml. Υπάρχει και σε 30ml, μπορείτε να το βρείτε εδώ και κοστίζει 13,23 ευρώ (από 18,90 αρχική ).

Κάποιες φορές τυχαίνει οι αγορές μέσω internet να μην είναι πετυχημένες ή να μη μας ικανοποιούν απόλυτα. 

Εδώ συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Το κουτί που παρέλαβα είναι πολύ πιο όμορφο από κοντά. Μου άρεσε η όλη αισθητική του, τα χρυσά κλαράκια στο κουτί, το όμορφα σχεδιασμένο μπουκάλι με τα σύκα, το λογότυπο με τον vintage αέρα, το χάρηκα.

Το άρωμα (που δεν είναι άρωμα είπαμε, αλλά εγώ έτσι θα το λέω ) το συνόδευαν δυο σωληνάρια των 50ml. Ένα αφρόλουτρο και μια λεπτόρρευστη κρέμα σώματος. 

Τα χρησιμοποίησα για να ενισχύσω το άρωμα σύκου και έδωσαν στο μπάνιο μου μια αίσθηση πολυτέλειας. Συνήθως αυτά τα συνοδευτικά τα φυλάω για ταξίδια, το μέγεθος τους βολεύει πολύ και στις διακοπές η διάθεση μου είναι πάντα πιο παιχνιδιάρικη, οπότε τα χαίρομαι και περισσότερο.

Τόσο το αφρόλουτρο, όσο και η κρέμα σώματος υπάρχουν και σε μεγάλο μέγεθος. Το αφρόλουτρο μπορείτε να το βρείτε εδώ, κοστίζει 7,56 ευρώ(από αρχική 10,80) τα 200ml. Δεν περιέχει σαπούνι, parabens, χρωστικές ή θειικά άλατα και είναι με βούτυρο καριτέ.

Την κρέμα σώματος μπορείτε να τη βρείτε εδώ, κοστίζει 10,43 ευρώ (από 14,90 αρχική) τα 200ml. Στη σύνθεση της περιέχει γλυκερίνη, ελαιόλαδο, βούτυρο καριτέ και γάλα σύκου. Δεν περιέχει parabens.


Μια μικρούλα λεπτομέρεια στο κουτί , από αυτές που προσέχω και εκτιμώ.


Μαζί με τις αγορές μου έλαβα και ένα μικρό πορτοφολάκι της Roger&Gallet. Χρυσό με κόκκινο και με το Παρίσι που αγαπώ πολύ. Είχαμε πάει ταξίδι του μέλιτος εκεί, οπότε οι παρισινές εικόνες μου φέρνουν κάθε φορά ωραίες αναμνήσεις. Το πορτοφολάκι θα βρει μια θέση στην τσάντα, μάλλον με καλλυντικά για touch ups. Εκτός και αν το ανακαλύψει η κόρη μου...τότε θα βρει μια θέση στη δική της τσάντα :)


Οι αγορές που σας έδειξα σήμερα έγιναν από το on line φαρμακείο  ofarmakopoiosmou.gr . Δεν το είχα δοκιμάσει άλλη φορά, είχα διαβάσει όμως καλές κριτικές και ψάχνοντας στο skroutz το συγκεκριμένο είχε την καλύτερη τιμή και ήταν και το μοναδικό με τόσο μεγάλη ποικιλία στα Roger&Gallet.
Παρασκευή απόγευμα έβαλα την παραγγελία μου, Σάββατο είχε ήδη πάει στη μεταφορική (με τη Γενική Ταχυδρομική τα στέλνουν) και Τρίτη πρωί ήταν τα στα χέρια μου (Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Τα μεταφορικά είναι 2 ευρώ για την Αττική, 3 ευρώ για την υπόλοιπη Ελλάδα και δωρεάν για αγορές άνω των 30 ευρώ. Η αντικαταβολή κοστίζει 1,5 ευρώ, αλλά γίνονται πληρωμές και με pay pal, πιστωτική ή κατάθεση σε τράπεζα. Πλήρωσα με αντικαταβολή.
Απάντησαν ευγενέστατα στο τηλέφωνο που ήθελα να διευκρινίσω κάτι και μου αρέσει που στη σελίδα τους στο facebook υπάρχει η δυνατότητα να αφήσεις σχόλια (άρα και να διαβάσεις σχόλια των άλλων).
Όταν έθεσα την παραγγελία, στο κουτάκι για τις παρατηρήσεις ζήτησα κάποια συγκεκριμένα δείγματα που ήθελα να δοκιμάσω, αν υπήρχαν. Όχι μόνο μου έβαλαν αυτά που ζήτησα αλλά και κάποια παραπάνω.
Πολύ τα χάρηκα τα Roger&Gallet μου και ανυπομονώ να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα αρώματα. Θα χαιρόμουν πολύ αν μου αφήνατε στα σχόλια τις δικές σας προτάσεις, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο της σειράς και αν σας άρεσε.
Σας φιλώ!!!        xxx

Υ.Γ. Μιας και μιλάμε για ταξίδια σήμερα να σας συστήσω τη φίλη μου Άσπα, που μόλις ξεκίνησε το ταξίδι της στο beauty blogging. Άσπα μου καλώς όρισες :) http://blackroseblossoms2.blogspot.gr/

17 σχόλια :

  1. Για τα προιοντα δεν θέλω να πω τίποτα, μόνο για το ποστ σου. Το λάτρεψα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με την καλή σου την κουβέντα, σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  2. Δεν με ξετρελαίνει το άρωμα του σύκου αλλά επειδή έχω ήδη ένα άρωμα από αυτήν την εταιρία είμαι σίγουρη ότι θα μυρίζει τέλεια :)
    Θα προσπαθήσω να το βρω να το μυρίσω, με έβαλες σε πειρασμό χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον και στα υπόλοιπα αρώματα της εταιρείας θα είναι έτσι , δεν είναι σκέτο νέτο σύκο , έχει και άλλα αρώματα μέσα. Εσύ ποιο έχεις; Νομίζω και το τριαντάφυλλο θα μου αρέσει.

      Διαγραφή
  3. Το λάτρεψα το post Ελενάκι!!! Έχω αγοράσει καιρό ένα Roger Gallet Trio Κρέμες Χεριών αλλά δεν τις έχω ανοίξει καν ακόμα....και επειδή έρχεται καλοκαίρι από φθινόπωρο θα έχω άποψη.... Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ Έλενα νομίζω για καλοκαιράκι θα είναι ό,τι πρέπει , θα περιμένω τη γνώμη σου. Σε φιλώ ;)

      Διαγραφή
  4. Αχ τι μου θύμησες! Στου Μπαχαράκη πήγαινε η μία μου κολλητή και η άλλη σε αυτό στη Τσιμισκή (κυρίως για 1ο και 2ο δεσμίτες) που έχω ξεχάσει πια το όνομά του. Εγώ πάλι αντί για φροντιστήριο είχα ιδιαίτερα, αλλά την έκανα την απογευματινή μου "βόλτα" στο κέντρο λόγω ωδείου. Πόσο ζήλευα, να έχω αυτό το αίσθημα της κούρασης και της πίεσης από τα μαθήματα + το άγχος των πανελληνίων και να βλέπω τα παιδιά του Πανεπιστημίου να πίνουν τους καφέδες τους αραχτά και να λέω, θα έρθει ποτέ η δική μου η ώρα;
    Με τη μυρωδιά του σύκου μεγάλωσαμε και εμείς, η γιαγιά είχε μια μεγάλη συκιά έξω από το σπίτι της, τόσο ψηλή που άπλωνες τα χέρια από το μπαλκόνι και έκοβες το σύκο της προτίμησής σου. Τι γλύκα αυτό το άρωμα! Τα τελευταία χρόνια το θυμήθηκα και ψάχνω ότι μυρίζει σύκο, όχι με μεγάλη επιτυχία μέχρι στιγμής. Τα Zara είχαν παλαιότερα ένα αποσμητικό χώρου σε στικ που μύριζε υπέροχα αλλά το σταμάτησαν. Θα επισκεφτώ κάποιο φαρμακείο να το δοκιμάσω το Roger & Gallet αν μου κάνει, προς το παρόν βολεύομαι με του Κορρέ (λευκό τσάι και φρέζια). Από το συγκεκριμένο site δεν έχω παραγγείλει ποτέ, προτιμώ του Καλλιβωκά, ίδιες τιμές έχουν από όσο είδα ευτυχώς.
    Πάντως αυτά τα αρώματα (και εγώ έτσι τα λέω και ας μην είναι) είναι πολύ βολικά! Τουλάχιστον για το γραφείο που δε θέλεις να ενοχλείς τους γύρω σου αλλά να είσαι αρωματισμένη, είναι ότι πρέπει.
    Από σαπούνια μου αρέσουν τα Αlighiero Campostrini, είναι μία οικογενιακή επιχείρηση που κρατάει τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής σαπουνιών σε χάλκινα καλούπια, είναι τελείως φυσικά και μυρίζουν πολύ έντονα. Τα έχει στο Ηοndos, είναι πολύ μεγάλα και συνήθως τα κόβω στη μέση, τα βάζω σε πουγκιά οργάντζας και μετά στα συρτάρια.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει μείνει ακόμη εκείνη η αίσθηση και έχουν περάσει και πόσα χρόνια...

      Πάντα τα σχόλια σου μου αρέσουν πολύ, σε ευχαριστώ για όλα. Τα σαπούνια θα τα ψάξω στην επόμενη επίσκεψη στο Χόντος.

      Διαγραφή
  5. Την αγ'απησα αυτη την αναρτηση Ελένη μου! Με ταξίδεψες και μένα! Τα σαπουνια τα αγαπώ και εγώ.....Από το Roger αγάπησα αυτά με τα ανθη πορτοκαλιού!...τωρα που το λες ουτε εγω τα εχω χρησιμοποιησει, ε, καποιο συρταρι μου αρωματιζουν σιγουρα! Θα σταθώ για ακομα μια φορά για την ιεροτελεστια Beaute που κανεις με τις κορες σου! Μπραβο και μονο αυτο! Η στιγμή κρύβει όλο το νόημα της ζωής! Φιλια πολλά κοριτσι!
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθη πορτοκαλιού ε; πολλά υποσχόμενο και αυτό :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ανάρτηση, με ταξίδεψε πραγματικά! Πόσο όμορφες αυτές οι Κυριακές χαλάρωσης και beaute και πόσο μου λείπουν σε καιρούς πίεσης...
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχο ποστ γεματο αναμνησεις,μυρωδιες και νοσταλγια..μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μυρωδιά του σύκου πάντα με καθηλώνει! Μου αρέσει τρελά :)
    Το άρωμα του Cherrybox το δοκίμασα και μου άρεσε αρκετα, νομίζω μου ταίριαξε...Αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό το σετάκι, είναι πανέμορφο!
    Μας ταξιδεψες με το post σου Ελένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σύκο είναι μια μυρωδιά πολύ ιδιαίτερη και για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να έχει τόσους πολλούς φανς!
      Χαίρομαι που σου άρεσε, φιλάκιααα

      Διαγραφή
  9. Πόσο μα πόσο πολύ μου αρέσει το σύκο σαν άρωμα!!! Είχα δοκιμάσει πέρυσι ένα after sun της apivita με αλόη και σύκο και από τότε ψάχνω για προϊόντα με αυτό το άρωμα, κάποια στιγμή θα τα δοκιμάσω και ελπίζω να μου αρέσουν τόσο όσο και εσένα!
    :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή