Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

Βουτιά στο Just In Beauty, μέρος Α'


www.justinbeauty.com

Γεια σας κορίτσια μου,
από μια Περαία που άρχισε να μπαίνει στους καλοκαιρινούς ρυθμούς και από μια Ελένη που άρχισε από τώρα να ονειρεύεται παραλίες και μοχίτο. Ήδη έκανα το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα και βγήκα άσπρη άσπρη στην παραλία. "Πως είμαι έτσι, μόνο το γερμανικό σανδάλι με την κάλτσα μου λείπει" σκέφτηκα και γέλασα μόνη μου. Ναι, πολλές φορές τσακώνω τον εαυτό μου να λειτουργεί με στερεότυπα. Άσχημο κουσούρι, που προσπαθώ να το αποβάλλω, παρόλα αυτά καταλαβαίνω πως κάποιες φορές δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά. Έχοντας στο μυαλό μου την εικόνα της κατακόκκινης από τον ήλιο Γερμανίδας τουρίστριας με τη βερμούδα και την ανατομική παντόφλα σετ με την άσπρη κάλτσα (έχουν φωλιά στη Χαλκιδική και βγαίνουν κάθε καλοκαίρι), απέρριπτα πολύ εύκολα οτιδήποτε γερμανικό είχε σχέση με μόδα και ομορφιά. Λάθος; Μεγάλο!
Μια επίσκεψη στη Γερμανία ήταν αρκετή για να καταλάβω πόσο λανθασμένα σκεφτόμουν (και να γυρίσω πίσω με τα διπλάσια μπαγκάζια). Ανακάλυψα πολλά προϊόντα ομορφιάς χρήσιμα σε κάθε γυναίκα, μάρκες που συνδύαζαν πολύ καλή ποιότητα με προσιτή τιμή. Κάποιες μάρκες ίσως ήδη να γνωρίζετε, σήμερα θα μάθουμε και άλλη μία, την Cosart Cosmetics.

www.justinbeauty.com

H Cosart είναι μια εταιρεία που προσφέρει ποιοτικά προϊόντα ομορφιάς από το 1988. Τα καλλυντικά της είναι όλα cruelty free, δεν περιέχουν φαγεσωρογόνα και parabens, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως τα κραγιόν δεν περιέχουν μόλυβδο. Στην Ελλάδα τα Cosart μπορούμε να τα βρούμε στο Just in beauty, ένα προσεγμένο e shop με έδρα τη Θεσσαλονίκη που αξίζει να το επισκεφθείτε. Πριν λίγες μέρες έλαβα ένα κουτί γεμάτο όμορφα πράγματα για να δοκιμάσω.

Cosart oil free make up

Μόλις άνοιξα το κουτί το μάτι μου έπεσε πρώτα πάνω στο make up. Δοκιμάζοντας το στο χέρι, η απόχρωση μου φάνηκε καλή και σκέφτηκα πως μάλλον τώρα θα το δοκιμάσω μια φορά και θα το κρύψω για το χειμώνα, μιας και τώρα το καλοκαίρι φοράω κυρίως αντηλιακή με χρώμα. Έχω ένα λεκεδάκι στο χέρι μου και πάντα δοκιμάζω εκεί τα make up για να τεστάρω την κάλυψη. Το Cosart πέρασε το πρώτο τεστ μου.
Περνώντας στην εφαρμογή στο πρόσωπο (χρησιμοποιώ stippling πινέλο αλλά μπορείτε να το απλώσετε και με σφουγγαράκι ή και με τα δάχτυλα) κατάλαβα πως κάθε άλλο παρά στην άκρη δε θα μείνει το make up. Παρόλο που μου πρόσφερε πολύ καλή κάλυψη και μου έκρυψε όλες τις κοκκινίλες και τις πανάδες μου, το ένιωθα "ελαφρύ" στο πρόσωπο, κάτι που σίγουρα όλες ζητάμε το καλοκαίρι. Το δοκίμασα και στο γυμναστήριο και μετά από μια ώρα zumba δε γυάλιζα και εξακολουθούσα να έχω μια καλή όψη. Super!
Διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά του κατάλαβα γιατί μου άρεσε τόσο. Είναι ένα oil free προϊόν που συνδυάζει κρέμα ημέρας, concealer και make up. Στη σύνθεση του περιέχει ένα φυτικό συστατικό που έχει αντιφλεγμονώδη δράση (άρα βοηθά στην ακμή) και η σύσταση του είναι τέτοια που καλύπτει ικανοποιητικά τις λεπτές γραμμές έκφρασης. Δεν περιέχει parabens.
Μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω. Νομίζω πως θα μπορούσα να το σετάρω και πολύ ωραία με αυτή την πούδρα. Το make up κοστίζει 16,90 ευρώ, η συσκευασία περιέχει 30ml και είναι διαθέσιμο σε τέσσερις αποχρώσεις. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Cosart mechanical eye liner

Αν το make up μου άρεσε μια φορά, εδώ πέταξα τη σκούφια μου. Μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ με μαύρο μολύβι, όσο όμως καλοκαιριάζει το βρίσκω "βαρύ". Ειδικά τα πρωινά που κάνω ένα πιο ανοιχτόχρωμο και απαλό μακιγιάζ, αποφεύγω εντελώς το μαύρο και χρησιμοποιώ καφέ, πράσινο ή μπλε. Μπλε, κυρίως μπλε. Το αγαπώ πολύ αυτό το χρώμα και νομίζω πως χαρίζει στο μακιγιάζ έναν άλλο αέρα. Ακόμη και χωρίς τίποτε φανταχτερό με λίγο μπλε μολύβι μπορεί να τονιστεί το μάτι και να δώσει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

Cosart mechanical eye liner

Το συγκεκριμένο μολύβι είναι μηχανικό και το έχω βολευτεί αφάνταστα, τέρμα το ξύσιμο, με ένα γύρισμα έχω όση ποσότητα χρειάζομαι. Η απόχρωση του είναι η 938, ένα υπέροχο σκούρο μπλε που ταιριάζει πολύ με τα καστανά μάτια. Εύκολο στην εφαρμογή, μαλακό όσο χρειάζεται και γίνεται αδιάβροχο σε πέντε λεπτάκια. Αν το make up το δοκίμασα στη zumba, το μολύβι το τέσταρα στο masala bhangra (μοιάζει πολύ με zumba, αλλά οι κινήσεις είναι του Bollywood) και νομίζω δεν υπάρχει δυσκολότερο τεστ. Μετά από μια ώρα έντονου χορού το μολύβι ήταν στη θέση του , δίχως την παραμικρή μουτζούρα. Δεν ερέθισε τα μάτια μου, δεν είχα κανένα πρόβλημα με τους φακούς μου και για το ντεμακιγιάζ του χρησιμοποίησα ένα απλό micellaire "νεράκι".
Είναι διαθέσιμο σε 31 αποχρώσεις και έχω ήδη βάλει στη λίστα μου τη 017 (ένα πανέμορφο πράσινο) και τη 912 (ένα φανταστικό μωβ). Κοστίζει 6,90 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε εδώ.


Τα παραπάνω καλλυντικά, αλλά και αυτά που θα σας δείξω στο επόμενο μέρος, μπορείτε να τα βρείτε στο Just In Beauty, ένα ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα με ολοκληρωμένες σειρές επαγγελματικών προϊόντων μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, σώματος και νυχιών (Cosart, Mesauda). Τα μεταφορικά του είναι πολύ χαμηλά (2,90 ευρώ) και για αγορές άνω των 40 ευρώ είναι δωρεάν. Στη σελίδα θα βρείτε συχνές προσφορές και εκπτώσεις, μπορείτε να ενημερώνεστε για αυτές από το προφίλ τους στο facebook εδώ. Ρίξτε μια ματιά, εγώ έχω ήδη βάλει στο καλάθι μου κάποια προϊόντα για νύχια και μια κεριέρα.


Στην επόμενη ανάρτηση θα υπάρχουν τα υπόλοιπα καλούδια από το κουτάκι και κάποιες ωραίες προσφορές του Just In Beauty, μέχρι τότε σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη εβδομάδα :)

Σας φιλώ!!!     xxx

Μπορείτε να δείτε και το Β' μέρος εδώ

18 σχόλια :

  1. Πολύ ενδιαφέροντα φαίνονται, ειδικά το μολύβι, μ'άρεσε πολύ και στο μακιγιάζ που το χρησιμοποίησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, το μολύβι όντως είναι πολύ καλό, μου άρεσε σαν χρώμα και το χάρηκα γιατί είναι σταθερό.

      Διαγραφή
  2. το foundation ακούγεται πολύ ενδιαφέρον (καλά μωρέ στο γυμναστήριο?)
    Κούκλααα στις φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα όποτε έχω να δοκιμάσω καλλυντικά τα τεστάρω στο γυμναστήριο, είμαι η τρελή της γειτονιάς που τις μισές μέρες πάω νορμάλ για γυμναστική και τις άλλες μισές πάω θαρρείς και θα έρθει ο πρέσβης χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο μολύβι και ακομα πιο υπέροχες φωτογραφιες! Αγαπάω και εγω μπλε και πράσινα μολύβια!!!
    φιλια πολλά Ελενάκι
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη πόσο συμφωνώ με τα χρώματα! Στη σελίδα είδα ήδη ένα πράσινο που το άκουγα να με φωνάζει ολοκάθαρα :)

      Διαγραφή
  4. όταν λέω ότι τα μπλε ταιριάζουν στα καφέ και στα σκούρα μάτια..
    το βλέπω όταν πρέπει με κάτι να το σκουρύνω...πολύ ωραία σου πάει!!!
    (χαρά στα κουράγια σου για την zumba)
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ, νομίζω πως το μπλε είναι μια ωραία εναλλακτική του μαύρου :)
      όσο για τη zumba χαχαχα που να δεις το masala πως είναι!

      Διαγραφή
  5. Εγώ θα σχολιάσω για τις φωτογραφίες..Υπέροχη και το μακιγιάζ φρέσκο,καλοκαιρινό!!Τέλεια!Κι εμένα μ'αρέσουν τα μπλε μολύβια-eyeliner.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα μου γενικά και στα ρούχα όταν δε θέλω να βάλω μαύρο βάζω μπλε, το βρίσκω πολύ σικ χρώμα

      Διαγραφή
  6. Μία κούκλα!!! Υπέροχη στις φωτογραφίες πραγματικά!
    Δεν έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά ακούγονται όλα πολύ θετικά!
    kisses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Το Just in beauty πρόσφατα το γνώρισα και από ότι είδα έχει πολλά πραγματάκια σε συμφέρουσες τιμές, είναι και ελληνικό, οπότε ένας λόγος παραπάνω για να το στηρίξω

      Διαγραφή
  7. Κούκλα στο μακιγιάζ που έκανες. Είχα δοκιμάσει την cosart στη Γερμανία. Χάρηκα που την βρήκα και στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Τώρα τα γνώρισα και μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  8. κουκλα στις φωτογραφιες!μπραβο ελενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή