Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Πρόλαβε τις πανάδες στο πρόσωπο, βάλε αντηλιακό :)


Η καμμένη φυσά και το γιαούρτι, αντηλιακά προσώπου για να μην ξαναδώ πανάδες και λεκέδες από τον ήλιο

Γεια σας κορίτσια μου,
το σημερινό μας θέμα είναι τα αντηλιακά. Θα ξεκινήσω λίγο ανορθόδοξα, λέγοντας πως φέτος αγόρασα μόνο προσώπου. Μέσα από αναζήτηση για άλλα θέματα σχετικά με τις κόρες μου και την υγεία τους, έμαθα πως ένα μεγάλο ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού έχει έλλειψη βιταμίνης D (που παράγεται όταν το σώμα εκτίθεται στον ήλιο). Οι νέες οδηγίες που δίδονται πλέον είναι μικρότερη χρήση αντηλιακού και αποφυγή έκθεσης στον ήλιο τις επικίνδυνες ώρες 12:00-16:00.

Ίσως να θυμάστε τον πόνο μου με τις πανάδες που σας έγραφα εδώ, μια φορά τις έβγαλα και έκτοτε με παιδεύουν. Από τότε λοιπόν κρέμα προσώπου με δείκτη spf φοράω καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, απλά από το Μάρτιο και ως τα τέλη του Σεπτέμβρη ο δείκτης είναι υψηλότερος. Αυτή είναι και η συμβουλή μου σε όλες σας, ποτέ μα ποτέ μην αμελείτε την προστασία του προσώπου σας (ας συνθέσει ο οργανισμός μας τη D από το υπόλοιπο σώμα), ακόμη και όταν έχει συννεφιά. Αυτές οι ρημαδοπανάδες ευκαιρία ψάχνουν.



Όχι, δεν υπήρχε περίπτωση να μην το βάλω στο καλάθι μου :)

Το Μάρτη λοιπόν έκανα τις αγορές μου από το Pharmacyonclick.gr . Βρήκα πολύ ωραίες προσφορές και είπα να τις εκμεταλλευτώ. Το πρώτο που μου τράβηξε την προσοχή ήταν το Bioderma, μάλλον πιο πολύ γιατί έδινε δωράκι το Sensibio H2O, το γνωστό σε όλες "νεράκι" ντεμακιγιάζ. Τα εύσημα ανήκουν πάντως στην αγαπημένη μου Στέλλα του Stars and stellars που μου έστειλε με μήνυμα την προσφορά.

Photoderm max ultra fluide spf50+

Παρόλο που σχεδόν παντού έχω διαβάσει εξαιρετικές κριτικές για το micellaire της Bioderma, δεν έχω δει άλλα προϊόντα της εταιρείας να είναι τόσο διαδεδομένα. Η Bioderma όμως μας δίνει και άλλα διαμαντάκια, όπως αυτό το αντηλιακό προσώπου.
Είναι λεπτόρρευστο και δίνει ένα ματ αποτέλεσμα, σχεδόν εξαφανίζεται θα έλεγα, χωρίς να αφήνει εκείνες τις αντιαισθητικές ασπρίλες, ούτε και τη λιπαρότητα που αφήνουν άλλα. Δεν έχει άρωμα, ούτε parabens και η σύνθεση του είναι για ευαίσθητα και δυσανεκτικά στον ήλιο δέρματα, καλή ώρα σαν και το δικό μου.
Είναι 40ml η συσκευασία του και μου κόστισε 15,20 ευρώ με την έκπτωση, αντί της αρχικής τιμής των 19 ευρώ. Μπορείτε να το βρείτε στο Pharmacyonclick.gr


Avene Πακέτο Προσφοράς Αντηλιακή Κρέμα spf 50 50ml + Ιαματικό Νερό 50ml

Ένα αντηλιακό δεν είναι ποτέ αρκετό στην εξωτική Περαία. Φέτος η Avene έβγαλε πολύ ωραία κουτιά προσφοράς (να και ένα καλό της κρίσης, βρίσκουμε συχνές προσφορές και πακέτα σε συμφέρουσες τιμές, επιτέλους). Πέρσι είχαμε δοκιμάσει με τη μαμά σε δειγματάκι το παραπάνω αντηλιακό και μας είχε φανεί αρκετά καλό. Οι καλές εντυπώσεις σε συνδυασμό με την εξαιρετική τιμή (11 ευρώ και δώρο ένα μικρό σπρέι ιαματικού νερού, δεν την προσπερνάς έτσι μια τέτοια προσφορά) οδήγησαν στην αγορά δύο κουτιών, ένα για μένα και ένα για τη μαμά μου.

Αντηλιακή κρέμα με spf50+ και δώρο ιαματικό νερό 50ml

Η μαμά προτίμησε την απλή εκδοχή αντηλιακού. Από όσα μου είπε, της άρεσε πάρα πολύ. Το νιώθει πολύ ευχάριστο στο πρόσωπο της και δεν της αφήνει λευκά ίχνη ή λιπαρότητα. Αυτό με τη λιπαρότητα το τσέκαρα και μόνη μου, γιατί η συσκευασία γράφει πως είναι για ευαίσθητα ξηρά δέρματα και είχα υποθέσει πως θα είναι πιο "βαρύ". Τελικά έχει πολύ ωραία υφή, χωρίς να το νιώθεις να σου φράζει τους πόρους. Δεν έχει άρωμα, δεν έχει parabens.
Το σπρέι του ιαματικού νερού που το συνοδεύει μπήκε αμέσως στο ψυγείο και θα λειτουργήσει ως τονωτικό τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες.
Μικρή σημείωση: όταν είπα στη μαμά μου την τιμή ήταν σίγουρη πως ήταν παρτίδες που είχαν ξεμείνει από πέρσι. Το αναγράφει και στο κουτί (συλλεκτική έκδοση του 2014) αλλά και στο σωληνάριο η ημ. λήξης είναι το 2016, οπότε μην έχετε τις ίδιες ανησυχίες με τη μαμά :)
Θεωρώ πως το πακέτο είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, η αρχική τιμή ήταν 17,80 αλλά μπορείτε να το βρείτε εδώ με έκπτωση στα 11,03.

Avene με χρώμα και spf 50+

Εγώ προτίμησα ένα αντηλιακό με χρώμα, τα βρίσκω πολύ βολικά και τα φοράω όλο το καλοκαίρι πάνω από την ενυδατική μου αντί για make up. Ναι, θα μπορούσα να φοράω μια ΒΒ αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποια που να έχει τον υψηλό δείκτη που χρειάζομαι (αν γνωρίζετε κάποια, please let me know).

Avene

Αρχικά το χρώμα μου φάνηκε κάπως σκούρο (συγκριτικά με αυτό της Apivita που χρησιμοποιούσα) αλλά ευτυχώς στην εφαρμογή απλώνεται πολύ ωραία στο πρόσωπο και δε δίνει εφέ μάσκας (προφανώς όμως αργότερα στο καλοκαίρι να φαίνεται πολύ καλύτερο). Δεν είναι τόσο λεπτόρρευστο όσο το bioderma αλλά και πάλι ως ρευστό θα το χαρακτήριζα.
 Η συσκευασία του έχει μια πρακτική αντλία και η εφαρμογή του γίνεται πολύ εύκολα με πινέλο. Δεν έχει άρωμα, δεν έχει parabens και στη συσκευασία του είχε και αυτό δώρο το ιαματικό νερό της Avene. Μπορείτε να το βρείτε στο Pharmacy on click εδώ, στα 11,03 ευρώ με την έκπτωση (αρχική 17,80 ευρώ), νομίζω είναι μια πολύ συμφέρουσα αγορά αν ψάχνετε κάτι με χρώμα και υψηλό δείκτη.

Κάτω είναι το Avene και πάνω το Apivita.


 Apivita, αντηλιακό προσώπου για πανάδες με χρώμα, spf 50+, 50ml

Αγαπημένη Apivita, άλλη μια χρονιά μαζί
 
Κάθε καλοκαίρι χρειάζομαι περίπου 1,5 σωληνάριο αντηλιακού προσώπου. Τσεκάροντας πάντα την ημ.λήξης αυτό που περισσεύει το Σεπτέμβρη το φυλάω στο ψυγείο και το φοράω αρχές Μάρτη, μέχρι να κάνω τις νέες μου αγορές (γιατί όλο και κάτι καινούργιο βγαίνει και κάθε φορά δοκιμάζω και κάτι διαφορετικό, το μικρόβιο βλέπετε...)
Έτσι λοιπόν φέτος αποτελειώνω το δεύτερο σωληνάριο Apivita που είχα πάρει. Σας είχα μιλήσει εδώ για αυτήν, την αγαπώ πολύ. Αρκετά κρεμώδης η σύνθεσή της, αρκετά ανοιχτόχρωμη. Τη χρησιμοποίησα ευλαβικά δυο χρόνια και δεν είχα καμία ενοχλητική εμφάνιση πανάδων και λεκέδων. Δεν έχει parabens, σιλικόνες και άλλα βλαβερά, όπως σχεδόν όλα τα Apivita.
Μπορείτε να τη βρείτε εδώ στο Pharmacy on click, στα 10,74 ευρώ (από 21,50 αρχική τιμή) σε συσκευασία προσφοράς με δώρο μια μάσκα ενυδάτωσης 50ml.

Οι αγορές μου έγιναν από το on line φαρμακείο Pharmacy On Click. Είναι η δεύτερη φορά που ψωνίζω από εκεί. Τα μεταφορικά κοστίζουν 2 ευρώ (είναι δωρεάν για αγορές άνω των 50 ευρώ) και συνήθως βρίσκω χαμηλότερες τιμές συγκριτικά με άλλα φαρμακεία. Η τηλεφωνική υποστήριξη ήταν επίσης καλή. Το δέμα μου ήρθε σε δυο εργάσιμες μέρες και συνοδευόταν από αρκετά δείγματα. Έμεινα ευχαριστημένη και μάλλον θα τους προτιμήσω ξανά.

Λεπτόρρευστο ή κρεμώδες, με χρώμα ή χωρίς, σε αντλία ή σωληνάριο, αυτό που έχει σημασία είναι να προστατεύσετε το πρόσωπο σας. Ο ήλιος μπορεί να σας δημιουργήσει λεκέδες και πανάδες ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στην αγορά ή κατά τη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Προσέχουμε κορίτσια, καμιά δε θέλει σημάδια!

Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο έρχεται, βάλτε το αντηλιακό σας και απολαύστε μια βόλτα κοντά στη θάλασσα.
Σας φιλώ!!!      xxx


27 σχόλια :

  1. http://www.pharmacyonclick.gr/creme-teintee-new-best-price-prosfora-vichy-new-mat-ufh?keyword=vichy&category_id=31&model=1
    Vichy Capital Soleil Creme Teinte SPF50 αυτη αγορασα εγω φετος Ελενη.ζητα δειγματακι απο το φαρμακειο.ειναι πολυ πολυ καλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πως μου ξέφυγε αυτή; ΒΒ με 50άρι; Εισακούστηκαν οι προσευχές μου χαχαχα. Σε ευχαριστώ πολυ καλή μου για την επισήμανση :)

      Διαγραφή
    2. μου έστειλαν κ εμενα δειγματάκια (με παραγγελια απο φαρμακειο) απο αυτη που προτεινει η Ραφαλενα και εντυπωσιαστηκα με την ομοιογένεια και τη 'λάμψη' που δίνει!! σκούρη για μένα, αλλά πανέμορφο τελείωμα.
      απο αυτές που προτεινεις, ποια θα έλεγες ότι επιτρέπει να βγει λιγότερη λιπαρότητα σε σχέση με τις αλλες μετά από 3-4 ώρες; μόνο της apivita εχω δοκιμάσεi
      x

      Διαγραφή
    3. Mata, αν βρεις δειγματάκι από τη bioderma δοκίμασε το. Εναλλακτικά, δοκίμασε της Frezyderm που είναι όντως mat velvet.

      Διαγραφή
    4. ααααν βρω, θα δοκιμασω, αν κ δεν ξέρω κατά πόσο θα μου κάνουν τόσο ανοιχτόχρωμη που είμαι...
      τη βελβετ την έχω χωρις χρωμα κ μου αρέσει πολύ
      x

      Διαγραφή
  2. νομίζω πως θα καταλήξω στην apivita...
    τα κάνει όλα και συμφέρει...,
    έχω ένα δείγμα 15 ml και μου ταιριάζει πάρα πολύ καλά και σαν υφή και σαν χρώμα...
    όσο για τις πανάδες,μετά τις εγκυμοσύνες προσπαθώ να τις εξαφανίσω...
    ελπίζω κάποια στιγμή να φύγουν εντελώς...ενημερωτικότατη ανάρτηση!!!
    πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Apivita μου άρεσε και εμένα πάρα πολύ, βγαίνει και σε καλή τιμή και δίνει και ωραίο δωράκι. Από ότι κατάλαβα οι πανάδες δεν έχουν σκοπό να φύγουν απλά γίνονται λιγότερο και περισσότερο ορατές. Τουλάχιστον οι δικές μου όταν φοράω ευλαβικά αντηλιακό δεν είναι τόσο έντονες και μόλις το αμελήσω τσουπ! θαρρείς και σκουραίνουν.

      Διαγραφή
    2. Ίσως κάποια καλή λευκαντική κρέμα το χειμώνα να βοηθήσει

      Διαγραφή
    3. με μια καλή αντιηλιακή όντως μειώνεται ο τόνος τους...
      υπάρχει κάποια λευκαντική που θα πρότεινες;

      Διαγραφή
  3. Το κατάλληλο άρθρο στην κατάλληλη στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ με τη BB της kiehls έχω καλυφθεί εντελώς για μέσα στη πόλη.
    Όσο για την έλλειψη Βιτ D αφορά άτομα που δεν εκτίθονται καθόλου στον ήλιο σχεδόν
    Οκ μέσα στη πόλη, στο σχολείο αν θες άστες χωρίς αντηλιακό αλλά μη διαννοηθείς να τις βγάλεις παραλία έτσι Ελένη μου εκτός αν είναι 8 το πρωί ή 7 το απόγευμα. Ειναι πραγματικά κρίμα δεν είναι όπως όταν είμασταν εμείς παιδιά ή ακόμη παλιότερα. Και μη ξεχνάς και μόνο που πέρνουν χρώμα (και συ όχι μόνο τα κορίτσια) σημαίνει πως τα κύτταρα "τραυματίζονται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που ήρθαν τα Kiehls στη Θεσσαλονίκη η ΒΒ σίγουρα είναι ανάμεσα σε αυτά που θέλω να δοκιμάσω.

      Φυλάω τις συμβουλές σου, στην παραλία πηγαίνουμε καθημερινά μετά τις 17:30 και τα κορίτσια στην κυριολεξία δε βγαίνουν από τη θάλασσα για μια ωρίτσα τουλάχιστον. Δεν ξέρω τι θα τους βάλω, πέρσι έψαχνα αντηλιακό που να έχει συγκεκριμένα φίλτρα, φέτος αγριεύτηκα πολύ με όσα διάβασα.

      Διαγραφή
  5. Τα τελευταία χρόνια ξεκίνησα κι εγώ να χρησιμοποιώ προϊόντα με SPF όλο τον χρόνο. Της Avene το είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή, πέρυσι όμως πήρα της La Roche-Posay το Extreme Matte Fluid (ή κάτι τέτοιο)..Τα playmobil την έχουν καταβρεί.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω την αλήθεια για άλλο πήγαινα αλλά λύγισα με τις τιμές και τα δώρα :)
      Τα playmobil ζουν ζωή χαρισάμενη λέμεεε χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Πόσο χαίρομαι όταν ακούω ότι υπάρχει κόσμος που φοράει αντηλιακή προσώπου όλο το χρόνο!!! Το Α και το Ω για την υγεία του δέρματος. Εγώ παρήγγειλα από εδώ φέτος:www.ofarmakopoiosmou.gr, έχει δωρεάν μεταφορικά από 30 ευρώ και πάνω, έχει πολύ καλές προσφορές και είναι στη Θεσσαλονίκη. Είμαι λίγο δύσκολη στις αντηλιακές γιατί έχω πολύ λιπαρό δέρμα αλλά η capital soleil της vichy για ματ αποτέλεσμα μου έστρωσε πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την capital soleil και προτού αγοράσω φέτος αυτή μου είχαν συστήσει.
      Το ofarmakopoiosmou το βάζω στους σελιδοδείκτες να το τσεκάρω την επόμενη φορά, σε ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
    2. Και μια διόρθωση: Το φαρμακείο είναι στην Αθήνα, όχι Θεσσαλονίκη όπως σου έγραψα, αλλά και πάλι, την επομένη της παραγγελίας το πακέτο ήταν στην Κατερίνη.

      Διαγραφή
  7. Της Bioderma και της Apivita τα έχω δοκιμάσει και τα αγαπώ και τα δύο. Άρα τι μου λείπει, τι μου λείπει;;!! Φέτος, θα αγοράσω της Avene!! Ακούγεται πολύ καλό και η προσφορά με το αγαπημένο νεράκι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και εμένα το νεράκι με έκανε και ενέδωσα αχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Kala, kat'arxin exw sugklonistei me ta epika playmobil, 8elw ki egw tetoia pisina!!! Mou 8umises ta paidika mou xronia *snif*
    Polu wraia sullogi apo antiliakes, ki egw foraw panta sto proswpo giati paliotera eixa gemisei panades (eutuxws exoun e3afanistei pleon). Sto swma i ali8eia einai oti den bazw pote, apla prospa8w na min ka8omai polu ston ilio. Genika den eimai fan tis ilio8erapeias!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πισίνα είναι η παλιά έκδοση, η τωρινή είναι ακόμη καλύτερη :P
      Όσο για τις ρημαδοπανάδες, ουφ, ευτυχώς τις έχω under control γιατί με ενοχλούσαν πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  9. H μητέρα μου είχε βγάλει πριν χρόνια στο μέτωπο έναν μεγάλο καφέ λεκέ μετά από απογευματινή ηλιοθεραπεία. Το χειμώνα αποχρωματιζόταν αλλά το καλοκαίρι επέστρεφε ακάθεκτος. Τα 2-3 τελευταία χρόνια χρησιμοποιεί μία αντηλιακή της Roc, την Roc Soleil Protexion Anti-brown με SPF50 και ο λεκές έχει χαθεί τελείως. Αν βρεις δειγματάκι τσάκωσε το για να τεστάρεις αν σε βολεύει η υφή και το άρωμα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, θα ψάξω για το δειγματάκι.

      Διαγραφή
  10. καλα θυμαμαι που το λεγαμε,τελικα εσυ εκανες την παραγγελια και εγω εμεινα με την ορεξη!λογικα την bioderma θα προτιμησω,ξερεις τα γουστα μου.οσο για τα playmobil...ειπαμε.θα ερθω να παιξω συντομα!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μου αρέσει που έκανα τη δύσκολη και προσπαθούσα να επιλέξω, τις πήρα όλες και ησύχασα χαχαχα Σε περιμένουμε για παιχνίδι :)

      Διαγραφή
  11. ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας κατά των πανάδων!! και μένα με ταλαιπωρούν καιρό οι πανάδες και έχω δοκιμάσει τα πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή