Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

Θα τα ξαναπούμε...easterα :)


Θα τα ξαναπούμε...easterα :)

Γεια σας κορίτσια μου,
ήθελα να γράψω σήμερα δυο σειρές, που το σπίτι μου μυρίζει μαστίχα και μαχλέπι. Το αγαπώ πολύ το Πάσχα και κάθε χρόνο προσπαθώ να γεμίζω τα κορίτσια μου με όμορφες αναμνήσεις και μυρωδιές. Θέλω να θυμούνται το Πάσχα με μυρωδιές. Το άρωμα της πασχαλιάς, την ευωδία του θυμιάματος, τη γλύκα από το φρεσκοψημένο τσουρέκι.
Πάσχα σημαίνει ελπίδα και αγάπη και αυτή την εποχή τα έχω ανάγκη και τα δύο τόσο πολύ. Παίρνω αγκαλιά τα κορίτσια μου και πηγαίνουμε στην εκκλησία, συμμετέχουμε στη λειτουργία και τους μιλάω για το μήνυμα της Ανάστασης.
Αυτή η βδομάδα με βρίσκει με τα κορίτσια μου να κάνουμε πασχαλινές κατασκευές, να θυμόμαστε τα πολίτικα έθιμα και να περνάμε όμορφες στιγμές με φίλους και συγγενείς. Σήμερα ψήνουμε τσουρέκια, αύριο θα βάψουμε τα αβγά μας και τη Μ.Παρασκευή θα προσκηνήσουμε επτά διαφορετικούς Επιτάφιους, πολίτικο έθιμο που φέραμε μαζί μας. Υπάρχει ο ανοιξιάτικος αέρας στην Περαία, είναι όλα ανθισμένα και πράσινα. Η φίλη μου η Βάνα μου έφερε μοσχοβολιστές πασχαλιές από τον κήπο της και τα κορίτσια μου μάζεψαν αγριολούλουδα από το χωράφι απέναντι μας. 

Σας εύχομαι η εβδομάδα σας να είναι χαμογελαστή όπως και η δικιά μου.
 Καλό Πάσχα.

Σας φιλώ!!!    xxx




4 σχόλια :

  1. Κοριτσακι μου πασπαλισμενο με ολη την γλυκα κ τα αρωματα της Πολης, οσο μαγικες ηταν οι εικονες κ οι μυρωδιες που μας μετεφερες με την περιγραφη σου, τοσο μαγικα να περασεις το Πασχα με τους αγαπημενους σου!!! Σε ευχαριστω που για μια ακομη χρονια με εβαλες με δυο λεξουλες κ μια εικονα στο πνευμα της γιορτης σου της αγαπημενης κ μυρισα και γευτηκα το Πασχα απο τα ματια της Ελενης!!! Να σαι καλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φιλεναδίτσα, σου στελνω τα πιο γλυκά μου φιλιά με πολλές πολλές ανοιξιάτικες πεταλούδες <3

      Διαγραφή
  2. Τι γλυκιά ανάρτηση.. Αλήθεια ποια είναι τα έθιμα της Πόλης?? Δυστυχώς εμείς δεν κρατάμε κανένα από την γιαγιά μου την Σμυρνιά αλλά ελπίζω κάποτε να τα μάθω να τα κρατάω εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαστίχα και μαχλέπι... Σαν το σπίτι της Πολίτισσας της γιαγιάς μου. Με πασχαλιές στα βάζα από την εκκλησία της Άνω Πόλης. Αν και με τα θρησκευτικά έθιμα δεν τα πάω και πολύ καλά και το Πάσχα δεν το ευχαριστιέμαι ποτέ με τα βεγγαλικά (ταράζομαι πολύ) οι γιορτές είναι πάντα η αφορμή για να έρθεις κοντά με την οικογένεια, να πάρεις αλλά κυρίως να δώσεις αγάπη. Η Περαία τέτοια εποχή είναι υπέροχη και πολύ σας ζηλεύω (ξενιτεμένη στην Αθήνα βλέπεις). Το καλύτερο Πάσχα πάντως το είχα κάνει στην εκκλήσια της ρεματιάς στον Τρίλοφο. Κανένα βεγγαλικό, μόνο φως των κεριών και ο κόσμος να ψέλνει το Χριστός Ανέστη μαζί με τα αηδόνια. Καλό Πάσχα να έχετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή