Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Οικονομικά πινέλα από το e bay, αξίζουν;



Γεια σας κορίτσια μου,

αναμφίβολα τα πινέλα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για το μακιγιάζ μας. 

Για αρκετό διάστημα ήμουν το μαύρο πρόβατο γιατί χρησιμοποιούσα τα δάχτυλα μου και βολευόμουν πάρα πολύ (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα), όπως σας έχω γράψει και στην ανάρτηση "Μικρές πινελοϊστορίες και τα πέντε δάχτυλα", είχα μόνο 1-2 πινέλα για την εφαρμογή του ρουζ. 

Δειλά δειλά άρχισα να αγοράζω τα πρώτα μου πινέλα και να συνειδητοποιώ πως μπορούσα να εφαρμόσω πολύ ευκολότερα όλες εκείνες τις τεχνικές που έβλεπα στο you tube. Τα 2 πινέλα έγιναν 4 και μετά...ήρθαν οι μέλισσες! Ανακάλυψα το -αγαπημένο πλέον- I Herb και αγόρασα 11 πινέλα από τη σειρά Real Techniques των Pixiwoo

Πλέον τα χρησιμοποιώ καθημερινά και θεωρώ πως το μακιγιάζ μου είναι καλύτερο. Τα φροντίζω και τα πλένω τακτικά, μάλιστα βρήκα και πως να αξιοποιώ όσα καθαριστικά προσώπου δεν ταιριάζουν στο δέρμα μου. 

Αγαπημένα μου πινέλα είναι το stippling, για την εφαρμογή του make up και το φρυδιών, νομίζω πως η σκιά δίνει πιο ωραίο αποτέλεσμα στα φρύδια μου από ότι το μολύβι.




Πάνω στη χρήση των πινέλων άρχισα να καταλαβαίνω ποια με βολεύουν περισσότερο, ποια χρησιμοποιώ πιο συχνά και πως ένα σετ δεν είναι ποτέ αρκετό. 

Τα Sigma σίγουρα είναι η Rolls Royce των πινέλων, αλλά εξακολουθώ να βρίσκω πολύ αλμυρές τις τιμές τους. Τα πινέλα του αγαπημένου μου Goss  κάποια στιγμή θα γίνουν δικά μου, αλλά οι 140 λιρίτσες που ζητάει όσο να πει κανείς δεν είναι και λίγες. 

Έψαχνα μια οικονομική λύση για δεύτερα πινέλα. Είχα διαβάσει κάποια καλά σχόλια για τα πινέλα του Η&Μ και περίμενα να έρθει η συλλεκτική σειρά πινέλων των Essence (με μια φρούδα ελπίδα πως θα τα προλάβω κάπου). Γλυκοκοίταζα πολύ και τα Eco Tools από το I Herb.

Κάπου εκεί είδα μια ανάρτηση της Σταυρούλας του Drugstore and bargain lover στο facebook. Ένα σετ με 10 ροζ πινέλα, αγορασμένα από το e bay. 

Ροζ... ποια γυναίκα μπορεί να αντισταθεί στο ροζ; Η τιμή τους ήταν στα 12 ευρώ περίπου, με δωρεάν τα μεταφορικά (οι Κινέζοι είναι φίλοι μας και θέλουν το καλό μας χαχαχα). Σκέφτηκα πως πιθανότατα δε θα είναι καλό το σετ αλλά θα έχω κάτι ροζ να στολίζει το μπάνιο, ας πάει το παλιάμπελο. Λίγα "κλικ" αργότερα, η παραγγελία για τα πινέλα είχε δοθεί. Ναι, από εκεί που κοιτούσα επώνυμα, ακριβά πινέλα βρέθηκα να αγοράζω κινέζικα. Δε φταίω, ήταν ροζ :)



Ψάχνοντας λιγάκι στο internet κατάλαβα πως δεν ήμουν η μόνη που είχε ενδώσει στα κινέζικα ροζ πινέλα, το αντίθετο μάλιστα. Βρήκα δεκάδες βιντεάκια στο Youtube με πολύ καλές κριτικές, όλως περιέργως.  

Στο e bay κυρίως πωλούνται δυο μάρκες. Η Jessup, που προτίμησα εγώ, και η Style Master. Λογικά δεν πρέπει να έχουν μεγάλες διαφορές στην ποιότητα μεταξύ τους, η τιμή είναι ίδια. Ο πωλητής είναι ο Onmyway1975 , ο οποίος θα έπρεπε να δώσει ποσοστά από τις πωλήσεις στη Σταυρούλα μιας και ξεσήκωσε πολλές από εμάς :)

Δέκα εργάσιμες μέρες μετά το δέμα ήταν στα χέρια μου. Καλά αμπαλαρισμένο, ήρθε χωρίς κανένα πρόβλημα με το τελωνείο (μετά την περσινή νίλα έχει φοβηθεί το μάτι μας). Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν η μυρωδιά της συσκευασίας. Μόλις άνοιξα το δέμα μια βαριά μυρωδιά πλαστικού και χημικού σχεδόν με έπνιξε. Ευτυχώς τα πινέλα δε μύριζαν, η οσμή ήταν της σακούλας. 

Το σετ αποτελούσαν πέντε kabuki πινέλα και πέντε μικρότερα για λεπτομέρειες, προφανώς αντιγραφή του Kabuki Kit και του Precision Eyes Kit της Sigma. Ήταν αρκετά καλοφτιαγμένα για την τιμή τους και πολύ πολύ μαλακά. Δε μάδησαν στο πλύσιμο, αλλά ούτε και στη χρήση (τα χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα). Νομίζω πως δε θα τα πρότεινα σε μια κοπέλα για βασικό σετ, αλλά σαν δεύτερο, βοηθητικό. Εξακολουθώ να προτιμώ τα Real Techniques μου και να χρησιμοποιώ αυτά τα ροζάκια όταν καθαρίζω τα πρώτα. Η σχέση ποιότητας-τιμής είναι πολύ καλή και θεωρώ πως είναι μια από τις πετυχημένες μου on line αγορές. 
Ας δούμε όμως τα δυο σετ:

Το σετ πινέλων για το πρόσωπο

Το σετ πινέλων για το πρόσωπο, πέντε kabuki σε διάφορα σχήματα, βοηθά στην εφαρμογή του make up και του ρουζ. Από συνθετική τρίχα, όλα πολύ απαλά στην αφή και με καλές λαβές.
Πιο συγκεκριμένα:

1- Flat kabuki : Για την εφαρμογή υγρού make up σε περιοχές όπως το μέτωπο και τα μάγουλα. Εμένα με βολεύει πολύ και για την πούδρα.
2- Flat angled kabuki : Για την εφαρμογή υγρού make up σε περιοχέςμε γωνίες, όπως πχ τα ζυγωματικά. Το χρησιμοποίησα και για το ρουζ μου.
3- Angled kabuki : Για την εφαρμογή του ρουζ ή του bronzer.
4- Tapered kabuki : Για την εφαρμογή του υγρού make up σε δύσκολες περιοχές, πχ γύρω από τη μύτη.
5- Round kabuki : Αυτό δεν το χρησιμοποίησα ακόμη, θεωρητικά είναι για blending.

Το σετ πινέλων για τις λεπτομέρειες

Το σετ πινέλων για τις λεπτομέρειες έρχεται να αντιγράψει το Precision Eyes Kit της Sigma. Τα πέντε πινέλα είναι επίσης πολύ απαλά, όμως αυτή τη φορά το σχήμα τους δεν είναι τόσο διακριτό όσο των kabuki. Ναι μεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, είναι όμως χοντροκομμένα, κάτι που φαίνεται άλλωστε και στη φωτογραφία. Αυτός είναι και ο λόγος που τα προτείνω ως εφεδρικά πινέλα και όχι ως βασικά της συλλογής σας.
Πιο συγκεκριμένα:

1- Precision flat : Για την εφαρμογή του concealer σε μικροατέλειες του δέρματος, πχ σπυράκια. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη, δε μου φαίνεται πολύ καλό για stippling, οπότε θα βρω κάποια άλλη χρήση.
2- Precision round : Για την εφαρμογή σκιάς ή primer ματιών. Μου άρεσε πολύ.
3- Precision flat angled : Για την εφαρμογή του concealer σε μικροατέλειες του δέρματος γύρω από τα μάτια και τη μύτη, που είναι πιο δύσκολα σημεία.
4- Precision angled : Το σχήμα του δεν είναι τόσο ξεκάθαρο, επομένως το χρησιμοποιώ και αυτό για σκιές.
5- Precision tapered Θεωρητικά είναι για χρήση του concealer σε δύσκολα σημεία αλλά το χρησιμοποιώ πολύ και για να βάλω μια λαμπερή σκιά που έχω στην εσωτερική γωνία του ματιού μου.


Ο φάκελος της συσκευασίας και ένα δωράκι που είχαν βάλει μέσα, ένα βουρτσάκι για μάσκαρα :)

Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως τα ροζ πινελάκια μου είναι μια καλή αγορά, Σταυρούλα σε ευχαριστώ που μας τα έδειξες. Μια μέση τιμή στο e bay για το σετ των δέκα τεμαχίων είναι τα 12 ευρώ, όσο δηλαδή ένα πινέλο πχ από τα ΝΥΧ. Υπάρχουν σε διάφορα χρώματα (μόλις σήμερα είδα πως ο παραπάνω πωλητής τα έβγαλε και σε ένα φανταστικό μωβ) και θεωρώ πως είναι μια συμφέρουσα λύση για εφεδρικά σύνεργα. Κάντε μια βόλτα στο e bay και ρίξτε τους μια ματιά. Είναι φορές που μια μικρούλα αγορά των 10-12 ευρώ μας φτιάχνει το κέφι και ξεχνάμε τα άλλα τα δύσκολα και τα βαριά.

Σας φιλώ!!!    xxx

19 σχόλια :

  1. Ωραία τα μωβ! :) Α ρε Σταυρούλα που βάζεις σε πειρασμό τον κόσμο!
    Εγώ έχω παραγγείλει ένα μαύρο(ολόκληρο μαύρο κατράμι,τι θα έπαιρνα?!)tapered cabuki & το περιμένω μέχρι τέλος του μηνός με αγωνία..!
    Τα ελάχιστα πινέλα που έχω παραγγείλει από ebay μου έχουν βγει πολύ καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαίνονται καλή επιλογή για κάποια που δεν θέλει/ μπορεί να διαθέσει ένα σωρό χρήματα για πινέλα και δε βρίσκω το λόγο να μην είναι καλά ποιοτικά. Άλλωστε και τα sigma στην τελική κάθε άλλο παρά Rolls Royce είναι, σαν οικονομικά πινέλα είχαν λανσαριστεί όταν ο κόσμος αγόραζε mac και δεν υπήρχαν καθόλου αξιόπιστες επώνυμες εναλλακτικές οικονομικές επιλογές. Μη κοιτάς που ακρίβυναν και τα μεταφορικά είναι τρελά. Έχω μερικά πινέλα από ebay, μου έχουν βγει μια χαρά απλά γενικά ο τομέας πινέλα είναι για μένα από αυτούς που επενδύω μιας και έχω ήδη χτίσει τη βασική μου συλλογή. Αλλά αν αυτή η σειρά αποδίδει παρόμοια με τα sigmax τότε είναι εξαιρετική προσθήκη για μια συλλογή.
    Εγώ τα μεγάλα όλα για foundation τα χρησιμοποιώ, είναι πολύ πολύ πυκνά για να με βολέψουν πραγματικά για κάτι άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Smug αγαπημένη μου, παραδίδεις μαθήματα :) Ειλικρινά δεν είχα ιδέα για τα sigma.
      Όσο για το e bay, έχεις έναν εκπληκτικό τρόπο να απενεχοποιείς τα οικονομικά προϊόντα γενικότερα και να τα χρησιμοποιείς μαζί με τα high end, μου αρέσει πολύ αυτό πάνω σου.
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  3. εμ μας έχει βάλει σε πειρασμό!τα θέλω και εγώ αλλά θέλω πρώτα να βγάλω προπληρωμένη κάρτα..γιατί φοβάμαι λίγο το ebay με την πιστωτική.δεν ξέρω γιατί..χαζομάρα μου μάλλον!!!
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως οι αγορές στο e bay γίνονται μέσω pay pal, τουλάχιστον όσες έχω κάνει εγώ, οπότε δεν έχεις και πολλά να φοβηθείς.

      Διαγραφή
    2. και φυσικά το έψαξα..είχες δίκιο..και δεν κρατήθηκα και τα πήρα τα πινέλα..σε ροζ φυσικά!!ανυπομονώ!!!φιλιααα

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Παρόμοια αγορά από το ebay είχα κάνει πριν από ένα χρόνο περίπου που ξεκίνησα να βάφομαι κανονικά (μέχρι τότε ένα μολύβι και μια μάσκαρα και πολύ μου ήταν). Θέλοντας να δοκιμάζω τεχνικές αλλά να μη δώσω και μια παναγία λεφτά για την ατζαμοσύνη μου, τα πινέλα αυτά ήταν μια καλή αρχή. Ποιοτικά έχουν σταθεί στο ύψος τους αφού ακόμα τα χρησιμοποιώ και όπως και τα δικά σου, δεν έχουν μαδήσει. Σε ένα μόνο έχει ξεκολλήσει το κάτω μέρος αλλά το κόλλησα μόνη μου και είναι πλέον άθραυστο :D Επίσης αθάνατα είναι και 2 πινέλα που είχα αγοράσει πριν 8 χρόνια από τα BodyShop (ένα φρυδιων και ένα ματιών) τα οποία και αν έχουν πλυθεί! Real Techniques δεν έχω δοκιμάσει αλλά τα EcoTools που έχω λατρεύω το πόσο απαλά είναι!
    Άσχετο με τα πινέλα (αλλά ήθελα να το πω) είχες απόλυτο δίκιο για το αποσμητικό Crystal σε roll on. Το έχουμε ευχαριστηθεί και εγώ και η κόρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ναι, τα ροζάκια αυτά και εμένα με βόλεψαν :)

      Το Crystal έχει μπει πλέον στη λίστα με τα απαραίτητα, ήδη βάλαμε τρίτη παραγγελία

      Διαγραφή
  5. Θυμάμαι κι εγώ την εποχή που τα Sigma ήταν τα οικονομικά όταν τα MAC ήταν τα ακριβά που μαδούσαν στο 10ο πλύσιμο! Έχω Sigma, RT, ecotools, έχω και ebay. Και αν δεν κρατιόμουν θα αγόραζα τα άπειρα από ebay αλλά κάπου εδώ αρχίζει και με πιάνει το οικολογικό-cruelty free αίσθημα και μαζεύομαι. Ό,τι πήρα πάντως σε αντιγραφή Sigma και RT έχουν βγει σούπερ, δε μαδάνε, δεν ξεβάφουν και είναι πολύ απαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα MAC δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις και ...πότε ήταν φτηνά τα Sigma;;; Που κοιμόμουν εγώ;;; Γιατί δε με ξύπνησε κάποιος;;;

      Διαγραφή
  6. και εμενα μου αρεσαν παρα πολυ...επειδη εχω καποια πινελα sigma Τα οποια θεωρω τοπ, μπορω να πω οτι αυτα ειναι μια παρα πολυ αξιολογη αντιγραφη..τα συγκεκριμενα μου αρεσαν τοσο πολυ που τα εχω και σε μαυρα..γενικα εμενα μου ταιριαξαν αυτα πιο πολυ απο RT οσο και αν ακουγεται τρελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα, αλλά και καλούτσικα είναι και απαλά είναι και δε μαδάνε. Pas mal...

      Διαγραφή
  7. ΄φαίνονται πολύ ωραία τα πινέλα αυτα!! εγω εχω πάρει δυο πινέλα απο ebay το ενα για σκια ήταν καλό ενω το αλλο που πηρα για το foundation άρχισαν να μαδανε οι τρίχες του πινελου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά μου βγήκαν εξαιρετικά ανθεκτικά και μαλακά!

      Διαγραφή
  8. αχ φιλη μου οντως καποτε τα sigma ηταν αρκετα πιο οικονομικα απο οτι τωρα..πλεον πριν την black friday και καπου στο ενδιαμεσο χτυπανε αυξησεις στις τιμες και εχουν ριξει την ποιοτητα τους..παντως θα φερω τα δικα μου να τα συγκρινουμε και να γραψεις αν ειναι καλα dupes για τα σετακια της sigma.εξαιρετικη οπως παντα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το gift το γράφει απο μόνος του ο πωλητης ή του το λέμε εμείς ? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νωρίς-νωρίς θυμήθηκα να σχολιάσω, αλλά τότε που ανέβασες το ποστ δυστυχώς δε διάβαζα blogs, οπότε δικαιολογούμαι χεχεχε! Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά Ελένη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα πινέλα! Εγώ έχω βολευτεί περισσότερο του προσώπου και τα χρησιμοποιώ αρκετά! :) Τα sigma πριν 3 χρονάκια περίπου ήταν πολύ πιο κάτω, τώρα την έχουν δει κάπως! Το περίφημο F80 κάποτε είχε $14 αν δεν κάνω λάθος και τώρα έχει $21!!! Άσε που ακούω ότι τα τωρινά δεν είναι τόσο καλής ποιότητας! Οπότε θα προτιμήσω Real Techniques, Ecotools και πινέλα από το Ebay καλή ώρα! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή