Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Γυναικεία Τριχόπτωση μέρος Β' : θέλω να γίνω Ραπουνζέλ




Γεια σας κορίτσια μου,
συχνά πυκνά με διαβάζετε να παραπονιέμαι για τα μαλλιά μου. Η φύση με προίκισε με χίλια δυο καλά (sic), στα μαλλιά όμως κάτι δεν πήγε καλά. Λεπτή τρίχα, αρκετά λιπαρή, που κάνει εύκολα ψαλίδα και φλερτάρει κάθε φθινόπωρο με την εποχιακή τριχόπτωση. Κατά καιρούς δοκιμάζω διάφορους συνδυασμούς προϊόντων (παλαιότερα σας είχα μιλήσει για αυτά) και παρακολουθώ πάντα ό,τι καινούργιο κυκλοφορήσει. Φυσικά δε θα μπορούσα να μη δοκιμάσω και κάτι από το λατρεμένο μου πια I herb. Έψαξα αρκετά, διάβασα κριτικές, έκανα και μια έρευνα αγοράς για αντίστοιχα προϊόντα που μπορώ να βρω στην ελληνική αγορά και τελικά κατέληξα σε ένα συνδυασμό σαμπουάν, conditioner και συμπληρώματος διατροφής. Παράλληλα άρχισα να χρησιμοποιώ περισσότερο την Tangle Teezer μου για να υπάρχει η μικρότερη δυνατή φθορά στην τρίχα.



Ψάχνοντας στο I Herb πρόσεξα πως αυτά τα δυο είχαν από τις υψηλότερες πωλήσεις. Πρόκειται για ένα οργανικό σαμπουάν με βιοτίνη και το αδερφάκι του το conditioner. Η βιοτίνη είναι γνωστή για τα θαύματα που κάνει σε μαλλιά και νύχια, το saw palmetto το είχα δει σαν συστατικό και σε ανάλογο σαμπουάν της Castalia και είναι επίσης γνωστό σαν βοήθημα, όσο για τη βιταμίνη Ε, αυτή κάνει παντού καλό. Τα Avalon είναι οργανικά προϊόντα χωρίς parabens, harsh preservatives, συνθετικά χρώματα ή αρώματα, phthalates, sodium lauryl ή laureth sulfate.  
Το σαμπουάν είναι διάφανο και το άρωμα του θυμίζει βότανα. Έχει ελεγχόμενο αφρό και αφήνει τα μαλλιά πραγματικά τριζάτα, καθαρά και λαμπερά. Από τη στιγμή που άρχισα να το χρησιμοποιώ είδα πολύ μεγάλη βελτίωση στη λιπαρότητα και με τις χρήσεις (και σε συνδυασμό με τα solgar) είδα διαφορά και στην τριχόπτωση.
Το conditioner δεν μπορώ να πω πως μου άρεσε τόσο όσο το σαμπουάν. Μου άφησε απαλά τα μαλλιά μου αλλά δεν τα ξεμπέρδεψε (ευτυχώς με το tangle teezer δεν έχω πλέον πρόβλημα στο ξεμπέρδεμα). Παρόλα αυτά το χρησιμοποιώ συμπληρωματικά για ενίσχυση.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση και δεν μπορώ να μη το σχολιάσω είναι η τιμή τους. Κοστίζουν 8,45$ δηλαδή περίπου 6 ευρώ και η συσκευασία περιέχει περίπου 400ml (414ml και 397ml). Στην Ελλάδα οργανικό σαμπουάν για τριχόπτωση δεν υπάρχει πουθενά σε αυτή την τιμή ή τουλάχιστον εγώ δε βρήκα ( αν βρείτε θα σας παρακαλούσα να μου αφήσετε ένα link για να το δοκιμάσω). Τα μεταφορικά του Iherb είναι 4$ (2,89 ευρώ δηλαδή) αλλά με τους εκπτωτικούς κωδικούς που κυκλοφορούν ( ο δικός μου είναι ο TSW001 ) έχετε μια έκπτωση τουλάχιστον 5$ οπότε συμφέρει ακόμη περισσότερο.
Μπορείτε να βρείτε το σαμπουάν εδώ και το conditioner εδώ .
 


 Ιδανικά θα πρέπει να παίρνουμε όσα χρειάζεται ο οργανισμός μας μέσα από μια σωστή διατροφή. Δυστυχώς αυτό δεν το κατορθώνουμε πάντα, οπότε το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν συμπληρώματα διατροφής. Η Solgar είναι μια από τις πιο έμπιστες, τουλάχιστον για μένα, εταιρείες με ασφαλή και αξιόλογα προϊόντα. Επέλεξα το Skin, Nails & Hair και έχω μείνει πού ευχαριστημένη.
Στην πρώτη κιόλας βδομάδα χρήσης είδα βελτίωση στα νύχια μου. Τέρμα τα σπασίματα και τα ξεφλουδίσματα, τα νύχια μου είναι σε εξαιρετική κατάσταση παρόλο που τα ταλαιπωρώ αρκετά. Πλέον το "πρόβλημα" μου είναι πως πρέπει να τα λιμάρω συχνότερα γιατί μακραίνουν πολύ. 
Στις τρεις βδομάδες είδα διαφορά και στα μαλλιά μου και στο μήνα επάνω επιτέλους σταμάτησα να μαδάω. Ίσως το μέγεθος του χαπιού δυσκολέψει μερικές κοπέλες, είναι περίπου όσο ένα ponstan. Εγώ δε δυσκολεύομαι, στην προηγούμενη ζωή μάλλον ήμουν φίδι, καταπίνω και αμάσητους ελέφαντες :)
Αν εντυπωσιάστηκα μια φορά από την τιμή των Avalon, με τα Solgar σήκωσα τα χέρια ψηλά. Στα ελληνικά on line φαρμακεία έβρισκα 13 ευρώ περίπου στην καλύτερη περίπτωση τη μικρή συσκευασία με τα 60 χάπια και στο I herb η συσκευασία των 120 χαπιών κοστίζει 18,15$, περίπου δηλαδή 12 ευρώ. Όταν έκανα την αγορά μου "έτρεχε" και μια επιπλέον έκπτωση και μου κόστισε λιγότερο. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω με τίποτα την τόσο μεγάλη διαφορά τιμής, αν το συγκρίνουμε δε με τα φαρμακεία της γειτονιάς νομίζω αρχίζουν και μπαίνουν άλλες υποψίες.
Το Skin, Nails & Hair μπορείτε να το βρείτε εδώ , ρίξτε του μια ματιά αξίζει.




Διάβαζα και ξαναδιάβαζα διθυραμβικές κριτικές και αναρωτιόμουν πια τι διαφορετικό μπορεί να έχει αυτή χτένα και όλες να τη θέλουν. Και τη δοκίμασα. Ναι, όσα γράφουν είναι αλήθεια. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεμπερδέψεις τα βρεγμένα μαλλιά χωρίς να τα ταλαιπωρήσεις. Κάνει εκπληκτική δουλειά στα μαλλιά μου και της μικρής μου που είναι μια μικρούλα ζούγκλα, όλο μπουκλάκια. Τη αγόρασα από το Lookfantastic, κοστίζει 12,65 ευρώ και μπορείτε να βρείτε τη δική σας εδώ (αυτή τη στιγμή "τρέχει" και -10% έκπτωση με τον κωδικό LFNEW). 
Όσες μένετε στη Θεσσαλονίκη, η εκπληκτική Στέλλα του Stars and stellars ξετρύπωσε ένα μαγαζάκι στο κέντρο που , εκτός από οικονομικά βερνίκια Essie, έχει και τις Tangle Teezer σε καλές τιμές και μας ενημέρωσε εδώ.


Last but not least, μια μικρή προσθήκη της τελευταίας ώρας. 
Είχα διαβάσει στο By MataHari για μια άλλη βούρτσα μαλλιών, τη Wet Brush, που ξεμπλέκει εύκολα τα στεγνά μαλλιά. Την πήρα και το δοκιμάζω. Πράγματι είναι πολύ καλή και σκέφτομαι να κάνω μια ξεχωριστή ανάρτηση με τις βούρτσες και τα λαδάκια μαλλιών που χρησιμοποιώ. Μάτα, thanks girl!


Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα αύριο και επιτέλους να σταματήσει να βρέχει, έχω ωραιότατη ανάρτηση με αντηλιακά προσώπου να ανεβάσω αλλά φαντάζει πολύ άσχετη με αυτά τα καρεκλοπόδαρα που ρίχνει.

 Σας φιλώ!!!       xxx




15 σχόλια :

  1. Καλησπέρα!
    Την ίδια συζήτηση είχα με την αδελφή μου και τις τιμές στα σαμπουάν, καθώς έδωσε σε κατάστημα με οργανικά προϊόντα 12 ευρώ και το ίδιο σαμπουάν στο ίδιο μέγεθος, στο iherb έχει 5 ευρώ! Με τις βιταμίνες, είχα τα ίδια με τη μητέρα μου. 25ευρώ εδώ 18ευρώ στο iherb. Άσε που αν δεν είσαι "κολλημένος" με μία μάρκα, βρίσκεις τρομερά πιο οικονομικές λύσεις.
    Tangle teaser έχω εδώ και ένα χρόνο στη κόρη μου που έχει πολύ και χοντρό μαλλί και επιτέλους σταμάτησε να κάνει ψαλίδα και ηρεμήσαμε από τις εφηβικές γκρίνιες. Εγώ πάλι με το λίγο, λιπαρό και λεπτό μαλλί μου έχω βολευτεί με μία KENT από το lookfantastic και επιτέλους έμαθα τι παει να πει να μην πονάς όταν χτενίζεσαι!
    Με νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μη τα κόψω πάλι αγορέ, στο κοντό καρέ τα έχω φτάσει και συνεχίζω δυναμικά! Άντε και του χρόνου να μας πάρουν για διαφήμιση σαμπουάν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντεύω να γινω σχεδόν γραφική, αλλά όντως βρίσκω πολύ καλές ευκαιρίες στο i herb και όλο για αυτό μιλάω. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις τιμές...Αν κοιτάξεις στα συμπληρώματα τη δική τους μάρκα είναι να κλαις στα πατώματα.
      Ω βλέπω είσαι και εσύ δικιά μας, μαζί θα τα ανεμίζουμε στη διαφήμιση τα μαλλάκια χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Ελένη :) Το σαμπουάν με τον όγκο πώς τα πάει; Τον διατηρεί στις ρίζες; Σκέφτομαι να το παρω καιρό τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες το σκέφτομαι, δεν το είχα προσέξει. Δε μου τα βάρυνε καθόλου και νομίζω ήταν καλά από άποψης όγκου. Το αντίθετο θα το πρόσεχα. Κυρίως το πήρα για τη βιοτίνη και επειδή είναι οργανικό σε σούπερ τιμή.

      Διαγραφή
  3. Το σαμπουάν το ζαχαρώνω καιρό... μαλλον με βλέπω να το αγοράζω. BTW Σου έχω βραβειάκι, αν θα ήθελες να το απαντήσεις θα χαρώ πολύ να το δω αν το έχεις κανει ήδη και μου διέφυγε δεν πειράζει στείλε μου το Link να το διαβάσω τώρα :) http://thekmprojects.blogspot.gr/2014/04/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις, εμένα μου άρεσε πού η αίσθηση καθαριότητας που άφησε.

      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο :) , πάω να δω

      Διαγραφή
  4. Μολις σημερα ξεκινησα κ εγω ενα συμπληρωμα για νυχια γτ το ξεφτυλισαν πια με το ξεφλουδισμα ομως οχι το ιδιο απο αλλη εταιρεια.. Τρελλη διαφορα στην τιμη ε;το σαμπουαν με ψηνει πολυ ειδικα για το προβλημα της λιπαροτητας..για τη βουρτσα τι να πω με εσωσε. Εμεις σωθηκαμε απο την τριχοπτωση με ενα σαμπουαν της βιοαρωμα μαζι με αιθερια ελαια... Καλε βγαλαμε μαλλια.. Οσο για αυτη τη wet brush απορω πως μου ξεφυγε.. Θα διαβασω την αμαρτηση της Ματα που η απαραδεκτη εχασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η wet brush είναι καλή περίπτωση, δεν την πιάνει το μάτι σου αλλά τελικά κάνει δουλίτσα καλή

      Διαγραφή
  5. Aγαπώ Tangle teaser και το θεωρώ top από όλα όσα αυτού του τύπου κυκλοφορούν. Από τα υπόλοιπα που δείχνεις δεν έχω δοκιμάσει κάτι αν και σκέφτομαι να βάλω το Solgar Skin, Nails & Hair στο καλάθι μου την επόμενη φορά. Nice post filenada!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω μπει καν στον κόπο να δοκιμάσω τα υπόλοιπα, βρήκα τη βολή μου με το μωβάκι μου.

      Το συμπλήρωμα της Solgar είναι πολύ καλό και βλέπεις γρήγορα αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Πριν λίγο είδα μια ανάρτησή σου στο facebook για μαλλιά και μπήκα να δω.
    Πραγματικά ευχαριστώ για την πολύτιμη πρότασή σου για το iherb. Μόλις μπήκα στο site τους και έχω πάθει πλάκα!! Πρόσφατα, πριν 15 ημέρες, πήρα 4 προϊόντα βιταμίνες και διάφορα συμπληρώματα. Συνηθίζω να τσεκάρω τιμές προϊόντων στο best price και οι τιμές εννοείται ότι είναι αρκετά πιο κάτω από αυτές των φαρμακείων. Από περιέργεια μόλις έψαξα μία από τις βιταμίνες (solgar vitamine E 400 iu 100 caps) λοιπόν η καλύτερη τιμή που βρήκα ήταν 21,09 ευρώ και μόλις είδα στο iherb 13,19 $ δηλαδή 10 ευρώ!!!! Πόσο πρέπει να μας δουλεύουν άραγε? Μακάρι να το είχα δει πριν. Αλλά σίγουρα θα το επιλέξω σε επόμενη αγορά. Ελένη ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά είναι όλη δική μου! Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις τιμές που σχεδόν δεν το πιστεύεις. Καλές αγορές!

      Διαγραφή
  7. θα τα παρω ολα στην επομενη παραγγελια μου΄.΄.πραγματικα και εγω εχω το ιδιο προβλημα με τα μαλλια..μακαρι να μου κανουν δουλεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξερεις οτι λατρευω τα ποστς σου!και να ξερεις οτι πλεον σ αγαπω λιιιιγοοο ακομα γιατι με τις βιταμινες εχω βρει την υγεια μου!τα νυχια μου εχουν να σπασουν ενα μηνα πλεον (κατσε να μην το γρουσουζεψω!!),το δερμα μου ειναι πιο καθαρο απο ποτε και τα μαλλια μου αντεχουν παρα τα ντεκαπαζ!ναι ειναι παλουκι το να καταπιω το χαπι αλλα η ομορφια θελει θυσιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή