Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

On line αγορές που αξίζουν : ΚΙΚΟ haul vol.1


Γεια σας κορίτσια μου,
ήταν 8 Ιανουαρίου όταν το πρωτόμαθα. Τα ΚΙΚΟ επιτέλους είχαν αρχίσει να στέλνουν και στη χώρα μας. 
Τα ΚΙΚΟ είναι καλλυντικά ιταλικά, εξαιρετικής ποιότητας, με πολύ μεγάλη ποικιλία τόσο σε χρώματα όσο και σε προϊόντα. Τα γλυκοίταζα καιρό σε διάφορες αναρτήσεις και βίντεο. Πολύ ωραίες αναρτήσεις haul έχει κάνει η Elena στο blog της Elena's Finds. Η Smugnificent έχει ένα επίσης πολύ χορταστικό, γεμάτο προτάσεις βίντεο στο κανάλι της.
Σαν καλή μαθήτρια, έψαξα, κοίταξα, μελέτησα και έκανα μια πρώτη παραγγελία μαζί με αγαπημένες φίλες. Τα μεταφορικά είναι κάπως τσιμπημένα. Χρεώνονται 11,90 ευρώ για αγορές μέχρι 49 ευρώ και μειώνονται στα 7 ευρώ για αγορές άνω των 49 ευρώ. Συμφέρει λοιπόν, όπως και σε άλλες on line αγορές, μια ομαδική παραγγελία. Άλλωστε το shopping με φίλες έχει άλλη γλύκα.
Τα KIKO αυτή την περίοδο έχουν εκπτώσεις και κάθε εβδομάδα έχουν και μια επιπλέον προσφορά σε ένα είδος. Επίσης από ένα ποσό και πάνω (συνήθως 25-30 ευρώ) δίνουν και ένα προϊόν δώρο. 



Super colour mascara KIKO, στον απόχρωση νο.03 green, 5,90 ευρώ


Ήταν το πρώτο πράγμα που έβαλα στο καλάθι μου. Έχω συνηθίσει να βλέπω μάσκαρα σε κλασικό μαύρο, καφέ και ίσως κάποιες λίγες σε μπλε και μωβ. Αυτό το σκούρο πράσινο μου τράβηξε αμέσως την προσοχή. Το αποτέλεσμα του είναι πολύ όμορφο, διακριτικό όσο το ήθελα.


Τη φόρεσα στις άκρες των βλεφαρίδων μου, πάνω από μαύρη μάσκαρα και έκανε ένα ωραίο παιχνίδισμα στο φως του ήλιου. Σήμερα τη φοράω σκέτη. Είναι πιο έντονο το αποτέλεσμα, χωρίς όμως να είναι κραυγαλέο. Καλός διαχωρισμός, καλή διάρκεια. Δεν είναι η μάσκαρα που θα δώσει το γατίσιο, έντονο βλέμμα αλλά δεν είναι και αυτό το ζητούμενο μου από μια χρωματιστή μάσκαρα. 
Κοστίζει 5.90 και είναι διαθέσιμη σε 7 (ναι, επτά) χρώματα.

Velvet mat satin lipstick, στην απόχρωση νο.614 dark berry , 6.90 ευρώ


Υπάρχουν κραγιόν απλά, υπάρχουν και κραγιόν στολίδια.
Αυτό είναι ένα από τα στολίδια. Όταν είδα στη σελίδα τη συσκευασία του σε ροζ χρυσό δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Είναι τόσο όμορφο και τόσο ιδιαίτερο, χαίρεσαι να το έχεις στη τσάντα σου.
Είναι ένα ματ κραγιόν, που όμως δεν έχει καμιά σχέση με τα κλασικά ξηρά ματ που κυκλοφορούν στην αγορά. Το νιώθεις πολύ ευχάριστο στα χείλη και η διάρκεια του είναι πολύ καλή. Η αλήθεια είναι πως το περίμενα κάπως πιο pigmented για ματ, αλλά και πάλι θεωρώ την απόδοσή του πολύ καλή.

Είναι διαθέσιμο σε 15 αποχρώσεις.

Velvet mat satin lipstick, στην απόχρωση νο.614 dark berry , 6.90 ευρώ


Smart lipstick, στην απόχρωση 914 Amaranth, 3.90 ευρώ.


Αυτό το κραγιόν είναι από τη σειρά που θεωρείται η οικονομική της ΚΙΚΟ.

Όπως όμως και στα ΝΥΧ, οικονομική δε σημαίνει και κατώτερα ποιοτική. Επέλεξα την απόχρωση Amaranth και έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Ωραία απόδοση χρώματος, ενυδατική φόρμουλα και ικανοποιητική διάρκεια. Το νιώθω και αυτό πολύ ωραίο στα χείλη μου και σύντομα θα προμηθευτώ και άλλα χρωματα. Η συσκευασία εδώ είναι βέβαια απλή αλλά η τιμή είναι αυτή που σε κερδίζει. Ένα καλό και οικονομικό κραγιόν.

Είναι διαθέσιμο σε 24 χρώματα και ήδη έχω βάλει στη wish list το νο.920

Smart lipstick, στην απόχρωση 914 Amaranth, 3.90 ευρώ.


Ultra glossy Lip Pencil, στην απόχρωση νο. 613 Amaranth, 1,90 ευρώ.

Όσο καλή διάρκεια και αν έχει ένα κραγιόν, σχεδόν πάντα το σετάρω με ένα μολύβι. Τονίζω πιο ωραία το περίγραμμα των χειλιών μου και δίνω επιπλέον ένταση στο χρώμα νομίζω. Το συγκεκριμένο μολύβι είναι στη απόχρωση Amaranth αλλά μπορεί πιστεύω να φορεθεί και με τα δυο κραγιόν. Η τιμή του είναι η εκπτωσιακή, αν θα θέλατε ένα βιαστείτε.
Είναι διαθέσιμο σε 16 αποχρώσεις.

Από πάνω: Dark Berry (Mat Velvet), Amaranth (Smart Lipstick), Amaranth (Ultra glossy Lip Pencil)

Water eyeshadow, στην απόχρωση νο.212 Emerald Green, 8,90 ευρώ.


Δεν υπήρχε περίπτωση να κλείσω την παραγγελία μου στα ΚΙΚΟ χωρίς να δοκιμάσω έστω και μία από τις περιβόητες water eyeshadows. Εφαρμόζονται είτε με στεγνό, είτε με υγρό πινέλο και νομίζω πως είναι το προϊόν που αξίζει περισσότερο να αγοράσετε από τα ΚΙΚΟ. Η απόδοση του χρώματος θα σας αφήσει απλά άφωνες. Όσο για τη διάρκεια και την αντοχή, αποφάσισα να την περάσω από ένα σκληρό τεστ. Τη φόρεσα στο γυμναστήριο. Χμ, ναι ήμουν κάπως υπερβολικά βαμμένη για βαράκια αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Ίδρωσα, ξεΐδρωσα και η σκιά παρέμεινε στη θέση της, δίχως να πάθει το παραμικρό. Ναι μεν η τιμή της είναι κάπως αλμυρή, αλλά αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω.
Είναι διαθέσιμη σε 31 υπέροχες αποχρώσεις και εγώ τις θέλω όλες.

Αυτές τις μέρες τα ΚΙΚΟ έχουν προσφορά σε όλες τις σειρές σκιών τους και δίνουν δώρο nail polish remover wipes με αγορές άνω των 30 ευρώ. Νομίζω πως αξίζει να περάσετε μια "βόλτα" από τη σελίδα τους, εγώ έχω ήδη βάλει την επόμενη μου παραγγελία :)

Καλές αγορές!
Σας φιλώ!!!       xxx

ΥΓ: Επηρεασμένη από το κλίμα των Oscars, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Elena και τη Smugnificent που μου έδειξαν τον κόσμο των ΚΙΚΟ, τη Στέλλα του Stars and stellars που απενεχοποιούσε κάθε προσθήκη στο καλάθι μου και την Άννα, το blogικό μου ταίρι, που τσέκαρε αν οι επιλογές μου ήταν αρμονικές με τα χρώματα μου. Κορίτσια, σας ευχαριστώ από καρδιάς :)

26 σχόλια :

  1. ΤΕ ΛΕΙ ΑΑΑΑΑ
    Με γεια σου ολα!ειμαι μεγαλη φαν των κικο,ξα τα χαρεις πολυ!
    σκεφτομαι με την πρωτη ευκαιρια να κανω κι εγω ενα ποστ με την κικο συλλογη μου!
    φιλακια

    κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν να μην αρχίσουν τις αποστολές ! Δεν τα είχα δοκιμάσει, μόνο τα άκουγα και δεν καταλάβαινα γιατί τόσος ντόρος. Μέχρι που δοκίμασα...αχ...

      Διαγραφή
    2. Θα περιμένω με χαρά και τη δική σου ανάρτηση :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ...σήμερα είδα προσφορές και στις σκιές...έπεται συνεχεια όπως καταλαβαίνεις :)

      Διαγραφή
  3. xaxaxaxa Σε αγαπώ απλά!!!! Με γειές!!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ σε αγαπώωω (χμ ο Σωκράτης πάλι όχι και τόσο χαχαχαχα).

      Διαγραφή
  4. Μεγειά!! Όλα φαινονται υπέροχα, να τα χαρείς κούκλα, τωρα μου φαίνεται ήρθε η ώρα για παραγγελία!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ναι, έκανα ήδη τη δεύτερη σήμερα :)

      Διαγραφή
  5. Φιλη μου ξερεις πως οτι μπαινει στο καλαθι μας μπαινει με αγαπη και δυσκολα βγαινει χεχε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου! Όλα φανταστικά, ειδικά η σκιά! Θα 'θελα να σε δω να τη φοράς! Ελπίζω να μην αργήσει κι η δική μου παραγγελία! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Εχμ γκουχ γκουχ παρήγγειλα και κάτι πινέλα σήμερα, ε μα ΚΙΚΟ σκιά με τα παλιά θα την εφαρμόζω; χαχαχα

      Διαγραφή
  7. με γεια!!!!καλά η σκιά είναι ένα όνειρο δεν το συζητώ!!!!!ΧΡΩΜΑΤΑΡΑ!!!!κάνω υπομονή γιατί σε δύο μήνες ίσως πάω Ιταλία, και κρατιέμαι με πολύ δυσκολία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα θα τα χαρείς όλα από κοντά! Καλά ψώνια, δώσε του να καταλάβει girl!

      Διαγραφή
  8. Με παρασέρνετε! Μία η Σμαγκ, μία η Ελενα, τώρα κι εσύ... τρίτωσε το κακό! Να τα χαρείς όλα, φαίνονται πανέμορφα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είναι ευκαιρία τώρα. By the way παρήγγειλα τη wet brush που είχες δείξει στην ανάρτηση.

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφες οι αγορές σου!!!!!!!Φανταστική η απόχρωση του κραγιόν αλλά και η σκιά.Μακάρι να είχε και λιγότερα μεταφορικά έξοδα γιατί νομίζω ότι είναι υπερβολικό το ποσό!!!!!Μακάρι να βγάλει προσφορά για δωρεάν μεταφορικά!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποσό των μεταφορικών και εμένα μου κακοφαίνεται αλλά αν γίνει μια ομαδική παραγγελία πχ 5 ατόμων και συμπληρώσουν το ποσό των 49 ευρώ(κάτι που γίνεται άνετα) 7/5=1.40 ευρώ το άτομο. Αν το δεις έτσι δεν είναι και τόσο άσχημο.

      Διαγραφή
  10. wow!!! τελεια όλα αλλα η water σκια ερωτας!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σκιά είναι πανέμορφη και τώρα περιμένει άλλες οκτώ φίλες της να έρθουν, ναι είχε προσφορά στις σκιές...

      Διαγραφή
  11. Εντάξει εκεί που είπα να σταματήσω για λίγο τη σπατάλη έρχεσαι με αυτό το ποστ και με κολάζεις!!
    Η σκιά φαίνεται υπέροχη και τα κραγιονάκια super!! Να τα χαρείς!!
    Θα χαρώ αν ρίξεις και μια ματιά στο blog μου!! :-* :-*
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,θα περασω και μια "βολτα" απο το δικο σου blog :)

      Διαγραφή
  12. Μας κολάζεις Ελένη μου βραδιάτικα.. Από την άλλη τα μεταφορικά μας αφήνουν άφωνους τι θα κάνουμε επιτέλους?? :P
    Οι water eyeshadows πρέπει να είναι must..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω τι θα κάνουμε. Την επόμενη φορά που θα βγάλουν προσφορά θα γεμίσουμε μαζί το καλάθι μας και θα μοιραστούμε τα μεταφορικά :)

      Διαγραφή