Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Αποσμητικός Ορυκτός Κρύσταλλος, είναι αποτελεσματικός;


Crystal Body Deodorant, Roll-On Deodorant, 66 ml


Γεια σας κορίτσια μου,

σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη νέα μου ανακάλυψη, ένα φυσικό αποσμητικό χωρίς τα βλαβερά άλατα αλουμινίου.

Πρώτη φορά που είχα δει κάτι παρόμοιο ήταν πριν τρία χρόνια στο Hondos. Ήταν ένας κρύσταλλος, που τον έβρεχες και τον έτριβες τοπικά. Η τιμή του ήταν αρκετά τσουχτερή, 8 ευρώ περίπου και έτσι ποτέ μου δεν τον δοκίμασα. Πάντα τον κοίταζα με ενδιαφέρον αλλά ποτέ δεν τον έβαζα στο καλάθι μου. 

Τα χρόνια πέρασαν, η κόρη μου μεγάλωσε και οι ορμόνες της άρχισαν να στήνουν πανηγύρια. Το μικρό μου κοριτσάκι δεν είναι πια μικρό, διανύει την προεφηβεία και χρειάζεται επειγόντως ένα αποσμητικό (ή εγώ μια μάσκα).

 Όταν πρόκειται φυσικά για τη μικρή (που δεν είναι πια μικρή, όπως με διορθώνει, ουφ πρέπει να το συνηθίσω), πρώτα στρέφομαι σε φυσικές λύσεις και ο κρύσταλλος ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα.

Αφού λοιπόν μιλήσαμε για την κακοσμία και τα βακτήρια που την προκαλούν, μιλήσαμε για τους ευαίσθητους αδένες στην περιοχή της μασχάλης και πως πρέπει να επιλέγει προϊόντα χωρίς άλατα αλουμινίου. 

Μετά μπήκαμε μαζί στο I Herb (το αγαπώ πολύ αυτό το κατάστημα και πάντα βρίσκω τα καλύτερα εκεί, είχα πάρει και τα Real Techniques μου πινέλα) και εκεί επιλάξαμε το Crystal, σε μορφή roll on για μεγαλύτερη ευκολία, που είχε πολύ καλές κριτικές και η τιμή του ήταν πολύ οικονομική. Τα 66 ml κοστίζουν 3.06 δολάρια, περίπου 2 ευρώ.

Μου έκανε εντύπωση πόσες πολλές επιλογές είχα και πόσο μεγάλη ήταν η διαφορά τιμής με τα ελληνικά καταστήματα. Αυτο είναι κάτι που πάντα παρατηρώ στο I Herb μα ποτέ δεν μπορώ να χωνέψω. Το τελικό κόστος του αποσμητικού (μαζί με τα μεταφορικά) είναι περίπου 4 ευρώ. 

Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις το παραλάβαμε ήταν να το μυρίσω. Άοσμο εντελώς. Άραγε θα βοηθούσε ένας άοσμος ορυκτός κρύσταλλος; Η απάντηση είναι θετική. Αυτός ο κρύσταλλος έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες, επομένως δεν εμποδίζει την έκκριση του ιδρώτα αλλά μόνο την κακοσμία του. Είναι φυσικός, χωρίς χημικά, χωρίς parabens και φυσικά χωρίς άλατα αλουμινίου. Το potassium alum που υπάρχει στη σύσταση του είναι αποδεδειγμένα μη τοξικό. 

Φυσικά όλα αυτά είναι ωραία στα λόγια, ήθελα όμως να το περάσω και από τεστ και μάλιστα σκληρό. Το δοκίμασα για μια βδομάδα, εγώ, η μικρή (που δεν είναι μικρή πια) και η μαμά μου. Τρεις διαφορετικές ηλικίες, τρεις διαφορετικές επιδερμίδες. Μείναμε και οι τρεις πολύ ευχαριστημένες. 

Η μικρή το δοκίμασε στο εφτάωρο σχολικό ωράριο και στις προπονήσεις του tae kwo do. Η μαμά μου ήταν επίσης μια δύσκολη περίπτωση, αντιμετωπίζει έντονο πρόβλημα που έχουμε προσέξει πως συνδέεται αρκετά συχνά με την ψυχολογική της κατάσταση. Μόλις νιώσει άσχημα ή στρεσαριστεί η κακοσμία κάνει την εμφάνισή της. Όσο για μένα, νομίζω το πιο δύσκολο τεστ ήταν να με βγάλει ασπροπρόσωπη στο μάθημα Bollywood Zumba που φυσικά φορούσα μαύρη μπλούζα. Όσο περίεργο λοιπόν και αν ακουγόταν στην αρχή το άοσμο αποσμητικό έκανε εξαιρετική δουλειά.

Αντιμετωπίζει με τρόπο ασφαλή (το βασικότερο όλων) και αποτελεσματικό την κακοσμία, δε μένουν σημάδια στα μαύρα ρούχα, δεν "κολλάει", ούτε είναι δυσάρεστο στην αφή. Η χρήση του μετά από ξύρισμα δε μου προκάλεσε καμιά ενόχληση ή κοκκινίλα. Η τιμή του είναι πάρα πολύ οικονομική, τι άλλο να ζητήσω; Νομίζω έχω πλέον καταλήξει στο αποσμητικό το δικό μου και της μικρής (που δεν είναι μικρή, α πα πα δεν μπορώ να το συνηθίσω).

Θα το βρείτε στο I Herb εδώ . Υπάρχει και σε άλλες μορφές (κρύσταλλος και σπρέι) αλλά νομίζω πως πιο εύχρηστο είναι το roll on. Ίσως ο κρύσταλλος να έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Αν κάνετε παραγγελία μην ξεχάσετε να διαλέξετε το δωράκι σας από την καρτέλα Freebies και να τσεκάρετε τις προσφορές στις καρτέλες Trials και Specials. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα βγάζουν εξαιρετικά προϊόντα σε τρελή έκπτωση (έχω πάρει υγρή στέβια με 1 δολάριο ) και αξίζει να τα ρίξετε μια ματιά. Όπως έχετε καταλάβει το αγαπώ πολύ το I Herb.

Σας φιλώ!!!     xxx

Υ.Γ. Μπορείτε να δείτε τις μέχρι τώρα παραγγελίες μου από το I Herb, μαζί και μια μικρή περιγραφή στο προφίλ του blog στο facebook εδώ.















32 σχόλια :

  1. Πάρα πολύ χρήσιμο review, θα το πάρω οπωσδήποτε κι εγώ, ψάχνω πολύ τα αποσμητικά και προς το παρόν τα μόνα που βρήκα πιο αθώα ήταν τα Neutro Roberts, αλλά ο κρύσταλλος - λογικά - είναι μία ακόμα καλύτερη επιλογή. Χαίρομαι που είναι και αποτελεσματικός, γιατί μόνο εκεί κολλούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως εψαχνα και εγω στα ραφια,τελικα ομως προτιμησα τη φυσικη λυση. Η αληθεια ειναι πως δεν περιμενα να κανει τοσο καλη δουλεια, ηταν μια ευχαριστη εκπληξη.

      Διαγραφή
  2. και εγώ το χρησιμοποιούσα , είναι μακράν ότι καλύτερο για την κακοσμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω εδώ και μήνες από την crystal spring (Αγγλία)κρύσταλλο και σπρέι και δηλώνω ότι όντος κάνουν δουλειά.Μόνο λίγο με ερεθίζουν εμένα μετά το ξύρισμα αλλά δεν με πειράζει.Κρατάει πολύ πολύ λίγο η ενόχληση.Ωραίες ανακαλύψεις έχεις Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου,τωρα που τον βολευτηκαμε τον κρυσταλλο θα εχω στο νου μου να ψαξω και αυτον που γραφεις :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλό φαίνεται! Ήθελα καιρό να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα αποσμητικά, θα παραγγείλω οπωσδήποτε από iherb :) Τέλεια παρουσίαση Ελένη!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To IHerb για μενα ειναι ενας μικρος παραδεισος, βρισκω ενα σωρο οργανικα, βιολογικα κλπ σε νορμαλ τιμες, καμια σχεση με εδω. Δοκιμασε το, σε εμας δουλεψε.

      Διαγραφή
  5. πολυ ενδιαφερον κ χρησιμο ποστ ,ευχαριστουμε!
    μου ειχε πει μια κοπελα για τον κρυσταλλο αλλα αυτο που αναφερεις ειναι κ σε εξαιρετικη τιμη θα το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το συγκρινω με τα 8 ευρω που βρηκα εδω τον φτηνοτερο, νομιζω αξιζει μια δοκιμη :)

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Δεσποινα, να σου πω την αληθεια δεν περιμενα να μου αρεσει τοσο πολυ. Τελικα μου αρεσει και που ειναι αοσμο και μυριζει μονο το αρωμα μου.

      Διαγραφή
  7. Πόσο μ' αρέσουν τα άρθρα σου!!!! Λοιπόν, εγώ χθες έβαλα το σπρέι σε λίστα με "προϊόντα που δε θα ξαναγοράσω από iherb". Δεν εμποδίζει τις μυρωδιές και τσούζω όταν ψεκάζω μετά το ξύρισμα, όπως έγραψαν και πιο πάνω. Ο κρύσταλλος μου φαίνεται κάπως καλύτερος απ' το σπρέι, αν και μπελαλίδικος... Τον έχω σχεδόν ένα χρόνο και τον χρησιμοποιήσα ελάχιστα, επειδή βαριέμαι το βρέξιμο. Θέλω πάρα πολύ να δω τι θα κάνει και το roll on πάντως,αλλά παρήγγειλα κάποιο της Jason απο iherb πρόσφατα και το περιμένω. Αν δε μ' αρέσει, θα πάρω και το roll on. Το αγαπώ πολύ το iherb!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... παιζει να ειμαι χοντροπετση και να μην καταλαβαινω τπτ. Όταν έκανα την αγορά το roll on ειχε τις καλυτερες κριτικες και γιαυτο το πηρα, το σπρει ειχα το φοβο μηπως βγαζει μεγαλη ποσοτητα ή γινομαι χαλια. Εννοειται οτι θελω να διαβασω τη λιστα σου, αγαπω πολυ το I Herb αλλα προφανως και δεν ειναι οοοοολα τελεια και φανταστικα προιοντα, θα εχει και πατατες.

      Διαγραφή
  8. Loipon esu kai i mikri pou den einai pia mikri me peisate na to dokimasw ^_^ (ok ok meta to no buy)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάρα πολύ ωραίο το post σου.
    Το ωραίο πράγμα με τη συγκεκριμένη μάρκα αποσμητικών είναι πως στο iherb τα έχει και σε spray, roll on, crystal. πολύ πολύ θετικό κατά τη γνώμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αν το δοκιμασεις παντως προτεινω το roll on.

      Διαγραφή
  10. Το κοίταζα καιρό τώρα κι αναρωτιομουν! Θα το προτιμησω σίγουρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. eleni m na se rwtisw.. den eixes ksana provlima me tis paraggeleies s apo i herb sto telwneio? gt k egw skeftomai na kanw paraggeleia (epitelous lew na parw ta pinelakia apo real techniques) alla fovamai..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι η τριτη μου παραγγελια απο περσι το Νοεμβριο που ειχε γινει ο πανικος με το τελωνειο, δεν ειχα κανενα προβλημα, ουτε καθυστερηση. Σε δεκα εργασιμες περιπου τα ειχα.

      Διαγραφή
    2. αααα τα πινελα να τα παρεις, εχω 2 σετ και 2 μεμονωμενα και τα εχω ευχαριστηθει τοοοσο πολυ! Εχω γραψει και αναρτηση σχετικη.

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο review!! Τον κρύσταλλο που αναφέρεις απο το Hondos τον είχα αγοράσει αλλα δεν ήταν πολύ εύχρηστος κ μετα απο κάποιους μήνες σταμάτησε να ειναι αποτελεσματικός.. Εγω παρηγγειλα το spray κ μέχρι στιγμής μου αρέσει πολύ!! Ακομα δεν τον εχω δοκιμάσει όμως στο spinning που ειναι το υπέρτατο τεστ για μένα!! Αν με βγάλει ασπροπρόσωπη κ εκεί θ'αγορασω όλη τη σειρά! Ιδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω να το δοκιμάσεις λοιπόν και να μας πεις αν πέρασε το τεστ :)

      Διαγραφή
  13. Πολύ χρήσιμο το review σου!!! Εγώ λόγω αλλεργιών χρησιμοποιώ αποσμητικά της Vichy και του Κορρε. Θα το τσεκάρω πάντως και αυτό!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωωω το θέλω...πάντα ψάχνω ένα άκρως υγιεινο αποσμητικό!
    You have tag doll!!!!
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σήμερα αποφάσισα να αγοράσω έναν κρύσταλλο και μπήκα στο ψαχτηρι για να δω τις κριτικές και το κατά πόσον είναι υγιεινο αυτό το πραγματακι ή οχι. Έπεσα στο μπλογκ σου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ, γιατί και για εμένα το iherb είναι ένας μικρός παράδεισος. Ως vegan βρίσκω υπέροχα προοιοντα και εννοείται οτι με το που το διάβασα το παράγγειλα, μαζί με αλλά πραγματακια που χρειαζόμουν ούτως ή άλλως. Θα το παραλαβω, λογικά σε δυο βδομαδουλες και θα σας ενημερωσω για την άποψη μου. Ωστόσο το μπλογκ σου μπαίνει στις αγαπημένες σελίδες. Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα

    Η καρτέλα Freebies που βρισκεται ακριβως??

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα,δυστυχως εχει αλλαξει πλεον η πολιτικη του i herb με τα freebies, οπως αλλαξαν και τα μεταφορικα. Πλεον δεν υπαρχουν freebies και τα μεταφορικα ειναι αναλογα του βαρους.

      Διαγραφή