Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2014

Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά : Οικονομικά σαπούνια για το πρόσωπο.



Γεια σας κορίτσια μου,
την αγάπη μου για τα ιδιαίτερα σαπουνάκια τη γνωρίζετε ήδη, αυτό που δε γνωρίζετε είναι πως η μικρή μου η δεσποινίδα κληρονόμησε τις προτιμήσεις τις μαμάς της και έχει πλέον αυξηθεί κατακόρυφα η χρήση τους στο σπίτι μας. Το κορίτσι μου μεγαλώνει και ήδη άρχισαν τα πρώτα μπιμπικάκια στο μετωπάκι της. Η καλύτερη πρόληψη θαρρώ είναι η καθαριότητα και έτσι έψαξα να βρω κάποια οικονομικά αλλά ποιοτικά σαπουνάκια για τη μικρή μου.




Apivita, σαπούνι με πρόπολη, 1,76 ευρώ

Apivita, σαπούνι με πρόπολη, 1,76 ευρώ

Η πρώτη μου επιλογή ήταν ο πάγκος της Apivita. Εκεί πήρα ένα χμμ δείγμα από σαπούνι με πρόπολη. Μοιάζει πιο πολύ με σοκολατάκι θα έλεγα παρά με σαπούνι. Είναι διαθέσιμο και σε μεγαλύτερο μέγεθος, που κοστίζει 5 ευρώ περίπου.
Συνήθως τα προϊόντα της Apivita μου αρέσουν, τούτο το σαπουνάκι όμως δε μου άρεσε. Είναι ωραία η αίσθηση που αφήνει στο πρόσωπο αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το άρωμα του. Φταίει η πρόπολη; Δε γνωρίζω. Ούτε της μικρής της άρεσε. Η Apivita έχει και άλλα σαπούνια στη γκάμα της, σίγουρα θα δοκιμάσουμε και κάποιο άλλο. Αυτό πάντως θα το αφήσουμε στην άκρη (και μάλλον θα πλύνω με αυτό τα πινέλα μου, συνηθισμένη μου τακτική για όποιο καθαριστικό προσώπου δε με βολεύει, τίποτε δεν πάει χαμένο).

Lanolin-Agg-Tval, σαπούνι με λεύκωμα αβγού, 2 ευρώ


Lanolin-Agg-Tval, σαπούνι με λεύκωμα αβγού, 2 ευρώ στο Hondos Center

Όταν ήμουν μικρή και η μαμά μου είχε αρχίσει να με στέλνει να της ψωνίζω δυο τρία πραγματάκια από το σούπερ μάρκετ κάθε φορά έψαχνα να βρω το πιο μυρωδάτο σαπούνι στο ράφι για να της το πάω δώρο. Ακόμη και σήμερα, κάθε φορά που επισκέπτομαι τα Hondos, κοντοστέκομαι στο ράφι με τα σαπούνια σκαλίζω, μυρίζω και παίρνω όποιο έχει φανταχτερό κουτάκι. Κάπως έτσι αγόρασα και το συγκεκριμένο.
Πρόκειται για ένα σαπούνι με την κλασική old fashioned μυρωδιά, πλησιάζει πολύ σε αυτή του σαπουνιού Μασσαλίας. Γράφει πως ειναι βασισμένο στη συνήθεια των γυναικών της Σουηδίας να περιποιούνται το πρόσωπο τους με ασπράδι αβγού. Στη σύνθεση του έχει προστεθεί λανολίνη και ροδόνερο. Προτείνει να κάνουμε πλούσιο αφρό και να τον αφήσουμε 5 λεπτά στο πρόσωπο. Αφήνει μια ωραία αίσθηση στο πρόσωπο και το συμπάθησα πολύ.

Tea Tree Therapy Vegetable Base Soap, σαπούνι με tea tree oil, 2.91$ στο I Herb


Στο I Herb πάντα βρίσκω μικρά διαμαντάκια και αυτό το σαπούνι είναι άλλο ένα από αυτά. 
Ο λόγος που το επέλεξα ήταν το tea tree oil, που βοηθάει στην καταπολέμηση της ακμής με τη φυσική αντισηπτική του δράση. Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και το άρωμα του είναι πολύ ευχάριστο. Το πρόσωπο της μικρής καθαρίζει πολύ όμορφα και μένει απαλό. Νομίζω πως κάνει και καλή δουλειά στα σπυράκια, μιας και δυο τρία που είχε "μαράθηκαν" πολύ γρήγορα. Το βολεύτηκε πολύ και μάλλον θα το αγοράσουμε ξανά.
Δεν μπορώ να μη σχολιάσω την εξαιρετική του τιμή (περίπου 2 ευρώ) συγκριτικά με παρόμοια που βρήκα στην ελληνική αγορά και η τιμή τους ήταν πολλαπλάσια.
 
Auromere, Ayurvedic Soap, με Vanilla και Neem, 2,80$ στο I Herb.


Με ρίζες από την Ινδία η Αγιουβέρδα είναι η επιστήμη της μακροζωϊας. Πιστεύει ότι η ανθρώπινη υγεία αποτελεί προϊόν της ήπιας λειτουργίας και συνύπαρξης των τεσσάρων πτυχών της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας: του σώματος, του νου, των αισθητηρίων οργάνων και της ψυχής. Εμείς από όλο αυτό θα κρατήσουμε το παραπάνω σαπουνάκι και θα κάνουμε έναν καθαρισμό α λα αγιουβερδέζικα :)
Ένα χειροποίητο σαπούνι, με συστατικά οργανικά και μια ολόκληρη φιλοσοφία πίσω του (εξισορροπεί λέει  το Pitta και το Vatta μας). 
Ναι, είναι από αυτά που μου κεντρίζουν πάντα την προσοχή. Το άρωμα του με ταξιδεύει, το βρίσκω απόλυτα αισθησιακό. Σανδαλόξυλο, τριαντάφυλλο και 17 ακόμη αιθέρια έλαια και αποστάγματα μαζί με λάδι καρύδας μας δίνουν έναν αφρό πλούσιο και ενυδατικό που αφήνει το πρόσωπο μου απαλό, με μια αίσθηση καθαριότητας αλλιώτικη. Μου άρεσε πάρα πολύ και το χρησιμοποιώ και στο σώμα μου και σίγουρα θα είναι στο καλάθι μου και στις επόμενες μου αγορές από το I Herb. Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσετε.
Έχετε καταλάβει πως ενώ το πήρα για τη μικρή, τελικά το κράτησα για τον εαυτό μου ε;

Camomile, σαπούνι πολυτελείας με γλυκερίνη, 1,66 ευρώ από το Hondos Center.

Camomile, σαπούνι πολυτελείας με γλυκερίνη, 1,66 ευρώ από το Hondos Center.

Όταν ήμουν στην ηλικία της κόρης μου η μαμά μου καθάριζε το πρόσωπο με σαπούνι χαμομηλιού και μετά με βαμβάκι βουτηγμένο σε τούρκικο ροδόνερο. Επηρρεασμένη λοιπόν από τα δικά μου βιώματα αγόρασα και εγώ ένα με τη σειρά μου για την κόρη μου. 
Σε μια κουβέντα που είχα με την καλή μου Στέλλα του Stars and Stellars έμαθα πως το σαπουνάκι αυτό είναι πολύ καλό για τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής. Για άλλη χρήση το προόριζα και τελικά αλλού το χρησιμοποίησα. Πράγματι συμφωνώ με τη Στέλλα και το προτείνω ως μια καλή και οικονομική λύση που μοσχοβολάει.

Σας έχω μιλήσει ξανά για σαπούνια. Είχα ξεχωρίσει το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής, για τον καθαρισμό του προσώπου αλλά και το εξαιρετικό απολεπιστικό Abrador.
Μου αρέσουν τα ιδιαίτερα σαπούνια, με πάνε πίσω στα παιδικά μου χρόνια, τότε που έψαχνα το πιο μυρωδάτο για να το πάω στη μαμά μου.  Θα έπρεπε να υπάρχει ένας ορισμός ανάλογος του comfort food για όλες αυτές τις νοσταλγικές μυρωδιές, που μας πάνε στα μικράτα μας και μας γαληνεύουν. Πόσο δυνατή είναι τελικά η αίσθηση της όσφρησης και πόσες εικόνες μπορούν να κρυφτούν σε ένα άρωμα λεβάντας;

Σας φιλώ!!!      xxx


23 σχόλια :

  1. Αχ τα σαπουνάκια άρχισα να τα αγαπώ και εγώ από μικρή.. Το χαμομήλι είναι πάντα στο μπάνιο μου όπως και κάποιο αντισηπτικό. Θα δοκιμάσω αυτό με την πρόπολη μιας και μ' αρέσουν οι περίεργες μυρωδιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεονίκη μου, καλού κακού πάρε το μικρό μέγεθος και άμα δε σε βολέψει ξέρεις...πινελάκια :)

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραια όλα!!! θα δοκιμασω τα προιοντα από το iherb φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το I Herb έχει πολύ ωραία γκάμα και εκεί βρίσκω πάντα και οικονομικά και ιδιαίτερα σαπούνια. Τώρα έχω βάλει στο μάτι ένα σαπούνι για τα μαλλιά έτσι σε μπάρα, θα είναι στην επόμενη μου παραγγελία. Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Το Apivita όντως έχει την χαρακτηριστική μυρωδιά της propolis και εμένα δεν μου είναι ευχάριστη...για τα πινέλα κάνει δουλειά αλλά εγώ το χρησιμοποιώ μόνο στα συνθετικά τύπου real techniques γι αυτά με την φυσική τρίχα δεν το συνιστώ γιατί τα σκληραίνει... Ενδιαφέροντα όσα έχεις πάρει από iherb θα τα ρίξω και εγώ στο καλάθι την επόμενη φορά.... Σε φιλώ XXX ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα. Δεν το γνώριζα αυτό για τα πινέλα με φυσική τρίχα. Το Iherb με βολεύει πολύ και νομίζω φαίνεται :)

      Διαγραφή
  4. ΩΩ, θα σου πώ.....θέλω να δοκιμάσω αυτό με το ασπράδι αυγού...Χοντος είπες??? Όσο για την μυρωδια του σαπουνιού της Apivita, ευθυνεται η πρόπολη ναι!!! (θαυματουργή αλλά βρωμάει χαχαχαχ)
    φιλιά και καλό σαβκο κορίτσι
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε την πρόπολη...δεν είχα ποτέ θέμα με ακμή, σημαδάκια κλπ και δεν είαν συναντηθεί οι δρόμοι μας ως τώρα. Δε μου αρέσει καθόλου, προτιμώ το tea tree oil. Καλό Σ/Κ και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. Απο τα συγκεκριμένα δεν έχω δοκιμάσει κανένα, για χρήση στο πρόσωπο όμως σου προτείνω της Clean Skin που έχει και μικρόκοκκους μέσα! Το είχα πάρει πριν χρόνια απο Carrefour περίπου 2-3 ευρώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ το έχω δει στα ράφια, την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω, σε ευχαριστω :)

      Διαγραφή
  6. γενικα τα σαπουνια για το προσωπο δεν τα προτιμω..προσφατα δοκιμασα της apivita Με την προπολη..εμενα δε μου μυριζει τιποτα..μια πολυ αχνη μυρωδια που δεν ενοχλει καθολου...σε αντιθεση με τα υπολοιπα προϊοντα με προπολη που εχω δοκιμασει..καπου ειδα οτι η προπολη δεν εχει παντα την ιδια μυρωδια.. σαν σαπουνι για το προσωπο μου αρεσε αλλα δε νομιζω οτι κανει για καθημερινη χρηση..το χρησιμοποιουσα για δυο βδομαδες περιπου και στην τριτη ειχε αρχισει να μου ξηραινει το πολυ λιπαρο μου δερμα...θελω να δοκιμασω αυτο με το tea tree

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησα να ψάχνω σαπούνια για την κόρη μου και κοντά στο δεκάχρονο βασιλικό ποτίστηκε και η γέρικη γλάστρα :) Σαπούνι με σαπούνι έχει διαφορά, σε καμιά περίπτωση φυσικά δε θα χρησιμοποιούσα κάποιο πχ χεριών. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά μακροχρόνια είναι η αλήθεια, τα αλλάζω συνέχεια. Δεν το ήξερα αυτό για την πρόπολη. Αυτό με το tea tree νομίζω θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  7. Μα να μην τα αγαπώ καθόλου; Δεν ξερω γιατί αλλά μάλλον δεν μου αρέσει η υφή τους. Αυτό δε της πρόπολης ενώ είναι καλό κλπ κλπ όσες φορές προσπάθησαν να το χρησιμοποιήσω, πήγε υπέρ πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις αγορασα το Apivita αποκλειστικά για τα πινέλα ( και απ'οσο διάβασα θα το κάνω μονο για τα συνθετικά, ευχαριστώ!), αλλά όσο είναι ακόμα στη συσκευασία του, μου μυρίζει φανταστικά! Φύση, θυμάρι! Βασικά, φλισκουνι, ενα βρασταρι ντόπιο... Έχω επίσης να δηλωσω οτι για χρόνια αποφεύγω τα σαπούνια στο πρόσωπο, με τη λογική οτι περισσότερο ξηραινουν κ ταλαιπωρούν την επιδερμίδα παρα που την καθαρίζουν κ την περιποιούνται! Λάθος μου;; Πάντως πολύ σε πειρασμό μπήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Andriana μου, ανάλογα το σαπούνι. Χρόνια ολόκληρα χρησιμοποιούσα καθαριστικά σε μορφή τζελ μέχρι που δοκίμασα το μαύρο σαπούνι Αφρικής. Εντελώς διαφορετική αίσθηση και καμία ξηρότητα. Βέβαια αυτά τα σαπουνάκια αρχικά άρχισα να τα ψάχνω για την κόρη μου που το δέρμα της δεν έχει καμιά σχέση με το δικό μου. Εκείνο είναι λιπαρό με ακμούλα.

      Διαγραφή
  9. καλε για εμενα λες <3 <3 <3
    Κι οτι βλεποντας τη φωτο και τον τιτλο σκεφτηκα αμεσως το χρυσο σαπουνι και την ιδιαιτερη χρηση του!αυτο με την αγιουβερδα το θελω!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε για σενα λεω χαχαχα

      το αγιοβερδικο πολυ μου αρεσε,θα ισιωσουν και τα pitta και τα vatta μου ;)

      Διαγραφή
    2. σε εκδοση βαλεριανας βγαινει;;;αχαχα

      Διαγραφή
  10. Αγορασα προσφατα το σαπουνι του κορρε
    με ροδι! Στο προτεινω ανεπιφυλακτα! το εχω λατρεψει. εχει περιπου 3 ευρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποιώ και εγώ τον τελευταίο χρόνο, Και το αντίστοιχο scrub καθαρισμού επίσης ειναι καλό, και το βρήκα μισή τιμή σε ένα φαρμακείο μολις 2 ευρώ! :)

      Διαγραφή
  11. Έχω μια ερώτηση, μολις αγόρασα και εγώ το σαπουνάκι με την πρόπολη της apivita καθως εχω βγάλει κάποια σπυράκια τον τελευταίο καιρο! Κάνω καθημερινή χρήση, πρωί-βράδυ. Είναι σωστό; Ή θα ηταν καλύτερο να πλένομαι μονο μια φορα την μέρα με αυτό; Εκτός απο θέμα της ξηρότητας που ανέφερε η Βασιλική οτι της δημιούργησε, ξέρει καποιος αν υπάρχει άλλο προβλημα με την καθημερινή χρήση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή