Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Stella's Recip-Y ή αλλιώς η Στέλλα με το μαγικό ραβδί.


Stella's Recip-Y Golden Repair, κρέμα νυκτός και ορός.

Γεια σας κορίτσια μου,
το είχα γράψει και πριν από λίγες μέρες, το blogging εκτός από ένα ευχάριστο χόμπι ήταν και αυτό που στάθηκε αφορμή να γνωρίσω ανθρώπους. Κάποιοι με έκαναν να φτύσω κρυφά στον κόρφο μου, κάποιοι με άφησαν αδιάφορη και κάποιοι με άγγιξαν, χαίρομαι που τους γνώρισα και μπήκαν στη ζωή μου. Τη Στέλλα τη γνώρισα μέσα από το Beautyblog της αγαπημένης μου Τζούλιας. Ο τρόπος που έγραφε και υποστήριζε τη δύναμη της φύσης με είχε ξαφνιάσει πολύ. Σε κάθε ανάρτηση που η Στέλλα χάριζε απλόχερα συμβουλές και συνταγές εγώ ήμουν το μαύρο πρόβατο της παρέας που ρωτούσε τι αποτελεσματικότητα έχουν, κατά πόσο μπορούν να απορροφηθούν και άλλα τέτοια δύσπιστα. Ναι, ήμουν φανατική οπαδός της χημείας.
Γράφω σε αόριστο γιατί τον Οκτώβρη που μας πέρασε, στα γενέθλια μου, αποφάσισα να φέρω τα πάνω κάτω. "Θα προσέχω τον εαυτό μου και θα τον αγαπώ", είπα και άλλαξα ρότα. Η Στέλλα με άγγιξε με το μαγικό της ραβδί και μου χάρισε μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία στην περιποίηση του προσώπου μου. Ανταλλάξαμε μια σειρά από e mails και καταλήξαμε σε μια κρέμα νυκτός και ένα σέρουμ. Η Στέλλα χρησιμοποιεί βιολογικές πρώτες ύλες που τις ψάχνει πολύ πολύ προσεκτικά και τις παντρεύει ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε δέρματος, θα μπορούσαμε δηλαδή να τις χαρακτηρίσουμε sur mesure κρέμες. Εγώ όμως δε θέλω να αναφερθώ αναλυτικά στα συστατικά, η Τζούλια του Beautyblog και η Ιωάννα τα περιγράφουν πολύ ωραία εδώ. Θέλω να γράψω την αίσθηση του να φοράς μια τέτοια κρέμα και πως μια φίλη της χημείας άλλαξε στρατόπεδο. Θέλω να γράψω τι ήταν αυτό που με έκανε να καταλήξω σε αυτή ανάμεσα στις πάμπολλες που κυκλοφορούν και έχω δοκιμάσει.


Διάβαζα και ξαναδιάβαζα σχόλια για τα Stella's Recip-Y και αναρωτιώμουν πως είναι δυνατόν κάτι που φτιάχνεται σε μια κουζίνα να έχει αποτέλεσμα και μάλιστα θεαματικό. Διάβαζα και ξαναδιάβαζα ώσπου αποφάσισα πως είχε έρθει πια η ώρα να δοκιμάσω. Σε λίγες μέρες είχα το κουτάκι στα χέρια μου. Ένα κουτάκι από φελιζόλ, πολύ καλά αμπαλαρισμένο, με μια  παγοκύστη. Μέσα του έκρυβε ένα κίτρινο πουγκί. Το κίτρινο λένε πως είναι το χρώμα της ελπίδας  και αυτό το πουγκάκι έμελλε να δώσει ελπίδα στο ταλαιπωρημένο δέρμα μου.

Golden Repair Night Serum
Την πρώτη μέρα δεν τα χρησιμοποίησα παρά μόνο τα άνοιγα και τα μύριζα. Πόσο μεγάλη εντύπωση μου έκανε το άρωμα τους! Μπορούσα να ξεχωρίσω οσμές, αναγνώριζα τα συστατικά. Ήταν ένα μικρό σοκ για μένα, μιας και συνειδητοποίησα πόσο είχε συνηθίσει η μύτη μου στις παραποιημένες μυρωδιές του εργαστηρίου. Τη δεύτερη μέρα έκανα έναν καλό καθαρισμό και αποφάσισα να τα δοκιμάσω. 
Πρώτα δοκίμασα το Golden Repair Night Serum. Πολλά μαγικά λαδάκια μαζεμένα σε ένα μικρό μπουκαλάκι. Χρειάζεται ένα καλό κούνημα πριν την εφαρμογή για να ενωθούν τα συστατικά. Έβαλα μια πολύ μικρή ποσότητα και έκανα απαλό μασάζ. Η υφή του ήταν κάτι σαν υγρό τζελ. Έκλεισα τα μάτια μου και απόλαυσα το άρωμα. Τι μοσχοβολιά ήταν αυτή. Απορροφήθηκε πολύ γρήγορα και έτσι πέρασα στην κρέμα νυκτός Golden Repair.


Golden Repair
Δεν ήταν έρωτας με το πρώτο άγγιγμα, το ομολογώ. Συνηθισμένη στις λεπτόρρευστες υφές που απορροφώνται σε ελάχιστο χρόνο η κρέμα μου φάνηκε πολύ βαριά. Ήμουν σχεδόν σίγουρη πως δε θα με βόλευε, παρόλα αυτά άρχισα να τη δουλεύω στο πρόσωπο με κυκλικές κινήσεις. Προς μεγάλη μου έκπληξη όσο τη δούλευα, τόσο έβλεπα το δέρμα μου να τη ρουφά όπως το ξερό χώμα τη βροχή. Μα τι ενυδάτωνα τόσα χρόνια; Πόσο διψασμένο ήταν το δέρμα μου; Σε δύο λεπτά περίπου το δέρμα μου είχε απορροφήσει όλη την κρέμα, δε γυάλιζε και είχε μια απίστευτα απαλή αίσθηση.

Στις τρεις πρώτες μέρες είδα διαφορά στο πρόσωπο μου. Έμοιαζα ξεκούραστη και φρέσκια, παρόλο που οι μέρες μου ήταν δύσκολες και ο ύπνος μου λιγοστός. Στις δυο εβδομάδες είδα διαφορά στις λεπτές γραμμές έκφρασης που έχω. Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου δε θα μπορούσα να το πιστέψω. Το καλύτερο όμως δεν ήταν αυτό. Το καλύτερο ήρθε λίγες εβδομάδες μετά, όταν βρέθηκα με φίλες μαμάδες από το σχολείο που είχαν καιρό να με δουν. "Τι έκανες και λάμπεις έτσι;" "Αχ, πήγατε διακοπές και ανανεώθηκες Ελένη". Χαμόγελο μέχρι τα αφτιά η Ελένη.

Έχουν περάσει τρεις μήνες από τότε που πρωτοφόρεσα τα Stella's Recip-Y. Ακόμη και ο αυστηρότερος κριτής όλων, η μαμά μου, έχει παραδεχτεί πως το πρόσωπο μου λάμπει. Εγώ το νιώθω πιο σφριγηλό και προς μεγάλη μου χαρά έχω δει ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση στις γραμμές έκφρασης. Οι κρέμες της Στέλλας με κέρδισαν γιατί είδα αποτελέσματα που δεν είχα δει με καμιά άλλη κρέμα. Πλέον στο ψυγείο μου υπάρχει το δικό τους ραφάκι, μαζί με μια κρέμα ημέρα με τριαντάφυλλο (θα μιλήσουμε και για αυτή πολύ σύντομα) και ένα απίστευτο scrub με σοκολάτα.

Τα Stella's Recip-Y τα συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει τα τελευταία δύο χρόνια. Η κάθε κρέμα ετοιμάζεται φρέσκια και προσαρμόζεται στις ανάγκες του δέρματος της κάθε κοπέλας. Κάντε ένα πολύτιμο δώρο στον εαυτό σας και επικοινωνήστε με τη Στέλλα. Είμαι σίγουρη πως θα σας μαγέψει από το πρώτο κιόλας e mail. Ο λόγος της είναι ζεστός και άμεσος και δε διστάζει να μοιραστεί συμβουλές και μυστικά. Ήδη κάνει θραύση στα ΒΒ girls το toner με μισή ποσότητα ροδόνερου (το βιολογικό Βοίου Κοζάνης) και μισή ποσότητα τζελ ή χυμού βιολογικής αλόης.

Μια μικρή συμβουλή από τη δική μου εμπειρία. Οι κρέμες αυτές δεν έχουν καμιά σχέση με αυτές του εμπορίου. Στις πρώτες εφαρμογές θέλουν το χρόνο τους. Χρειάζεται λίγο να συνηθίσει το χέρι να παίρνει την ελάχιστη ποσότητα και χρειάζονται και δυο λεπτάκια για ένα μασάζ. Προτείνω λοιπόν να ξεκινήσετε με μια κρέμα νυκτός ή να ξεκινήσετε βράδυ την 24ωρη σας κρέμα, τότε που υπάρχει μια άνεση χρόνου για περιποίηση. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο να ανοίξουν οι πόροι του δέρματος και δώστε τροφή στο πρόσωπο σας. Το δέρμα σας θα σας ευγνωμονεί και θα σας ανταμοίψει με λάμψη και ζωντάνια. Υπάρχει ένα εξαιρετικό βιντεάκι στο beautyblog με τη Στέλλα να μοιράζεται μια συνταγή για κρέμα ημέρας και να δείχνει το σωστό τρόπο εφαρμογής της. Αξίζει να το δείτε.


Σας φιλώ!!!     xxx

16 σχόλια :

  1. Εχω ακουσει τα καλυτερα για τις κρεμες της Στελλας και για τα θαυματα που πραγματοποιουν!!
    Μπαινω σε σοβαρο πειρασμό και εσυ το κανεις χειροτερο!!! :-P
    Πολυ ωραιο αρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ άκουγα αλλά ήμουν άπιστος Θωμάς, μέχρι βέβαια που τις δοκίμασα και τώρα νομίζω πως δε θα τις αλλάξω παρά μόνο με μια νέα συνταγή της Στέλλας.

      Διαγραφή
  2. Πού θα παει, θα ερθει κι η ωρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα το μετανιώσεις. Θέλει λίγο να τις συνηθίσεις αλλά μετά δεν μπορείς να τις αποχωριστείς.

      Διαγραφή
  3. Δεν είχα ιδέα!!!!!!!Πάω να διαβάσω!!!!!!! :D :D
    Και επανέρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H πρότασή σου για κρέμα νυκτός μου αρέσει...Πολύ ωραίο post!!! Σε φιλώ ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, είναι κρέμες αλλιώτικες από του εμπορίου, θέλουν το χρόνο τους, ειδικά στις πρώτες εφαρμογές για να σε κερδίσουν. Οπότε νομίζω είναι καλύτερα να ξεκινήσεις τη χρήση βράδυ, για να μπορέσεις να τις εφαρμόσεις σωστά.

      Διαγραφή
  5. Το serum και η κρέμα νυχτός μου έκλεισαν το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου έστρωσαν το μάτι και μου απάλυναν και τις γραμμές έκφρασης χι χι χι

      Διαγραφή
  6. εντάξει, ζηλεύω τρελά, όσο πιστή και αν είμαι στη "φύση λύση" δε μπορώ να μη μπω στον πειρασμό με όλα αυτά που μας γράφεις,το περίμενα πώς και πώς αυτό το ποστ!Κι εγώ θέλω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα, εγώ μπορούσα να πασαλειφτώ και με υγρά μπαταρίας αν μου έλεγαν πως θα στρώσει η μούρη, Η Στέλλα απλά με έχει μαγέψει με όλα αυτά που φτιάχνει

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη παρουσίαση Ελένη μου.. Εγώ τα έχω ακούσει και από κοντά!! Όπως και να το κάνεις τα φυσικά έχουν πολλά προτερήματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή