Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Από Δευτέρα δίαιτα! (με ολίγη από nail art) vol.2

Ανοιξιάτικο nail art, με τις οδηγίες της  Cutepolish.

Γεια σας κορίτσια μου,
αυτές τις μέρες η διάθεση μου δεν είναι και η καλύτερη, άρχισαν να ανθίζουν τα πρώτα λουλούδια και δέντρα στην Περαία και ήδη έχω τα πρώτα συμπτώματα της αλλεργίας μου. Για να "ξορκίσω" το κακό έκανα ένα nail art με λουλουδάκια, που είδα και αντέγραψα από την Cutepolish. Μου αρέσουν πολύ τα σχέδια της, την ακολουθώ και στο instagram και πολύ συχνά τα αντιγράφω ή εμπνέομαι από αυτά.

Σας είχα υποσχεθεί το δεύτερο στάδιο της Dukan. Αντιγράφω τις γενικές οδηγίες από το forum greekmasa.gr (που όπως έγραψα και την προηγούμενη φορά) έχει πάρα πολλές πληροφορίες και χρήσιμες οδηγίες.

Στάδιο 2: Κρουαζιέρα

Διάρκεια: Μέχρι να φτάσετε το ιδανικό βάρος
Τη μία μέρα τρώτε σκέτη πρωτεΐνη (PP), την επόμενη πρωτεΐνη και λαχανικά (PP+V). Μπορείτε να ακολουθείτε και το σχήμα 5 PP / 5 PP+V.

Πρωτεΐνη (απεριόριστη ποσότητα)
•   Άπαχο κρέας (προτιμάται βοδινό και μοσχάρι). Όχι χοιρινό, όχι αρνί
•   Εντόσθια (Συκώτι ή βοδινή γλώσσα αλλά μόνο την άκρη της)
•   Ψάρια και θαλασσινά
•   Πουλερικά (εκτός από πάπια και χήνα) χωρίς την πέτσα και τις φτερούγες
•   Ζαμπόν χαμηλών λιπαρών, ωμοπλάτη, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, καπνιστό ή βραστό, αφαιρούμε την άκρη
•   Αυγά (αποφύγετε τον κρόκο αν έχετε χοληστερίνη)
•   Γαλακτοκομικά 0~2% λιπαρά (γιαούρτι, cottage ή κουάρκ) μέχρι 1 λίτρο την ημέρα

Λαχανικά (απεριόριστη ποσότητα – ωμά ή μαγειρεμένα)
•   Ντομάτα
•   Αγγούρι
•   Ραπανάκια
•   Σπανάκι
•   Σπαράγγια
•   Πράσα
•   Φασολάκια φρέσκα
•   Λάχανο
•   Μανιτάρια
•   Σέλινο
•   Μάραθος
•   Όλα τα πράσινα σαλατικά
•   Μελιτζάνα
•   Κολοκυθάκια
•   Πιπεριά
•   Καρότα και παντζάρια με μέτρο

Απαγορεύονται: Πατάτες, ρύζι, καλαμπόκι, μπιζέλια, φασόλια (κόκκινα κλπ), φακές, αβοκάντο.
Το ντρέσινγκ της σαλάτας μπορεί να περιέχει μέχρι 1 κ.γ. λάδι.

1,5 lt νερό ή άλλο ρόφημα

2 κ.σ. πίτυρο βρώμης την ημέρα (σημείωση δική μου: είναι πολύ σημαντικό το πίτουρο σε αυτή τη δίαιτα, προσέξτε μην το μπερδέψετε με τη βρώμη σε νιφάδες ή το κουάκερ, εγώ αγόρασα της Fytro)

Άσκηση
30 λεπτά περπάτημα την ημέρα
(δείτε και την πρώτη φάση της δίαιτας Dukan εδώ)

Αν το πρώτο μέρος της Dukan φαντάζει δύσκολο, εδώ τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα και πιο ισορροπημένα. Με τα λαχανικά να μπαίνουν στο πρόγραμμα οι επιλογές είναι περισσότερες. Απλά πρέπει πάντα τα λαχανικά να συνοδεύονται με πρωτεΐνη.

Το πίτουρο βοηθάει πολύ. Για πρωινό ανακατεύω τις 2 κ.σ. πίτουρο με 1 κ.σ. γιαούρτι και το βάζω σε τετράγωνο μικρό τάπερ και το ψήνω 3 λεπτά στα μικροκύματα. Αυτό γίνεται σαν φέτα του τοστ και το τρώω μαζί με τυρί κότατζ και ομελέτα.

Προσέχω τα αβγά που καταναλώνω να είναι ελευθέρας βοσκής, όπως και το κοτόπουλο επίσης. Πίνω πολλά αφεψήματα, λουίζα, φασκόμηλο, χαμομήλι, πράσινο και μαύρο τσάι. Στο μαύρο τσάι βάζω λεμόνι και γαρίφαλο, είναι το αγαπημένο μου.

Την πρώτη φάση την έκανα τρεις μέρες, σύμφωνα με τις οδηγίες. Η πρώτη μέρα ήταν δύσκολη, δυσκολεύτηκα πολύ να κόψω το ψωμί, ειδικά στο πρωινό. Αυτό που πρόσεξα είναι πως η κοιλιά μου σα να "ξεπρήστηκε". Ενώ δεν έχω χάσει βάρος (έχω χάσει μισό κιλό) φαίνομαι πολύ καλύτερη. Από θέμα ενέργειας και διάθεσης είμαι καλά, αν εξαιρέσουμε πως την πρώτη μέρα μπαινόβγαινα και ονειρευόμουν πίτσες,γύρους, μπισκότα, κέικ, μπακλαβάδες :)

Στην προηγούμενη ανάρτηση, είδα πως πολλές είστε αντίθετες στην ιδέα μιας χημικής δίαιτας. Οι περισσότερες με βρίσκουν και εμένα αντίθετη. Επίσης θεωρώ πολύ κακές τις μονοφαγικές, νομίζω πως δε θα τις ακολουθούσα. Στη Dukan αυτό που ουσιαστικά αφαιρείς από τη διατροφή είναι οι υδατάνθρακες (αν και στην τρίτη φάση της δίαιτας μπαίνουν και μαύρο ψωμί και φρούτα). Εφόσον αφαιρεθούν αυτοί και το κρέας και τα λαχανικά είναι βιολογικά ή από παραγωγούς που γνωρίζουμε, δεν πιστεύω πως καταπονείται ο οργανισμός. Αυτό φυσικά είναι μια προσωπική εκτίμηση.

Σας φιλώ!!!      xxx

19 σχόλια :

  1. Επειδή εγώ με τις δίαιτες έχω τσακωθεί από...πάντα θα σχολιάσω απλά τα τέλεια νυχάκια! Η cutepolish είναι και δική μου αγαπημένη, τα βιντεάκια της για χριστουγεννιάτικα, halloween και Valentine's nails ήταν σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε δεν έχω κέφια, ξεπατικώνω ένα σχεδιάκι της. Κάθομαι και παίζω με τα βερνίκια μου και καθαρίζει το μυαλό μου από τις σκοτούρες :)

      Διαγραφή
  2. αυτες οι διαιτες να παρει ηευχη.... οσο περνανε τα χρονια γινονται ολο και πιο δυσκολες, αλλα και πιο απαραιτητες δυστυχως....κανεις πολυ καλα που μοιραζεσαι την εμπειρια σου-αν και δεν συμπαθω γενικως τις διαιτες τετοιου ειδους, νομιζω οτι η καθε μια πρεπει να βρει τον τυπο που τη βολευει!
    οσο για το μανικιουρ, ειναι κουκλιστικο! η cutepolish ηταν απο τις πρωτες που ξεχωρισα στο yt και κανει παντα πολυ προσεγμενα και ευφαβταστα σχεδια!
    Κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'ναι καλά η Cutepolish, μου έχει δώσει πολλές ιδέες κατά καιρούς :)

      Παλιά αρκούσε να προσέξω λίγες μέρες, τώρα που ανήκω στο γκρουπ των _αντα δυστυχώς δυσκολεύομαι πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  3. Καταρχήν τι τέλειο σχέδιο στα νύχια <3 Κατά δεύτερον επειδή κι εγώ είμαι σε δίαιτα αυτό τον καιρό, θα ήθελα να σου πω την εμπειρία μου και ελπίζω να βοηθήσω έστω και λίγο. Έχω δοκιμάσει πολλές δίαιτες στο παρελθόν, πάντα με τη βοήθεια ειδικών. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν της νοοτροπίας ότι όταν στο γεύμα έχεις κρέας θα φας σαλάτα χωρίς άλλο συνοδευτικό και πολλά άλλα παρόμοια στερητικά. Πλέον αυτές οι τακτικές με βρίσκουν κάθετα αντίθετη! Στη σημερινή μου -επιτυχημένη μέχρι στιγμής- δίαιτα έμαθα πως απαραίτητη στη διατροφή μας είναι η σεροτονίνη μια χημική ουσία υπεύθυνη για την καλή διάθεση και την ευεξία που νιώθουμε και πως σε κάθε γεύμα θα πρέπει να υπάρχει συνδυασμός πρωτεΐνης + υδατάνθρακα + Βιταμίνης C. Νομίζω πως αξίζει να το ψάξεις λίγο παραπάνω και πάνω από όλα να βάλεις την υγεία σου :) Όπως και να' χει σου εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές που μοιράζεσαι μαζί μας. Για τη σερετονίνη γνώριζα τη λειτουργία της, δε γνώριζα όμως πόσο συνδέεται με τη διατροφή. Αυτό με τη βιταμίνη C το ψυλιαζόμουν, γιαυτό και παίρνω βιταμίνες. Είναι βέβαια συνθετικές, χμμ. Ίσως τελικά θα πρέπει να βάζω περισσότερο λεμονάκι παντού. Μου έδωσες ωραία τροφή για σκέψη, σε ευχαριστώ πολύ, θα το ψάξω λίγο παραπάνω :)

      Διαγραφή
  4. πωπω τέλειο το νυχιιι!!!!καλή συνέχεια με τη δίαιτα σου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα νυχάκιαααα!!! Όσο για τη δίαιτα, δεν θα άντεχα να την κάνω τόσο καιρό, αλλά έκανα μια δική μου μίξη πάνω σε αυτή, κ όντως έχει αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα είναι και τα νύχια μέρος της δίαιτας, παίζεις με αυτά και δεν τσιμπολογάς.

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία με την δίαιτα! Αν και μεταξύ μας δεν θα την έκανα την βρίσκω λίγο ανθυγιεινή...όσον αφορά το μοσχαρίσιο κρέας και τα παράγωγα του τα οποία ναι μεν δεν έχουν λίπος αλλά θεωρούνται πλέον τα πιο βλαβερά αν σκεφτείς ότι σταβλίζονται και εμβολιάζονται φουλ και ταίζονται να μην πώ...Και εγώ κάνω δίαιτα έχασα πέντε θέλω άλλα δέκα...άτιμα γλυκά με έχετε καταστρέψει!
    PS τα νυχάκια τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ίδια ομάδα είμαστε Demi στο facebook :) Άνοιξαν πολύ τα μάτια μου εκεί. Κρέας αγοράζω μόνο από συγκεκριμένο κρεοπώλη που εμπιστεύομαι και προσέχω την ποιότητα του. Τα αβγά και τα κοτόπουλα είναι φυσικά ελευθέρας.

      Διαγραφή
  7. δεν υπαρχει το σχεδιο που εκανες..θελω και γω να τα κανω ετσι...και αυτο το χρωμα το πρασινο ανοιχτο ποσο τελειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για τη διαιτα ξεχασα να σχολιαω..με συνεπηρε το σχεδιο..χαχαχα..καλη επιτυχια...και γω θελω να ξεκινησω αλλα διατροφη..βασικα να κοψω τα γλυκα και τις σοκολατες

      Διαγραφή
    2. χαχαχα σε ευχαριστώ πολύ. Προσπάθησα η αλήθεια είναι και εγώ λίγο να συγκρατηθώ αλλά δεν τα κατάφερα.

      Διαγραφή
  8. Με τη Dukan εχασα 28 κιλά σε 6 μήνες, και εβαλα μετα 35 κιλά στους επόμενους 15, μαζί με αυξημένη χοληστερίνη. Ποτέ ξανά...
    Just food for thought... από greek masa ξεκίνησα κι εγώ... αλλά καλύτερα να ψάξεις εμπειρίες από ανθρώπους που την έχουν κάνει παλιά, όχι αυτούς που την κάνουν τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που το μοιράζεσαι αυτό μαζί μας.

      Διαγραφή
  9. πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου. αχ! όμως το αγαπημένο μου (άσπρο) ψωμάκι πώς να το κόψω;;;
    τα νύχια σου είναι τέλεια!!!! :)

    όσο γι αυτό που με ρώτησες
    http://mystickland.blogspot.gr/2014/03/3.html?showComment=1393961916010#c7642572773797855330
    τα μπισκότα τα σπας όσο μπορείς με το χέρι σου και ύστερα όταν θα πρέπει να τα ανακατέψεις (εγώ ανακατεύω με απλό σύρμα) θα σπάσουν κι άλλο.. σε καμία περίπτωση όμως να γίνουν σκόνη αλλά ούτε και μεγάλα κομμάτια, γιατί όταν τα κάνεις μπαλάκια δεν θα είναι ομοιόμορφα ;)
    **όταν τα φτιάξεις θα περιμένω οπωσδήποτε εντυπώσεις!!!
    καλό απόγευμα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :) Αχ αυτό το ψωμάκι...δεν κόβεται!

      Διαγραφή