Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Από Δευτέρα δίαιτα! Θα γίνω ...Kcaliγραμμη vol.1

Κcaligram Lanes

Γεια σας κορίτσια μου,
μια καινούργια εβδομάδα ξεκίνησε και μαζί της και μια υπόσχεση. Όσες με ακολουθείτε στο facebook ίσως να είδατε πως τα πρώτα σημάδια της άνοιξης άρχισαν να με αγχώνουν. Ναι, ένας μέσος φυσιολογικός άνθρωπος όταν βλέπει τις ανθισμένες αμυγδαλιές τον πιάνει ένας ρομαντισμός και μια χαρά για τον ερχομό της πιο όμορφης εποχής του χρόνου. Εμένα πάλι ο νους μου πήγε στα λεπτά υφάσματα των ανοιξιάτικων ρούχων που δεν καλύπτουν πολλά και έπιασα να τον εαυτό μου να μετράει πόσες εβδομάδες έχω μπροστά μου για να κάνω την πανηγυρική εμφάνιση στην παραλία (μετράτε; 15 είναι).
Την προηγούμενη εβδομάδα βαρέθηκα μια μέρα να πάω στο γυμναστήριο και αποφάσισα να ξεσκονίσω λίγο το Wii Fit. Ανεβαίνω χαρωπή, επιλέγω το προφίλ μου και...βγαίνει το μπαρμπαδέλι του Wii και μου λέει πως το βάρος μου έχει μεταβληθεί από την τελευταία φορά που είχα ανέβει. Να μην τα πολυλογώ, ούτε λίγο ούτε πολύ από το Σεπτέμβρη έβαλα 6 κιλά. Ντύνομαι κυρίως με φορέματα, τα παντελόνια μου είναι ελαστικά συνήθως και με τις φόρμες ένιωθα άνετα. Ούτε που το κατάλαβα από που ήρθαν αυτά τα έξι. Χμμ, μάλλον τελικά εκείνα τα ρομαντικά βράδια μπροστά στο τζάκι με τα ουισκάκια και τα φυστικάκια έκαναν τη διαφορά.
Δυο πράγματα μπορώ να κάνω. 'Η που θα αρχίσω από τώρα τις πρόβες για το "Ρούφηγμα κοιλιάς στην παραλία- Καλοκαίρι 2014" ή που θα βελτιώσω τη διατροφή μου και τις συνήθειες μου. Επιλέγω το δεύτερο και θα μου κάνετε παρέα μην τυχόν και ξεστρατίσω στην πορεία.
Θέτω ένα ρεαλιστικό στόχο.
Δεν μπορώ να γίνω συλφίδα, δεν ξέρω αν θέλω κιόλας. Θέλω να χάσω τα παραπανίσια μου κιλά και να μπω άνετα στα καλοκαιρινά μου ρούχα.

Κρατάω σημειώσεις.
Αυτά τα έξι κιλά δεν ήρθαν απρόσκλητα, προφανώς η διατροφή μου δεν ήταν και η καλύτερη. Άρχισα να σημειώνω τι τρώω και εντόπισα τις ατασθαλίες μου. Ναι, τσιμπολογούσα συνέχεια χωρίς να το καταλάβω.

Βάζω μια άσκηση στην καθημερινότητα μου.
Ιδανικά στο γυμναστήριο για να υπάρχει μια παρέα και για να υπάρχει και κάποιος που να βλέπει αν γίνονται σωστά οι ασκήσεις. Εναλλακτικά, το περιοδικό Forma συχνά πυκνά δίνει πολύ ωραία dvd με μισάωρα προγράμματα που βγαίνουν σχετικά άνετα. Ωραία λύση και το Wii Fit.

Βοηθάω την κατάσταση με κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.
Κακά τα ψέματα οι δίαιτες θέλουν μια βοήθεια. Ειδικά αν η δίαιτα είναι χημική (όπως αυτή που αναλύω παρακάτω) είναι απαραίτητες και οι βιταμίνες και κάποιο βοήθημα για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Πολυβιταμίνες Classic Lanes
Τις πολυβιταμίνες της Lanes τις προτιμώ εδώ και χρόνια. 13 βιταμίνες, 12 μέταλλα, Λουτεϊνη και Q10 όλα σε ένα χάπι χωρίς ζάχαρη/ιώδιο/γλουτένη. Αρκετά οικονομικές (περίπου στα 8-10 ευρώ ανάλογα το φαρμακείο), το χάπι φαίνεται μεγάλο αλλά το καταπίνεις εύκολα και η Lanes είναι μια εταιρεία που εγώ τουλάχιστον εμπιστεύομαι. Συνήθως αγόραζα ένα μπουκαλάκι κάθε Σεπτέμβρη για μια κούρα αλλά επειδή οι δυο πρώτες φάσεις της χημικής δίαιτας έχουν περιορισμένο διαιτολόγιο, νομίζω πως καλό είναι να συμπληρώσω έτσι τη διατροφή μου.

Kcaligram Lanes για να γίνω ...kcaliγραμμη
Κατά καιρούς έχω ακούσει για διάφορα χάπια αδυνατίσματος που υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια. Ομολογώ πως αυτά τα φοβάμαι πολύ και δε νομίζω πως θα τα έπαιρνα ποτέ. Τα Kcaligram όμως είναι μια άλλη ιστορία. Τρία βασικά συστατικά έχουν. Κόκκινη πιπεριά, που ενεργοποιεί την καύση του λίπους, Λινολεϊκό Οξύ από κάρδαμο, που εμποδίζει την αποθήκευση του λίπους και Λεκιθίνη, που διαλύει τα λίπη. Χωρίς ζάχαρη/γλουτένη. Δε βρίσκω πως κάποιο από τα συστατικά μπορεί να είναι επικίνδυνο. Η δοσολογία είναι τρία χάπια τη μέρα. Η τιμή τους στα διαδικτυακά φαρμακεία είναι περίπου στα 20 ευρώ. Ελπίζω να με βοηθήσουν να κάνω μια καλή αρχή. Θα σας κρατάω ενήμερες.

Διατροφή

Επέλεξα μια χημική δίαιτα, λύση ίσως όχι η ενδεδειγμένη αλλά πολύ μου κακοφάνηκε που δεν κλείνει το τζιν και δεν είμαι πρόθυμη να ζυγίζω μερίδες και να τρώω για δεκατιανό ένα παξιμάδι με μια κουταλιά κότατζ. Η δίαιτα λοιπόν που θα ακολουθήσω δεν είναι άλλη από την πολύ γνωστή Dukan. Η δίαιτα έχει συνολικά 4 φάσεις και μαζί θα τις βλέπουμε βδομάδα βδομάδα (και θα σας λέω και πως τα πηγαίνω). Αντιγράφω τις πρώτες οδηγίες από το forum του Greekmasa , όπου έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και λύνουν κάθε απορία.

Στάδιο 1: Επίθεση

Διάρκεια: Εξαρτάται από τα κιλά που θέλετε να χάσετε
0~5 : 1 ημέρα
6~10 : 3 ημέρες
11~20 : 5 ημέρες
Πάνω από 21 : 7-10 ημέρες

Πρωτεΐνη (απεριόριστη ποσότητα)
•   Άπαχο κρέας (προτιμάται βοδινό και μοσχάρι). Όχι χοιρινό, όχι αρνί
•   Εντόσθια (Συκώτι ή βοδινή γλώσσα αλλά μόνο την άκρη της)
•   Ψάρια και θαλασσινά
•   Πουλερικά (εκτός από πάπια και χήνα) χωρίς την πέτσα και τις φτερούγες
•   Ζαμπόν χαμηλών λιπαρών, ωμοπλάτη, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, καπνιστό ή βραστό, αφαιρούμε την άκρη
•   Αυγά (αποφύγετε τον κρόκο αν έχετε χοληστερίνη)
•   Γαλακτοκομικά 0% λιπαρά (γιαούρτι, cottage ή κουάρκ) μέχρι 1 λίτρο την ημέρα

1,5 lt νερό ή άλλο ρόφημα

1,5 κ.σ. πίτουρο βρώμης την ημέρα (σημείωση δική μου: είναι πολύ σημαντικό το πίτουρο σε αυτή τη δίαιτα, προσέξτε μην το μπερδέψετε με τη βρώμη σε νιφάδες ή το κουάκερ, εγώ αγοράσα της Fytro)

Άσκηση

Έξτρα
•   Γάλα 0%
•   Γλυκαντικά όπως ασπαρτάμη, σουκραλόζη, όσο θέλετε
•   Τσίχλες χωρίς ζάχαρη
•   Χρησιμοποιήστε ξύδι, μπαχαρικά, βότανα, σκόρδο, μαϊντανό, κρεμμύδι για να νοστιμίσετε το φαγητό. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αγγουράκια ή κρεμμύδια τουρσί (με μέτρο)
•   Λεμόνι για να νοστιμίσει το φαγητό και όχι σαν ρόφημα
•   Μουστάρδα (με μέτρο, να μην περιέχει ζάχαρη). Ιδανική είναι η Dijon
•   Κέτσαπ χωρίς ζάχαρη, σπάνια και από λίγη
•   Αλατίστε με μέτρο

Κορίτσια μου εγώ ξεκινάω, γιατί πολύ φοβάμαι πως τα έξι θα γίνουν δεκαέξι άμα τα αφήσω έτσι. Σε τρεις μέρες θα τα ξαναπούμε, για να μιλήσουμε για τη δεύτερη φάση της Dukan και να σας πω και τις εντυπώσεις μου.

Σας φιλώ!!!       xxx

15 σχόλια :

  1. Και εγώ που ξεκίνησα γυμναστήριο γραμμάριο δεν έχασα.. και υποτίθεται προσέχω την διατροφή μου (τις περισσότερες μέρες χαχαχ)
    Χμμ δελεαστική πρόταση μας έκανες!! Ίσως δοκιμάσω και εγώ αυτό το πρόγραμμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Dukan αν την τηρήσεις κατά γράμμα έχει θεαματικά αποτελέσματα, απλά θέλει λίγπ προσοχή και βιταμίνες σίγουρα.

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία Ελένη! Τα χάπια αδυνατίσματος με φοβίζουν λίγο σαν ιδέα -δεν ξέρω γιατί, πάντα είχα οκ σχέση με τα χάπια.
    Θα ήθελα να μας ενημερώσεις για αυτά όταν τα χρησιμοποιήσεις για αρκετό καιρό.
    Ελπίζω να χάσεις τα παραπανίσια κιλά :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χάπια και εγώ τα φοβάμαι, απλά αυτά μου φάνηκαν οκ. Τα ξεκινάω και βλέπουμε

      Διαγραφή
  3. Από τώρα μέχρι το καλοκαίρι έχουμε 3 μήνες.. Σε αυτούς τους 3 μήνες χάνονται πανευκολα 6 κιλά με μια απλή διατροφή. Δε χρειάζεσαι χημικές δίαιτες που σχεδόν ποτέ δεν επιτυγχάνουν.Οσο για τα χάπια μακριά και ας είναι και φυτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο, απλά και μετά τις γιορτές προσπάθησα λίγο να κκάνω διατροφή και δεν τα κατάφερα. Θέλω το πρόγραμμα μου,

      Διαγραφή
  4. τα χ΄'απια τα φοβάμαι πολύ, και για αυτό δεν θα τα έπαιρνα!εγώ κάνω τη healthy skinny girl, που μετράς θερμίδες, και έχεις μια λίστα με κάποια φρούτα κια λαχανικά που τρως απεριοριστα!νομίζω πως; είναι η καλύτερη γιατί δε σε περιορίζειαν θες τσεκαρέ την!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ δεν την ήξερα αυτή, θα την κοιτάξω. Μόνο φρούτα και λαχανικά τρως; Πρωτεϊνη καθόλου;

      Διαγραφή
    2. όχι τρως ότι θες, συν απεριόριστα φρούτα κια λαχανικά! πχ τη δευτέρα 800 θερμίδες. καταναλώνεις με στη μέρα όσα φρούτα κια λαχανικά θες συν τις θερμίδες! και το Σαββατοκύριακο τις έχει περισσότερες!εμένα με βολεύει γιατί είχα βαρεθεί να μη μπορώ να βγαίνω λόγο κάποιας διάτας! με αυτή και χάνω, και τρώω το φαγητό της μαμάς μου, χιχιχ!!!απλώς την προτείνω σε όλους για αυτό το λόγο, γιατί και δε στερείσαι και έχει αποτελέσματα!επίσης απαγορεύει τη ζάχαρη, εγώ όμως βάζω καστανή στον κα΄φε μου, και καμιά φορά τρώω και κανά γλυκάκι, το υπολογίζω στις θερμίδες και είμαι κομπλέ! σορι για το κατεβατό!!!!

      Διαγραφή
  5. Πω πω τι μου κάνεις τώρα..... Ξέρεις πόσο θέλω να χάσω κιλά;; Έκανα 10 μέρες την δίαιτα της νασα έχασα όχι 10 αλλά 4 περίπου κιλά και απογοητευτηκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μισω ολες τις διαιτες που υπαρχουν..δεν μπορω να ακουω αυτη τη λεξη..χαχα..το μυστικο ειναι το μετρο...και προσοχη στις μεριδες..επισης πρασινο τσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τώρα δεν έχω κάνει ποτέ μου δίαιτα, πάντα ήμουν του μέτρου. Φέτος δεν έχω καταλάβει πως ξεστράτισα έτσι.

      Διαγραφή
  7. η αδερφή μου πάντως έχασε πολλά κιλά με χάπια για το μεταβολισμό, προσοχή στη διατροφή και γυμναστήριο ! Ελένη, εύχομαι κάθε επιτυχία, μακάρι να'χα όρεξη να την κάνω κι εγώ έτσι για κανα δυο κιλά , δε θέλω παραπάνω να χάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα πρώτη μου φορά ξέφυγα τόσο, πάντα στα +2 σταματούσα και απλά πρόσεχα λίγο παραπάνω για λίγες μέρες, οπότε είπα να κάνω κάτι δραστικό αυτή τη φορά.Σε φιλώ

      Διαγραφή