Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Yves Rocher, γαλλικό άρωμα στο νεσεσέρ μας Μέρος Β'



Yves Rocher

Γεια σας κορίτσια μου,
η σημερινή ανάρτηση είναι συνέχεια της προηγούμενης για τα καλλυντικά Yves Rocher, τα γαλλικά καλούδια που έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Σήμερα θα σας μιλήσω για προϊόντα περιποίησης προσώπου που δοκίμασα αλλά και για το που μπορείτε να τα βρείτε.

Απολεπιστικό με κουκούτσι βερίκοκου

Καμιά κρέμα, κανένας ορός, καμιά θεραπεία δεν πρόκειται να κάνει δουλίτσα αν πρώτα δεν έχετε κάνει μια καλή απολέπιση. Σε μικρές ηλικίες μια φορά την εβδομάδα αρκεί, όταν πατήσουμε όμως τα _άντα και μετά οι δυο φορές είναι αναγκαίες. Συνηθίζω να έχω πάντα ένα scrub και μια μάσκα στη μπανιέρα μου. Οι ατμοί από το μπάνιο ανοίγουν τους πόρους και τα προϊόντα λειτουργούν ακόμη καλύτερα.
Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορα απολεπιστικά. Δε συμπαθώ καθόλου αυτά με τον έντονο κόκκο γιατί νιώθω να γδέρνεται το δέρμα μου και απορρίπτω όσα έχουν περίεργη/δυσάρεστη μυρωδιά. 
Το συγκεκριμένο απολεπιστικό έχει μια πολύ γλυκιά μυρωδιά βερίκοκου, όχι εκείνη τη χημική, την άλλη που σου θυμίζει τις ανοιξιάτικες μαρμελάδες. Οι κόκκοι του είναι από κουκούτσι βερίκοκου, ούτε πολύ μικροί για να μην αφαιρούν τίποτε αλλά ούτε και πολύ μεγάλοι. Το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο και στο λαιμό και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη.
Η τιμή του είναι 11,90 τα 50ml και μου δόθηκε από την εταιρεία για δοκιμή.



Τονωτική Μάσκα Νερού με Χυμό Σταφυλιού

Masque Aqua Tonic au Pur Jus de Raisin / Τονωτική Μάσκα Νερού με Χυμό Σταφυλιού, 50ml
Παλαιότερα δεν καταλάβαινα τη χρησιμότητα αυτών των προϊόντων, τα έβρισκα κάπως περιττά. Όταν όμως κάποια στιγμή δοκίμασα την πρώτη μου μάσκα και είδα τη διαφορά μετά στο δέρμα μου, κατάλαβα. Έκτοτε υπάρχει πάντα ένα σετ scrub/μάσκας στη μπανιέρα, τα εφαρμόζω και νιώθω πριγκίπισσα
Αγαπημένη μάσκα δεν έχω μόνο μία. Γενικά μου αρέσει να δοκιμάζω, βαριέμαι πολύ εκείνες τις τεράστιες συσκευασίες που τις ανοίγεις και δεν τελειώνουν ποτέ.
Η μάσκα της φωτογραφίας είναι αυτή  που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό, μου αρέσει και με έχει βολέψει πολύ. Μέσα σε τρία λεπτά το σταφύλι που έχει στη σύνθεση της ενυδατώνει όμορφα την επιδερμίδα μου και την αφήνει απαλή. Δεν είναι από τις μάσκες που στεγνώνουν και τις αφαιρείς σα φιλμ (και μαζί τραβάς και ό,τι χνουδάκι υπάρχει στο πρόσωπο, άουτς), αφαιρείται με βρεγμένο σφουγγαράκι ή μουσελίνα (που έχει γίνει και πολύ της μόδας τώρα τελευταία). 
Όσο γράφω αυτές τις γραμμές σκέφτομαι μήπως και τη βάλω λίγο στο ψυγείο, οπότε εκτός από ενυδάτωση να μου κάνει και μια σύσφιξη (εννοείται πως η Παρασκευή είναι η μέρα του beaute για να φύγει η κούραση της εβδομάδας και να είμαι όμορφη το ΣΚ). Θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω την ανάρτηση.
Η τιμή της είναι στα 11,90 ευρώ και μου δόθηκε από την εταιρεία για δοκιμή.


Seance Teint Eclatant

Seance Teint Eclatant / Εμφάνιση Λαμπερού Χρώματος, 50ml
Πολύ τα αγαπώ αυτά τα φακελάκια. Είναι τρομερά βολικά για ταξίδια (που ναι μεν θέλεις να είσαι λαμπερή αλλά ποια και πόσα μπουκαλάκια να κουβαλήσεις σε μια βαλίτσα), το δικό μου το πήρα στις χριστουγεννιάτικες μας διακοπές. Επίσης είναι και ένας πολύ οικονομικός τρόπος για να δοκιμάσει κανείς υφές και αποτελεσματικότητα χωρίς να αγοράσει μια μεγάλη συσκευασία.
Το παραπάνω φακελάκι είναι ένας έξυπνος συνδυασμός απολεπιστικού και μάσκας. Κοστίζει 1,70 και κάθε τμήμα του περιέχει 6ml. Αν σας αρέσουν τα προϊόντα κυκλοφορούν και σε σωληνάριο των 75ml, στα 14 και 14,90 ευρώ αντίστοιχα. Μου δόθηκαν από την εταιρεία για δοκιμή.


Τζελ Καθαρισμού

Gel Nettoyant / Τζελ Καθαρισμού, 200ml
Δεν μπορώ να νιώσω πραγματικά καθαρό το πρόσωπο μου αν δεν μπει σαπούνι και νερό. Έχω λοιπόν ένα βουρτσάκι προσώπου και κάθε πρωί ξεκινάω πρώτα με ένα τζελ καθαρισμού. Έχω δοκιμάσει πολλά, έχω απορρίψει αρκετά (και τα χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό των πινέλων μου για να μην πάνε χαμένα) και έχω βάλει "αστεράκι" σε μερικά. Το τζελ της Yves Rocher ανήκει στην ομάδα με το αστεράκι γιατί μου άρεσε στη χρήση αλλά και για έναν ακόμη λόγο. 
Η κόρη μου, που άρχισε να μεγαλώνει και να μεταμορφώνεται σε δεσποινίδα, άρχισε να μου ζητάει τα δικά της "καλλυντικά" και αυτό το τζελ ήταν το πρώτο που της έδωσα. Τα Σαββατοκύριακα λοιπόν που έχει ελεύθερο χρόνο αρχίσαμε τα beaute μάνας-κόρης. Το καμάρι μου μεγαλώνει...
Το Pure Calmille περιέχει εκχύλισμα οργανικού χαμομηλιού , ανοίγεις το καπάκι και μοσχοβολάει το μπάνιο χαμομήλι. Κάνει ωραίο αφρό και νιώθω πως μου καθαρίζει καλά το δέρμα. Το πρόσωπο μου μένει απαλό, χωρίς να με "τραβάει", χωρίς να μου προκαλεί ξηρότητα. 
Η τιμή του είναι  στα 7,30 ευρώ τα 200ml και μου δόθηκε από την εταιρεία για δοκιμή.



Ευωδιαστό Βάλσαμο Χειλιών Καρύδα

Baume Senteur Noix de Coco / Ευωδιαστό Βάλσαμο Χειλιών Καρύδα, 4γρ.
Χωρίς υπερβολές, έχω ένα lip balm σε κάθε τσάντα μου, τα χείλη μου σκάνε πάρα πολύ εύκολα και τα έχω δεξί μου χέρι. Έχω πολλά lip balms, όχι όμως αυτό της φωτογραφίας. Αυτό το πήρε η κόρη μου μόλις μπήκα στο σπίτι με τη σακούλα της Yves Rocher. Μόλις κατάλαβε τι ήταν, το πήρε, το άνοιξε, το μύρισε, γούρλωσε τα μάτια της και άρχισε να μου υπόσχεται διάφορα για να της το χαρίσω. Όπως καταλάβατε υπέκυψα η μάνα...
Η μικρή είναι ενθουσιασμένη, μυρίζει λέει πολύ όμορφα και το δείχνει με καμάρι στις φίλες της στο σχολείο. Εγώ βλέπω τα χειλάκια της πολύ όμορφα, χωρίς σκασίματα και χαμογελώ. 
Η τιμή του είναι στα 3,60 ευρώ και εγώ το αγόρασα με έκπτωση.

 Αυτά ήταν τα Yves Rocher που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής και μπορώ να πω πως με ικανοποίησαν όλα. Όπως σας έγραφα και στην προηγούμενη ανάρτηση, τα Yves Rocher διατίθονται κυρίως μέσω δικτύων αντιπροσώπων, αν σε κάποιες πόλεις υπάρχουν και shop-in-a-shop. Μπορείτε λοιπόν να τσεκάρετε πρώτα τον on line κατάλογο και μετά ως πελάτισσα να απευθυνθείτε σε κάποιο δίκτυο αντιπροσώπων για να κανονίσετε την παραλαβή. Αυτός είναι ο ένας τρόπος.
Ο άλλος τρόπος είναι να αποκτήσετε το δικό σας κωδικό, να μπορείτε δηλαδή να παραγγείλετε ως μέλος απευθείας από την εταιρεία με τιμές χονδρικής, δηλαδή μειωμένες κατά -24% έως και 80%, ανάλογα με τις τρέχουσες προσφορές. Φυσικά τότε θα έχετε τη δυνατότητα να βγάλετε και ένα εξτρά εισόδημα, ενεργώντας ως αντιπρόσωπος. 
Όταν ήμουν φοιτήτρια στο πρώτο έτος είχα γίνει και εγώ αντιπρόσωπος σε μια άλλη εταιρεία. Είχα πληρώσει ενα σημαντικό ποσό για την εγγραφή και είχα ξεκινήσει με σκοπό να αγοράζω τα καλλυντικά μου και να βγάζω ένα μικρό χαρτζιλίκι. Κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, γιατί δε γνώριζα καλά τα προϊόντα, δεν μπορούσα να απαντήσω σε ερωτήσεις πέραν των απλών και δεν ήξερα πως να λειτουργήσω. Δεν είχα καμιά βοήθεια, κανέναν μπούσουλα.
Αυτό δεν ισχύει για τις αντιπροσώπους της Yves Rocher. Η εγγραφή είναι δωρεάν και προσφέρεται ουσιαστική υποστήριξη σε κάθε αντιπρόσωπο που θέλει να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω. Είχα τη χαρά να παρευρεθώ σε ένα από τα σεμινάρια τους. 

Έγινε μια πλήρης ενημέρωση γύρω από την εταιρεία, τις αρχές της και τα νέα προϊόντα.

Απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις, ακόμη και κάποιες που εμένα μου φάνηκαν κάπως απλοϊκές.



Παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα, οι ανάλογες τεχνικές και δόθηκαν οδηγίες για την καλύτερη προώθηση τους. Γενικά ήταν μια ενδιαφέρουσα συνάντηση, που η κάθε αντιπρόσωπος μάθαινε χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές.
Τα σεμινάρια γίνονται δωρεάν, γίνονται συχνά, γίνονται σε διάφορες πόλεις. Πιστεύω πως παρέχεται έτσι σημαντική υποστήριξη σε κάθε αντιπροσώπο. 

Εάν θέλετε και εσείς λοιπόν να γνωρίσετε τα Yves Rocher και να ενημερωθείτε σχετικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το δίκτυο Yves Rocher . Θα χαρούν να δώσουν πληροφορίες για τα προϊόντα και να σας ενημερώσουν.
Σας φιλώ!       xxx


8 σχόλια :

  1. Το σκραμπ αλλά και το καθαριστικό τζελ που φάνηκαν πολύ όμορφαα και προσιτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι ετσι ειναι και συχνα "τρεχουν" προσφορες,οποτε μπορεις να τα παρεις και οικονομικοτερα.

      Διαγραφή
  2. το scrub φαινεται ενδιαφερον

    http://sourcedebeaute.blogspot.gr/?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το scrub μου αρεσει πολυ και μυριζει υπεροχα,μου φτιαχνει το κεφι η μυρωδια του.

      Διαγραφή
  3. Κάποια στιγμή (όοοοοοταν τελειώσουν αυτά που έχω) θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα της εταιρίας.. Λογικά ένα από αυτά θα είναι το scrub..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α πολύ ωραία φαίνονται!!
    Θα είναι και πολύ μυρωδάτα!!
    Giveaway στο blog μου!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω δοκιμάσει παλιότερα κάποια προίόντα τους και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη!
    Σε περιμένει βραβείο εδώ http://beautye-studio.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ καλο ποστ και χαμογελασα όταν ειπες ότι η κορη σου ζηταει και τα δικα της καλλυντικα!!! εχω και εγω ένα κοριτσακι 14 μηνων και από τωρα της δινω το νεσεσέρ με τα κραγιον μου και τα ανοιγει :) τελικα εμεις οι γυναικες εχουμε στο dna μας την ομορφια!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή