Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Yves Rocher, γαλλικό άρωμα στο νεσεσέρ μας Μέρος Α'

Yves Rocher

Γεια σας κορίτσια μου,
σιγά σιγά τελειώνει η δύσκολη βδομάδα προσαρμογής από τις γιορτές, ελάτε να ετοιμαστούμε για το Σαββατοκύριακο και να μυρίσουμε όμορφα αρώματα και ωραίες υφές. Τα Yves Rocher τα πρωτογνώρισα το '90, όταν ο τότε φίλος μου χάρισε ένα άρωμα. Η ιστορία μαζί του έληξε σύντομα, με τα Yves Rocher όμως κράτησε. Εκείνη την εποχή υπήρχε ένα κατάστημα στην Τσιμισκή (στη Θεσσαλονίκη) που πουλούσε τα προϊόντα και είχε και καμπίνες περιποίησης. Μπορούσες να κάνεις εκεί έναν από τους καλύτερους καθαρισμούς της πόλης (και σε καλή τιμή). Στα χρόνια που ακολούθησαν η Yves Rocher άλλαξε το βασικό τρόπο διάθεσης των προϊόντων της, πλέον γίνεται με δίκτυα αντιπροσώπων, αν σε κάποιες πόλεις εξακολουθούν να υπάρχουν και shop-in-a-shop.
 Τα Yves Rocher μας έρχονται από τη Γαλλία και είναι φυτικά καλλυντικά βιολογικής προέλευσης. Διαβάζοντας κανείς τον κατάλογο προϊόντων, το γνωστό τους Πράσινο Βιβλίο, θα δει πως δεν είναι μια συνηθισμένη εταιρεία καλλυντικών. Μου έκανε τρομερά μεγάλη εντύπωση όταν είδα πως έχουν δικό τους βοτανικό κήπο, το δικό τους μουσείο (το Vegetarium ) και πως από το '97 ασχολούνται και με βιολογικές καλλιέργειες (πιστοποιημένες με ecocert). Ένα μεγάλο συν για 'μένα είναι πως από το '89 δεν κάνουν πειράματα σε ζώα. Πολύ θετική εντύπωση μου έκανε και το γεγονός ότι αναγράφεται πάνω σε κάθε προϊόν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Μια μικρούλα λεπτομέρεια που με κέρδισε.
Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ αρκετά δικά τους προϊόντα και η γενικότερη μου αίσθηση είναι πως θα αποκτήσουν μια μόνιμη θέση στο μπάνιο μου.




Νομίζω πως δε χρειάζεται περιγραφή μια ΒΒ cream, σωστά; Συνήθως χρησιμοποιώ κορεάτικες ΒΒ, η συγκεκριμένη όμως μου άρεσε πάρα πολύ. Ξεκινάω με το σωληνάριο που είναι σφραγιστό, μια μικρή λεπτομέρεια ίσως για κάποιες, εμένα όμως με προδιαθέτει θετικά. Το άρωμα της είναι απαλό και ευχάριστο και η υφή της πολύ ελαφριά. Μπορεί να απλωθεί με πινέλο (ο τρόπος που προτιμώ) αλλά το αποτέλεσμα θα είναι επίσης καλό αν γίνει η εφαρμογή και με το χέρι. Αν και λεπτόρρευστη, είναι αρκετά καλυπτική και καθόλου λιπαρή. Τη χρησιμοποιούσα κάθε πρωί, μετά τον καθαρισμό μου για να πάω στο γυμναστήριο και να μοιάζω με άνθρωπο και όχι φάντασμα.
Χρησιμοποιώ αόριστο γιατί εδώ και μια εβδομάδα την έχει δανειστεί η μαμά μου (και αν κρίνω από τα σχόλια της μάλλον δε θα μου την επιστρέψει). Το δέρμα της μαμάς μου είναι σαφώς με μεγαλύτερες ανάγκες από το δικό μου και έτσι δεν τη χρησιμοποιεί σκέτη αλλά πάνω από την ενυδατική της, σαν ενισχυμένο make up. Της άρεσε πολύ η αίσθηση της και με χαρά είδαμε πως κάλυψε όλες τις διχρωμίες και τις μικροατέλειες, χωρίς όμως να είναι βαριά και -κυρίως- χωρίς να "μαζεύει" στις γραμμές.
Η αρχική της τιμή είναι 21,70 ευρώ τα 50ml, όμως γίνονται πολύ συχνά προσφορές οπότε μπορείτε να την πετύχετε και σε καλύτερη τιμή.




Eau Micellaire Hydratante 2 en 1, 200 ml
Η χειρότερη μου στο ντεμακιγιάζ είναι το κλασικό σετ γαλάκτωμα-λοσιόν, δε θέλω ούτε να τα βλέπω. Ούτε τα τύπου τζελ με βολεύουν και κάθε φορά που έκανα λόγο για μωρομάντιλα η Άννα με στραβοκοίταγε. Αυτά τα "νεράκια" ντεμακιγιάζ λοιπόν έχουν εφευρεθεί ειδικά για μένα :) Το συγκεκριμένο σας το έδειξα και στην προηγούμενη μου ανάρτηση και με έχει βολέψει πολύ. Έχει όλα τα καλά των micellaire, δηλαδή αφαιρεί πανεύκολα το μακιγιάζ, ακόμη και το έντονο βραδινό, με λίγα βαμβάκια, είναι φιλικό με τα μάτια, δίχως να τσούζει ακόμη και αν είσαι λίγο άτσαλη και χώσεις το βαμβακάκι στο μάτι μέσα (καλή ώρα όπως εγώ), δε νιώθεις κανένα "τράβηγμα" μετά και μοσχοβολάει (σε αντίθεση με αυτό των Sephora που είχα παλιότερα και κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα νόμιζα πως είχε χαλάσει).
Το δοκίμασε και αυτό η μαμά μου και έκανε πολύ καλά σχόλια επίσης (και όλες ξέρουμε πόσο απαιτητικές είναι οι μαμάδες).
Η αρχική του τιμή είναι στα 10,90 ευρώ τα 200 ml, αλλά εγώ το πέτυχα σε έκπτωση.



Rouge a Levres, στην απόχρωση Pomme d'amour και Μολύβι Ματιών στην απόχρωση Bleu Nuit.
Τα Yves Rocher έχουν διάφορες σειρές μακιγιάζ. Τα προϊόντα της φωτογραφίας επίτηδες τα διάλεξα από την οικονομική τους σειρά.
Το μολύβι είναι σε ένα όμορφο σκούρο μπλε χρώμα, που μου αρέσει να χρησιμοποιώ στο πρωινό μου μακιγιάζ ή όποτε θέλω κάτι διαφορετικό από το έντονο μαύρο. Μαλακό ώστε να μη γδέρνει αλλά συνάμα και αρκετά σταθερό ώστε να μη μουτζουρώνει . Στο waterline με δυσκόλεψε λίγο αλλά εκεί νομίζω μόνο τα μολύβια τύπου kajal βολεύουν.
Η τιμή του είναι στα 4,90 ευρώ (αλλά και αυτό το πήρα με έκπτωση) και νομίζω είναι πολύ καλό για αυτά τα χρήματα. Ναι, το σχεδιάκι του μου αρέσει πολύ!

Το κραγιόν έχει ένα όνομα που παραπέμπει απευθείας στη Χιονάτη, μου ήταν αδύνατον να αντισταθώ. Συνήθως επιλέγω ματ, κρεμώδη κραγιόν. Αυτό δεν είναι τέτοιο. Είναι πολύ λαμπερό και όταν το πρωτοφόρεσα για να το δοκιμάσω μου έκανε εντύπωση πόσο ενυδατικό ήταν. Ένιωθα σα να φορούσα lip balm. Σε αντίθεση με άλλα ενυδατικά κραγιόν που έχω δοκιμάσει, η απόδοση του χρώματος είναι πολύ καλή. Το φοράω πάντα με μολύβι, όπως και όλα μου τα κραγιόν άλλωστε και έχω μείνει ικανοποιημένη και από τη διάρκεια του. Ενώ μου αρέσει γενικά η λάμψη στο μακιγιάζ, τα lip glosses δεν τα συμπαθώ καθόλου, οπότε αυτό το κραγιόν έρχεται να καλύψει αυτό το κενό.
Η τιμή του είναι στα 9,80 ευρώ και εγώ το πέτυχα σε προσφορά.   



Όπως βλέπετε και στην αρχική φωτογραφία, έχω και άλλα να μοιραστώ μαζί σας για τα Yves Rocher. Η συνέχεια αύριο λοιπόν στο Β' μέρος, που θα δούμε τα υπόλοιπα καλούδια μου και θα μάθουμε πως μπορούμε να προμηθευτούμε αυτά τα ωραία προϊόντα σε καλύτερη τιμή.

Σας φιλώ!     xxx

5 σχόλια :

  1. Το ντεμακιγιάζ σαν να μου φωνάζει χαχαχ Να πω την αλήθεια, αυτό που λες ότι δεν ερεθίζει ούτε τα μάτια με βάζει σε πειρασμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά μου δεν τα ερέθισε αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα ευαίσθητα. Γελάω πάντως γιατί πριν πέντε λεπτά άφησα παρόμοιο σχόλιο στο δικό σου μπλογκ χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Τα Yves Rocher τα έχω ακουστά & έχω ακούσει τα καλύτερα για τα προϊόντα τους,όμως δεν ήξερα πως μπορείς να τα αγοράσεις,ούτε μου είχε κινηθεί & το ενδιαφέρον.
    Τώρα λοιπόν μου λες Ελένη γιατί μου το κάνεις αυτό?!Είμαι σε no buy περίοδο! >:O
    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο θα σου έχω και άλλες λεπτομέρειες, θα το σπάσουμε το no buy χαχαχα. Πράγματι όσα δοκίμασα με ικανοποίησαν πολύ και σε τακτά διαστήματα έχουν πολύ καλές προσφορές οπότε μπορείς να τα πετύχεις και σε χαμηλότερη τιμή.

      Διαγραφή
  3. τα γνωρίζω σαν προϊόντα αλλά δεν έχει τύχει να τα βρω ποτέ... Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή