Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Τι είπαμε θα δοκίμαζα το 2013;



Γεια σας κορίτσια μου,
καλή χρονιά! Ελπίζω να περάσατε όλες όμορφα στις γιορτές, να είδατε συγγενείς και αγαπημένα πρόσωπα και να γέμισαν οι μπαταρίες σας ενέργεια. Νομίζω πως το γράφω σε κάθε μου ανάρτηση από τον Οκτώβρη, φέτος έχω ένα θέμα με τη διαχείρηση του χρόνου μου και ο Άγιος Βασίλης δε μου έφερε τις εξτρά τρεις ώρες τη μέρα που του ζήτησα. Εκεί λοιπόν που έκανα την κλασική μου ετήσια λίστα "Φέτος υπόσχομαι να..." θυμήθηκα μια άλλη λίστα, λίγο πιο beauty oriented. 
Πριν περίπου ένα χρόνο έγραφα μια λίστα με τα 13 πράγματα που θα δοκιμάσω το 2013. Κάποια τα δοκίμασα, κάποια δεν έπεσαν στα χέρια μου και κάποια τα άφησα στην άκρη για χάρη άλλων. Πάμε να τα δούμε;

1. Neal's Yard Beauty Sleep vs Stella's Recip-Y Golden Series

Τα μαγικά Stella's Recip-Y

Συγνώμη Neal's Yard. Ειλικρινά. Είχα δοκιμάσει δειγματάκι του ορού και είχα ενθουσιαστεί. Έκανα σαν καλό κορίτσι την έρευνα μου, έψαξα για επιπλέον εκπτωτικούς κωδικούς, αποφάσισα από που θα κάνω την αγορά μου και όταν ήμουν έτοιμη δυστυχώς ο ορός ήταν out of stock. Μεσολάβησε ένα καλοκαίρι-λήθαργος και όταν τον Οκτώβρη θυμήθηκα την αγορά που ήθελα να κάνω βρέθηκε στο δρόμο μου η Stella και το μαγικό ραβδί της. Δε θα σας γράψω πολλά τώρα γιατί θα ακολουθήσει ανάρτηση, θα σας πω μόνο πως πλέον στο ψυγείο μου υπάρχει ραφάκι αφιερωμένο στα ελιξήρια αυτής της κοπέλας. Είναι η νεραϊδονονά μου. Τέλος.



2. Caudalie Beauty Elixir

Caudalie Beauty Elixir LWren Scott Limited Edition από το Feelunique
Αρχίζω και αναρωτιέμαι λίγο για τη χρησιμότητα της λίστας μου. Πέρασε ένας χρόνος και ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει. Ακόμη το θέλω.
Τη χρονιά που μας πέρασε έκαναν την εμφάνιση τους τα συνδρομητικά κουτιά. Δυστυχώς από τα τέσσερα που κυκλοφόρησαν το ένα δεν είχε καμιά απήχηση (είχε προϊόντα αλόης και κόστιζε 50 ευρώ, γιατί άραγε;), τα άλλα δύο παρά την καλή τους αρχή τελικά έχασαν πολλές συνδρομήτριες και το τέταρτο πρέπει να το προλάβεις γιατί στα πρώτα δέκα λεπτά εξαντλείται. Αυτά τα κουτάκια τα είχα στο νου μου ως τη "χαζομαρίτσα-των-δέκα-ευρώ-που-θα-μου-φτιάχνει-το-κέφι". Αυτό το μήνα, αντί για κουτάκι, πήρα μια L.E. παλέτα Catrice, τον επόμενο μήνα θα πάρω το Caudalie. Ψάχνοντας είδα πως κυκλοφορεί σε συλλεκτική έκδοση. Ναι, εμένα περίμενε :)




3. Bioderma sensibio H2O vs Hydra Vegetal Eau Micellaire από Yves Rocher.

Hydra Vegetal Eau Micellaire της Yves Rocher.
 Ανήκει στη νέα γενιά προϊόντων ντεμακιγιάζ που έσκασαν μύτη τον τελευταίο καιρό. Το έχω γράψει πολλές φορές, σιχαίνομαι όσο τίποτα το κλασικό σετ γαλάκτωμα/λοσιόν, το βαριέμαι αφόρητα. Αυτά λοιπόν τα "νεράκια" είναι αφιερωμένα σε εμένα. 

Το Sensibio της Bioderma θεωρείται ένα από τα καλύτερα και ήδη πολλές κοπέλες πίνουν νερό στο όνομά του. Μάλιστα το '13 άλλαξε και ο εισαγωγέας στην Ελλάδα και το διαθέτει σε χαμηλότερη τιμή. Αυτό σε συνδυασμό με τις προσφορές που συχνά πυκνά πλέον κάνουν τα on line φαρμακεία είναι παρήγορο για το ελληνικό shopping. Οχι, ούτε αυτό τελικά το δοκίμασα (ας μου θυμίσει κάποιος για ποιο λόγο κάνω λίστες αφού στο τέλος κάνω του κεφαλιού μου...). Το μοναδικό κουτάκι Glowbox που δεν πήρα το είχε σε ειδικό μέγεθος και έκτοτε με έπιασαν τα νεύρα μου. Δοκίμασα άλλα δύο. 

Το ένα είναι το Ideal Soft Νερό Καθαρισμού Micellaire της L'Oreal, που το πέτυχα με -40% στο Μασούτη. Πολύ καλή ποιότητα για προϊόν ευρείας και το βρίσκω πολύ εύκολα σε super markets. 

To άλλο είναι το εκπληκτικό Hydra Vegetal Eau Micellaire της Yves Rocher. Υπέροχο άρωμα, πολύ καλό αποτέλεσμα, αφαίρεσε τη μάσκαρα χωρίς τρίψιμο. Δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω, νομίζω το βρήκα το micellaire μου για φέτος. Η σχετική ανάρτηση θα είναι η αμέσως επόμενη που θα ανέβει ( θυμάστε που γκρίνιαζα πως αντί για ανάρτηση καθόμουν και μάλωνα με το τελωνείο; Το έγραφα εδώ. Τι ιστορία και εκείνη...)



4. La Roche Posay Effaclar Gel Moussant Purifiant vs Μαύρο Σαπούνι Αφρικής


Μαύρο Σαπούνι Αφρικής


Να χαρώ εγώ τη λίστα μου! Συνεχίζω ακάθεκτη να μην έχω δοκιμάσει τίποτε από όσα σκόπευα. Εξακολουθώ να πιστεύω πως το Effaclar είναι ένα εξαιρετικό προϊόν και όσες φίλες μου το δοκίμασαν είχαν να πουν τα καλύτερα. Όταν όμως στα χέρια μου έπεσε το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής, ξύπνησε τέτοιες μνήμες της παιδικής μου ηλικίας που μου ήταν δύσκολο να το αποχωριστώ. Έκτοτε το χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό του προσώπου μου και σε συνδυασμό με το Facial Scrub της Yess Essentials νομίζω τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά. Τη δε μυρωδιά του την αγαπώ και ήδη την αγαπούν και οι κόρες μου. Η ιστορία θα συνεχιστεί.


"Laser In A Box" , Nip+Fab

Φτάσαμε αισίως στο πρώτο προϊόν της λίστας μου που τελικά αγόρασα. Είχα διαβάσει πολλές θετικές κριτικές, έψαξα και βρήκα ένα πακέτο σε συμφέρουσα τιμή και έκανα το "Laser In A Box" δικό μου. Κακό του κεφαλιού μου, όπως θα διαβάσατε και στην ανάλογη ανάρτηση " Nip+Fab "Laser In A Box", χμμμ "   .
 

6. Burt's Bees

Tips and Toes Kit, Burt's Bees'

Πως λέγεται αυτό που θέλεις μόνο το μικρό, μικρούλι τενεκεδάκι με το λεμονάκι απ'έξω και τελικά αγοράζεις το σετ ολάκερο γιατί δεν το βρήκες μεμονωμένο; Το παραπάνω κουτί "Tips and Toes Kit" των Burt's Bees' το βρήκα στο Douglas, όταν ταξιδέψαμε στη Στουτγκάρδη οικογενειακώς. Κάπου ανάμεσα στο sightseeing και στις επισκέψεις σε συγγενείς, τους είχα και τους έτρεχα με μια λίστα στο χέρι που είχα σημειώσει καταστήματα, διευθύνσεις και μάρκες που ήθελα. Άμα έχεις μάνα blogger αυτά παθαίνεις.
Όταν επιστρέψαμε Ελλάδα με περίμενε η λίστα με τα γλυκά και τα τραπέζια, οπότε δεν μπόρεσα να χαρώ τις αγορές μου. Το τενεκεδάκι μπήκε στο κομοδίνο και το μυρίζω κάθε βράδυ προτού κοιμηθώ. Όχι, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη, μόνο το μυρίζω, έχω και εγώ τις τακτικές μου  :)


7. Elizabeth Arden Eight Hour Cream


Από το strawberry.net

"Άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ" που λέει και ο αοιδός... Αυτή τη φορά το "θύμα" ήταν η κρέμα-θρύλος που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει. H περίφημη Eight Hour Cream της Arden  ενυδατώνει, επουλώνει, μαλακώνει, προστατεύει, δίνει λάμψη. 
Μέχρι να έρθει η ώρα να αποκτήσω τη δική μου βολεύομαι με τη Bepanthol. Δεν είναι το ίδιο σε καμιά περίπτωση, αλλά και αυτή έχει τις κρυφές της χάρες.
Όσο γράφω αυτές τις σειρές σκέφτομαι πως και τη Cicalfate, την επανορθωτική κρέμα της Avene, τη χρησιμοποιώ πολύ σε καψίματα, σκασίματα, ερεθισμούς. Φυσικά ούτε αυτή πλησιάζει την Eight Hour, οπότε θα κοιτάξω να βάλω την παραγγελία της στο πρόγραμμα.





8. Macadamia natural oil vs Advance Techniques Leave-in treatment από την Avon.

Advance Techniques Leave-in treatment από την Avon και χτένα Tangle Teezer.

Τη χρονιά που μας πέρασε τα μαλλιά μου πέρασαν μια πολύ άσχημη περίοδο, επομένως επένδυσα χρόνο και χρήμα κυρίως σε φαρμακευτικά και παραφαρμακευτικά σκευάσματα. Η τρίχα μου ήταν που ήταν λεπτή, αδύναμη, άρχισε να κάνει παρέα και με την εποχιακή τριχόπτωση. Είχα ανάγκη λοιπόν κάτι πιο εξειδικευμένο. Δοκίμασα διάφορους συνδυασμούς με σαμπουάν, λοσιόν και χάπια και έτσι τα Macadamia μπήκαν προσωρινά στην άκρη. Εντούτοις μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω το Leave-in treatment με έλαιο αργκάν της Avon. Από την πρώτη κιόλας χρήση με κέρδισε και άρχισα να το συζητώ με φίλες. Σε κουβέντα που είχα με φίλη που ασχολείται με πωλήσεις ειδών κομμωτηρίου, έμαθα πως να ξεχωρίζω το καλό λάδι μαλλιών. Σε στεγνά χέρια βάζω μια πολύ μικρή ποσότητα και τα τρίβω μεταξύ τους. Το λάδι πρέπει να απορροφηθεί και μετά τα χέρια να μην κολλάνε. Το αργκάν της Avon πέρασε το test με άριστα.


9. Μάσκαρα Collection 2000  vs Sexy Black Mascara από Golden Rose

Sexy Black Mascara, Golden Rose

Την Collection 2000 που είχα δει στο βιντεάκι των Pixiwoo δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να τη βρω, τόσο που στο τέλος βαρέθηκα. Λίγο αργότερα έπεσε στα χέρια μου η Sexy Black Mascara της Golden Rose. Αρχικά μου τράβηξε την προσοχή η συσκευασία της, ειδικά τα βελούδινα λουλούδια, μετά όμως είδα το βουρτσάκι της. Ένα βουρτσάκι αλλιώτικο, που θυμίζει πολύ αυτό της Benefit. Τη χρησιμοποίησα καθημερινά και αγόρασα ήδη και δεύτερη. Με την τιμή της στα 6 ευρώ, νομίζω είναι από τις καλύτερες οικονομικές που έχω δοκιμάσει.



Ένα μέρος της συλλογής μου από καλλυντικά MUA

Ενώ κάποια από τη λίστα μου δεν τα δοκίμασα, κάποια άλλα τα τίμησα και με το παραπάνω. Το 2013 ήταν γεμάτο από μικρές και μεγάλες παραγγελίες μου στα MUA. Όχι άδικα όμως, ο mr.MUA έκανε πολύ καλές προσφορές και μας κρατούσε (και κρατάει ακόμη) έξυπνα το ενδιαφέρον μας έντονο για τα προϊόντα του. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ωραία dupes, συχνές προσφορές, τι άλλο να θέλει κανείς; Όπως θα διαβάσατε και εδώ , υπάρχουν πολλά πράγματα που αξίζει κανείς να δοκιμάσει. Οι παλέτες τους είναι πολύ καλές, τα primer επίσης. Ωραία μολύβια, πολύ καλά ρουζ και βερνίκια φτηνά και ανθεκτικά. Μέτρια τα κραγιόν τους και μάσκαρα δεν έχω βρει ακόμη κάποια που να με ενθουσιάσει. Αγαπώ το σετάκι για τα φρύδια.


ΝΥΧ Spring Fling palette


Νομίζω η φωτογραφία δίπλα τα λέει όλα. Η παλέτα ήταν στα χέρια μου και η χαρά μου ήταν πολύ πολύ μεγάλη γιατί ήταν χαρισμένη από χέρι αγαπημένο.
 Ήταν μια όμορφη μέρα, μόλις είχαν έρθει οι νέες παραλαβές στα ΝΥΧ και δοκίμαζα υφές και χρώματα, η χαρά της beauty blogger.
Την παλέτα Spring Fling τη χρησιμοποίησα στα περισσότερα καλοκαιρινά μου μακιγιάζ. Παστέλ αποχρώσεις που δεν είχα δοκιμάσει μέχρι πρότινος.
Δεν τη χρησιμοποιώ τώρα το χειμώνα, μάλλον θα την ξαναβγάλω την άνοιξη και τότε θα τη σκαλίσουμε παρέα.






12. Crabtree & Evelyn Rosewater Hand Therapy


Πολύ την ήθελα αυτή την κρέμα χεριών. Το άρωμα της είναι εκείνο το παλιό, κλασικό τριαντάφυλλο, που σε γυρίζει χρόνια πίσω και σε πλημμυρίζουν οι αναμνήσεις. Εμένα μου θυμίζει το μπαμπά μου. Πολύ πριν το on line shopping ο μπαμπάς μου πάντα είχε τον τρόπο του και έφερνε από την Αγγλία κρέμες και body lotion στη μαμά μου που λάτρευε το τριαντάφυλλο. Ο μπαμπάς μου ο υπέροχος...


Ξηρό λάδι Huile Prodigieuse, NUXE, 30ml.

Ήταν το πρώτο κουτάκι Glowbox, που μας είχε ενθουσιάσει όλες. Ανάμεσα στα καλούδια είχε και ένα Huile Prodidieuse, ένα εξαιρετικό ξηρό λάδι της Nuxe. Με συνόδευσε όλο μου το καλοκαίρι. Το χρησιμοποίησα στο σώμα μου που είχε ανάγκη ενυδάτωσης, προστάτευσα τα μαλλιά μου από τη φθορά της θάλασσας και έκανα βραδινά home spa με κούρες στο πρόσωπο. Μοσχοβολάει και αξίζει και το τελευταίο του λεπτό. Τα 30ml ήταν ποσότητα αρκετή για να το δοκιμάσω και να το αγαπήσω. Το Glowbox δε στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών μου στο πέρασμα του χρόνου, το λαδάκι όμως της Nuxe μπήκε στη λίστα με τα αγαπημένα. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταιρείας.

Αυτά ήταν κορίτσια μου όσα δοκίμασα ή υποτίθεται πως θα δοκίμαζα το '13. Φέτος σκέφτομαι να μην κάνω κάποια παρόμοια λίστα μπας και αλλάξει το γούρι. Πολύ χάρηκα που έφυγε το '13, τα "δώρα" του κάθε άλλο παρά καλά ήταν. Άσχημη χρονιά. Θα κρατήσω τις όμορφες στιγμές με φίλους και οικογένεια και θα προσπαθήσω να ξεχάσω όλα τα άλλα. Στον τοίχο μου κρέμασα καινούργιο ημερολόγιο, θέλω οι σελίδες του να γεμίσουν με σημειώσεις για συναντήσεις και καφεδάκια και γενέθλια και χαρές. Εύχομαι και τα δικά σας ημερολόγια να γεμίσουν μόνο με τέτοια.
Σας φιλώ!      xxx

19 σχόλια :

  1. οι λίστες είναι για να τις αλλάζουμε, η δικήμου όχι κάθε χρόνο κάθε ώρα αλλάζει ;)
    πολύ ωραίο post καλή μου πάμε να δούμε τι θα μπει στη λίστα για το 2014!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΟ δαγκωτό, τώρα που τα στέλνουν Ελλάδα ντροπή θα ήταν να μην τα τιμήσουμε χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα μου θύμισες την spring fling ...Την ήθελα τόσο πολύ πέρυσι και νομίζω πως ήρθε επιτέλους η ώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε, ήρθε! Δεν είχα ξαναβάλει παστέλ χρώματα, αλλά μόλις την είδα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Άσε που φώναζε "Tickle me pink" από μακριά.

      Διαγραφή
  3. Και εγώ μία από τα ίδια.. Δοκίμασα πολλά πράγματα που δε το περίμενα ποτέ!!
    Ωραία πάντως πραγματάκια δοκίμασες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κρατήσω αυτό που έγραψε η Smug "οι λίστες είναι για να τις αλλάζουμε" και θα σε πάρω να πάμε για ψώνια :)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα για τα κουτάκια!!Προτιμώ να δώσω τα 12€ μου κάπου αλλού..κάπου που θέλω και θα επιλέξω εγώ!
    Το caudalie ακόμα κι εγώ να το δοκιμάσω!
    Το bioderma να το δοκιμάσεις...θα σου αρέσει!!Εμένα μου αρέσει περισσότερο από το l'oreal!
    To Nuxe το αγαπώ!!Εχω τελειώσει 100ml..ευτυχώς εχω κι εγώ το μικρό από glowbox!Να δοκιμάσεις το lip balm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κουτάκια ήταν μεγάλη απογοήτευση κυρίως γιατί η αντιμετώπιση των υπεύθυνων είναι τραγική. Θα δοκιμάσω αυτά που μου προτείνεις, ειδικά το nuxe.

      Διαγραφή
  5. Το Caudalie το εχω λατρεψει και προσφατα πηρα 2 μικρα συλλεκτικα που τα ειχε προσφορα το pharmacy295 με 15 ευρω πηρα 2! Κάποια απο τα υπόλοιπα αγαπώ και κάποια μόλις τα εβαλα και στην δικη μου λίστα! Βρε λες να την κανω και εγω αυτή την ανάρτηση??? Καλή χρονιά Ελενη μου!!!
    φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές για αυτό το φαρμακείο, θα πάω να τσεκάρω :)

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο πόστ!
    Την Eight Hour cream να μην την αφήσεις ! Είχα και cicaplast και cicalfate για καψίματα, δεν πιάνουν μία μπροστά στην 8hour.
    Tα MUA τα αγαπώ. Οχι τις μάσκαρα και τα κραγιόν, τα υπόλοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, πλέον το έχω πάρει ζεστά το θεματάκι, θα γίνει δική μου χαχαχα.
      Για τα Mua χμμ ναι, άμα βγάλουν μάσκαρα της προκοπής θα κάνω πάρτι.

      Διαγραφή
  7. ωραια πραγματακια πηρες ομως..μη διαμαρτυρεσαι..χαχα..οσο για τις λιστες εγω σταματησα να κανω πλεον...εστιαζω σε ενα προϊον και το παιρνω..:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ και λίγο καιρό που εφαρμόζω το "η-χαζομαρίτσα-του-μήνα-με-δέκα-ευρώ" είμαι και εγώ πολύ πολύ χαρούμενη. Ναι, έχω τη λίστα αλλά ψωνίζω ένα τη φορά χι χι

      Διαγραφή
  8. Η δικές μου λίστες αλλάζουν συνεχώς ή μάλλον... μεγαλώνουν! Ωραία πάντως η όλη ιδέα και όταν βρίσκεις προϊόντα ακόμα καλύτερα από αυτά της λίστας είναι σούπερ! Περιμένω τη λίστα του 14! Εμ, τι, έτσι θα μας αφήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι λίστες στόμα να είχαν και να μίλαγαν χαχαχα. Λίστα για το '14 ε; Με κολάζεις και έρχονται και εκπτώσεις...

      Διαγραφή
  9. Νομιζω οτι μονο τη λίστα του σουπερ μάρκετ ακολουθούμε κατα γράμμα... αν μιλήσουμε για beauty/fashion wishlist, ε τοτε τα συγχαρητήρια μου σε οποίον την ακολουθεί και ειδικα κατα προτεραιότητα.. εγω , πάντως, τουλαχιστον στις εκπτώσεις λέω παντα οτι θα κάνω μια want vs. need list, αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω την 8hour και ειλικρινά, παρ'την! Τη δοκίμασα σε σκασμένα χείλη το βράδυ πριν πέσω για ύπνο και το πρωί τα χείλη μου ήταν λες και έβαζα lip butters 1 βδομάδα. Έρωτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χμμ 8hour..λες να την παρω και να αντικαταστησω την bepanthol για κρεμα νυκτος;οσο για τις λιστες..ουδεν σχολιο...δεν θες να μαθεις τι απογινονται οι δικες μου...μολις δω κτ καινουριο...η παλια λιστα παει αδιαβαστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή