Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Στο τελωνείο αδερφές μου, στο τελωνείο!


Γεια σας κορίτσια μου,
η σημερινή ανάρτηση σχεδίαζα να είναι για κάποια πολύ όμορφα πραγματάκια που πήρα από Yves Rocher όμως με πρόλαβαν οι εξελίξεις. Η ανάρτηση θα ανέβει αύριο και τώρα θέλω και τη δική σας άποψη για κάτι.

Κάθε πρωί ανοίγω το "παράθυρο" μου και χαζεύω. Βλέπω τι καλούδια βάζει στο μαγαζί του ο φίλος μου ο Ruby Ruby στην Κορέα, μαθαίνω τα τρέχοντα νέα από τη Lifo, τσεκάρω τα βιντεάκια της φίλης μου Smugnificent από την Ελβετία, ανταλλάσσουμε καλημερέντες με τη φίλη μου τη Μίμα που μένει στην Αθήνα στο facebook και γράφω τα κειμενάκια μου στο blog. Η δική μου γειτονιά είναι στο internet και την αγαπώ πολύ. Πολλές φορές ψωνίζω κιόλας από τη γειτονιά μου (χρειάζομαι 40 λεπτά με το αστικό για να πάω στο κοντινότερο πολυκατάστημα καλλυντικών, το λάπτοπ το έχω δίπλα μου).
Πηγή: http://techblog.gr/
Μέχρι και πριν από ένα μήνα γνώριζα σαν αστικό μύθο περίπου πως τα δέματα μεγάλης αξίας που έρχονται από χώρες εκτός Ε.Ε. περνάνε από το τελωνείο (για την ακρίβεια όλα περνάνε απλά αυτά έχουν και δασμοφορολογική επιβάρυνση). Φρόντιζα οι παραγγελίες μου να είναι κάτω από 100 ευρώ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Δεν είχα ακούσει επίσης και παράπονα από φίλους που ψωνίζουμε από την ίδια "γειτονιά".

Τις τελευταίες τρεις μέρες έχει γεμίσει το facebook με status ανθρώπων που, αντί να λάβουν το δεματάκι τους, έλαβαν ένα "ραβασάκι" από το τελωνείο. Για συμπληρώματα διατροφής και καλλυντικά το χαρτάκι ζητούσε τιμολόγιο και έγκριση του ΕΟΦ, ενώ για τρόφιμα (πχ λάδι καρύδας) ζητούσε έγκριση από το Χημείο του κράτους. Ναι, κάποιος ξύπνησε στραβά...

Αν λοιπόν έχεις παραγγείλει και εσύ κάτι από χώρα εκτός Ε.Ε. (οι on line αγορές από χώρες εντός Ε.Ε. δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα με το τελωνείο) πρέπει να γνωρίζεις τα παρακάτω:

Για αποστολές ΜΗ εμπορικού χαρακτήρα (δηλαδή για δέματα που αποστέλλονται από ιδιώτη σε ιδιώτη χωρίς να υπάρχει χρηματική συνδιαλλαγή μεταξύ τους)
- για είδη μέχρι 45 € δεν καταβάλλονται δασμοί, Φ.Π.Α. και λοιποί φόροι,
- τα είδη των οποίων η συνολική αξία δεν υπερβαίνει το ποσό των 700 €, υπόκεινται σε κατ’ αποκοπή δασμό 2,5%, εκτός εάν ο ενδιαφερόμενος ζητήσει τον τελωνισμό με βάση τη δασμολογική κατάταξη του είδους.
- για είδη των οποίων η συνολική αξία είναι άνω των 700 €, καταβάλλονται οι ισχύοντες δασμοί και φόροι.

Για αποστολές εμπορικού χαρακτήρα (για τα αγαθά δηλαδή που αγοράζουμε on line)
- τα είδη των οποίων η συνολική αξία δεν υπερβαίνει τα 22 € απαλλάσσονται από το Φ.Π.Α, τους δασμούς και τους φόρους,
- τα είδη των οποίων η συνολική αξία δεν υπερβαίνει τα 150 € απαλλάσσονται από το δασμό.
- για τα είδη με συνολική αξία άνω των 150 € καταβάλλονται κανονικά οι δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις.

Τι κάνουμε όταν λάβουμε το "ραβασάκι" :

- Πρώτα επικοινωνούμε με τον ΕΟΦ στο τηλέφωνο 2132040307. Χρειάζεται αρκετή υπομονή, δύσκολα "βγάζει" κανείς γραμμή. Επιμένουμε.
- Από τον ΕΟΦ μας στέλνουν μια αίτηση και μια υπεύθυνη δήλωση με φαξ. Αυτά τα χαρτιά τα υπογράφουμε και τους τα επιστρέφουμε μαζί με 2 φωτοτυπίες της απόδειξης πληρωμής και εκτυπωμένα τα συστατικά των προϊόντων (από το site που κάναμε τις αγορές μας) που υπάρχουν στο δέμα μας για να τα εγκρίνουν. Η έγκριση παίρνει καμιά βδομάδα. 
- Μετά επικοινωνούμε με το τελωνείο. Εκεί μας ζητάνε  να στείλουμε είτε με fax (για Θεσσαλονίκη το τηλέφωνο είναι 2310601797) είτε με e mail (για τη Θεσσαλονίκη το e mail είναι geni12@otenet.gr) πάλι το τιμολόγιο αγοράς και την έγκριση που μας έχει στείλει ο ΕΟΦ. 
- Τελικά το τι μπορεί να σας ζητήσουν στο ταμείο εξαρτάται κατά μεγάλο βαθμό από το πως έχει ξυπνήσει ο υπάλληλος και αν είχε καυγάδες στο σπίτι...

Μικρά tips

- To e bay εξακολουθεί να είναι μια όαση καθώς οι περισσότεροι πωλητές φαίνονται ως ιδιώτες και στα δέματα γράφουν στη περιγραφή gift ή repaired item.
- Προσέχουμε πολύ τον τρόπο αποστολής. Αποφεύγουμε τις εταιρείες courier (πχ από Αμερική την UPS). Προτιμούμε τις (αντίστοιχες περίπου των δικών μας ΕΛΤΑ) USPS για Αμερική και EMS για Ασία.
- Προτιμούμε να "σπάσουμε" τις παραγγελίες μας σε 2-3 και να πληρώσουμε επιπλέον μεταφορικά, παρά να μπούμε στη διαδικασία του τελωνείου.
- Μπορούμε να ζητήσουμε τη συμβουλή και τη συνδρομή της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων. Υπεύθυνη είναι η κα. Δήμητρα Νικολακοπούλου στο Τμήμα Δημοσιών Σχέσεων,  τηλ. 210 6151011, email: dnikolakopoulou@eett.gr.
- Σε περίπτωση που έχουμε όμως πολλά μαζεμένα και θέλουμε κάπου να ξεσπάσουμε και να βγάλουμε το άχτι μας, μελετάμε και εκτυπώνουμε κάτι από τα παρακάτω:
πηγαίνουμε με σηκωμένα μανίκια και κάνουμε καυγά τρικούβερτο.
- Δυο πολύ ωραίες αναρτήσεις σχετικά με το θέμα είναι της Χριστίνας και του Elias Chrysoheris

Καταλαβαίνω πως οι αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. υπόκεινται σε συγκεκριμένους κανόνες. Καταλαβαίνω πως από ένα ορισμένο ποσό και πάνω θα υπάρχουν και επιπλέον χρεώσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να υπομένουμε τον κάθε αγενή και ημιμαθή υπάλληλο, που πίσω από τη δικαιολογία της μείωσης του μισθού και του προσωπικού αρνείται να κάνει σωστά τη δουλειά του. Μερικά πράγματα τελικά δεν αλλάζουν ποτέ ε;

Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες και θα ανανεώνεται με edit η ανάρτηση κάθε που θα μαθαίνω και κάτι παραπάνω.

Σας φιλώ!!!      xxx

79 σχόλια :

  1. Ελένη λυπάμαι πολύ που σου έτυχε!
    Οι δημόσιοι υπάλληλοι βελτιώνονται από ότι βλέπω γενικά αλλά μερικοί δεν αλλάζουν με τίποτα...ανάλογα τι θα σου τύχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου, που να ΄ξερα η δόλια πως στις προσευχές μου πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και ο καλός ύπνος των τελωνειακών χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. ααααχ εδω καπου να πω οτι η πρωτη τυχερη της υποθεσης ημουν εγω...!ακομα δεν εχω βγαλει ακρη και αρνουμαι να τους πληρωσω το παραμικρο για ενα ποσο αγορας των 12ε!παρολα αυτα προσεξα μολις αυτο στο ποστ της χριστινας :Η τελική τιμή ενός προϊόντος που αγοράζεται από χώρα εκτός της Ε.Ε. προκύπτει όταν προσθέσουμε την τιμή του προϊόντος, το ΦΠΑ, τα μεταφορικά, τους δασμούς και τα τέλη, τα έξοδα εκτελωνισμού και τα φύλακτρα! wtf?ετσι οπως το πανε θα μας χρεωσουν και τα χαπια της μανας τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, έχει πόσες μέρες τώρα που διαβάζω και ξαναδιαβάζω και τελικά ξεκάθαρη άκρη δεν έχω βγάλει...

      Διαγραφή
  3. περιμενω μια παραγγελια απο iherb υψους περιπου 56 ευρω.. Για να δουμε.. Πολυ χρησιμο το ποστ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ το i herb, αχ... και το δικό μου δεματάκι από εκεί είναι. Σνιφ...Κυκλοφορεί μια φήμη πως μόνο τα δέματα για Βόρεια Ελλάδα έπιασαν

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ περιμένω από 29 Νοεμβρίου μια παραγγελία με πινέλα από iherb. Μένω Πειραια. Λες να έχω πρόβλημα;;;
      Ανησυχώ τώρα!

      Διαγραφή
    3. κορίτσια κι εγω το ίδιο έπαθα. Για παραγγελία μόλις των 7ε!

      Διαγραφή
    4. Κορίτσια τελικά ήρθαν τα δέματα????? Εγώ παρήγγειλα πριν λίγες μέρες πράγματα αξίας 54 ευρώ, και δεν ξέρω τι να περιμένω...............

      Διαγραφή
    5. Κορίτσια τελικά ήρθαν τα δέματα????? Εγώ παρήγγειλα πριν λίγες μέρες πράγματα αξίας 54 ευρώ, και δεν ξέρω τι να περιμένω...............

      Διαγραφή
  4. Έχω τρομάξει λίγο με όλα αυτά.. Από την μια δε μπορώ να καταλάβω αν γίνεται μόνο με προϊόντα ομορφιάς & διατροφής ή με όλα. Εγώ έλαβα από Κίνα ένα δέμα πριν 3 μέρες με το ταχυδρομείο. Και να σκεφτείς ότι ετοιμαζόμουν να αγοράσω stevia και βούτυρο καριτέ και κακάο από το iherb. Τι να πω, είναι πολύ άδικο αυτό που κάνουν από την στιγμή που οι τιμές της εγχώριας αγοράς είναι πολύ ψηλές συγκριτικά με τους σημερινούς μισθούς!! Αλλά δε θα τους περάσει, πάλι κάτι θα βρεθεί για να μπορούμε να αγοράζουμε.. χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από το e bay και εγώ παρέλαβα πριν 3 μέρες κάτι καζάλ μολύβια δίχως κανένα πρόβλημα, δεν ξέρω τι τους έχει πιάσει τώρα και τα σκαλίζουν (μάλλον ξέρω αλλά δε θέλω να το πιστέψω). Το δέμα μου έχει ένα συμπλήρωμα διατροφής της Solgar. Εδώ το βρήκα με αρχική τιμή 38 ευρώ, η καλύτερη τιμή με έκπτωση που βρήκα ήταν 25 + μεταφορικά και στο i herb με κάτι κωδικούς μου βγήκε τελικά 9 δολάρια. Και φόρους να μου βάλουν πάλι πιο φτηνά βγαίνει, αλλά το θέμα είναι να γίνονται σωστά οι διαδικασίες και όχι ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή.
      Ε, νισάφι δε θα βρούμε έναν τρόπο, κάτι;

      Διαγραφή
  5. πολυ χρησιμο το ποστ..εγω κανω παντα πολυ μικρες παραγγελιες..το πολυ 25 ευρω για να εχω ησυχο το κεφαλι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και τελικα αν αποφασίσεις να μην κάνεις όλη αυτή την διαδικασία;;; εχεις κάποιες κυρώσεις; ή απλά χάνεις τα λεφτά που έχεις πληρώσει και εν συνεχεία τα πραγματα σου? ελπίζω να μην σου ξανατύχει κάτι τέτοιο γτ όντως ακουγεται πολύ σπασιμο νεύρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάλογα με το site που έχεις κάνει την αγορά. Αρχικά επικοινωνείς με το customer service.Το strawberrynet πχ σου κάνει refund ενώ το i herb σου επιστρέφει μεν χρήματα αλλά όχι όλο το ποσό, κρατάει ένα ποσοστό. Η επιστροφή στον αποστολέα γίνεται από το τελωνείο με ένα δικό σου τηλεφώνημα.

      Διαγραφή
  7. Έχω τρομοκρατηθεί απ'την ώρα που είδα το status σου καθώς περιμένω 2 παραγγελίες από Αμερική και κάποιες μικρούλες από e-bay... Ούτε χρόνο έχω για όλη αυτή την διαδικασία ούτε και χρήματα επειδή αποφάσισαν να τ'αρπάζουν ΚΑΙ από εκεί! Μακάρι να την σκαπουλάρω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ χρήσιμη η αναρτησή σου! Δεν έχω τολμήσει να αγοράσω ποτέ εκτός Ε.Ε. ακριβώς για όλους τους ανωτέρω λόγους. Πάντως τα διάβασα ολα λεπτομερειακά και μου έκανε εντυπωση το 9 δολλάρια σε σχέση με τα 30+ ευρω για το συμπλήρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τρελό; Ίδια εταιρεία, ίδιο προϊόν, ίδια ποσότητα, πόση διαφορά να έχει πια;

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετικά χρήσιμη ανάρτηση!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ , αν και νομίζω η χρήσιμη θα ήταν άμα βρίσκαμε κανένα παραθυράκι χαχαχα

      Διαγραφή
  10. πολύ ωραία τα συνόψισες φιλενάδα :)
    τραγική η κατάσταση γυρνάω το ιντερνετικό shopping αιώνες πίσω να φοβάται πάλι ο κόσμος να ψωνίζει και να χρυσοπληρώνει τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η τακτική τους μου θυμίζει πολύ την Τροχαία που κάθε φορά λίιιιγο πριν τις γιορτές θυμάται να βγει και να αρχίσει να μοιράζει κλήσεις και πρόστιμα.

      Διαγραφή
  11. Πωωωω ελπίζω να μη μου τύχει τίποτα... Περιμένω 3 πακέτα από asos, mrp και aupie... Πάρα πολύ χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτύνουμε όλες μαζί τον κόρφο μας και κάνουμε δυο στροφές. Έχω την αίσθηση πως αυτό το κάνουν τώρα για τις γιορτές και πως μετά θα μας αφήσουν και πάλι ήσυχες, διαφορετικά πάει...καήκαμε

      Διαγραφή
  12. Πολύ ενδιαφερουσα ανάρτηση μακάρι να τα ήξερα όλα αυτα τρια χρόνια πριν που παρηγγειλα από τους Αγγελους της Βικτορια, μικρούς θησαυρούς και τελικά τα πλήρωσα χρυσα στο τελωνείο! Και επειδη ειμαι επαρχια ζητουσαν και 70€ οπι τελωνειακοι να εκτελωνισουν το δεμα! Τωρα τα φοράω με φειδώ μη τυχόν και χαλάσουν!!!
    !@@#$%^^&&$%#$ χαχαχα
    φιλιά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω φαρμάκι οι άγγελοι....μα δεν είναι κρίμα να μας το βγάζουν ξινό ;

      Διαγραφή
  13. Eχω κάνει πάνω απο 350 παραγγελίες απο το εξωτερικό, απο μικροπράγματα (δαχτυλιδάκια, καλώδια, κτλ) μέχρι και cherryculture, τσάντες, κτλ, μέσα στα τελευταία 5 χρόνια
    Ποτέ (φτου φτου μην το ματιάσω) δεν πέρασα τελωνείο! Και τίποτα απο τις παραγγελίες μου δεν ξεπέρασε ποτέ τα 40-50€
    Εχω χάσει κάποια δέματα (πήρα refund) αλλα ''ραβασάκι'' δεν μου έχει έρθει.
    Σύμφωνα με τον νόμο, για οτιδήποτε πάνω απο 22€ (κυρίως απο μαγαζιά, γιατί στο e-bay συνήθως οι κινεζούληδες βάζουν το όνομα τους και έτσι δεν θεωρείται εμπορική συναλλαγή) μπορούν να σου ζητήσουν εκτελωνισμό.
    Προσωπικά, το θεωρώ υπερβολή για δέματα αξίας 25, ή 30 ευρώ ή έστω και 40-45 να περνάνε τελωνείο. Τα "κέρδη'' είναι ελάχιστα για το κράτος (δασμος 3,5% + ΦΠΑ) και τζάμπα ταλαιπωρία και για εμάς και για αυτούς.
    Anyway. Oσες παραγγελίες είναι κατω των 22€, τους πας τα εντυπα τα οποία έβαλε η Ελένη links.
    Πάντως κορίτσια, να κάνετε τον εκτελωνισμό μόνες σας. Γλυτώνετε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα μισά λεφτά.

    Για ΕΟΦ δεν μπορώ να σας πω τίποτα, ειδικά όσον αφορά συμπληρώματα διατροφής και τρόφιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι και πριν μια βδομάδα έτσι και εγώ...τώρα τι τους έπιασε...Για τον εκτελωνισμό και εγώ το διάβασα, αλλά προϋποθέτει πως έχεις την ευχάρεια να διαθέσεις μια μέρα ολόκληρη πφφ μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
      Στα χαζά χαμένα μας ταλαιπωρούν άδικα

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα! Έγραψα και χτες σχόλιο αλλά για κάποιον λόγο δεν περάστηκε (μας έχουν σπάσει τα νεύρα με τις αλλαγές ας you tube και blogger).
    Προσωπικά, μου ήρθε ραβασάκι για δεματάκι απο Αμερική, αξίας εξευτελιστικής (ανέρχεται στην υπερτιμή των €2.67.'Οχι δεν ξέχασα να βάλω ψηφίο,Τόσο κάνει) για ένα serum Regenerist της OLAY που από δω και από κει βγήκε τόσο από τα $26 δολλάρια (μη τα συζτητάτε..).Το λοιπόν άργησε 1 μήνα, επικοινώνησα με το site και μου είπαν πως επικοινώνισαν με το ταχυδρομείο οπότε μόλις έχουν νέα θα με ειδοποιήσουν. Στις 2 μέρες, τσουπ ραβασάκι. Εγώ ψιλοχάζεψα, γιατί δεν ήξερα ότι παίζει το ίδιο σχεδόν σε όλες. Τετάρτη παρέλαβα δέμα αξίας $76 από iherb και όλα καλά, οπότε θεώρησα πως απλά έτυχε. Μάλιστα το δέμα ήταν και τίγκα στο skincare οπότε δεν ξέρω αν έχει σημασία και τόσο το περιεχόμενο για να μας πιάσουν, άλλωστε ως γνωστόν αναγράφει στη ταμπελίτσα το ίδιο σε όλες μας.
    Δεν ξέρω αν θα κάτσω να ασχοληθώ με το δεματάκι που ανέφερα στην αρχή, ήδη το έχω αφήσει μια βδομάδα άπραγη (το μπιλιέτο ήρθε 29/11). Στο ταχυδρομείο μου που ρώτησα την διευθύντρια, δεν είχε ιδέα. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο για 2,5 ευρώ. Το θέμα είναι πως πέρα από δεκάδες πακέτα με χαζομαρίτσες που περιμένω από ebay ,που είναι μάλλον ακίνδυνα γιατί δεν έχουν καλλυντικά μέσα, περιμένω και μια μεγαλούτσικης αξίας παραγγελία από Αμερική με καλλυντικά και δεν ξέρω αν θα τη γλυτώσω εκεί, από το iherb που έκανα μια δεύτερη και τη περιμένω Χριστούγεννα, δεν ξέρω αν θα πρέπει να ανησυχώ επίσης αν και δεν είναι υψηλής αξίας. Δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό το πράγμα παιδιά, αλλά είναι σίγουρα ανασταλτικός παράγοντας αν συνεχιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό που περιγράφεις λέμε όλες μας. Είναι άλλο να υπάρχουν νόμοι και κανονισμοί, τους οποίους σαφώς και σεβόμαστε και είναι άλλο αυτό που στραβοξύπνησε ο υπάλληλος και άρχισε να μοιράζει ραβασάκια όπου του καπνίσει. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να απαντήσω. Αξίζει να χάσεις ένα μεροκάματο και την καλή σου διάθεση για το πακετάκι; Αξίζει να το αφήσεις; Δεν ξέρω...Πάντως το καλάθι μου στο i herb δε με βλέπω να το γεμίζω ξανά.

      Διαγραφή
    2. Το κακό είναι πως από εκεί που πιστέψαμε πως το online shopping είναι η μεγαλύτερη επινόηση μετά το ψωμί σε φέτες (που λένε οι αμερικάνοι) και γλυτώναμε χρηματικά ποσά καθώς αγοράζουμε 10 πράγματα παραπάνω με τα ίδια λεφτά, άρχισαν να μας γλεντάνε και μάλιστα εν μέσω εορταστικής περιόδου. Ειδικά πάνω που το μονοπώλειο των Sephora, Hondos και Galerie de Beaute είχε αρχίσει να ρημάζει και να βγάζουν εκπτώσεις, ωστε να πέφτουν οι τιμές των καλλυντικών σε φυσιολογικά για την Ελλάδα επίπεδα, θα μας κάνουν πάλι να τρέχουμε σε αυτούς και να δίνουμε 25 ευρώ για make-up Revlon ή οτιδήποτε.. Όταν ήμουν λύκειο τα έκανα αυτά, θεώρησα όμως πως έμαθα πια..αν είναι όμως με δασμούς και φόρους να μου βγει 30 και να το πάρω 1,5 μήνα αφού το παρήγγειλα λόγω των καθυστερήσεων των εκτελωνισμών, καλύτερα 20 και στο χέρι..

      Διαγραφή
  15. Kι εγώ κορίτσια έκανα 2 παραγγελίες των 30 δολαρίων απο το i-herb προχθές δίχως να έχω πάρει χαμπάρι όλα αυτά και τώρα χάλασε η διάθεσή μου. Και μάλιστα στην κάρτα του άντρα μου γιατί ήμουν στο γραφείο και είχα ξεχάσει τη δική μου σπίτι και θα με σκυλοβρίζει τώρα χαχα - τι κακό είναι αυτό, ξαναγυρίζουμε στο μεσαίωνα??? Θα περιμένουμε καμιά θεία από το Σικάγο να μας φέρει καλούδια, αν έρθει το καλοκαίρι Ελλάδα για διακοπές? έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. από την μέρα που είδα το status σου ψιλοφρίκαρα!!
    πωπω έλεος πια!!!Είναι δυνατόν να σταματάνε δέματα και κάτω από 22ευρώ??πφφ...
    Και τελικά??Τωρα απλά περιμένεις????
    Στέλλα...σου ήρθε κι εσένα χαρτάκι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι εγω ημουν η πρωτη τυχερη και ναι το δεμα μου ειναι για παραγγελια με το τρομερο ποσο των 12,37 ευρω..κι ακομα φυσικα δεν εχω βγαλει ακρη..

      Διαγραφή
    2. pwpw krima :( :(
      an vgaleis akri enimerwse mas!!!
      ti kollima efagan twra??? :(

      Διαγραφή
  17. το asos νομιζω δεν εχει προβλημα γιατι λεει οτι στελνει με royal mail αρα απο αγγλια να φανταστω; και ελπιζω να μην εχω θεμα 2 πινελακια πηρα η καημενη απο το iherb 10 δολλαρια τι στο καλο δεν ειναι τροφιμα η καλλυντικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αγορές από Αγγλία είναι safe, το πρόβλημα υπάρχει στις αγορές από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

      Διαγραφή
  18. erwthsh. αν πάρω από το iherb τα πινέλα τα real techniques μόνο. Θα συμβούν τα παραπάνω; το κινουριο σετ που έχει βγει με τα βασικά πινέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά καλού κακού πάρε τα πινελάκια σου από το Feelunique και τώρα κάνε προσευχές να μην περάσουν τελωνείο :)

      Διαγραφή
  19. miso miso ektos tou oti ta exw parei den katalabainw auto ginete genikws ??
    h mono apo xwres ektos EE giati apo asos na uparxei thema se autin tin kwloxwra pou zoume oti thimatai xairete kaneis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Θεωρητικά είναι για καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και τρόφιμα. Λέμε όμως "θεωρητικά" γιατί μέχρι στιγμής δεν τηρούνται κατά γράμμα οι οδηγίες που έχουν

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα σε Όλες!!!!!
    Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο, με όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζεται να ξέρουμε για αγορές εκτός ΕΕ. Να σας ενημερώσω λίγο :
    Αυτό γίνεται μόνο στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη, δυστυχώς! (ξαφνικά αποφάσισαν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να χρησιμοποιήσουν νόμους, που δεν ξέρουμε άν ισχύουν!!!).....Αφορά καλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής βασικά απο Ασία! και φυσικά όπως αναφέρθηκε και απο κάποιες απο εσάς, προκλήθηκε απο τα μεγάλα καταστήματα καλλυντικών.....Να συμπληρώσω απλά, στο πακέτο 2-3 προϊόντα και όχι παραπάνω !!!
    Καλή υπομονή και κουράγιο σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλησπερα κοριτσια πριν λιγο ηρθε το ραβασακι μου!!!!παραγγελια 18ευρω απο το iherb κ φυσικα πινελα απο r.t.αυριο θα παρω τηλ να πω οτι ουτε συμπληρώματα εχω ουτε καλλυντικά ....να δω τι θα γινει!!!εχω τρελαθει ...περιμενα ενα μηνα κ να τι εγινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήκωσε τα μανίκια σου και ετοιμάσου για φασαρία, είναι εντελώς παράλογο αυτό που σου έστειλαν

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα σε όλους. Μήπως διαθέτει κάποιος τα έγγραφα που απαιτούνται από τον ΕΟΦ σε ηλεκτρονική μορφή για να μην παιδευόμαστε με τα φαξ και παιδεύουμε και τους υπαλλήλους του ΕΟΦ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ψάχνω και εγώ για να το βάλω εδώ στο blog γιατί έχω την αίσθηση πως εκεί στον ΕΟΦ δεν έχουν σκοπό να ανοίξουν τα τηλέφωνα...

      Διαγραφή
    2. Θα είναι τρομακτική βοήθεια εάν το κάνεις αυτό, πάει 1,5 μήνα αυτή η ιστορία! Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και λιγότερη γραφειοκρατία!

      Διαγραφή
  24. πηρα τηλ στο τελωνείο θεσσαλονικης!!!εδωσα ολα τα στοιχεια του πακετου κ λεει η κυρια εκει τι εχει το πακετο??πινελα τις λεω!!ποσο πληρωσατε??18ευρω της απαντώ μεσα στο κουτι λογικα εχει κ την απόδειξη πληρωμης!!!θα το βρουν λεει θα το ελέγξουν κ θα μου το στειλουν!!την ρωταω αυριο??θα δουμε το ποτε λεει!!παιδια μεγαλο το μπερδεμα !!!!παντως η κυρια στο τηλ.δεν ειπε τιποτα για εοφ κ εκτελωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πήρα τηλέφωνο στην κυρία του τελωνειου, η οποία μου είπε ότι κρατούνται 22 κοντέινερς απο Αμερική και Σουηδία (σε 5-6 μηνες, θα τα ελεγξουν ολα φανταζομαι λολ). "Επ' αόριστον;" τη ρώτησα. "Είμαστε μόνο 2 άτομα και δε προλαβαίνουμε να πάμε να βρουμε το πακέτο του καθενος" είπε. Τη ρώτησα αν πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΕΟΦ απο τη στιγμή που το πακέτο μου δεν περιέχει συμπληρώματα και φάρμακα. Μου είπε ότι δε χρειαζεται, αλλά επειδή περιεχει και καποια τρόφιμα, πρεπει κανονικα να παρω εγκριση απο αλλη υπηρεσια, αλλά θα μου τα περάσει ως δείγματα(τι εννοει ο ποιητης;). ¨Και τι θα γίνει;¨ τη ρωτησα., "αφου ΔΕ περνάνε από ΕΟΦ και η αξία του πακετου είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ των 22 ευρώ, γιατι το κρατάτε έναμιση μήνα;;;;". "Πάρτε στο ταδε νουμερο και πειτε τους να το βγάλουν και θα το περάσω" μου λέει. "Περιμένω κι ακόμη ένα πακέτο" της ειπα. "Α, δηλαδή παραγγέλνετε συχνά", με μάλωσε, κι αρχισε να λέει ότι βάζουμε φουλ πράγμα στη χώρα κτλ κτλ και όλα αυτά πρέπει να έχουν έγκριση και μπλα μπλα. Τη ρώτησα με ποιο σκεπτικό αποφασίζουν να εντείνουν τους ελέγχους από τη στιγμή που δεν εχουν προσωπικό κι επέμεινα στο ότι κάποια προϊόντα είναι ευπαθή και δε μπορούν να τα κρατάνε τόσο καιρό χωρίς λόγο. "Από το αμαζΌν είναι;" ρώτησε. "Όχι από το αμαζΌν, αλλά απο το iherb". της λεω. Είπε ότι τα sites απο τα οποία προερχονται αυτά που κράτησαν πουλάνε συμπληρώματα και καλλυντικά, άρα μαζί με τα ξερά καιγονται και τα χλωρά (ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΚΗ). Ρωτησα αν θα συνεχιστουν οι ελεγχοι μ αυτους τους ρυθμους, για να ξερουμε αν θα συνεχισουμε να παραγγελνουμε απο εξωτερικό και δε μου απαντησε κατι ουσιαστικο. Βλέποντας ότι δε βγαίνει άκρη, ζητησα το ονομα της προισταμένης του τελωνείου και φυσικά αρνήθηκε να μου το δώσει. Αυριο θα παρω στην αποθηκη να δω αν θα μπορεσουν να βρουν το πακετο μου. To be continued...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. The blog was absolutely fantastic! Lots of great information and inspiration, both of which we all need!
    buy property in Albania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εχει καταφέρει να πάρεις κανείς τις αιτήσεις απο ΕΟΦ; Δεν σηκωνουν το τηλεφωνο, κάποια στιγμή που απάντησαν μου ζήτησαν φαξ. Δεν τα έστειλαν ποτε. Αν κάποιος μπορέσει και τα ανεβάσει θα εξυπηρετηθούν πολλοί γιατι η επικοινωνία με ΕΟΦ ειναι αδύνατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρες το τηλεφωνικο κεντρο του εοφ στο ιντερνετ και πατα το 6 που λεει εκτελωνισμος.εκει απαντανε αμεσως.τα χαρτια που στελνουν ειναι ουσιαστικα μια υπευθυνη δηλωση και ενα ακομα χαρτι δικο τους που γραφει τα στοιχεια τους.

      Διαγραφή
  28. μήπως μπορεί να ανάρτηση κάποιος τα χαρτιά που χρειάζεται και που τα στέλνουμε γιατί έχω 3 εβδομάδες που προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον ΕΟΦ αλλά δεν απαντά κάνεις.Και απο ότι μου είπε η υπάλληλος του τελωνείου έχει στείλει 2000 ραβασάκια σε κόσμο και έχει ένα ακόμα κοντέινερ του I herb που θα έχει την ίδια μοίρα οπότε δεν νομίζω να πιάσουμε γραμμή ούτε το 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελικά το αποδέσμευσαν το πακέτο μου,μου ηρθε ειδοποίηση να το παραλάβω.Επίσης ότι άλλο παρήγγειλα από Αμερική, ήρθε κανονικά χωρίς μπελάδες. Οπότε από εκεί που το 'χα ξεγράψει, τελικά θα το παραλάβω το σέρουμ! Δόξα σοι! Και στα δικά σας,κορίτσια! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πόσο χρήσιμο ποστ!!!

    http://katerinaloves.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. help mee
    πως θα μαθω αν η παραγγελια μου πιαστηκε στο τελωνειο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν περιμενεις απο iherb μπες σε αυτην την σελιδα http://www.elta.gr/el-gr/εντοπισμόςαντικειμένου.aspx και βαλε το tracking number του δεματος σου, αν σου βγαλει κλεισιμο απο ιεδ εχει κολησει στο τελωνειο οποτε και θα σου στειλουν ραβασακι για εγκριση απο εοφ

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς τα δέματα απο iherb δεν έχουν tracking number. Μήπως υπαρχει άλλος τρόπος. Εγω περιμένω 2,5 μήνες δεμα απο iherb και δεν ξέρω καν που βρισκεται

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα,Marianna τι έγινε τελικά με το δέμα σου;Έχω κάνει κ εγώ παραγγελία από iherb από τις 16 Ιανουαρίου και ακόμα δεν μου έχει έρθει κάποιο δέμα ή κάποια ειδοποίηση από τελωνείο..Δυστυχώς δεν υπάρχει tracking number για να μπορέσω να εντοπίσω το δέμα και αν βρίσκεται σε τελωνείο...και μάλιστα σε ποιο καθώς μένω Κέρκυρα και δεν ξέρω από που περνάνε τελωνείο τα δέματα από εξωτερικό..Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω εκτός από το να περιμένω την παραγγελία μου να έρθει..;Αν έρθει ποτέ..

      Διαγραφή
    4. Κακώς ανησυχείς γιατί είναι λίγες οι μέρες.. Μια παραγγελεία που είχα κάνει στο iherb 4.01 ήρθε τη Παρασκευή που μας πέρασε, δηλαδή 30.1. Αν περάσει ο μήνας να ανησυχήσεις..το θέμα με το τελωνείο έχει λυθεί εδώ και πολλούς μήνες πάντως.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα!!!Τελικά το δεματάκι μου ήρθε πριν δυο βδομάδες τελικά(σχεδόν ένα μήνα έκανε αλλά άξιζε η αναμονή)!!!Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!!! :)

      Διαγραφή
  32. Κορίτσια ξέρετε αν για βόρεια Ελλάδα ισχύουν ακόμα όλα αυτά για το τελωνείο? Γιατι είχα σκοπό να κάνω παραγγελεία απο i herb,μόνο πινέλα βέβαια αλλά μένω Θεσσαλονίκη...οποιαδίποτε πληροφορία είναι χρήσιμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DimiAna , μη φοβάσαι, μετά από όλο το χαμό που έγινε τα δέματα πλέον έρχονται κανονικά χωρίς πρόβλημα, εγώ έχω ήδη κάνει άλλες δυο παραγγελίες από τότε. Να κάνεις με ήσυχη καρδιά την παραγγελία σου (και αν θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον κωδικό TSW001 για να έχεις και μια έκπτωση)

      Διαγραφή
    2. euxaristw polu giati eixa kataanxw8ei!! Exw idi ena soro kwdikous apo youtubers <3 euxaristw para polu pantws.!!!

      Διαγραφή
  33. καλησπέρα,είμαι απο Θεσσαλονίκη και θα ήθελα να μάθω τι συμβαίνει τώρα πια με το τελωνείο. έχω κάνει μια παραγγελία απο to i herb και ανησυχώ με όσα ακούγονται!!ελπίζω να μην έχω τρεχάματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, όλο αυτό έγινε πέρσι το χειμώνα. Έκτοτε έχω παραλάβει στη Θεσσαλονίκη 4 παραγγελίες, όλες χωρίς κανένα πρόβλημα, το ίδιο και φίλες μου. Μην ανησυχείς, θα παραλάβεις και εσύ χωρίς παρατράγουδα. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  34. σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου!!με καθησύχασες αρκετά!!!απο το στόμα σου και στου θέου το αυτί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παρήγγειλα το Memebox μέ dhl -δεν ήξερα πως υπάρχει περίπτωση για τελωνείο με 25.99 δολλάρια κόστος- και τώρα είδα πως σε ευρώ είναι 22.85!! Ελπίζω να μην μπω σε αυτήν την διαδικασία για 85 λεπτά του ευρώ ...Γιατί αλλιώς θα ζητήσω να σταλεί πίσω, και θα ζητήσω τα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να υπομένουμε τον κάθε αγενή και ημιμαθή υπάλληλο, που πίσω από τη δικαιολογία της μείωσης του μισθού και του προσωπικού αρνείται να κάνει σωστά τη δουλειά του. Μερικά πράγματα τελικά δεν αλλάζουν ποτέ ε;" Τι σωστό ήταν αυτό που είπες!!!!!!! Εμένα σε όλο τον καιρό της κρίσης που περνάμε αυτό με έχει ενοχλήσει τόοοοσο πολύ!!!!!Λες και μόνο οι υπάλληλοι του δημοσίου περνάνε δύσκολα! Για ρώτα και εμάς που είμαστε νέοι με φρέσκο πτυχίο στα χέρια μας και δεν μπορούμε να βρούμε μια δουλειά της προκοπής, ή να έχεις τους γονείς σου άνεργους για χρόνο και πάνω..... Πηγαίνεις στο ΙΚΑ ή στον ΟΑΕΔ να κάνεις την δουλειά σου και θα υποστείς και τις ειρωνείες και τις προσβολές του καθενός εκεί...Ναι, προσβολές επειδή ξέχασες ένα χαρτί αφού έχεις περιμένει και δύο ώρες στην σειρά επειδή ο κύριος ή η κυρία κάνει μία ώρα να γράψει το ΑΦΜ του καθενός..... Βέβαια υπάρχουν και πολλοί καλοί υπάλληλοι αλλά δεν ξέρω που έχουν κρυφτεί και δεν τους βρίσκω ποτέ!!!!! Και επειδή έκανα την πρακτική μου στο δημόσιο μια χαρά περνάνε αυτοί....
    Πάντως πολύ ωραίο το ποστ σου γιατί εγώ δεν έχω ιδέα από τα τελωνειακά και τα σχετικά. Προσπαθώ μόνο κάθε φορά που αγοράζω από χώρες μη ΕΕ να κάνω συναλλαγές κάτω των 20. Μόνο μια ερώτηση, στο ποσό των 22 ευρώ πρέπει να περιλαμβάνονται και τα μεταφορικά μέσα ή μόνο το κόστος των προϊόντων?
    Ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου πολύ ενημερωτικό ποστ. Εγώ παρήγγειλα από την bh cosmetics μια παλετα κόστους 12.5$ και 5$ μεταφορικά. Στο tracking λεει πως η παραγγελια εφτασε στην Αθηνα (απο Αμερική) στις 29/11 (σημερα έχουμε 4/12) μπορείτε να μου πείτε ποτέ περίπου θα το παραλαβω και αν θα έχω περαιτέρω χρεώσεις? Μένω Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σου πολύ ενημερωτικό ποστ. Εγώ παρήγγειλα από την bh cosmetics μια παλετα κόστους 12.5$ και 5$ μεταφορικά. Στο tracking λεει πως η παραγγελια εφτασε στην Αθηνα (απο Αμερική) στις 29/11 (σημερα έχουμε 4/12) μπορείτε να μου πείτε ποτέ περίπου θα το παραλαβω και αν θα έχω περαιτέρω χρεώσεις? Μένω Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα σας!! Έκανα μια παραγγελία από το strawberrynet και μόλις παρέλαβα ειδοποιητήριο για να το παραλάβω από το ταχυδρομείο...Στο ειδοποιητήριο όμως λέει ότι πρέπει να πληρώσω 30Ευρώ για Φ.Π.Α και τέλη εκτελωνισμού..η αξία της παραγγελίας ήταν μόνο 56Ευρώ!!!!!!!! Τι να κάνω σε αυτή τη περίπτωση; Τα πληρώνω; Δε τα πληρώνω; Να πάρω κάπου τηλέφωνο; Ξινή μου βγαίνει η παραγγελία μου..πολύ ξινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή