Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Make Up Academy Fashionista Haul :)


Γεια σας κορίτσια μου,

σήμερα θα μιλήσουμε για αγγλικά καλλυντικά, τα πολύ πολύ γνωστά και ανερχόμενα Make Up Academy. Μας έρχονται από το Λονδίνο και τα τελευταία δυο χρόνια έχουν γίνει πάρα πολύ δημοφιλή στο facebook χάρη στις προσφορές τους. Όσο ανέβαιναν τα likes, τόσο μεγαλύτερο ήταν και το ποσοστό έκπτωσης τους. 
Τα bestseller τους είναι σίγουρα οι παλέτες σκιών τους, ειδικά αυτές που είναι dupe των Naked. Σε γενικές γραμμές έχουν πολύ συμπαθητικά προϊόντα, σε πολύ προσιτές τιμές. Όποια νέα τάση βγει την ακολουθούν γρήγορα και συχνά πυκνά κάνουν προσφορές και εκπτώσεις. 
Τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι 4,95 λίρες, δηλαδή περίπου 6 ευρώ, αλλά συχνά έχει κωδικούς για free international shipping. Πιθανότατα 29 Νοεμβρίου, που είναι η Black Friday, να έχει πάλι. Τα καλούδια έρχονται σε μαλακό φάκελο με "φούσκες", με τα πιο εύθραυστα καλά τυλιγμένα, σε περίπου 10 μέρες (ή τουλάχιστον τόσο κάνουν για να έρθουν στην Περαία). Παλιά τα είχα σε τρεις μέρες στα χέρια μου αλλά νομίζω έχει αλλάξει η πολιτική στα αγγλικά ταχυδρομεία και γενικά καθυστερούν πλέον οι παραγγελίες από εκεί.
Τα Make Up Academy έχουν τη βασική σειρά προϊόντων, που τα περισσότερα κομμάτια της κοστίζουν 1 λίρα Αγγλίας, δηλαδή 1,20 ευρώ, τα Fashionista που θα δούμε σήμερα και τα MUA Luxe, το πιο πρόσφατο λανσάρισμά τους. Υπάρχουν και τρεις σειρές στα προϊόντα για το πρόσωπο, η Undress Your Skin, η Pro-Base Face Range και η Matte Perfect.
Τα Fashionista που θα δείτε παρακάτω τα ήθελα καιρό αλλά έβρισκα κάπως αλμυρές σχετικά τις τιμές τους. Όταν τα είδα με σημαντική έκπτωση, καταλαβαίνετε πως δεν κρατήθηκα :)

 


Ξεκινάω λέγοντας πόσο πολύ μου αρέσουν οι συσκευασίες όλης της σειράς. Ναι, το ομολογώ, πάντα κοιτάζω και το περιτύλιγμα και το θέλω εξίσου ωραίο με το περιεχόμενο. Ο συνδυασμός γυαλιστερού μαύρου/κόκκινου/λευκού μου δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας και μου αρέσει πολύ.
Τη συγκεκριμένη κρέμα την πουλάνε ως primer. Εγώ όμως τη χρησιμοποιώ ως filler κυρίως και δεν τη βάζω σε όλο το πρόσωπο. Εφαρμόζεται μετά την ενυδατική και πριν το make up.
Για την τιμή της, θεωρώ πως μου δίνει ένα καλό αποτέλεσμα στην κάλυψη των πρώτων γραμμών. Δεν κάνει θαύματα όπως αυτή αλλά για καθημερινή χρήση είναι μια συμφέρουσα λύση.
Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα και μου αρέσει πολύ πως στρώνει το make up. Δεν αφήνει καμία λιπαρότητα φυσικά στο πρόσωπο και δίνει μια όμορφη λάμψη.
Όταν άνοιξα τη συσκευασία, πρόσεξα πως η κρέμα έμοιαζε με συρρικνωμένη και φοβήθηκα μήπως είχε ξεραθεί. Το έψαξα και στο gooogle και είδα πως σε όλες τις πελάτισσες η κρέμα πηγαίνει έτσι. Με τη χρήση της κατάλαβα πως κάθε άλλο παρά ξεραμένη ήταν. Μη σας τρομάξει λοιπόν η όψη της.
Αυτή τη στιγμή "τρέχει" μια προσφορά και από 10 λίρες που είναι η αρχική τιμή κοστίζει 3 λίρες Αγγλίας.

Fashionista Secret Vanishing Cream

Fashionista Loose Powder

Όταν ήμουν μικρότερη τις πούδρες σε ελεύθερη μορφή τις κοίταζα με δυσπιστία και τις φοβόμουν. Πίστευα πως θα γινόταν χάλια ο τόπος. Στην πορεία όμως έμαθα πως όταν φοράμε υγρό make up από πάνω πρέπει να το σετάρουμε με τέτοια πούδρα. Μια κόμπακτ πούδρα θα "λασπώσει", όπως πολύ σωστά με συμβουλεύει κάθε φορά η Άννα.
Η συγκεκριμένη πουδρίτσα με ξάφνιασε όταν την έλαβα. Είναι πάρα πολύ μικρή , 6 γραμμάρια, κάτι που δεν είχα καταλάβει όταν την κοίταζα στη σελίδα.
Δοκιμάζοντας τη μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει μια καλή κάλυψη και το χρώμα της ταιριάζει πολύ με αυτό της επιδερμίδας μου. Σταθεροποιεί ωραία το make up και μέχρι στιγμής με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη.
Όσο μου αρέσει η απόδοση της όμως, τόσο με δυσαρέστησε η συσκευασία της. Ενώ αρχικά τη βρήκα χαριτωμένη, στη χρήση με δυσκόλεψε. Τις ελεύθερες πούδρες τις εφαρμόζω με πινέλο, ρίχνοντας λίγη ποσότητα στο καπάκι. Η Fashionista έχει ένα σφουγγαράκι που δε χρησιμοποιώ, παρά μόνο σα stopper για να μη φεύγει προϊόν και στο καπάκι της έχει καθρεφτάκι ( ποιος βάζει ελεύθερη πούδρα έξω από το σπίτι του; ) το οποίο το λερώνω κάθε φορά. Θα χαιρόμουν πολύ αν στο μέλλον άλλαζαν τη συσκευασία.
Αυτή τη στιγμή θα τη βρείτε να κοστίζει 2 λίρες Αγγλίας, από 7 που είναι η αρχική.

Fashionista Loose Powder


Fashionista Ready-To-Wear Luminous Foundation

Σοβαρά σας το λέω, ίσως είναι το καλύτερο οικονομικό make up που έχω δοκιμάσει ποτέ. 
Ξεκινάω πάλι από τη συσκευασία (είπαμε, έχω τα κουσούρια μου). Γυάλινη και πολυτελής, πραγματικό κόσμημα για ένα μπουντουάρ. Πολύ βολική αντλία, βγάζει με ένα πάτημα τη σωστή ποσότητα για μια χρήση και ικανοποιητική ποσότητα 40ml.
Πήρα την απόχρωση "nude", η οποία ίσως τελικά και να είναι λίγο ανοιχτή για το δέρμα μου (βάζοντας και την πούδρα από πάνω όμως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό) και η "warm beige" να είναι καλύτερη.
Την πρώτη φορά το make up ίσως σας φανεί πολύ κολλώδες, ίσως και παραπάνω λιπαρό. Μη φοβηθείτε, θα δείτε πως απλώνοντας το δίνει καλή κάλυψη και μια όμορφη, βελούδινη αίσθηση στο πρόσωπο. Έχει πολύ ικανοποιητική διάρκεια και το έχω τεστάρει και σε ζεστές μέρες που ίδρωνα.
Το πήρα από περιέργεια για να το δοκιμάσω και τώρα νομίζω πως δύσκολα θα το αλλάξω με άλλο. Απλά υπέροχο!
Αυτή τη στιγμή θα το βρείτε στις 3 λίρες Αγγλίας, από 12 που είχε αρχική.

Fashionista Ready-To-Wear Luminous Foundation

Fashionista Compact Powder

Μια πούδρα που πολύ εύκολα θα βρει τη θέση της στην τσάντα της. Θα γίνω κουραστική αν πω πως και αυτή η συσκευασία μου αρέσει πολύ;
Μια όμορφη, μαύρη ματ με γυαλιστερά γράμματα συσκευασία που κρύβει μέσα της ένα πολύ βολικό και πραγματικά μεγάλο καθρέφτη. Τη βρίσκω ιδιαίτερα πρακτική και κομψή και την έχω μόνιμα στην τσάντα μου για φρεσκαρίσματα.
Η ποσότητα της είναι 6 γραμμάρια, ίσως σας φανεί κάπως λίγη για τον όγκο της συσκευασίας. Πρόκειται για μια πολύ ωραία κόμπακτ πούδρα, με ωραία απόδοση και πολύ καλή διάρκεια. Το άρωμα της είναι πολύ απαλό και θυμίζει αχνά παιδική πούδρα. Εφαρμόζεται είτε πάνω από κόμπακτ make up είτε και σκέτη, σε ένα πρωινό, ελαφρύ μακιγιάζ.
Το σφουγγαράκι της θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο, το δικό μου το έχω αντικαταστήσει με ένα από μια συλλογή μου που με βόλεψε περισσότερο.
Αυτή τη στιγμή κοστίζει 2 λίρες Αγγλίας, ενώ η αρχική της ήταν 8.





Fashionista Compact Powder


Μα δεν είναι πανέμορφη;

 

Fashionista Volume Mascara

Όταν ξεκίνησα να γράφω για αυτή τη mascara και πήγα να ψάξω link, ανακάλυψα πως ενώ εγώ την έχω με κόκκινη συσκευασία, πλέον πωλείται σε γαλάζια. Νέα σύνθεση να υποθέσω;
Μέχρι στιγμής δεν έχω ικανοποιηθεί με κάποια μάσκαρα της εταιρείας. Έχω δοκιμάσει τη Mega Volume Mascara, αυτή και έχω βάλει στη λίστα μου τη Lash Boom.
Το βουρτσάκι της Fashionista είναι πολύ χοντρό και λογικά θα έπρεπε να μου δίνει έντονο αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν είδα κάποια φοβερή και τρομερή απόδοση σε όγκο ή μήκος και μάλλον θα την αφήσω στην άκρη για κάποιο πρωινό μακιγιάζ που δε θέλω να τονίσω πολύ τα μάτια. 
Η μάσκαρα βέβαια δεν έχει fall out, δε μουτζουρώνει, ούτε αφήνει πολύ σκληρές τις βλεφαρίδες. Μπορώ να την αφαιρέσω εύκολα, χωρίς τρίψιμο.
Η τιμή της είναι πολύ χαμηλή αυτή τη στιγμή, θα τη βρείτε να κοστίζει 1,50 λίρα Αγγλίας από 8 που είχε αρχική, απλά μην περιμένετε δραματικό εφέ.


Το πολλά υποσχόμενο βουρτσάκι

 

Fashionista Fashion Secret-Flawless Primer

Primer όπως λέμε το-βάζω-το-πρωί-και-μένει-ως-το-βράδυ. Αν πρέπει να επιλέξω κάτι που μου αρέσει στα MUA εκτός από τις παλέτες τους, αυτό είναι σίγουρα τα primer τους. Φτηνά και αξιόπιστα, κάνουν το μακιγιάζ να κρατάει πραγματικά από το πρωί ως το βράδυ.
Λεπτόρρευστο και διάφανο, δίνει μια πολύ καλή βάση για μακιγιάζ, χωρίς λιπαρότητα. Μου αρέσει πολύ το δέρμα μου στην αφή, όταν το φορέσω. Για τη διάρκεια του φυσικά μόνο καλά λόγια έχω να πω.
Η ποσότητα που χρειαζόμαστε για μια εφαρμογή είναι πολύ μικρή, οπότε τα 35ml του θα κρατήσουν για πολύ καιρό.
Το βρίσκω μια πολύ καλή αγορά για primer, ειδικά τώρα που βρίσκεται και σε προσφορά στις 3 λίρες Αγγλίας, από 10 που είχε αρχική.
Επίσης πολύ καλό primer είναι και αυτό της σειράς Matte Perfect ( που έχει και το αγαπημένο μου concealer σε στικ της εταιρείας ).



Fashionista Flawless Primer-Flawless Primer


Fashionista Ready-To-Wear , Brush-On Concealer

Ίσως το μοναδικό προϊόν από τα MUA που έκλαψα τα λεφτά μου. Θα είναι και το μοναδικό που θα σας αποτρέψω να βάλετε στο καλάθι σας.
Πήρα την ανοιχτόχρωμη απόχρωση και με χαρά πήγα να το δοκιμάσω. Δεν έχω μαύρους κύκλους, ούτε σακούλες, ούτε γενικά κάποιο πρόβλημα στα μάτια μου, απλά μου αρέσει να φωτίζω με ένα concealer την περιοχή (και το χρησιμοποιώ και περιστασιακά για να καλύψω κάποιο σπυράκι).
Είτε το έβαλα είτε όχι δεν είχε καμιά απολύτως διαφορά. Ή μάλλον είχε. Πολύ γρήγορα έσπασε και έκανε γραμμές και το αποτέλεσμα του δεν ήταν καθόλου κολακευτικό, ίσα ίσα το αντίθετο.
Εξίσου πολύ κακή κριτική έχω και για το Cover and Conceal Wand, που το έχω σε μια άκρη και μου πιάνει απλώς χώρο. Αποτέλεσμα μηδέν. 
Στο άλλο άκρο ήταν το Hide&Conceal Cover Up Stick , το οποίο με έχει βολέψει τρομερά και κάνει πολύ καλή δουλίτσα.


Fashionista Ready-To-Wear , Brush-On Concealer

Fashionista Ready-To-Wear , Brush-On Concealer

Fashionista Fashion Secret, Gel Eyeliner

Τα gel eyeliner πολύ πρόσφατα άρχισα να τα χρησιμοποιώ, μέχρι τώρα χαιρόμουν την ασφάλεια των eyeliner pens. Όταν όμως είδα την απόχρωση Dress Down Cool, ένα υπέροχο σκούρο καφέ που έχει ένα ανεπαίσθητο shimmer, δε δίστασα να το βάλω και αυτό στο καλάθι μου.
Η προηγούμενη εμπειρία μου με gel ήταν δυο αποτυχημένα από τα e.l.f. Υπέροχα χρώματα, που όμως μετά τις πρώτες 3-4 χρήσεις ξεραίνονταν και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν.
Ευτυχώς το MUA δεν είναι έτσι. Το συγκεκριμένο το έχω ανοίξει τον Αύγουστο και είναι ακόμη σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς να έχει ξεραθεί καθόλου.
Στη συσκευασία έχει ένα πινελάκι, που στηρίζεται με πολύ έξυπνο τρόπο, όμως δε με βολεύει καθόλου, οπότε και χρησιμοποιώ ένα δικό μου πινέλο.
Η χρωματική του απόδοση είναι εξαιρετική και η διάρκεια του επίσης. Μένει εκεί μέχρι να αποφασίσεις εσύ να το αφαιρέσεις. Μου άρεσε πάρα πολύ και σίγουρα θα το αποκτήσω και σε κάποιο από τα υπόλοιπα 12 χρώματα που είναι διαθέσιμο.
Αυτή τη στιγμή κοστίζει 1,50 λίρα Αγγλίας, ενώ η αρχική του ήταν 6 λίρες.

Fashionista Fashion Secret, Gel Eyeliner


Fashionista Fashion Secret, Gel Eyeliner

Μα δεν είναι υπέροχο χρώμα;
Κορίτσια μου, αυτή τη φορά η ανάρτηση ήταν κάτι παραπάνω από χορταστική ελπίζω. Τα Make Up Academy μου αρέσουν πολύ και τα ψωνίζω συχνά. Έχω μια μεγαλούτσικη συλλογή θα έλεγα, οπότε αν θέλετε μπορώ να γράψω τη γνώμη μου και για άλλα προϊόντα τους. Είναι μια πολύ οικονομική λύση , χωρίς να στερείται ποιότητας, που σίγουρα θα βολέψει πολλές από εσάς. Εγώ πάντως τα χαίρομαι πολύ.

 Σας φιλώ!!!     xxx



13 σχόλια :

  1. Τι όμορφα που φαίνονται.. Οι συσκευασίες ξεχωρίζουν!! Περιμένουμε να δούμε στο Black Friday τι θα βγάλουν και λέω να πραγματοποιήσω αγορά αυτήν την φορά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, οι συσκευασίες και εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ. Έχουν συνέχεια προσφορές, εγώ περιμένω πως θα έχουν και δωρεάν μεταφορικά για την Παρασκευή. Ε, μια αγορά θα την κάνω και εγώ, έτσι για το καλό χαχαχα

      Διαγραφή
  2. ΚΑλά είπα εγώ...τα "σήκωσες" όλα!! Πολύ μου άρεσαν όλα αλλά το eyeliner καταπληκτικό.......για να τσεκάρω τα χρωματάκια του!!! Με γεια Ελενάκι!!
    φιλιά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πάρα πολύ και ευτυχώς δεν ξεραίνεται όπως εκείνο των ελφ. Χρώματα έχει πάρα πολύ ωραία, έχω σταμπάρει ένα πρασινάκι μούρλια.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Ομολογώ πως τα fashionista δεν μου είχαν γεμίσει πάρα πολύ το μάτι αλλά οι περισσότερες αγορές σου δείχνουν εξαιρετικές! Καλοφόρετα όλα!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως τα πήρα κυρίως για τις συσκευασίες, αλλά τα περισσότερα μου άρεσαν πολύ. Το make up είναι το πλέον αγαπημένο μου

      Διαγραφή
  4. Αααχ δεν έπρεπε να το κάνεις τώρα αυτό! Με τέτοια έκπτωση που τους έχουν φοβόμουν μήπως δεν είναι καλά αλλά μετά από αυτό με βλέπω να τα βάζω άμεσα στο καλάθι. Έχουν και κραγιονάκια που φαίνονται όμορφα...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κραγιόν δε δοκίμασα, αν τα πάρεις να μας πεις τη γνώμη σου (χμμ τώρα που το σκέφτομαι προλαβαίνω άλλη μια παραγγελιούλα ε; )

      Διαγραφή
  5. Ki egw exw voleftei poly ta Fashionista se antithesi me ta MUA proionta. Eidika kati mano pou pira apo fashionista einai katapliktika kai menoun xwris chipping mexri kai 10 meres! Thanks for the review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ αλήθεια ε; Θα τα βάλω και τα βερνίκια στη λίστα μου τότε :)

      Διαγραφή
  6. Καλά είπε η Ιωάννα ότι δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό! Θέλω κραγιονάκια και τα θέλω τώρα! (είμαι lipstickmaniak τι να κάνω; :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γειά !!!
    Πολλά απο αυτά τα πήρα και γω!
    Το make up μου κολλάει, και επειδή έχω ξηρή επιδερμίδα, δεν μπορώ να το συνηθίσω ! Θα του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.
    Η πούδρα η compact πραγματικά έχει σούπερ συσκευασία!
    Εγώ με το κονσίλερ δεν είχα θέμα, αλλα ούτε ενθουσιάστηκα.
    Τα κραγιονάκια fashionista είναι πολύ ενυδατικά, αλλα δεν κρατάνε ιδιαίτερα. Αλλα πολύ ενυδατικά, το ξαναλέω.
    Τα μανό επίσης να δοκιμάσεις.!!!!
    Θα τιμήσω την κρεμούλα και τα eyeliner !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπερα ελενη ! μου αρεσε πολυ το ποστ σου ! θα ηθελα κι εγω να παραγγειλω αλλα πριν το κανω θα ηθελα να σε ρωτησω πως διαλεγεις αποχρωση στο make up την powder ή το consealer σου! εγω εχω ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα αλλα δεν ξερω αν το πιο ανοιχτο θα ταιριαζει στο δερμα μου ή αν θα ροζιζει ! ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή