Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Από την Κορέα και γίνομαι ωραία ;)



Τα πρώτα κορεάτικα καλούδια μου.

Γεια σας κορίτσια μου,
ομολογώ πως η φετινή σεζόν δεν μπήκε και τόσο καλά, έχω ένα θεματάκι στη διαχείριση του χρόνου μου. Μου λείψατε πολύ. Πάρτε όλες ένα καφεδάκι και ελάτε να μιλήσουμε για τα κορεάτικα καλλυντικά.
Οι Κορεάτισσες και γενικά οι Ασιάτισσες έχουν μια εμμονή, θα έλεγε κανείς, με το κατάλευκο δέρμα. Για να το αποκτήσουν ξοδεύουν μεγάλα χρηματικά ποσά και χρησιμοποιούν πολλά προϊόντα. Όταν μια μέση Ευρωπαία στην καθημερινή της beauty ρουτίνα χρησιμοποιεί τρία καλλυντικά (καθαριστικό-ενυδατική-make up), η αντίστοιχη Ασιάτισσα θα βάλει τουλάχιστον επτά (καθαριστικός αφρός-toner-serum-ενυδατική-κρέμα ματιών-αντηλιακή-βάση- ΒΒ). Όχι, δεν έχω ιδέα πως τα προλαβαίνουν. Ναι, αποτελούν τις ιδανικές πελάτισσες για κάθε εταιρεία καλλυντικών.
Τώρα που με το e bay όλος ο κόσμος είναι μια γειτονιά και μπορούμε να έχουμε στα χέρια μας αγαθά από κάθε γωνιά της γης ρίξτε μια ματιά στα κορεάτικα καλλυντικά.
- Θα βρείτε καλλυντικά προσαρμοσμένα στις νέες τάσεις σε τιμές συμφέρουσες. Ό,τι μόδα κυκλοφορήσει (π.χ. snail creams, bee venom/snake venom skincare και φυσικά οι γνωστές πλέον BB και CC) οι Κορεάτες την παίρνουν και την παράγουν μαζικά σε οικονομικές τιμές.
- Θα βρείτε καλλυντικά με το σήμα "5無", ότι δηλαδή δεν περιέχουν πέντε βλαβερά χημικά στη σύνθεση τους. Οι περισσότερες κορεάτικες εταιρείες έχουν καλλυντικά χωρίς parabens, alcohol,τεχνητές χρωστικές ουσίες, GMO και συστατικά ζωικής προέλευσης.
- Θα βρείτε τις πιο ωραίες συσκευασίες. Παρόλο που κανονικά θα πρέπει να εστιάζουμε στη σύσταση των καλλυντικών και όχι στο περιτύλιγμα, πιστεύω πως ούτε μία από εσάς δε θα μπορέσει να αντισταθεί σε ένα Tony Moly lip gloss αρκουδάκι.
- Θα βρείτε ένα σωρό δείγματα στο δεματάκι σας. Οι Κορεάτες είναι large στα δείγματα και τους αγαπάμε.
Σας προτείνω λοιπόν ανεπιφύλακτα να τσεκάρετε προσφορές στο e bay για Etude House, Holika Holika, Tony Moly, Anna Sui, Skinfood, Skin 79, Missha.
Οι δικές μου συναλλαγές με την Κορέα έγιναν μέσω e bay και του πωλητή Rubyruby76 ή γνωστό και ως "όλες-οι-Ελληνίδες-bloggers-ψωνίζουν-από-εμένα". Κατάφερα να αντισταθώ σε πολλά πανέμορφα πραγματάκια με συσκευασίες που θα στόλιζαν υπέροχα το μπάνιο μου και να αγοράσω μόνο δυο πραγματάκια που όντως είχα ανάγκη (λέμε τώρα!).


ΒΒ Magic cream για λιπαρά δέρματα, Etude House, $9.85

BB Magic Cream, Etude House, 35 ml

Ξέχνα όλες τις ευρωπαϊκές ΒΒ και απλά αφέσου στη μαγεία της, οι Κορεάτισσες ξέρουν καλύτερα. 
Τη χρησιμοποιώ καθημερινά, αμέσως μετά τον καθαρισμό και την ενυδάτωση μου. Αν φυσικά είσαι στην κατηγορία κάτω των _άντα, την ενυδάτωση μπορείς να την παραβλέψεις και μόνο η ΒΒ μετά τον καθαρισμό αρκεί.
Το δέρμα μου είναι κανονικό με λιπαρό Τ, χωρίς σημάδια ή κύκλους. Τη ΒΒ την απλώνω με πινέλο, σαν το make up και το αποτέλεσμα της με ικανοποιεί πλήρως. Δε μου αφήνει γυαλάδες και μου δίνει μια μέτρια κάλυψη. Όσες φορές προχώρησα και σε μακιγιάζ έμεινα εξίσου ικανοποιημένη. 
Λατρεύω τη συσκευασία της γιατί με το δοσομετρητή που έχει βγαίνει η σωστή ποσότητα χωρίς να λερώνομαι και χωρίς να ξοδεύω άσκοπα προϊόν. 
Στις πρώτες εφαρμογές με ξένισε κάπως το άρωμα της, μάλλον είχα συνηθίσει στη μυρωδιά της Garnier. Μου θύμισε έντονα "φαρμακείο", κάτι που όμως πολύ γρήγορα έπαψε να με ενοχλεί. Τώρα πια ούτε που το καταλαβαίνω. Είναι η μόνη που βάζω στο γυμναστήριο κάθε πρωί και είμαι σαν άνθρωπος με φυσιολογικό χρώμα. 
Το μοναδικό της μειονέκτημα είναι πως δεν έχει δείκτη προστασίας spf, αλλά αυτό το καλύπτω με την ενυδατική μου που έχει. Η αλήθεια είναι πάντως πως μου φάνηκε ιδιαίτερα περίεργο μια κρέμα ΒΒ να μην παρέχει αντηλιακή προστασία.
Οι αγορές μου έγιναν την άνοιξη, δοκιμάστηκαν για ένα δεκαήμερο, μπήκαν στην άκρη για το καλοκαίρι και τις χρησιμοποιώ από το Σεπτέμβρη. Όταν πήγα λοιπόν να βρω links για τον πωλητή ανακάλυψα πως πλέον δεν πουλάει τη συγκεκριμένη ΒΒ. Αναζητώντας την σε άλλο πωλητή βρήκα τις δυο επόμενες μου αγορές
-Τη Magic BB cream με δείκτη SPF30/ΡΑ++ (εδώ)  και
-Την Precious Mineral BB Cream Bright Fit SPF30/PA++(εδώ)
και οι δύο είναι της Etude House, με αντηλιακό δείκτη, σε τιμή κάτω των 10 ευρώ και με δωρεάν μεταφορικά. 

Φαντάζομαι πως θα μείνω εξίσου ικανοποιημένη, θα το μάθετε εξάλλου και στην ανάλογη ανάρτηση :)


3 Seconds Starter, Υαλουρονικό Οξύ, Holika Holika, 10.75 ευρώ

3 Seconds Starter Hyaluronic Acid, Holica Holica, 150ml

Υαλουρονικό οξύ. 
Μαγική λεξούλα, που όπου τη δω θαμπώνομαι και είμαι ανίκανη να αντισταθώ. Το υαλουρονικό μπορεί να δεσμεύσει μεγάλες ποσότητες υγρασίας, μέχρι και 1000 φορές το βάρος του γιαυτό και χρησιμοποιείται από την κοσμετολογία για ενυδάτωση. 
Θεωρητικά κάποια στιγμή θέλω να το δοκιμάσω στην ενέσιμη μορφή του και να κάνω κάποια "γεμίσματα" αλλά μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή βολεύομαι με πιο ήπιες λύσεις.
Το συγκεκριμένο προϊόν είναι λίγο μπελαλίδικο στην εφαρμογή του. Η φιλοσοφία του είναι πως όταν καθαρίζουμε το πρόσωπο μας αυτό χάνει υγρασία και έχουμε 3 δευτερόλεπτα για να τη σφραγίσουμε μέσα ή κάπως έτσι τελοσπάντων. Επομένως το έχουμε με ανοιχτό καπάκι δίπλα μας όταν πλένουμε το πρόσωπο μας και με γρήγορες κινήσεις το εφαρμόζουμε αμέσως με ελαφρά χτυπηματάκια.
Ξεκινώντας την εφαρμογή του πίστευα πως θα δω σύντομα αποτελέσματα στο πρόσωπο μου. Δεν είδα. Ψάχνοντας λίγο για σχετικά reviews είδα πως δεν ήμουν και η μόνη. Έχω κάποιες γραμμές έκφρασης οι οποίες ήλπιζα πως θα απαλύνουν κάπως. Κάτι τέτοιο δεν έγινε δυστυχώς αλλά ίσως και να περίμενα πολλά. Η αλήθεια βέβαια είναι πως δε βάθυναν κιόλας.
Αυτό που πρόσεξα επίσης είναι πως βελτιώνεται κατά πολύ η λιπαρότητα στο Τ μου, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα. Τις μέρες που δεν εφαρμόζω primer, χρησιμοποιώ αυτό και κάνει πολύ καλή δουλίτσα.
Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω ξανά, μάλλον θα κοιτάξω για κάτι άλλο. Το αγόρασα από τον RubyRuby76 με περίπου 10 ευρώ (εδώ) και ψάχνοντας για links παρατήρησα πως στη συγκεκριμένη σειρά υπάρχει και κολλαγόνο (εδώ).

Η Κορέα έχει πολλά ωραία καλλυντικά να ανακαλύψουμε, η αναζήτηση μόλις άρχισε.Περιμένω τα σχόλια σας και τη δική σας εμπειρία από κορεάτικα προϊόντα.

Σας φιλώ!!!       xxx

29 σχόλια :

  1. η πρώτη ΒΒ φαίνεται πολύ ωραία και σε κανονικό χρώμα...έχω πάρει μια από skin79 αλλά είναι πολύ άσπρη! :/
    θα την δοκίμαζα σίγουρα αυτή που λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα της επιδερμίδας μου δεν είναι το ανοιχτόχρωμο που καίγεται εύκολα στον ήλιο, είναι λίγο πιο σταρένιο και η συγκεκριμένη ΒΒ με καλύπτει απόλυτα, χωρίς να με χλωμιάζει. Νομίζω θα βολέψει και εσένα.

      Διαγραφή
  2. μας ελειψες :)) πολυ ωραια ιδεα για ποστ!κριμα που δεν σου εκανε δουλεια το υαλουρονικο οξυ,γιατι μολις το ειδα χαρηκα,ηθελα να δοκιμασω κατι αναλογο...φυσικα τα εχω δει ολα στο ebay αλλα δισταζω να παρω κατι χωρις να εχω διαβασει review απο blogger που εμπιστευομαι...και εννοειται οτι δεν μου αρεσει καμια bb και σκεφτομαι να παρω μια κορεατικη μηπως μου στρωσει καλυτερα.φιλιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλί μου :) Θα πάρω εγώ 3-4 και θα έρχεσαι και θα δοκιμάζεις ποια σου αρέσει περισσότερο. Πάντως ΒΒ ευρωπαϊκή πολύ δύσκολα θα αγοράσω ξανά. Το υαλουρονικό θα ήθελα πάρα πολύ να με βολέψει, θα κάνω μια δοκιμή και με το κολλαγόνο.

      Διαγραφή
  3. Πολύ έξυπνη αγορά, και φαίνονται πολύ καλά τα προιόντα! Και εγώ που έχω και καταλευκο δερμα, ότι πρέπει ενα πράγμα! ;) Πολύ καλή ιδέα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ψάξεις στο e bay οι Κορεάτες πουλάνε και αρκετά δειγματάκια σε πακέτα για να δοκιμάσεις μερικές ΒΒ και να δεις ποια σου ταιριάζει περισσότερο. Όσο για την ποιότητα τους , μη φοβάσαι δεν έχουν σχέση με τα "κινέζικα" έτσι όπως τα έχουμε εμείς στο μυαλό μας συνήθως.

      Διαγραφή
  4. I swear by both! Polu kales epiloges kai xairomai pou se bolepsan ^_^
    H BB tis Etude House einai korufaia, den nomizw oti uparxei kaluteri!
    Ti deigmatakia sou ebale den mas eipes!!! (eimai periergi, ti na kanw)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εύσημα πρέπει να πάνε σε εσένα που μας άνοιξες νέους ορίζοντες στις αγορές μας! Ναι, η ΒΒ θα βρίσκεται μόνιμα στο μπάνιο μου και σιγά σιγά θα έχει για παρέα και τα υπόλοιπα κορεάτικα καλούδια που έχω βάλει στο μάτι.
      Τα δειγματάκια για κάποιο περίεργο λόγο έλειπαν από το δέμα μου, αν και γνωρίζω πως συνήθως αυτός ο πωλητής βάζει αρκετά. Μάλλον έβαλε ο Μέρφι το χεράκι του :(

      Διαγραφή
  5. βάζε η μέση Ευρωπαία μόνο αυτά τα 3 πράγματα? εγώ βάζω πάνω από 7 :/
    ναι εκεί κόλλησα τώρα λες και δε με ξέρεις
    Rubyruby εγγυήση <3
    και ναι μας λείπεις <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ήμουν σίγουρη πως θα το σχολίαζες αυτό, όση ώρα το έγραφα σε σκεφτόμουν. Εσύ χαρά μου είσαι εκτός συναγωνισμού, καμιά σχέση με τη μέση Ευρωπαία. Εγώ είμαι σταθερή σε 5-6 (ανάλογα αν είναι μέρα ή νύχτα).
      Σε φιλώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραιες επιλογες Ελενη μου. το καλοκαιρι απεκτησα κ εγω το πρωτο μου etude bbdation το ονομα του κ εμεινα πολυ ευχαριστημενη..εχει μεγαλο δεικτη δε ξερω αν ειχες διαβασει σχετικα... αυτο που παθαινεις με το υαλουρονικο μην σε ανησυχει...το παθαινω κ εγω....
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα παραμείνω σταθερή στα κορεάτικα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις ΒΒ, οι άνθρωποι δεν παίζονται. Η ΒΒ με το δείκτη προστασία είναι η επόμενη μου αγορά.
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  7. πολυ εξυπνη επιλογη να προτιμησεις κορεατικα , αλλωστε απο εκει ξεκινησε ολη αυτη η ταση με τις ΒΒ,CC κτλ..
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αξίζουν μια ευκαιρία. Στην αρχή με άγχωσε λίγο το ότι δεν μπορούσα να καταλάβω τπτ από τη συσκευασία, ούτε καν τα ml δεν έβρισκα, είχα και στο νου μου λίγο τα κινέζικα, λίγο και την πλαστική μυρωδιά του Jumbo. Τελικά οι επιλογές μου αποδείχτηκαν σωστές και ευτυχώς βολεύτηκα.

      Διαγραφή
  8. Ελένη μου αρέσουν πολύ τα post σου και μπορώ να πω ότι αν αγοράσω bb cream από Κορέα, η αιτία θα είσαι εσύ! Πάντως είναι μεγάλο μειονέκτημα ότι η συγκεκριμένη δεν έχει spf καθώς το αντηλιακό πρέπει να μπαίνει τελευταίο αλλιώς δεν σου παρέχει καμία προστασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταίο ε; χμμ τσάμπα πάει τότε ο δείκτης της ενυδατικής μου :(

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ ο τιτλος του άρθρου !!
    Πάω να τσεκάρω τον πωλητή στο e-bay-δε μπορώ να αντισταθώ...
    Χρησιμοποιώ και εγώ μία bb cream από Κορέα και είμαι σούπερ ευχαριστημένη :)
    Θα κάνω σύντομα κάποιο review!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω να διαβάσω και τη δική σου ανάρτηση :)

      Διαγραφή
  10. Μας βάζεις σε πειρασμό.. αυτό λέω εγώ χαχαχ
    Φαίνονται πολύ όμορφα αλλά μιας και δε φοράω bb creams δεν με δελεάζουν.. Ίσως όταν ηρεμήσει η ακμή να το ξανασκεφτώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φταίω εγώ, η Cel φταίει που μου τα έδειξε χαχχαχα

      Διαγραφή
  11. Εχεις ενα υπέροχο βραβειάκι απο μένα!!
    Unpaixtable award for yyou as well...
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/11/an-unpaixtable-award-x-3.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλές επιλογές!
    Τα έχω και τα δύο :)
    Γενικά από τις κορεάτικες μάρκες νομίζω πως τις πιο χαριτωμένες συσκευασίες τις έχει η Holika Holika.
    Και επειδή έτυχε να επισκεπτω τη Σεουλ, όταν έμπαινα σε καταστήματα όλων αυτών των εταιρίων (πέραν της Missha που μάλλον είναι πίο "σοβαρη") ενιωθα ότι βρισκόμουν στην Disneyland των καλλυντικών!
    Μεγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Α πα πα δεν είναι να τα χαζεύεις τα άτιμα, ξελογιάζεσαι. Είναι όλα τόσο cute!

      Διαγραφή
  13. Ναι ναι, αυτός ο ruby ruby μας αγαπάει πολύ πιστεύω, από εκεί πήρα κι εγώ τις ΒΒ μου. Προσωπικά δε με βόλεψαν λόγω χρώματος αλλά λέω φέτος το χειμώνα να τους δώσω άλλη μία ευκαιρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μονο εγω φοβαμαι να παρω καλλυντικα απο ebay?? τα συγκεκριμενα φαινονται πολυ ωραια παντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προτείνω να ξεκινήσεις με κάτι ανώδυνο σχετικά, πχ καμιά κρέμα για τα πόδια ή κανένα scrub , να πάρεις κανένα δειγματάκι να δοκιμάσεις και μετά αναλόγως κρίνεις

      Διαγραφή
  15. Σίγουρα θα δοκιμάσω την BB και θα είναι και η πρώτη μου αγορά από ebay.φιλιά κ από μένα,Σία από beautylosophy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή