Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

Γυαλιά Firmoo vol.2 και μια δωροεπιταγή 30$ για εσάς.


Γεια σας κορίτσια μου,
για τα γυαλιά Firmoo έχουμε μιλήσει και σε προηγούμενη ανάρτηση (μπορείτε να δείτε εδώ).  Αμερικανική σελίδα με όμορφα σχέδια, προσιτές τιμές και πολλές πολλές προσφορές. Ίσως στην αρχή κάποιος να είναι λίγο διστακτικός μιας και έχουμε συνηθίσει να προβάρουμε πρώτα τα γυαλιά μας, η σελίδα όμως προσφέρει 2-3 ευκολίες για την επιλογή του κατάλληλου ζευγαριού. Ήδη σας έχω πει για τις λεπτομερείς φωτογραφίες του κάθε σκελετού που συνοδεύονται με τις διαστάσεις του και το βάρος του αναλυτικά. Υπάρχουν επίσης και φωτογραφίες που το βλέπουμε φορεμένο. Έχουμε πει και για το νούμερο PD (Pupillary Distance) που αναγράφεται, το οποίο είναι η απόσταση σε χιλιοστά της μιας κόρης του ματιού σας από την άλλη. Ο αριθμός PD βοηθάει στο να είναι σωστά κεντραρισμένα τα γυαλιά στο πρόσωπο σας. Μπορείτε να τον μετρήσετε στον οφθαλμίατρο σας αλλά μπορείτε και μόνες σας, με τη βοήθεια ενός χάρακα, ενός καθρέφτη και των αναλυτικών οδηγιών εδώ.


Αυτό που δεν έχουμε πει είναι πως υπάρχει η δυνατότητα να ανεβάσουμε μια φωτογραφία μας στη σελίδα, να συμπληρώσουμε το νούμερο PD μας και να "προβάρουμε" on line τα γυαλιά με το Virtual Try-On System.


Πατάμε το "Upload" και μας μεταφέρει στο παραπάνω πινακάκι. Επιλέγουμε μια φωτογραφία που έχουμε ήδη στον υπολογιστή μας ή μια που τραβάμε εκείνη την ώρα (δε δημοσιεύεται πουθενά, μην φοβάστε αν δεν είναι σούπερ κολακευτική)


Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι ανφάς και θα πρέπει επίσης να σημειώσετε τον αριθμό PD σας.


Μαρκάρετε με το ποντίκι τις κόρες σας (μάλλον στη φωτογραφία έχω μια ελαφριά κλίση, πρώτη φορά βλέπω τη μύτη μου στραβή)..


...και αρχίζετε να δοκιμάζετε γυαλιά. Τόσο απλά και εύκολα.

http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2317.html#3544
Μου αρέσουν πολύ τα νέα μου γυαλιά :)

Το πρώτο μου ζευγάρι το πήρα το Μάιο και ειλικρινά τα έχω κατευχαριστηθεί. Τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να επιλέξω άλλο ένα ζευγάρι και η αλήθεια είναι πως ήταν κάτι που το σκεφτόμουν μιας και τα προηγούμενα ήταν σε λευκό χρώμα και δε θα με βόλευε με τα ρούχα μου τα χειμωνιάτικα. Άλλωστε, όσες φοράτε γυαλιά, θα συμφωνήσετε μαζί μου πως με ένα ζευγάρι δεν τα βγάζεις εύκολα πέρα, χρειάζεται τουλάχιστον άλλο ένα.
Νομίζω πως το χρώμα τους ταιριάζει πιο πολύ με τα χειμερινά μου.

Ωραίος, καλοδουλεμένος σκελετός, με προσοχή στις λεπτομέρειες.

Δυσκολεύτηκα αρκετά για να καταλήξω κάπου, όλα μου άρεσαν πάρα πολύ. Το συγκεκριμένο ζευγάρι είναι διαθέσιμο σε ένα πολύ εντυπωσιακό κόκκινο (αλλά η μαμά μου αγοράζει διαρκώς κόκκινους σκελετούς, οπότε μου το έχει κάψει ως επιλογή), σε καφέ/ροζ (αυτό που και τελικά επέλεξα) και σε ένα απίστευτο μωβ που νομίζω είναι εξαιρετική επιλογή για μελαχρινές. Δείτε το εδώ.


Όπως και στην προηγούμενη παραγγελία τα γυαλιά μου ήρθαν σε άψογη κατάσταση, καλοαμπαλαρισμένα και με δωράκι ένα πολύ βολικό κατσαβιδάκι. Εδώ θέλω να κάνω μια παρένθεση και να μοιραστώ μαζί σας την έκπληξη μου όταν είδα σε κατάστημα οπτικών το ίδιο κατσαβιδάκι να το χρεώνουν 12 ευρώ!

Τα γυαλιά έρχονται με μια σκληρή, μια μαλακή θήκη, ένα κατσαβιδάκι και εξτρά βιδούλες.


Πάμε τώρα στα όμορφα. Έχω ένα εκπτωτικό κωδικό 30$ για μια από εσάς, δωράκι για να επιλέξει ένα ζευγάρι από την Classic Series των Firmoo . Αφήστε μου ένα σχόλιο από κάτω με ποιο ζευγάρι σας άρεσε και το e mail σας από σήμερα μέχρι και την Κυριακή 20/10. Εξτρά συμμετοχή για όσες κάνουν share το διαγωνισμό στο facebook.

Η τυχερή για τον κωδικό θα είναι μία αλλά δεν ξεχνάμε πως τα Firmoo έχουν μια προσφορά για κάθε νέο πελάτη. Μόλις κάνει κάποιος εγγραφή στη σελίδα τους δικαιούται ένα ζευγάρι γυαλιά οράσεως δωρεάν. Ναι, δωρεάν. Χρεώνεται μόνο τα έξοδα αποστολής, που για τη χώρα μας είναι 18,75 δολάρια ή περίπου 14,30 ευρώ. Καθόλου άσχημα έτσι; Μπορείτε να βρείτε τη λίστα με τα ζευγάρια που είναι μέσα στην προσφορά εδώ



 Καλή επιτυχία σε όλες σας. 
Σας φιλώ!     xxx

 Υ.Γ. Αν είσαι blogger ρίξε μια ματιά εδώ και ενημερώσου σχετικά με το Firmoo Business Cooporation :)

23 σχόλια :

  1. Σου πάνε πολύ τα γυαλιά! Τέλειο giveaway! Αν κέρδιζα θα ήθελα ένα απ'αυτά τα δύο (δε με νοιάζει ποιο):

    1) http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1363.html#1096
    2) http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2368.html#3678

    e-mail: marianna_armstrong@windowslive.com

    Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη σοφιστικε φιλεναδίτσα μου! Είσαι μια κούκλα!!! <3 Μίμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενη μου τα γυαλια ειναι πανεμορφα με γεια σου. Τα αγαπω κ εγω τα Firmoo με εχουν βολεψει απιστευτα.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και τα δικά σου τα είδα τα ηλίου και μου άρεσαν πολύ.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα! Μια ερωτισουλα!!!

    Γραφεται πως με την εγγραφή καποιος λαμβάνει δωρεάν σκελετο εννοειται μαζι με κρύσταλλα οποιουδήποτε βαθμού? Γιατι έχω μεγάλη μυωπία (και επειδη θέλει επεξεργασια το κρύσταλλο). Αν ξέρεται να μου πείτε, γιατί ελλάδα δυστυχώς πρέπει να δώσω 200 ευρω για γυαλια.. και δεν αντέχεται πλέον! Πρώτη φορά βλέπω site με γυαλία να κάνει τετοια προσφορά και μου έκανε εντύπωση! Ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Magda.
      Στη σελίδα γράφει πως "All free frames come complete with 1.50 single vision lenses, complimentary cases, cleaning cloth and other accessories. You just need to pay shipping."
      Προχωρώντας σε παραγγελία δίδεται η δυνατότητα επιλογής άλλου κρύσταλλου με επιπλέον χρέωση. Σου γράφω τις τιμές που αναφέρει: $9.95 Thin and Light (1.57) , $19.95 Thinner and Lighter (1.57 Aspheric) , $26.95 MR-8 (1.61 Similar to Polycarbonate) , $26.95 Polycarbonate (1.59) , $35.95 Super Thin (1.60 Aspheric) , $62.95 Ultra Thin (1.67 Aspheric) , $110.00 As Thin as possible (1.74 Aspheric).

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την αμεση απάντηση!. Ναι αυτα τα είδα και εγω απλα δεν ημουν σιγουρη αν το να βαλουν μεγαλου βαθμου κρυσταλλα μαζι με την επεξεργασια ειναι στην free παραγγελια! Εμένα μου αρεσε πολυ αυτος ο σκελετος

      http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2388.html#3733
      και το mail μου ειναι gothic_ballerina88@hotmail.com . Ευχαριστω και παλι και καλη επιτυχια σε ολες ^-^

      Διαγραφή
  5. Πολυ σου πανε τα καινουρια σου γυαλια!Καλοφορετα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου πηγαίνουν πάρα πολύ κουκλίτσα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ, νομίζω πως είναι αυτό το σον σον που μπορώ να το υποστηρίξω

      Διαγραφή
  8. Αυτά ξεχώρισα: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2064.html
    maraki.81@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 2) http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2368.html#3678
    email:eliwannou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν είδα τα γυαλιά σου είπα ΠΟΣΟ τέλεια γυαλιά! Αλλά τελικά εμένα δεν μου πηγαίνουν. :P
    Τελικά διάλεξα αυτά http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2295.html#3502
    Και δεν έβγαλα και άκρη για τα δωρεάν γυαλιά (γιατί μπάνισα κι άλλα) αλλά μάλλον φταίει που τα αγγλικά μου είναι άθλια.

    maria.aggelaki.sou@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΤΑΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τέλειος ο διαγωνισμός και πολύ χρήσιμος σε εμάς που έχουμε μυωπία κτλ. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το δώρο!
    Παρεπιπτόντως τα νέα σου γυαλιά σου πάνε πολύ! καλοφόρετα!
    Θα πω και εγώ αν κερδίσω θα ήθελα το:
    http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1017.html
    Thanks again! ( evie_lieri@hotmail.com )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. SD2383 !!!!!! Υπέροχο!!!! Suzyq27@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή