Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Λίμα και γυάλινη γίνεται;



Γεια σας κορίτσια μου,
εδώ και πολύ καιρό έβλεπα στο facebook φωτογραφίες από λίμες στολισμένες με πολύχρωμα κρυσταλλάκια Swarovski. Πάντα είχα μια αδυναμία στα καθημερινά bling bling αντικείμενα, ποιες ήταν οι πιθανότητες να μην θέλω κάτι τόσο όμορφο στη συλλογή μου; Ο μοναδικός λόγος που άργησα ήταν ένας μικρός δισταγμός που είχα. Το λαμπερό αντικείμενο του πόθου μου ήταν γυάλινο. Λίμα γυάλινη; Θα κάνει δουλίτσα; Θα τη χρησιμοποιήσω 2-3 φορές και θα σπάσει; Μήπως δε τη χρησιμοποιήσω καθόλου γιατί θα με ανατριχιάζει;

Οι μέρες περνούσαν, εγώ απόφαση δεν έπαιρνα και κάποια στιγμή ξεχάστηκα κιόλας ώσπου η φίλη μου η Στέλλα ανέβασε μια ανάρτηση με τα μικρά, λαμπερά ζουρζουλάκια. Ήταν ζήτημα χρόνου πλέον...

Τα καλούδια που βλέπετε στη φωτογραφία είναι σταλμένα από την Τσεχία και συγκεκριμένα από την εταιρεία Mont Bleu

Γυάλινες λίμες Mont Bleu http://www.design-glassware.com/10-nail-files

Η πρώτη μου σκέψη όταν τις είδα ήταν πως ακόμη και αν δε με βολέψουν και μόνο που θα τις χαζεύω και θα στολίζουν την τουαλέτα μου φτάνει. Όμορφες, λαμπερές και κοριτσίστικες, μέσα σε μια βελούδινη θήκη η καθεμία. Σου δίνουν μια αίσθηση πολυτέλειας στην καθημερινότητα σου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως είναι ακριβές. Η μεγάλη λίμα είναι 13,5 εκατοστά και κοστίζει 10 ευρώ, ενώ η μικρή κοστίζει 8 ευρώ. Υπάρχουν και πολύ βολικά σετ τριών με 14 ευρώ. Με λίγα λόγια δηλαδή στολίζει, δεν κοστίζει :)

Ευτυχώς η καλή μου εντύπωση συνεχίστηκε και στη χρήση. Ωραίο λιμάρισμα, δε με ανατριχιάζει τελικά όπως οι μεταλλικές. Ενώ είναι γυάλινες, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές (θεωρητικά σου κρατάνε μια ζωή) χωρίς όμως να είναι χοντρές και να μην μπορείς να λιμάρεις τα νύχια σου στις άκρες. Εδώ πρέπει να πούμε πως πρώτα οι Ελβετοί το 1936  έφτιαξαν λίμες από γυαλί, όμως δεν είχαν την προσδοκώμενη αποδοχή λόγω της δυσάρεστης αίσθησης στη χρήση. Το 1997 η Τσεχία με έναν άλλο τρόπο επεξεργασίας και με πρώτη ύλη το κρύσταλλο Βοημίας έκανε τη διαφορά και μας χάρισε γυάλινες λίμες εύχρηστες και ευχάριστες.

Λόγω υλικού μπορούν να καθαριστούν πολύ εύκολα χωρίς να διαλυθούν, όπως οι χάρτινες. Αρχικά τις πλένουμε με σαπούνι και νερό και αν χρειάζεται με ένα βουρτσάκι απομακρύνουμε τυχόν υπολείμματα. Μετά με ένα απλό αντισηπτικό ή ακόμη και με λίγο οινόπνευμα κάνουμε και την απολύμανση. Στην αναζήτηση που έκανα για τον καθαρισμό τους βρήκα και μια πρόταση για πλύσιμο στο πλυντήριο πιάτων, στη θήκη για τα μαχαιροπίρουνα χωρίς όμως να την ακουμπά κάτι. Δεν μπορώ να πω πως με ενθουσιάζει σαν ιδέα, μάλλον θα μείνω στον πρώτο τρόπο.

Γενικά οι γυάλινες θεωρούνται οι καλύτερες γιατί δεν αφήνουν τα νύχια να ξεφλουδίσουν. Χμμ για το ξεφλούδισμα έχω βρει και ένα γιατρικό εκπληκτικό, αυτό όμως θα είναι η επόμενη ανάρτηση, stay tuned. Το μόνο τους μειονέκτημα είναι πως θέλουν λίγη προσοχή στην αποθήκευση για να μη σπάσουν. Μέσα στη θήκη τους σε κάποιο σημείο που να μην πέφτει βάρος πάνω τους θα ήταν το ιδανικό.

Μου αρέσουν πολύ οι λίμες μου οι γυάλινες και ας μην το περίμενα, μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Είμαι μια κλασική Πολίτισσα που έχει ανάγκη από μικρές δόσεις λάμψης στη ζωή της και η Mont Bleu με κάλυψε.



Το πακετάκι μου είχε και άλλες δυο μικρές εκπλήξεις. Ένα καθρεφτάκι τσάντας και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια.

http://www.design-glassware.com/plastic-compact-mirror/670-pocket-mirror-acsp-012.html

Αυτό το πανέμορφο καθρεφτάκι βρήκε αμέσως τη θέση του στην τσάντα μου και έδιωξε το προηγούμενο. Το σχέδιο το ονομάζουν "Blue Sun" και είναι ένας συνδυασμός λευκών και μπλε swarovski. Περιέχει δυο καθρεφτάκια, ένα απλό και ένα μεγεθυντικό. Σημειώνω πως το μεγεθυντικό καθρεφτάκι δεν παραμορφώνει (ναι, μου έχει τύχει να αγοράσω κάποιον που με έδειχνε σαν υδροκέφαλη). 

Πολύ βολικό για την τσάντα γιατί είναι πλαστικό, άρα και ελαφρύ. Έχοντας τενοντίτιδα προσπαθώ να βρω μια ισορροπία ανάμεσα στο να κουβαλάω την Άρτα και τα Γιάννενα και στο να μην είναι πολύ βαριά η τσάντα μου. 

Κοστίζει 12 ευρώ και έρχεται σε ένα όμορφο μαύρο κουτάκι με βελούδινη επένδυση. Νομίζω άνετα θα το επέλεγα για τις μικροανταλλαγές δώρων τα Χριστούγεννα. Μπορείτε να το βρείτε εδώ, αυτό και όλα τα υπόλοιπα σχέδια.

http://www.design-glassware.com/earrings/735-swarovski-stud-earrings-emb-32-.html

Το άλλο καλούδι μου ήταν αυτά τα σκουλαρίκια. Διαχρονικές ακουαμαρίνες, σε απλό μα κομψό συνάμα σχέδιο. Η κοπή του κρυστάλλου είναι τέτοια που λαμπυρίζει πολύ όμορφα στο φως και χαρίζει πολλούς beauty points σε αυτή που τα φοράει. Ευτυχώς είναι επιροδιομένα, οπότε δεν προκαλούν αλλεργίες. Η τιμή τους ήταν επίσης πολύ προσιτή, τα βρίσκουμε εδώ στα 8 ευρώ. Το μόνο μας πρόβλημα είναι πως μαλώνουμε μάνα και κόρη ποια θα τα πρωτοφορέσει :)

Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε και εσείς μια ντελικάτη γυάλινη λίμα και να βάλετε λίγο bling bling στη ζωή σας;

Σας φιλώ!     xxx

Υ.Γ. Δεν αντέχω, πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας αυτό. Λίγη ώρα αφότου ανέβηκε η ανάρτηση μου γράφει μια φίλη αγαπημένη σχόλιο στο facebook "Αυτες οι λιμες οντως γραφουν το ονομα σου!!! Λιμα Σαπουτζακη πρωτη φορα βλεπω!!! Χιχιχι. Χαζα χαζα ειναι πανεμορφες. Με γεια σου κουκλα μου!!!" χαχαχα λίμα Σαπουντζάκη; Φίλη μου σ'αγαπώ!

10 σχόλια :

  1. ποσο μα ποσο υπέροχα είναι! αυτά τα μικρά ¨διαμαντακια¨ κάνουν καθε γυναικα να μην μπορει να αντισταθει. πολυ πολυ ωραιο ποστ και εξαιρετικη παρουσιαση!!!!!!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με τόση μαυρίλα γύρω μας άμα δε βάλουμε και λίγο στρασάκι, παέι το χάσαμε το παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για ακομα μια φορα υπεροχα γραμμενο ποστ και τι τελειες οι φωτο!ευχαριστω για την αναφορα και μπορω να πω οτι οι δικοι σου χρωματισμοι ειναι ακομα πιο εντυπωσιακοι!τα σκουλαρικια εμενα με ειχαν πειραξει αλλα απο την αλλη δεν μπορω να φορεσω γενικα και τπτ αλλο εκτος απο λευκοχρυσο.κατα τα αλλα ειναι υπεροχα.φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σε ευχαριστώ :)

      τα σκουλαρίκια τα δοκίμασα και εγώ και τα κορίτσια μου, δεν είδα κάποια κοκκινίλα. Κρίμα γιατί είναι πολύ όμορφα :(

      Διαγραφή
  4. τις εχω αγαπησει κ εγω αυτες τις λιμες....αλλα τα νυχια μου ακομα ξεφλουδιζουν...Σωσε μεεεεεε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με εξέπληξαν και εμένα πολύ ευχάριστα με την αντοχή τους, μιας και δεν φημίζομαι για την προσοχή που δείχνω σε ντελικάτα αντικείμενα... είναι επίσης αποτελεσματικές και όμορφες αν και λίγο "φορτωμένες"... είναι διαφορετικές!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν έχω δοκιμάσει τις συγκεκριμένες αλλά μια άλλη γυάλινη που έχω με εχει εντυπωσιάσει ευχάριστα. Θα τις δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή είναι πολύ όμορφες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν εχω δοκιμάσει ακόμα..νόμιζα ότι θα με ανατριχιάζουν!!
    Αλλά όπως λες είναι πανέμορφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις βραβείο!!! http://desertrose2012.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html
    Περιμένω link σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή