Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

Θα προσέχω τον εαυτό μου και θα τον αγαπώ #επιστήθια_φίλη.

Βραχιόλι Estee Lauder για τον καρκίνο του μαστού, 10 ευρώ

Γεια σας κορίτσια μου,

έχετε προσέξει ίσως πως εδώ και λίγο καιρό παραμένω σιωπηλή διαδικτυακά. Όλο το καλοκαίρι πάτησα ένα μεγάλο "pause", το είχαμε ξαναπεί άλλωστε αυτό, και μετά ήρθε η ώρα της ανασυγκρότησης. Ο Σεπτέμβρης όλος αναλώθηκε με τις σχολικές προετοιμασίες και προτού το καταλάβω έφτασε ο Οκτώβρης. Ο αγαπημένος μου Οκτώβρης. Είναι ο μήνας των γενεθλίων μου μα είναι και ο μήνας που, στα δέκα μου χρόνια, "πήγα και γύρισα". Έμεινε μια ουλή και μια υπόσχεση. Να προσέχω τον εαυτό μου, να τον αγαπώ. Με αυτή την υπόσχεση πορεύομαι και αν κάποιες στιγμές ξεχνιέμαι έρχεται ο επόμενος Οκτώβρης και μου την υπενθυμίζει.

Μεγαλώνοντας έμαθα πως ο Οκτώβρης είναι σημαντικός μήνας και για τις υπόλοιπες γυναίκες. Για άλλο λόγο αλλά με το ίδιο μήνυμα. Έμαθα για το ροζ κορδελάκι και τον συμβολισμό του, έμαθα για τον καρκίνο του μαστού, για τις γυναίκες που πάλεψαν και νίκησαν το τέρας αλλά και για τις γυναίκες που οργανώθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν για να ενημερωθούμε όλες οι υπόλοιπες.


Στην Ελλάδα υπάρχει ο σύλλογος Άλμα Ζωής που προσφέρει οργανωμένη αλληλοβοήθεια και ενημέρωση. Το μήνυμα που μεταφέρει σε όλες της γυναίκες είναι πως η πρόληψη σώζει ζωές. Ένα ετήσιο τεστ ΠΑΠ και μια συχνή αυτοψηλάφιση μαστού, δυο απλά και ανώδυνα πραγματάκια, μπορούν να σώσουν στην κυριολεξία τη ζωή μας. 

Αυτοψηλάφιση μαστού πηγή: http://www.obstetric.gr

 
Η Κορίνα του Make Up Vibes ξεκίνησε το tag #επιστήθια_φίλη και όλες μαζί νοερά θα πιαστούμε χέρι χέρι, θα πάρουμε η μια δύναμη από την άλλη και δε θα αφήσουμε λεπτό να πάει χαμένο.
Όταν τελειώσει αυτή η ανάρτηση πάτε στο μπάνιο και κάντε μια αυτοψηλάφιση στο στήθος σας. Πέντε λεπτά χρειάζονται. Πέντε λεπτά για να αφουγκραστείτε το σώμα σας.

Όση ώρα διάβαζα τα tag των υπόλοιπων κοριτσιών σκεφτόμουν ποια είναι η δική μου επιστήθια φίλη. Κατέληξα πως αυτή δεν είναι άλλη από τη γυναίκα που βλέπω στον καθρέφτη. Δυστυχώς κάποιες φορές μέσα στην βιασύνη της καθημερινότητας οι ανάγκες της μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα και η υπόσχεση να την προσέχω και να την αγαπώ πάει περίπατο...Φόρεσα το βραχιολάκι μου και σήκωσα τα μανίκια μου. Πρώτα έβαλα στο πρόγραμμα το ετήσιο τσεκ απ μου. Όσο προσπαθώ να είμαι τακτική με την υγεία των παιδιών μου, τόσο αναβάλλω τα δικά μου θέματα. Πόσο λάθος τακτική... 

Ω ναι, στα γεράματα άρχισα γυμναστήριο.
Σειρά είχε η διατροφή. Είμαστε ό,τι τρώμε, σωστά; Πέταξα μια για πάντα τη μαργαρίνη, και προσπαθώ να κάνω το ίδιο και με τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Δύσκολο, γιατί έχω να τα βάλω με συνήθειες χρόνων αλλά σιγά σιγά αρχίζουμε και ανακαλύπτουμε νέες γεύσεις στο σπίτι. Τα παιδιά ειδικά το είδαν σαν παιχνίδι και κάθε μέρα σκάνε μύτη στο σχολείο με ντοματίνια, ξερά φρούτα και μπισκότα με βρώμη/μέλι/ταχίνι. Γευτήκαμε σπιτίσιο γιαούρτι (και έκανα και μια φοβερή μάσκα προσώπου με αυτό, ας μην ξεχνιόμαστε) και ψωμί ζυμωτό.Έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας αλλά κάναμε μια πολύ καλή αρχή.

Με τι κάνει παρέα η καλή διατροφή; Με την άσκηση. Αθλητικά παπούτσια τελευταία φορά είχα αγοράσει στην τρίτη γυμνασίου και έκτοτε ελάχιστες φορές τα χρησιμοποίησα. Γενικά είχα μια άρνηση με οποιοδήποτε είδος άσκησης. Στο γυμναστήριο γράφτηκα όταν ο ορθοπεδικός μου με απείλησε πως δε θα μου ξαναγράψει χάπια για το σετ τενοντίτιδα/οσφυαλγία/ισχιαλγία. Πηγαίνω μια ωρίτσα σε καθημερινή βάση και κάνω όλα αυτά που μέχρι τώρα μόνο άκουγα. Pilates, fight yoga, power bars, zumba, κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό. Αλλιώς το περίμενα και αλλιώς ήταν τελικά. Ενώ εκεί ιδρώνω και ξεφυσάω, φεύγοντας νιώθω μια απίστευτη ευεξία και ενέργεια. Το σώμα μου αρχίζει και ξυπνάει και νομίζω πως ακόμη και η στάση της πλάτης μου έχει αλλάξει. Όλοι οι πόνοι που ένιωθα σε χέρια, γόνατα, μέση ως δια μαγείας έχουν εξαφανιστεί. Οκ, οι μύες μου στην αρχή ψιλοδιαμαρτυρήθηκαν αλλά σε γενικές γραμμές αρχίζω και νιώθω fit. Ευτυχώς οι τιμές στα γυμναστήρια έχουν μειωθεί πολύ και υπάρχουν προσιτά εξάμηνα πακέτα. Οι μικροί δήμοι έχουν -ακόμη- προγράμματα που είναι είτε δωρεάν είτε με πολύ μικρό κόστος συμμετοχής. Δώστε μια ευκαιρία στο σώμα σας και θα νιώσετε πολύ πολύ διαφορετικά.

Δένω τα κορδόνια μου και ξεκινώ για την αλλαγή
  Δε θα μπορούσε φυσικά να μου ξεφύγει και το κομμάτι της προσωπικής φροντίδας. Μέχρι και πολύ πρόσφατα ήμουν της άποψης πως “η χημεία είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας” και μάλλον ήμουν ικανή να χρησιμοποιήσω και υγρά μπαταρίας για σέρουμ, αν μου έλεγαν πως θα φύγουν οι γραμμές έκφρασης. Φέτος σκέφτομαι να δώσω μια ευκαιρία σε όσα κοίταζα με δυσπιστία. Γενικά βλέπω γύρω μου μια τάση των γυναικών να στρέφονται σε πιο φυσικές λύσεις περιποίησης, πχ εδώ στην Περαία κάνουν θραύση οι κεραλοιφές. Δεν ξέρω αν θα με κερδίσουν ή όχι, ξέρω όμως πως η δύναμη της φύσης πολλές φορές μας εκπλήσσει.

24 Οκτώβρη είναι τα γενέθλια μου και φέτος αποφάσισα να κάνω δώρο στον εαυτό μου αυτή την αλλαγή ρότας. Στόχος είναι να αλλάξω και τη στάση μου απέναντι στη ζωή και στο πως βλέπω τα πράγματα. Μικρές, μικρούλες αλλαγές στη ζωή μου που θα γίνουν όλες μαζί μια μεγάλη. "Θα προσέχω τον εαυτό μου και θα τον αγαπώ", αυτή η υπόσχεση θα με καθοδηγεί. 

Όλο τον Οκτώβριο θα βλέπετε κείμενα αφιερωμένα στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Εξαιρετική πρωτοβουλία, ελάτε όμως να το πάμε ένα βήμα παραπάνω. Στη ζωή μας υπάρχουν πολλών λογιών "καρκίνοι". Σταματήστε όλα για πέντε λεπτά και ακούστε το σώμα σας. Αγαπήστε τη γυναίκα που βλέπετε στον καθρέφτη και φροντίστε την. Συνήθως σε αυτήν στηρίζονται όλοι οι υπόλοιποι της οικογένειας. 

Σας φιλώ       xxx


Υ.Γ. Αντιγράφω από την Κορίνα: "Σε προσκαλώ, λοιπόν, να μοιραστείς αυτή την ανάρτηση, ώστε να τη δουν όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες. Σε προσκαλώ να γράψεις τις δικές σου σκέψεις, τα δικά σου μηνύματα, τη δική σου εμπειρία. Εάν είσαι blogger, δες το ως TAG,όπως έκανε και η Εύη. Εάν δεν είσαι, μπορείς να γράψεις το κείμενο σου και να το στείλεις στην αγαπημένη σου blogger να το δημοσιεύσει. Ή μπορείς να το αναρτήσεις σε facebook με το hashtag #επιστήθια_φίλη . Αρκεί να πεις τις αλήθειες σου."

16 σχόλια :

  1. Μπραβο, να εισαι περηφανη για τον εαυτο σου.

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περήφανες πρέπει να είμαστε όλες οι γυναίκες και να προσέχουμε τον εαυτό μας. Αυτό που έγραψα, πως δλδ η οικογένεια πάνω στη γυναίκα στηρίζεται πολύ το πιστεύω.

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησες και μπράβο για τις αποφάσεις σου! Η πρόληψη σώζει ζωές και αν δεν μας αγαπήσουμε εμείς, κανείς δεν θα το κάνει ΓΙΑ εμάς!! Να πώ και προκαταβολικά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου. Η πρόληψη πρέπει να μπει για τα καλά στη ζωή μας.

      Χαχαχα έχουμε ακόμη μέρες αλλά σε ευχαριστώ πολυ. Γίνομαι...γκουχ γκουχ ...ένα χρόνο μεγαλύτερη από πέρσι :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το ποστ σου Ελένη μου.. Χαίρομαι που διαβάζω και την δική σου εκδοχή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζοντας τα tag βλέπεις πως το προσεγγίζει η κάθε γυναίκα, υπάρχουν πολλές οπτικές γωνίες. Χάρηκα πολύ που διάβασα και το δικό σου κείμενο.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο για την ανάρτηση! πραγματικά η πρόληψη σώζει ζωές.. Και στο λέω μιας και η μητέρα μου διαγνώστηκε δύο φορές με καρκίνο του μαστού σε διάστημα 10 χρόνων. Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πρόληψη, δύναμη και χαμόγελο, κρατώ τα λόγια σου και εύχομαι πάντα νικήτρια η μαμά.

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Μένω στο γυμναστήριο, που από τα 15 ο ορθοπεδικός μου φωνάζει ως πρέπει να γυμνάζομαι και εγώ όλο βρίσκω δικαιολογίες για να μην πάω. χαχα

    Υ.Γ. μάντεψε με ποια ήμουν σήμερα!!! Τη Στέλλα μας και συζητούσαμε, για τι άλλο, τις απίθανες κρέμες της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι αντιδρούσα και εγώ μέχρι που πήγα. Από τότε αυτομουτζώνομαι καθημερινά, μα γιατί δεν είχα πάει τόσο καιρό; Έχω δει τρομερή βελτίωση.

      Αχ η Στέλλα...

      Διαγραφή
  6. Η Εύη εδώ και πόσο αγάπησα το άρθρο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το δικό σου το διάβασα με μια ανάσα, πολύ μου άρεσε. Ειδικά οι φωτογραφίες σε ταρακουνάνε.

      Διαγραφή
  7. Εχω πααααααρα πολυ καιρο να διαβασω αναρτηση, you know why... αλλα σημερα διαβαζοντας τη δικη σου με εκανες να χαρω παρα πολυ! Ειμαι απολυτα σιγουρη οτι οι αλλαγες που αποφασισες να κανεις στη καθημερινοτητα σου θα βγουν σε καλο. Οσο για το αλλο θεμα πρεπει να προσεχουμε για να ΜΗΝ εχουμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου. Τα γράφω για να τα διαβάζω και εγώ πάντως, η πρόληψη πρέπει να μπει μέσα στις συνήθειες μας. Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή