Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Τα French Glam nail stickers από την Essence ήρθαν για μείνουν.


Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα ο καιρός στην Περαία είναι αρκετά δροσερός, με έντονο το άρωμα φθινοπώρου. Έβαλα μια λεπτή αλλά μακρυμάνικη μπλούζα και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω λίγο πιο ταιριαστά με την εποχή χρώματα στο μακιγιάζ μου. Κοιτάχθηκα στον καθρέφτη και ... χμμ τα νύχια μου ήταν μια φλούο παραφωνία στο σύνολο μου. Ένα σκούρο mani θα ήταν ότι έπρεπε και θα χρησιμοποιούσα και τα καινούργια μου αυτοκόλλητα (με ξέρετε πόσο αγαπώ τα νύχια με σχεδιάκια) French Glam nail stickers της Essence.



Αυτοκόλλητα νυχιών Essence no.01 "we love french"

Αυτά τα αυτοκόλλητα τα είδα πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι και τα τίμησα δεόντως. Μου φάνηκαν εξαιρετικά βολικά και την προηγούμενη εβδομάδα που είχα πάλι τενοντίτιδα στο δεξί μου χέρι και ήταν πρακτικά αδύνατο να χρησιμοποιήσω τις σφραγίδες ή τα πινελάκια μου. Αυτοκόλλητα για νύχια βέβαια κυκλοφορούν πάρα πολλά στο internet αλλά και στην αγορά, ακόμη και στα πιο απίθανα σημεία. Έχω δει και στο Jumbo, στο τμήμα καλλυντικών, τα οποία όμως υπάρχουν σε συσκευασίες των 5 τεμαχίων, οπότε χρειάζεστε δυο συσκευασίες (ή τα αφήνετε στο ταμείο δυσανασχετώντας που δεν το παρατηρήσατε προηγουμένως όπως έκανα εγώ). Τι διαφορετικό λοιπόν έχουν τα συγκεκριμένα αυτοκόλλητα της Essence;

  • Πολύ εύκολα στην εφαρμογή. Ακόμη και μια αρχάρια μπορεί να τα καταφέρει. Έχουν ιδανικό πάχος για να μπορούν εύκολα να ξεκολλήσουν από τη ζελατίνα τους είτε με τσιμπιδάκι είτε και με το χέρι. Τοποθετούνται πάνω σε στεγνό βερνίκι και εάν τα περάσετε με ένα top coat θα μείνουν στα νύχια μέχρι να τα βαρεθείτε.
  • Πολύ σταθερά. Σε αντίθεση με κάποια πιο οικονομικά αυτοκόλλητα που είχα δοκιμάσει αυτά είναι ιδιαίτερα σταθερά. Ακόμη και χωρίς τη χρήση top coat το αυτοκόλλητο θα παραμείνει στη θέση του για πολλές μέρες. Πιθανότατα το βερνίκι να "φύγει" γρηγορότερα.
  • Σούπερ γρήγορη λύση. Ξεκολλήστε-πατήστε-τελειώσαμε, σε δυο λεπτά το μανικιούρ απογειώνεται σε glam mani χωρίς να χρειάζεται κάποια δεξιοτεχνία.
  • Σχέση ποιότητας-τιμής. Όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Essence, έχουν μια πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Τα σετ κοστίζουν από 1,49 ευρώ έως 1,79 ευρώ και περιέχουν 26-28 αυτοκόλλητα σχέδια.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο δυο αυτοκόλλητα (σε δείκτη και παράμεσο για παράδειγμα) ή να κάνετε έναν ωραίο συνδυασμό (με μια διχρωμία και περισσότερα αυτοκόλλητα όπως εγώ στη φωτογραφία), το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου ωραίο.

Αυτοκόλλητα νυχιών Essence no.03 "nothing but french"

Κυκλοφορούν σε 5 συνδυασμούς και τα έχω βολευτεί αφάνταστα. Νομίζω πως αυτά με το λευκό χρώμα φαίνονται καλύτερα πάνω στο βερνίκι, αλλά αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση.

Αυτοκόλλητα νυχιών Essence no.05 "me & my french"

Αυτά με το γαλλικό είμαι πολύ περίεργη να τα δοκιμάσω!

Πινέλο Essence για εύκολο σχηματισμό γαλλικού, 1,99 ευρώ

Πρόσεξα πως υπήρχε και ένα πινέλο για εύκολο σχηματισμό γαλλικού. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, δεν ξέρω κατά πόσο βολικό και πρακτικό θα είναι, θα κάνω ένα update μόλις το δοκιμάσω. Μέχρι στιγμής το γαλλικό μου το κάνω με τη βοήθεια του σελοτέιπ, ενώ παράλληλα προσπαθώ να δαμάσω το french dip tip μου (μας το είχε παρουσιάσει η Άννα εδώ). Νομίζω πάντως πως τα αυτοκόλλητα θα είναι πολύ εντυπωσιακά με γαλλικό μανικιούρ.

Essence Long Lasting κραγιόν, no.06 "Barely there!", 2,89 ευρώ.

Αν βρεθείτε πάντως σε ένα σταντ της Essence σας συστήνω, εκτός από αυτά τα αυτοκόλλητα, να ρίξετε μια ματιά και στα νέα κραγιόν long lasting. Όμορφη συσκευασία, ωραία χρώματα και πολύ καλή διάρκεια. Σε όλα αυτά προσθέτουμε και την προσιτή του τιμή, τι άλλο να θέλει κανείς από ένα κραγιόν;

Αγαπημένος μήνας ο Σεπτέμβριος αλλά και συνάμα δύσκολος. Προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά σκέψεις και επόμενες κινήσεις. Ο Αύγουστος πάντα με αποσυντόνιζε, φέτος με αποτελείωσε! Οι μέρες πέρασαν και το πρώτο ζεστό τσάι μπήκε στο φλιτζάνι. Παρακολουθώ τον κόσμο γύρω μου. Οι περισσότεροι περπατάνε και παραμιλάνε. Δε μου φαίνεται παράξενο πια. Αν αναλογιστώ τις υποχρεώσεις μας μάλλον και εγώ κάπως έτσι θα πηγαίνω. Ενοίκια, συνδρομές, σχολικό, εγγραφές, εισφορές, έχω μια ωραιότατη συλλογή από λογαριασμούς στο ψυγείο που με χαιρετάνε κάθε πρωί. Έβλεπα στις ειδήσεις με πόσες δυσκολίες και ελλείψεις ξεκίνησε η σχολική χρονιά και φυσικά ένα μαύρο συννεφάκι εμφανίστηκε. Πώς μπορώ εγώ να γράφω για νύχια και κραγιόν όταν γύρω μου χαλάει ο κόσμος; Από την άλλη όμως πόσο θα αντέξω αν η διάθεση μου είναι μαύρη και αρνηθώ κάθε μικροχαρά στον εαυτό μου; Τι μπορώ πλέον να προσφέρω; Θα πιω λοιπόν το τσάι μου, θα χαζολογήσω με τα νύχια μου, θα χαμογελάσω και θα συνεχίσω. 
Δοκιμάστε τα αυτοκόλλητα, παίξτε με τα χρώματα και χαμογελάστε. Θα χαρώ πολύ να δω φωτογραφίες με τα νυχάκια σας, όσες τολμηρές τα ανεβάσετε και στο διαδίκτυο κάντε μας ένα tag.
Σας φιλώ!!!    xxx

29 σχόλια :

  1. Γράφεις πολύ ωραία!
    Τι όμορφο χρώμα το σκούρο κραγιόν! Θα επισκεφθώ σύντομα το σταντ της Essence!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Τα χρώματα αυτής της σειράς μου άρεσαν πάρα πολύ, ειδικά τα κόκκινα που είχε.

      Διαγραφή
  2. Ηρθα να παιξουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!

    λοιπον περιμενω λεπτομερειες για το πινελακι, δεν το συζητω... οσο για το κραγιονακι ειναι όνειρο!!!!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, καλώς την! Το πινελάκι δεν έχω ιδέα αν θα κάνει δουλίτσα, ήταν πολύ παρορμητική αγορά

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα τα νύχια σου στην φωτογραφία λίγο πιο πάνω.. Το έχεις!! ;)
    Αχ Ελένη μου και εγώ ώρες ώρες σκέφτομαι ότι αντί να ψάχνω όλη μέρα για δουλειά κάθομαι και γράφω στο blog αλλά μετά ξανασκέφτομαι ότι ο καθένας ζει με αυτά που έχει και δεν πρέπει να αισθανόμαστε τύψεις για τις επιλογές μας..
    Καλή σχολική χρονιά να έχουν οι μικρές σου και πολλά φιλιά σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ...οσες φορές νιώθω τύψεις, τόσες φορές χαίρομαι που έχω κάτι και ξεχνιέμαι. Προσπαθώ να μην ξεχνώ πως πρέπει να απλώνω τα πόδια μου μέχρι εκεί που με παίρνει, αλλά δε γίνεται και να ζω μέσα στη μίρλα.
      Πολλά φιλιά κούκλα μου.

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς,δεν μπορουμε να κάνουμε και κάτι άλλο...α καλοσκεφτούμε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας το πιο πιθανό είναι να μας πιάσει κατάθλιψη!Οπότε,ας φτιάξουμε κανα νύχι και ας βάλλουμε κανά κραγιόν να χαμογελάσουμε για λίγο ξέγνοιαστα! :)
    Καλό φθινόπωρο και με γεια τα τέλεια σχεδιάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας έχει μια διέξοδο, έναν τρόπο να ξεφεύγει. Εμείς έχουμε τα χρώματα μας. Καλό φθινόπωρο :)

      Διαγραφή
  5. Μερικές φορές τα φθηνά αυτοκολλητα κυρτώνουν προς τα πάνω όταν βάζεις top coat ή είναι χοντρά και μπερδεύουν παντού (μαλλιά, ρούχα). Χαίρομαι που αυτά δεν είναι, θα τα τσεκάρω στο επόμενο Essence shopping! Να μου πεις για το πινελάκι μόλις το δοκιμάσεις!
    Φιλιά, καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα κορίτσια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι την έχω πατήσει και εγώ πολλές φορές με φτηνούτσικα αυτοκόλλητα σε σημείο που είχα πει πως δε θα ξαναπάρω. Ευτυχώς αυτά είναι πολύ διαφορετικά. Φιλάκια πολλά και σε εσένα :)

      Διαγραφή
  6. Στο έχω πει και στο παρελθόν ότι γράφεις πολύ ωραία. Θέλει τέχνη άλλωστε να μπερδεύεις ένα θέμα ομορφιάς με την πραγματικότητα στην οποία ζούμε. Εγώ με τα αυτοκόλλητα δεν τα πάω καλά, αλλά το κραγιόν θα το τσεκάρω σίγουρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, κοκκινίζω.

      Η σειρα με τα κραγιόν νομίζω πως είναι πολύ καλή, αλλά δώσε μια ευκαιρία και στα αυτοκολλητάκια.
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  7. Πόσο συμφωνώ μ' αυτά που λες. Σήμερα πριν ανεβάσω ποστ, με βαριά καρδιά με όσα γίνονται στη δουλειά, μου λένε 3 ακόμη φίλοι ότι μεταναστεύουν...... Πιάσαμε όλη την Ευρώπη πλέον (οι άλλοι μισοι έφυγαν πέρυσι). Δε γ.... και το ποστ, λεω ...έγινα κουρέλι. Απ' την άλλη αυτή μας η ενασχόληση είναι αντίδοτο για να χαλαρώνουμε, όπως μου είπες κάποτε.
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τα ίδια. Αύριο φεύγουν για Γερμανία οι καλοί μου φίλοι. Σήμερα διάβασα πάλι τα καμώματα των τραμπούκων της Χ.Α. σκ@τ@ γμτ...όλα πάνε κατά διαόλου, αλλά πρέπει και από κάπου να πιαστώ. Έμαθα πλέον να αρκούμαι σε λίγα. Τρια χαμόγελα στο σπίτι, έξι παπαγάλοι που μου παίρνουν τα αφτιά και γουστάρω και ένα χόμπι. Ηλικιακά είμαι στο ζενίθ μου, δεν επιτρέπω σε κανέναν να με κάνει να νιώσω ανήμπορη γριά.

      Διαγραφή
  8. καλό φθινόπωρο με χαμόγελα και αυτοκόλλητα στα νυχάκια!!!!η πραγματικότητα καλώς η κακώς είναι αυτή,αλλά ειλικρινά πια δε νομίζω ότι πρέπει να σκάμε άλλο,φτάνει ,για λάθη αλλονών....όσο για τους λογαριασμούς εγώ δινω ότι έχω και άμα θέλουν,αμα δεν έχουμε δηλαδή τι θα κάνουμε πια!!!ωωχοοοουυυυυ!!!!!!!!!η ζωή είναι μικρή!!!! <3 και ας την απολαυσουμε με όσα έχουμε ή δεν έχουμε!!!!!! όποιος θέλει βρίσκει λύσεις,έστω και αν δεν είναι ρεαλιστικές,και η αισιοδοξία νομίζω πως είναι η καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου και εσύ δικιά μας είσαι βλέπω :)
      Μα δε γίνεται όλη μέρα να μετράω σεντ και να αγκομαχώ, έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
  9. Αν το βάλουμε κάτω και σκεφτόμαστε όλη μέρα "που πάμε?" δε θα προλάβουμε ούτε στα πόδια να το βάλουμε!!! Με αυτό πορεύομαι και όπου βγεί... Με τα νύχια δεν το έχω -γνωστή κουλή- σε αντίθεση με εσένα που τα καταφέρνεις εξαιρετικά!!! Τα κραγιονάκια θα τα δώ μόλις λήξει το εμπάργκο... και να γράφετε συχνότερα κυρία μου πάει το καλοκαίρι μαζευτείτε σπίτι σας!!! Σε φιλώ ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κοντά είναι η Black Friday, έρχεται και θα ξεσαλώσουμε μαζί αγαπητή.

      Πω πω φέτος το παράκανα με τις σιέστες , όντως!

      Διαγραφή
  10. Τι ήθελα και το διάβασα αυτό το post, θέλω τα κραγιόν τώρα! Όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παλιά η σειρά δε μου γέμιζε ποτέ το μάτι , αλλά αυτά είναι συμπαθέστατα και αρκετά οικονομικά νομίζω.

      Διαγραφή
  11. Το πόσο ωραία γράφεις το είχα καταλάβει από τα λημέρια της Τζούλιας, με χαρά όμως σε ακολουθώ εδώ και καιρό... Συμμερίζομαι απόλυτα τα λεγόμενα σου κι αυτός είναι κι ο λόγος που δημιούργησα το δικό μου ιστολόγιο, λίγο καιρό αφότου γέννησα. Όσες δυσκολίες μας πετάει στα πόδια η ζωή, τόσες διεξόδους πρέπει να βρίσκουμε! Και ναι, μπορεί τα έξοδα να αυξάνονται, τα άγχη να μεγαλώνουν, αλλά όσο υπάρχουν άνθρωποι και καλή διάθεση, θα ξεπερνάμε τις κακοτοπιές. Και ναι, μπορεί ορισμένοι "απ' έξω" να μας νομίσουν "ρηχές", αλλά εκείνο το κραγιονάκι που θα κοστίσει το πολύ 3€, εμένα δε θα μου φτιάξει μόνο τη μέρα, αλλά θα μου τονώσει και το ηθικό σε άλλες που θα χρειάζομαι ένα "σπρώξιμο" για να πάω παρακάτω... Keep beautyblogging λοιπόν, και σ' αυτό το πλαίσιο θα δηλώσω ότι πολύ το ζήλεψα το κραγιονάκι σου (την έψαξα τη σειρά και στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο και δεν την έχουν φέρει ακόμα...) και ότι τα αυτοκόλλητα με περιμένουν στο συρτάρι να τα δοκιμάσω. Αδημονώ, θα έλεγα για το πόρισμα του πινελακίου, μια που όσο μ' αρέσει το γαλλικό (πολύ), τόσο βαριέμαι να το κάνω. Ψέματα- πιο πολύ!
    Τα φιλιά μου και καλή δύναμη με τις αυξημένες υποχρεώσεις της σχολικής χρονιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό φθινόπωρο! Και, ναι, όλα χρειάζονται στη ζωή, αλλιώς θα τρελαθούμε. Αν μπορούμε με € 1,49 να χαμογελάσουμε έστω κ λίγο, αυτό είναι πολύ σπουδαίο πράγμα! Συνέχισε έτσι, έχουμε ανάγκη τη χαρά κ τα όμορφα χρώματα στη ζωή μας, όπως έχουμε ανάγκη κ τους ανθρώπους που μας τα μαθαίνουν ή μας τα υπενθυμίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν πρεπει να μας παιρνει απο κατω αλλωστε μην ξεχναμε οτι εμεις οι γυναίκες στηριζουμε την οικονομία!!! Σε αυτην κριση εχουν εκτοξευτει οι πωλησεις βερνικιων παλιοτερα ειχε γινει το ιδιο με τα κραγιον! Η καθεμία πρεπει να βρει ενα τροπο να ξεφευγει για λιγο αλλιως ολα θα μας φαινονται βουνο! Στο δια ταυτα κι εγω κουλή σαν την ελενα ουτε και οι σφραγιδες δεν με θελουν και ετσι τα εχω καταβολευτει ειδικα τα μαυρα αυτοκολλητακια.εχω κ απο το τζαμπο καποια αρκετα καλα.κι εγω πηρα το πινελακι αλλα εχω κοντυνει τρομερα τα νυχια μου γτ εσπασαν καποια και δεν εχω να το δοκιμασω.καμια προθυμη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αυτά στο Jumbo τα έχουν σε πεντάδες, πόσο χαζή ένιωσα στο ταμείο...

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα τα αυτοκολλητάκια! Μου έκανε εντύπωση το πινελάκι για το γαλλικό, δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο! Σούπερ και το κραγιόν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Poso omorfa ta nail art stickers <3 Alla ok to pinelo gallikou mou kinise tin periergeia, 8a skasw! Na to dokimaseis na mas peis an einai kalo i oxi ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή